Voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Subtiele oma, klinkt bekend![]()
Mo: meer eten en goed sporten klinkt goed! Iig niet jezelf uithongeren of iets dergelijks!![]()
Wat ontbijt iedereen hier ineens raar*roept heel hard FOEI*
Da's een van de weinige dingen die tegenwoordig bijna standaard wel goed gaat bij mij![]()
en XM: goed dat je de dieetiste gaat bellen!En die taart klinkt lekker!
![]()
Oh en veel plezier Poez!
Zijn je nieuwe bikini's er al?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef conleche het volgende:
Het is hier prachtig. Lig in bikini in de tuin! Wel weer met zonnebril op trouwens, dat is stom.
Ik heb weer trek!Hoe is het in godsnaam mogelijk na zo'n ontbijt!
Hehe ik at wel goed (twee broodjes gekookt ei) maar wel abnormaal laatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Voelt zich aangesproken![]()
Je hebt gelijk, maar mijn brood was op en ik had geen zin om brinta te maken. heb wel een appel op intussen, helpt dat
Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!quote:
Whoehoeeeee! En ze zitten allebei goed?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jah!! Heb nu die groene aan. Het is dat ik zo wit ben anders had ik er zo mee op de foto gegaan!!
quote:
Not
met een beetje spiritus wordt zelfs zo'n wegwerpBBQ warm hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 13:08 schreef Greys het volgende:
Wij gaan ook BBQ-en! Ik moet alleen nog ergens kolen zien te scoren.
En anders hebben we nog zo'n wegwerp bbqtje, maar die worden meestal niet echt lekker heet.
Benzinepompen hebben ook vaak wel kolen, toch?
Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meerquote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
Het is hier trouwens ook superbewolkt nu![]()
Net nu ik dacht lekker naar buiten te gaan. Hele ochtend zon, nu gaat Greys naar buiten, wolken.
FAIL!
Gewoon veel mee in de zon zitten, wordt hij vanzelf wat meer vaalquote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Die met die leuke kleurtjes is iets anders van kleur dan op het plaatje, iets minder vaal, vind ik jammer, maar toch een leuke bikini. Ze zitten allebei precies goed qua maat en dat was wel een gok.
Hoe'st met het buikie vandaag??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee he? Ik twijfel of ik de bbq maar tot morgen zal uitstellen danquote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en als ik naar die radar kijkt, wordt het niet beter meer.
![]()
Het waait ook best een beetje hier! En morgen wil ik naar mijn moeder en de tuin doen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |