AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Hahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef purplerose het volgende:
me kat kijkt me geergerd aanomdat ik mee loopt te laallen
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
Vind de editie met die boer nog steeds het leukste
Je kon me toen echt opvegenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijken of de kandidaat weer zo dom is als vorige week.
Juist! Diequote:
quote:
Snelle jongenquote:
En gelijk ff plassenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, dan ook nog maar even wat te eten halen..
MoveYourAss playlist vind ik ook al niet bijzonder sterk, helaas..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef TheZapster het volgende:
Tjongejonge, de muziek is wel heeeeeeeeeeeel erg slecht vanavond
Ik luister tegenwoordig alleen nog Ekstraweekend en dan nog krijg je die bagger voor je kiezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MoveYourAss playlist vind ik ook al niet bijzonder sterk, helaas..
quote:
Istie zo vies danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup! en uiteraard even mijn handen goed schoonmaken
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oh god de tranen lopen over me wangen, veeg me op
Volgens mij konden me buren dit zelfs horen
omg dude ik zit hier te schuddebuiken zoals alleen de kerstman dat kanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met dit soort muziek komt zelfs de Titanic weer boven water.
Jup, je ontkomt er helaas niet aan.. maakt de keuze om een sabbatical te nemen alleen maar makkelijker..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig alleen nog Ekstraweekend en dan nog krijg je die bagger voor je kiezen
quote:
quote:22-23
Prodigy - Invaders Must Die
Linkin Park - New Divide
The Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Phoenix - Lisztomania (prijsvraag)
Madness - Our House
Ironik ft Elton John - Tiny Dancer
Elle Bandita - Barbies & Zombies
Novastar - Wrong
Vive La Fete - Amour Physique
Anne Soldaat - Live in de studio (1)
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
20:54 - Noisettes - Don't Upset The Rhythmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Voor zometeen RIEMEN VAST want de uuropener is verwoestend !!!
[quote]22-23
Prodigy - Invaders Must Die
Linkin Park - New Divide
The Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Kevin is er zo te zien niet (wie is die chick??) dus de plaat zal hoogstwaarschijnlijk ook gewoon gedraaid worden..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
20:54 - Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Alweer
Net 20 seconden gezien via Youtube... onwijs, maar dan ook echt onwijs slecht! Hoort absoluut niet thuis op welke playlist dan ook, imo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Sersjee het volgende:
Met een beetje mazzel blijft ons die Tiny Dancer verkrachting ons bespaard. Godzijdank.
Mwah, vind het wel wat voor Slam of 538 en dergelijke. Ik moet er vooral van huilen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net 20 seconden gezien via Youtube... onwijs, maar dan ook echt onwijs slecht! Hoort absoluut niet thuis op welke playlist dan ook, imo..
Haha, die zenders zullen het dan ook wel gaan draaien, gok ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel wat voor Slam of 538 en dergelijke. Ik moet er vooral van huilen.
Yo, okay. Groeten en terusten !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Met de aangename klanken van Jesse Dee op de achtergrond neem ik afscheid van u allen. Morgen wordt een lange, zware dag, dus ik ga ronken.
Yo ! gezellig hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef purplerose het volgende:
Ik heb vandaag een fles wodka gekocht, ik ga morgenavond naar een vriendinnetje en blijf daar slapen
Parrrrrrrty
Heuyquote:
/quote:23-00
Lenny Kravitz - Let Love Rule (Justice Remix)
Placebo - For What It's Worth
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
Anne Soldaat - Live in de studio (2)
Green Day - Know Your Enemy
Little Boots - New In Town
The Gaslight Anthem - Old White Lincoln
Depeche Mode - I Just Can't Get Enough (live)
Drive Like Maria - I'm On A Train
The BPA - Toe Jam
Peaches - Talk To Me
ff ouderwets gek doenquote:
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:56 schreef -Hans- het volgende:
Uurtje 2 voor de mensen die nog luisteren..
[..]
/
Jupquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
BPA kan al bijna door onder de noemer 'vroegah'.
Is een tijdje geleden... Maar wel leuk
Mr. brightside, ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Dan wil je dit vast ook wel zienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Zit uit te rusten van een avond springen in de HMH op The Killers (niet te letterlijk opvatten).
En ja, het was HEUL ERRUG VET!
Rudy, tijd voor een afterparty op de radio?
Nou.. dat is de laatste tijd helaas geen zekerheid meer..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mr. Brightside hoort gewoon om 0.57 uur.
Bonesquote:Bones zou leuke afwisseling zijn.
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Ik he de beeb ook op staan nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan wil je dit vast ook wel zien![]()
BBC 23.35 komen the killers bij Friday night with jonathon ross, ik ga ook kijken want die hottie hugh laurie is er ook
Volgens mij wordt het morgen of zondagavond laat nog es uitgezondenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan al thuis ben (denk dat ik de voordeur rond 23.45 open), maar ik zal de TV aanzetten.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: 2 Live Crew - Me So Horny
White Lies - To Lose My Life
Calvin Harris - I'm Not Alone
DeWolff - Crystal Mind
Passion Pit - The Reeling
Kings Of Leon - Use Somebody
Gossip - Heavy Cross
Soundgarden - Black Hole Sun
Bat For Lashes - Daniel
Live Request: (Pinkpop 2008)
1. Queens Of The Stone Age - Go With The Flow (PP08)
2. Editors - Blood (PP08)
3. KT Tunstall - Suddenly I See (PP08)
De Staat - Wait For Evolution
Nee joh...quote:
Leuke kerstplaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
"Sucky Sucky"
Deze plaat was ooit alarmschijf bij Veronica in de kerstweek
quote:
Het schofferen van bands c.q. artiesten die door Ofyles2 worden geprefereerd, is ten allen tijde niet toegestaan.quote:
Daarom werd het ook de alarmschijf geloof ikquote:
Onequote:
Geen ideequote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet Beth Ditto aan de methode-Terpstra?
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
Dit hoort toch de MH van volgende week te worden?Het zal echter wel Lisa of Coldplay worden
Ik kon ook Sonja Bakker zeggen, maar ze mag niet eens de schoenen van Michel Montignac lakken.quote:
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Coldplay FTW! Lisa is voor het laagste soort klootjesvolk dat zich verlekkerde op Jan en Yolanthe, die elke werkdag op die valse relnicht Albert en de farce in Meerdijk afstemmen, de ene na de andere flut-familieshows bekijken.
Ook ik schaar me achter Raoul Heertje, tijd om iets te doen aan deze idiocratie!
Jan Smit en Lisa komen pas kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb nog meer respect voor mensen die Jan Smit goed vinden dan dat volk dat Coldplay fan is.Mijn god, wat een afschuwelijke nietszeggende band vind ik dat
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het schofferen van bands c.q. artiesten die door Ofyles2 worden geprefereerd, is ten allen tijde niet toegestaan.
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplayquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een ZWAAR overschatte KUTband is dat hele Kings of Leon. Heb je die jankstem van die 'zanger' we es goed beluisterdNou, if so, dan weet je waarom ik de eerste zin typ. Wat een gejank
![]()
![]()
.
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook de wat oudere nummers beluisteren.
Dus voor 'Sex on Fire' en 'Use Somebody'. Waarom denk je dat ik bewust oude nummers op mijn MP3 zet?
Amen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor altijd nog liever 10x KoL dan 1x Coldplay
Kein keloel, Musik hören!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom worden de oren van het volk dan continu geterrorisseerd met hetzelfde dramatische gejank![]()
![]()
Die gaat toch weg, die kan 't niks meer schelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kein keloel, Musik hören!![]()
Vraag het de zendercoördinatoren zelf.
Daarin heb ik al m'n geloof al verlorenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die knurft is toch al wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Die gaat toch weg, die kan 't niks meer schelen
Je kent de adressen, rijd naar ze toe en ga pas weg als ze je eisen inwilligen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarin heb ik al m'n geloof al verloren.
Over knurften gesproken... daar is Gielquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die knurft is toch al wegOf moeten ze nog een liedje voor 'm zingen?
Misschien moet ik maar eens gaan soliciterenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag hoog bezoek voor Giel Beelen: Silvio Berlusconi komt dan in de studio.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Over knurften gesproken... daar is Giel![]()
Dat volk dat goed geld betaald heeft om dit jaar 3 dagen pinkpop mee te maken kan ik alleen maar uitlachenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten er al wat in Landgraaf.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dinsdag hoog bezoek voor Giel Beelen: Silvio Berlusconi komt dan in de studio.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselen
Misschien gaan ze zelfs in de studio van bil.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gaan ze vriendinnetjes uitwisselen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als Limburger.
Limburg is prachtig, jammer dat er Limburgers wonen.Zelfde principe als voor Frankrijkquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Springen!
Oh nee wacht, ik heb dat GIFje niet.
Oh help, ik ben deze week actief in twee coups.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Briggy het volgende:
Claudia de Breij en Krezip in 1 bericht, erger kan het niet
Overal zag ik berichten over dat The Prodigy de vervanger zou zijn van Depeche Mode, krijg je als duurbetalende festivalbezoeker Krezip als vervangerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook echt top-dj's die de hoofdschuldigen hiervan zijn.
Nou iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Overal zag ik berichten over dat The Prodigy de vervanger zou zijn van Depeche Mode, krijg je als duurbetalende festivalbezoeker Krezip als vervanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zou zelfs het "kritische" 3fm publiek niet pikken dus is Krezip wel een hele slimme en goedkope zet natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achja, hij had ook de nationale hamsterwang Monique Smit kunnen inplannen.
Da's ook weer zo ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zou zelfs het "kritische" 3fm publiek niet pikken dus is Krezip wel een hele slimme en goedkope zet natuurlijk.
Mijn centen, wat doe je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Overal zag ik berichten over dat The Prodigy de vervanger zou zijn van Depeche Mode, krijg je als duurbetalende festivalbezoeker Krezip als vervanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat die maar in Volendam.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achja, hij had ook de nationale hamsterwang Monique Smit kunnen inplannen.
Ik kan me nog de Giel herinneren die overal tegenaan schopte in de nacht, die was echt fantastisch.De Giel van nu is om te jankenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik vind 't echt te gek."
Ook zo'n standaardzin van Beelen.
Nu is Giel gewoon een metroseksueel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me nog de Giel herinneren die overal tegenaan schopte in de nacht, die was echt fantastisch.De Giel van nu is om te janken
Ik ben nu al blij dat bij mij op het werk Skyradio te horen isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat nog het meest irritante van een optreden van Krezip op PP is, is dat ze hierna nog weken, wat zeg ik, maaaaanden te horen zullen zijn met dat nu al ge-wel-di-ge optreden. Al staat Jacqueline zonder microfoon op 't podium, heeft Anne geen snaar op de gitaar zitten en staat weet ik veel welk bandlid met een kartonnen doos op z'n kop. Het maakt allemaal niets uit. Het is per definitie een werkelijk schitterend optreden. Corton heeft de jingles ongetwijfeld nu al ingesproken.
Skyradioquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben nu al blij dat bij mij op het werk Skyradio te horen isDaar hoor ik waarschijnlijk minder Krezip dan bij 3FM de komende weken.
Na 2 dagen skyradio valt het je helemaal niet meer op dat de radio aan of uit staat, dat is een pluspuntquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Skyradio!
Dat is wel het laagste van het laagste.
Noem dan BNR op om serieus over te komen!
Roelquote:
Giel is al minimaal 5 jaar op de terugweg, waarschijnlijk langer.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:54 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat betreft Giel: ik vind 't zo jammer dat ie zo veranderd zodra Nederland 3 bijgeschakeld wordt. Zo lang ie alleen op de radio is, is het veel leuker, veel persoonlijker. Dan is ie echt zichzelf, maar als ie ook op tv is... ik weet niet, hij doet dan gewoon anders.
Toen Giel elke dag op 101 kwam, vond ik dan ook dat daarmee zijn doodsvonnis getekend is. Hij moet elke dag z'n stomme maskertje opzetten, i.p.v. 1x per week. Merk het verschil nu al...
Dat unieke wat ie had, waar iedereen hem om prees, lijkt hij nogal verloren te zijn...
Giel heeft z'n beste tijden wel gehad volgens mij, en is op de terugweg.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roel. Ga je nog niet slapen ? Meestal zeg je truste net voor ik binnenval
.
Die aftakeling is allang bezig; vooral doordat ie élke dag exact hetzelfde doet en totaal niet vernieuwt. En áls ie iets nieuws doet, blijft ie daar ook weer veeeeel te lang mee doorgaan. Die verschrikkelijke Veldhuis en Kutcamper zijn daarvan een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:54 schreef GauloisesB. het volgende:
Wat betreft Giel: ik vind 't zo jammer dat ie zo veranderd zodra Nederland 3 bijgeschakeld wordt. Zo lang ie alleen op de radio is, is het veel leuker, veel persoonlijker. Dan is ie echt zichzelf, maar als ie ook op tv is... ik weet niet, hij doet dan gewoon anders.
Toen Giel elke dag op 101 kwam, vond ik dan ook dat daarmee zijn doodsvonnis getekend is. Hij moet elke dag z'n stomme maskertje opzetten, i.p.v. 1x per week. Merk het verschil nu al...
Dat unieke wat ie had, waar iedereen hem om prees, lijkt hij nogal verloren te zijn...
Gelukkigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Op een vrijdagavond valt dat mee
.
Jammerquote:
Echt?quote:
Wat een misbaksel is het ook hequote:
Ik krijg wel een raar gevoel in mijn lichaam nuquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:14 schreef Stefan het volgende:
Bizar. Ik gelopof het en wel en niet.
Waarom beweegt die geest dat glas als ie er geen trek in heeft
Hai.quote:
quote:
quote:
Dat the Prodigy zou komen was maar een roddel, die met een blik op het tourschema meteen weerlegd kon worden. Dat menigeen als een kudde makke schapen "Prodigy!" blijft blaten, daar kan PP weer niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
He Sanquote:
Smeets zal echt wel geprobeerd hebben een topnaam te strikken, maar die zullen idd allemaal wel vol hebben gezeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat the Prodigy zou komen was maar een roddel, die met een blik op het tourschema meteen weerlegd kon worden. Dat menigeen als een kudde makke schapen "Prodigy!" blijft blaten, daar kan PP weer niks aan doen.
En daarbij, Krezip live is best geinig. Tuurlijk, het is geen DM, maar een redelijk gelijkwaardige vervanger vinden op deze korte termijn is niet zo makkelijk. In het Pinkpop-topic schijnt men daar anders over te denken, maar ik heb niet het idee dat daar festivalorganisatoren bij zitten.
Wat een nuance zo op de vroege zaterdagochtend!
Yup.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:51 schreef Againzender het volgende:
Hoor ik daar een Calvin Harris sound?
tof!quote:
Giel moet eens een jaar er tussen uit en daarna de middagshow gaan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:54 schreef GauloisesB. het volgende:
Mogguhquote:
Ja, gelukkig hebben ze er nog nooit gestaanquote:Toch leuk voor Krezip, dat ze dit jaar toch nog op Pinkpop staan
quote:11:06| Nelly Furtado - All Good Things Come To An End
10:56| Royksopp - Happy Up Here
10:52| Depeche Mode - Enjoy The Silence
Huh, nieuw, dit was de single na VLV hoor.quote:
Ik weet zeker dat het publiek het ook leuk zal vinden.quote:[b]Op zaterdag 30 mei 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, gelukkig hebben ze er nog nooit gestaan. Het gaat er niet om wat de band vindt, maar wat het publiek daarvan vindt...
Vreemd, de single staat pas sinds deze week in het rijtje van nieuwe singles op de 3FM websitequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Huh, nieuw, dit was de single na VLV hoor.
Hmmm, raar. Hij is echt al in oktober gereleast:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreemd, de single staat pas sinds deze week in het rijtje van nieuwe singles op de 3FM website.
Damn, dan lopen we hier dus aardig achter wat die single betreftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hmmm, raar. Hij is echt al in oktober gereleast:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
Heb gister weer overleefdben naar munster geweest met school, de buschauffeur zette skyradio op
En mijn telefoonaccutje was leeg dus heb ik zomaar de vrijdagavond gemist *wou in de bus luisteren via telefoontje*
En dat goftedomme itunes programma werkte niet mee om tegelijkertijd 2 podcastjes drop te zetten
Veul plezier!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Kaartjes? *check*
Zonnebrandspul? *check*
Centen? *check*
Goed humeur? *check*
"Goeie shit - de Pinkpop '09 editie"? *check*
Mooi! Op naar PP!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Kaartjes? *check*
Zonnebrandspul? *check*
Centen? *check*
Goed humeur? *check*
"Goeie shit - de Pinkpop '09 editie"? *check*
Mooi! Op naar PP!
zal wel, iets met hanse ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE!
Wat heb je gister gedaan in Munster
Er is iets met Munster. Conferentie geweest vroeger ofzo?
Naj, is toch leuk? Beter dan in zo'n saai lokaal te zittenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zal wel, iets met hanse ofzowathever
We hadden een soort van speurtocht door de stad
en we moesten een intervieuw houden met een duits mens
De meeste ken ik weer nietquote:New and Improved 29 mei 2009
Tommy Sparks - She's Got Me Dancing
Pete Yorn ft Scarlet Johansson - Relater
Gem - Gimme
Passion Pit - The Reeling
The Rifles - General
Cass Mc Combs - Dreams Come True Girl
So What - Keep Un Running
Mika - Blue Eyes
Dizzee Rascal ft Armand van Helden - Bonkers
Gossip - Heavy Cross
Manchester Orchestra - I've got Friends
Fightstar - Mercury Summer
Greenday - Peacemaker
Empire Of The Sun - We Are The People
Dan kan je engels pratenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, is toch leuk? Beter dan in zo'n saai lokaal te zitten
Wij zijn 2 jaar geleden met de klas 1 dag naar Londen gegaan. Wat ook heel erg vet!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duidelijke reacties op Crapzip op PP: http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/pinkpop09/304272.
Ja, das waarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kan je engels pratenIn Münster moet je natuurlijk deutsch praten
Wat Monique zegt:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Duidelijke reacties op Crapzip op PP: http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/pinkpop09/304272.
Het is natuurlijk kut dat je speciaal voor Depeche Mode een kaartje koopt, en dan hoort dat Krezip komt.quote:Monique zaterdag 30 mei 2009
Tja Krezip,vind het een leuke band,maar in de verste verte niet te vergelijken met D.M. Had mij ook maar Live gedaan,Coldplay,U2,Kane of Kings of Leon.
Een aantal leden van Krezip moet nu ook ergens uit 't buitenland komen, dus als dat kan, waren er vast meer opties geweest. Maar nee, opperhamsterwang van 3FM moest weer haar zin doordrijven en Krezip maar weer es wat aandacht gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat Monique zegt:
[..]
Het is natuurlijk kut dat je speciaal voor Depeche Mode een kaartje koopt, en dan hoort dat Krezip komt.
Maar, paar jaar geleden zou Amy Huiswijn komen, ging ook niet door. Krezip mocht optreden, en de tent was volgens mij stampvol.
Overigens, ik had het ook wel leuk gevonden (als er geen buitenlandse artiest kon worden gevonden) als Ilse die tijd op ging vullen (of speelt ze al op pp)
Denk 't niet. Heb 'm iig nog nooit over de Nachtdienst gehoord. Aan de andere kant zou 't natuurlijk wel kunnen, omdat ie ook heel actief in de Freaknachtchat etc. isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat de floris die ik ken van hier
Welke band zou volgens jou die tijd moeten vullen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een aantal leden van Krezip moet nu ook ergens uit 't buitenland komen, dus als dat kan, waren er vast meer opties geweest. Maar nee, opperhamsterwang van 3FM moest weer haar zin doordrijven en Krezip maar weer es wat aandacht geven. Ook typisch (en vooral triest) dat dat zo in 't persbericht wordt gezegd. Wat heeft die doos te zeggen met haar twee uurtjes plaatjes draaien in een week
![]()
Vraag me af wat ze met het geld doen dat nu overblijft. Of krijgt Krezip ook die tonnen die voor Depeche Mode waren neergeteld![]()
Lijkt me niet... Lullig voor de vele mensen die morgen speciaal voor DM zouden komen.
De doosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet. Heb 'm iig nog nooit over de Nachtdienst gehoord. Aan de andere kant zou 't natuurlijk wel kunnen, omdat ie ook heel actief in de Freaknachtchat etc. is. En wat een domme kut is die Astrid ook
. Compleet verkeerde url naar dat twitter adres vermelden
![]()
.
Die gaat idd morgen pas. Snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zie ik nou dat michiel niet naar the killers gaat op pinkpop
Ow, er zijn ongetwijfeld nog heel wat bands die ook zouden kunnen, maar nog geen 34 keer op PP hebben gestaan. De namen die circuleerden (Blur, Prodigy enz.) waren iig van een heel ander kaliber dan voor de zoveelste keer dat overhypte bandje uit Nederland. Kon er dan écht niemand andersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Welke band zou volgens jou die tijd moeten vullen?
Racoon ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, er zijn ongetwijfeld nog heel wat bands die ook zouden kunnen, maar nog geen 34 keer op PP hebben gestaan. De namen die circuleerden (Blur, Prodigy enz.) waren iig van een heel ander kaliber dan voor de zoveelste keer dat overhypte bandje uit Nederland. Kon er dan écht niemand anders![]()
neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, er zijn ongetwijfeld nog heel wat bands die ook zouden kunnen, maar nog geen 34 keer op PP hebben gestaan. De namen die circuleerden (Blur, Prodigy enz.) waren iig van een heel ander kaliber dan voor de zoveelste keer dat overhypte bandje uit Nederland. Kon er dan écht niemand anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |