De meeste ken ik weer nietquote:New and Improved 29 mei 2009
Tommy Sparks - She's Got Me Dancing
Pete Yorn ft Scarlet Johansson - Relater
Gem - Gimme
Passion Pit - The Reeling
The Rifles - General
Cass Mc Combs - Dreams Come True Girl
So What - Keep Un Running
Mika - Blue Eyes
Dizzee Rascal ft Armand van Helden - Bonkers
Gossip - Heavy Cross
Manchester Orchestra - I've got Friends
Fightstar - Mercury Summer
Greenday - Peacemaker
Empire Of The Sun - We Are The People
Dan kan je engels pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, is toch leuk? Beter dan in zo'n saai lokaal te zitten
Wij zijn 2 jaar geleden met de klas 1 dag naar Londen gegaan. Wat ook heel erg vet!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duidelijke reacties op Crapzip op PP: http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/pinkpop09/304272.
Ja, das waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je engels pratenIn Münster moet je natuurlijk deutsch praten
Wat Monique zegt:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duidelijke reacties op Crapzip op PP: http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/pinkpop09/304272.
Het is natuurlijk kut dat je speciaal voor Depeche Mode een kaartje koopt, en dan hoort dat Krezip komt.quote:Monique zaterdag 30 mei 2009
Tja Krezip,vind het een leuke band,maar in de verste verte niet te vergelijken met D.M. Had mij ook maar Live gedaan,Coldplay,U2,Kane of Kings of Leon.
Een aantal leden van Krezip moet nu ook ergens uit 't buitenland komen, dus als dat kan, waren er vast meer opties geweest. Maar nee, opperhamsterwang van 3FM moest weer haar zin doordrijven en Krezip maar weer es wat aandacht gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat Monique zegt:
[..]
Het is natuurlijk kut dat je speciaal voor Depeche Mode een kaartje koopt, en dan hoort dat Krezip komt.
Maar, paar jaar geleden zou Amy Huiswijn komen, ging ook niet door. Krezip mocht optreden, en de tent was volgens mij stampvol.
Overigens, ik had het ook wel leuk gevonden (als er geen buitenlandse artiest kon worden gevonden) als Ilse die tijd op ging vullen (of speelt ze al op pp)
Denk 't niet. Heb 'm iig nog nooit over de Nachtdienst gehoord. Aan de andere kant zou 't natuurlijk wel kunnen, omdat ie ook heel actief in de Freaknachtchat etc. isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat de floris die ik ken van hier
Welke band zou volgens jou die tijd moeten vullen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een aantal leden van Krezip moet nu ook ergens uit 't buitenland komen, dus als dat kan, waren er vast meer opties geweest. Maar nee, opperhamsterwang van 3FM moest weer haar zin doordrijven en Krezip maar weer es wat aandacht geven. Ook typisch (en vooral triest) dat dat zo in 't persbericht wordt gezegd. Wat heeft die doos te zeggen met haar twee uurtjes plaatjes draaien in een week
![]()
Vraag me af wat ze met het geld doen dat nu overblijft. Of krijgt Krezip ook die tonnen die voor Depeche Mode waren neergeteld![]()
Lijkt me niet... Lullig voor de vele mensen die morgen speciaal voor DM zouden komen.
De doosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet. Heb 'm iig nog nooit over de Nachtdienst gehoord. Aan de andere kant zou 't natuurlijk wel kunnen, omdat ie ook heel actief in de Freaknachtchat etc. is. En wat een domme kut is die Astrid ook
. Compleet verkeerde url naar dat twitter adres vermelden
![]()
.
Die gaat idd morgen pas. Snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zie ik nou dat michiel niet naar the killers gaat op pinkpop
Ow, er zijn ongetwijfeld nog heel wat bands die ook zouden kunnen, maar nog geen 34 keer op PP hebben gestaan. De namen die circuleerden (Blur, Prodigy enz.) waren iig van een heel ander kaliber dan voor de zoveelste keer dat overhypte bandje uit Nederland. Kon er dan écht niemand andersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Welke band zou volgens jou die tijd moeten vullen?
Racoon ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, er zijn ongetwijfeld nog heel wat bands die ook zouden kunnen, maar nog geen 34 keer op PP hebben gestaan. De namen die circuleerden (Blur, Prodigy enz.) waren iig van een heel ander kaliber dan voor de zoveelste keer dat overhypte bandje uit Nederland. Kon er dan écht niemand anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |