Dit waren ook allemaal moederloze babies, zaten allemaal knus onder de lampquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat moedereend dat goed vindt Purple, dat je een van haar babies vasthoudt!
Ik dacht altijd dat ze dan verstoten gingen worden omdat ze dan naar mens ruiken, maar da's dan vast overdreven
goeie vraag iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Zwemmen al in de vijver???
Zwemmen al in de VIJVER????
Whoehoeeeeeeeeeeee!
En nest dichtgegooid? Waar slapen ze vanavond dan?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien op het dichtgegooide nest?
Ik zit nu binnen op ca. 3 meter afstand van de vijver en hoor de hele tijd 'plons'.
Kap nâh, truttebol!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zoek de 10 verschillen, Greys!
[ afbeelding ]
Ja, maar onder de echte eendjes niet hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Kap nâh, truttebol!
Ik heb ook twee van die plastic gebeurens voor in mijn vijvertje gekocht vorige week!
Bij Overvecht. Zit er bij jou ook zo'n soort evenwichts-stangetje onder?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, maar onder de echte eendjes niet hoor!
Dat ei heb ik zojuist gevonden...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Yay! Filmpje!
Ei 6 is een non-delivery denk ik?
Je bent écht snel van begrip, Greys.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Eleanor is nooit een Eleanor geworden, toch?
Of heb ik die overblijfselen hierboven nou verkeerd bestudeerd?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Eleanor is nooit een Eleanor geworden, toch?
Of heb ik die overblijfselen hierboven nou verkeerd bestudeerd?
Gewoon de afsluiting weghalen en kijken wat ze doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens is Emma al twee keer met de piepjes naar de poort gelopen (de enige plek waar ze te tuin lopen kunnen verlaten, ware het niet dat we die hermetisch hebben afgesloten voor katten...), misschien dat we ze toch al heel snel naar de grote vijver gaan brengen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent écht snel van begrip, Greys.
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Als Emma met haar kinderen aan de wandel gaat is die nieuwe OP niet meer nodig. Of ga je met je camera dan bij de grote vijver zitten?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?
[ afbeelding ]
Hophop! Ga eens snel die OP maken jij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?
[ afbeelding ]
Dat dus, ik wil nog veel meer ohhhhhhhhh en ahhhwwwwwwww kunnen roepenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
We hebben aan 7 posts echt niet genoeg om onze massale adoratie kwijt te kunnen!
Volgens een collega (die er heel wat van weet) gaat zo'n eend een dag nadat het laatste ei is uitgekomen aan de wandel met het kroost dus het zit er wel in dat ze naar de sloot willen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens is Emma al twee keer met de piepjes naar de poort gelopen (de enige plek waar ze te tuin lopen kunnen verlaten, ware het niet dat we die hermetisch hebben afgesloten voor katten...), misschien dat we ze toch al heel snel naar de grote vijver gaan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |