quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, we hebben net een geprakt gekookt eitje voor ze neergezet.
Alleen Emma weet dat niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens barst het nu bij de grote vijver van de kraaien en de eksters, zijn ze dan niet nog even beter af in onze tuin?
Wil je ze soms aanzetten tot kannibalismequote:
Da's er eendtje te weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef Raissa het volgende:
Wat een geweldige reeks is dit toch![]()
Een paar![]()
![]()
![]()
voor Emma!
Eddie Vedder was het originele ideequote:
*steekt eendenveer in Purple's kont*quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eddie Vedder was mijn originele idee
Trots ermee heen en weer waggeltquote:
Eleanor-ei is ontploftquote:
Samen met Emma in een doos of box doen en er naartoe wandelen? Doos neerzetten, even tot rust laten komen en dan een klepje openzetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef Rapaille het volgende:
Superlief.Ik denk wel dat je nu goed moet opletten voor gezond eten, en al snel naar de vijver overzetten.
(geen idee hoe je het beste![]()
![]()
![]()
![]()
kan overzetten)
Of je leest de OPquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn nu de vijf namen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op 28 mei 2009 was het dan zover, Eddie Feather, Elisa, Esmeralda, Engelbert en Evert zagen het levenslicht!
Daar ben je vlot meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:06 schreef Turbomuis het volgende:
Spuit elf: Ik bedacht me dat Eg(g)bert ook best een grappige naam was geweest
Heldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist de Vlaamse gaai verjaagd...
... in m'n onderbroek![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zojuist de Vlaamse gaai verjaagd...
... in m'n onderbroek![]()
Het zijn eenden, hoor...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:01 schreef Rapaille het volgende:
Het is vandaag heerlijk weerIdeaal voor
![]()
![]()
![]()
![]()
om lekker te zwemmen en te spelen
Van de krokodil af het water in plonzen![]()
Lekker bij Emma in het nest zitten![]()
Wedstrijdje doen wie er het snelste is![]()
Verstoppertje spelen met TSE
Of de jonkies een voor een pakken, dan komt de moeder wel mee. Of de moeder pakken, dan komen de jonkies wel mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Samen met Emma in een doos of box doen en er naartoe wandelen? Doos neerzetten, even tot rust laten komen en dan een klepje openzetten.
Je kan ook de tuindeur openzetten en ze er zelf naartoe laten lopen...
[ afbeelding ]
Worden nu geupload.quote:
Dat brood krijgen ze van Emma...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:27 schreef MissHobje het volgende:
ik zou dat brood wat minderen dan en die prakjes wel geven idd.
Wat een boef die mamsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat brood krijgen ze van Emma...
Voorgekauwd of...?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat brood krijgen ze van Emma...
Emma pakt een stukje brood, doopt het in de vijver en geeft het aan de piepjes.quote:
Nee, maar de piepjes wel. Heb er net even een balk voor gelegd zodat de piepjes niet weg kunnen schieten zoals vanochtend al bij eendtje is gebeurd bij de schutting.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
Ach jeetje... ik begrijp dat jij heel graag wilt dat Emma nog een paar daagjes wildwaterpark in je tuin blijft spelen, na al je goede zorgen. En eerlijk gezegd willen we dat allemaal geloof ik![]()
Kan Emma onder die kier onder de deur door die ik daar zie?
Maar dan ga ik ze zo missen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik zou haar laten gaan als je merkt dat ze weg wil
mischien komt ze volgend jaar wel weer terugquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar dan ga ik ze zo missen...
Ik wilde eigenlijk tot maandag wachten, zodat ze weer wat groter zijn en dus meer overlevingskansen hebben. Maar goed, misschien is het zo dan echt wel tijd.
Sterkte!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma loopt nu wel erg onrustig de tuinranden af te tasten. Vriendlief is zojuist in de auto gesprongen om batterijen te scoren, dan gaat de grote aftocht beginnen...
net zoals die man die al die kuiekntjes opving toen ze van een dak afsprongenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Het vertrek van Emma is dus aanstaande? Het is natuurlijk jammer, maar als ze echt weg wil houd je het toch niet tegen. Dan kun je inderdaad beter de aftocht onder begeleiding regelen.
Succes voor dadelijk!
We hebben de poort maar weer dichtgedaan, Emma slaapt nu en de piepjes spelen. Ze duiken de hele tijd vanaf de kroko het water in, echt zo grappig!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:04 schreef Cat22 het volgende:
Het vertrek van Emma is dus aanstaande? Het is natuurlijk jammer, maar als ze echt weg wil houd je het toch niet tegen. Dan kun je inderdaad beter de aftocht onder begeleiding regelen.
Succes voor dadelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |