abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69535538
Ik gooide de laatste dicht..

Godver, kut, baal, en allerlei ziektes.. Ik kon het niet laten en heb haar Hyves opgezocht.. Niet dat ik dingen kan lezen, maar het is je reinste zelfkastijding. Nu weer even op zoek naar mezelf en dan proberen een prettige avond te hebben.

Andere laatste posts:
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh zo diepgaand/echt zijn mijn dromen niet. Maar nu droomde ik al over voormalig lief toen we nog date en we wat hadden. Soms nog weleens. Meestal dat ik hm vasthoud en we iig elkaar weer tegenkomen enzo.
Toen we date had ik nogal eens dromen dat hij iemand anders was en niet zoveel met me te maken wilde hebben.
Dat je natte dromen hebt is niet zo gek, die heb ik ook en zijn best fijn. Soms lijkt het dan alsof je iemand toch echt bij je hebt gehad. Heel maf is dat.

Maar goed, nu toch al zo'n 5 weken single. Tijd gaat snel en ik ben geloof ik nu bijna langer single dan het gebeuren heeft geduurd. Stemming wisselt. Gaan dagen voorbij dat ik er weinig over nadenk, dagen/momenten dat ik ineens weer heel erg aan hem denk en besef dat ik hem gewoon mis. Maar ja, het zij zo. Daarnaast is er nog dat stukje 'lust' of verlangen. Gewoon omdat hij zo mooi is en zo leuk enzo. It's weird.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:53 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja die stemmings wisselingen zijn heel vervelend. Nu zit ik weer in een (zware) dip, voel me echt kut. Mis haar nu ontzettend en ik kan haar niet loslaten. Ik word er helemaal gek van. Ben nu met een meisje aan het rondscharrelen, maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet. De aandacht die ik van haar krijg vind ik leuk, maar het meisje zelf boeit me niet besef ik me vandaag. Ik vergelijk haar non-stop met mijn ex. Dit doet me dus beseffen dat ik nog lang niet klaar ben voor een relatie.

En die dromen heb ik ook. Dat je niet droomt dat je samen bent en iets heel leuks doet (al is het maar in elkaars armen liggen) en dan word je wakker. Dan denk je en voelt het alsof het echt gebeurd is, voel je je de halve dag heel wazig

Ik moet gewoon even tot mezelf komen en goed gaan nadenken, dan proberen een goed gesprek met haar hebben om het te kunnen afsluiten. Zuipen is tijdelijk goed, maar na 4weken non-stop zuipen heb ik het gezien. En mijn lichaam ook, trekt het niet langer meer...

[ Bericht 85% gewijzigd door Mordreth op 29-05-2009 20:06:21 ]
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:22:50 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69536444
Even meelezen weer
pi_69536612
Thx Mordreth voor de edit. Zat even alleen in mijn eigen wereldje,
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:36:44 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69536814
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:22 schreef mstr het volgende:
Even meelezen weer
Ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69548293
Even een tvp.
pi_69548639
ik doe ook weer mee
pi_69555343
ik ook.. Alweer deel 76, mensen? Ok, ik post hier niet veel meer.. (De bitch laat me met rust en ik heb mijn eigen leventje weer opgepakt)
Maar ik lees hier nog wel, altijd
pi_69563085
Toch maar ff tvp'tje.
pi_69566642
Vanavond met mijn ex wijntjes gedronken.
Zijn nieuwe vriendin kwam er na een paar uur ook bij.
Wat een goede avond.! Ik vond ze samen wel zo saai... Als dit nou was wat hij zocht dan wens ik hem veel plezier. Ik heb mijn best gedaan, maar tegen zo weinig sociale vaardigheden kan ik niet op

Goed voor mijn zelfrespect dit!
pi_69566669
Zo knap van je dat je met je ex en met zijn vriendin kan afspreken, ik zou dat nog absoluut niet kunnen. Ik hou mezelf een beetje voor dat ze nog niets met andere gasten doet (wat ze waarschijnlijk wel doet). Hopelijk haal ik dat ooit nog, want samen hadden we altijd heel goede gesprekken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_69566703
Dit was een gevalletje mijzelf voor de leeuwen werpen en kijken hoe ik eruit zou komen.
Gevaarlijke tactiek, maar in dit geval pakte het goed uit.
pi_69567904
Nou goed om te horen dat die gok goed is uitgekomen, altijd mooi om te horen dat het soms toch nog enigszinds goed komt. Houd de hoop iig dat we tenminste vrienden kunnen blijven (moet nog maar kijken of dat een goed idee is)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_69569458
Gisteren heb ik mijn relatie van een jaar en een maand beëindigd.
Dit liep voor mijn gevoel niet meer, ik voelde me erg beperkt en niet gelukkig meer..

Problemen werden een obsessie, stapelden zich op en brokkelden niet meer af.. Het gin om niks meer.

Nu heb ik zoveel gemengde gevoelens, we hadden bijvoorbeeld een vakantie geboekt voor volgende maand, we zouden allerlei leuke dingen gaan doen, ik mis hem! En wil graag alsnog met hem gaan!

Wat nu!!!

Ik weet het zo niet meer!
pi_69569490
Ik denk dat als je nu weer naar hem terug gaat, je over een paar maanden weer met hetzelfde probleem zit.
  zondag 31 mei 2009 @ 10:25:33 #15
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_69569507
kijk het eens een weekje aan...zie hoe je je dan voelt...en ga dan eens praten als je het (nog) nodig acht
pi_69569575
daar ben ik dus ook wel eens bang voor, dat ik dan over een maand weer met dezelfde problemen zit...

maar ook denk ik, stel dat we het nu geheel anders aanpakken! dan zou het misschien werken...

ik blijf toch onbewust wat hoop houden, en ben wel labiel idd...

ik zal het sowieso wel een tijdje aanzien voor ik uberhaubt wat onderneem !
  zondag 31 mei 2009 @ 10:34:28 #17
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_69569630
Date een ander vent en je bent hem vergeten
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zondag 31 mei 2009 @ 10:52:26 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69569871
Alle verslavingen zijn hetzelfde. Nu ben je aan het 'afkicken'. Dat is vervelend. Geef het gewoon tijd.

Als je stopt met roken voel je je ook een paar weken klote. Dat is geen teken dat je weer moet gaan beginnen. Je wil met goede reden stoppen, want toen je rookte vond je het ook kut. Gewoon doorzetten.

En inderdaad, een andere kerel is de beste remedie! Ga uit, flirt wat, etc. Dan weet je iig dat je nog in de markt ligt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 31 mei 2009 @ 10:56:13 #19
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_69569936
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:29 schreef rw1234 het volgende:
daar ben ik dus ook wel eens bang voor, dat ik dan over een maand weer met dezelfde problemen zit...

maar ook denk ik, stel dat we het nu geheel anders aanpakken! dan zou het misschien werken...

ik blijf toch onbewust wat hoop houden, en ben wel labiel idd...

ik zal het sowieso wel een tijdje aanzien voor ik uberhaubt wat onderneem !
Maar waarom heb je het dan gedurende de afgelopen de periode het dan niet anders aangepakt?

Ik zou zeggen: pak je rust, neem geen overhaaste acties en bedenk eerst goed wat je echt wil.
Ga dan een keer met zn 2en erover praten.
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_69570020
Wat kut om toch nog een vakantie te boeken.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:02:25 #21
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69570042
Wat je mist is de gewenning om bij hem te zijn. Kijk het nog even aan, als dat over een tijdje nog zo is, kan je altijd nog gaan praten. Bedenk goed dat je het niet voor niets hebt uitgemaakt

Sterkte!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:46:03 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69570800
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:21 schreef rw1234 het volgende:
Wat nu!!!
Nu begint de rest van je leven.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_69577367
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:33 schreef Mejuffrouw het volgende:
Vanavond met mijn ex wijntjes gedronken.
Zijn nieuwe vriendin kwam er na een paar uur ook bij.
Wat een goede avond.! Ik vond ze samen wel zo saai... Als dit nou was wat hij zocht dan wens ik hem veel plezier. Ik heb mijn best gedaan, maar tegen zo weinig sociale vaardigheden kan ik niet op

Goed voor mijn zelfrespect dit!
Wow je hebt wel lef hoor, respect.
Ik zou dat echt niet trekken denk ik.
Veel te bang dat ik rare dingen ga den of zo.
Moet er (nog) niet aan denken zelfs.

Maar ik vind het knap van je hoor!
pi_69585075
Ik ga morgen opnieuw daten met m'n ex, stelt niet zoveel voor, we gaan ff tennissen maar het gaat om het idee. Wie weet wat daarna nog gebeurt. Ze stelde vrijdag voor om bij mij te komen zonnen maar haakte op het laatste moment af.. Donderdag op msn zei ze dat ze een keer voor me wilde koken, oftewel een avondje romantisch eten

Ze heeft al aangegeven dat het waarschijnlijk niets meer word maar je weet maar nooit.

De tijd zal het leren..
pi_69585093
tvp

En JEEEEEEE ik heb mijn ex losgelaten
Totaal geen spijt of dergelijke gevoelens meer
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')