Je bent écht snel van begrip, Greys.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Eleanor is nooit een Eleanor geworden, toch?
Of heb ik die overblijfselen hierboven nou verkeerd bestudeerd?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Eleanor is nooit een Eleanor geworden, toch?
Of heb ik die overblijfselen hierboven nou verkeerd bestudeerd?
Gewoon de afsluiting weghalen en kijken wat ze doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens is Emma al twee keer met de piepjes naar de poort gelopen (de enige plek waar ze te tuin lopen kunnen verlaten, ware het niet dat we die hermetisch hebben afgesloten voor katten...), misschien dat we ze toch al heel snel naar de grote vijver gaan brengen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent écht snel van begrip, Greys.
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
Als Emma met haar kinderen aan de wandel gaat is die nieuwe OP niet meer nodig. Of ga je met je camera dan bij de grote vijver zitten?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?
[ afbeelding ]
Hophop! Ga eens snel die OP maken jij!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen OP meer maken dan? En waar laat ik dit soort foto's dan?
[ afbeelding ]
Dat dus, ik wil nog veel meer ohhhhhhhhh en ahhhwwwwwwww kunnen roepenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
We hebben aan 7 posts echt niet genoeg om onze massale adoratie kwijt te kunnen!
Volgens een collega (die er heel wat van weet) gaat zo'n eend een dag nadat het laatste ei is uitgekomen aan de wandel met het kroost dus het zit er wel in dat ze naar de sloot willen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Overigens is Emma al twee keer met de piepjes naar de poort gelopen (de enige plek waar ze te tuin lopen kunnen verlaten, ware het niet dat we die hermetisch hebben afgesloten voor katten...), misschien dat we ze toch al heel snel naar de grote vijver gaan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |