Yup.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:51 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik daar een Calvin Harris sound?
tof!quote:
Giel moet eens een jaar er tussen uit en daarna de middagshow gaan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:54 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat betreft Giel: ik vind 't zo jammer dat ie zo veranderd zodra Nederland 3 bijgeschakeld wordt. Zo lang ie alleen op de radio is, is het veel leuker, veel persoonlijker. Dan is ie echt zichzelf, maar als ie ook op tv is... ik weet niet, hij doet dan gewoon anders.
Toen Giel elke dag op 101 kwam, vond ik dan ook dat daarmee zijn doodsvonnis getekend is. Hij moet elke dag z'n stomme maskertje opzetten, i.p.v. 1x per week. Merk het verschil nu al...
Dat unieke wat ie had, waar iedereen hem om prees, lijkt hij nogal verloren te zijn...
Giel heeft z'n beste tijden wel gehad volgens mij, en is op de terugweg.
Mogguhquote:
Ja, gelukkig hebben ze er nog nooit gestaanquote:Toch leuk voor Krezip, dat ze dit jaar toch nog op Pinkpop staan
quote:11:06| Nelly Furtado - All Good Things Come To An End
10:56| Royksopp - Happy Up Here
10:52| Depeche Mode - Enjoy The Silence
Huh, nieuw, dit was de single na VLV hoor.quote:
Ik weet zeker dat het publiek het ook leuk zal vinden.quote:[b]Op zaterdag 30 mei 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, gelukkig hebben ze er nog nooit gestaan. Het gaat er niet om wat de band vindt, maar wat het publiek daarvan vindt...
Vreemd, de single staat pas sinds deze week in het rijtje van nieuwe singles op de 3FM websitequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huh, nieuw, dit was de single na VLV hoor.
Hmmm, raar. Hij is echt al in oktober gereleast:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreemd, de single staat pas sinds deze week in het rijtje van nieuwe singles op de 3FM website.
Damn, dan lopen we hier dus aardig achter wat die single betreftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hmmm, raar. Hij is echt al in oktober gereleast:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Heb gister weer overleefdben naar munster geweest met school, de buschauffeur zette skyradio op
En mijn telefoonaccutje was leeg dus heb ik zomaar de vrijdagavond gemist *wou in de bus luisteren via telefoontje*
En dat goftedomme itunes programma werkte niet mee om tegelijkertijd 2 podcastjes drop te zetten
Veul plezier!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Kaartjes? *check*
Zonnebrandspul? *check*
Centen? *check*
Goed humeur? *check*
"Goeie shit - de Pinkpop '09 editie"? *check*
Mooi! Op naar PP!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Kaartjes? *check*
Zonnebrandspul? *check*
Centen? *check*
Goed humeur? *check*
"Goeie shit - de Pinkpop '09 editie"? *check*
Mooi! Op naar PP!
zal wel, iets met hanse ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Wat heb je gister gedaan in Munster
Er is iets met Munster. Conferentie geweest vroeger ofzo?
Naj, is toch leuk? Beter dan in zo'n saai lokaal te zittenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal wel, iets met hanse ofzowathever
We hadden een soort van speurtocht door de stad
en we moesten een intervieuw houden met een duits mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |