Ik zie de topics op het verstappen forum al als paddenstoelen uit de grond schieten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:50 schreef LeXX het volgende:
Misschien kan Jos Verstappen bij Prodrive zijn rentree maken, als het met Aston Martin in Le Mans goed bevalt
maw, tvp
Een startveld van 30+ lijkt me ook wel wat.quote:Ik hoop echt dat we meer plaats op de grid krijgen voor meer dan 13 teams. Al ben ik wel benieuwd welke van deze teams ook daadwerkelijk kans van slagen hebben.
Die 107%-regel, is die nog van toepassing?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een startveld van 30+ lijkt me ook wel wat.![]()
Maar dan wel onder de voorwaarde dat het allemaal serieuze race-teams zijn die mee kunnen komen.
We moeten denk ik niet terug naar +/-13 jaar geleden toen er teams meereden die praktisch langzamer waren dan een F3000 bolide.![]()
Wel volwaardige Formule 1 teams dus.![]()
quote:Glock rijdt volgend seizoen ook voor Toyota
04 juni 2009
Timo Glock zal ook in 2010 voor Toyota uitkomen. Dit heeft zijn manager laten weten. De Duitser is momenteel bezig aan zijn tweede seizoen voor het team uit Keulen.
"Het is absoluut zeker dat Timo ook in 2010 met Toyota aan de start zal verschijnen. Daar bestaat geen twijfel over", verklaarde Hans-Bernd Kamps tegenover Sport1.de.
De Duitser kende dit jaar een goed begin van het seizoen met een vierde plaats in Australië en een derde plek in Maleisië. Ook scoorde hij punten in China en Bahrein. In het kampioenschap bezet Glock momenteel de zesde plaats, met twaalf punten.
Moet eerst Toyota volgend jaar aan de start verschijnen en met de uitspraak van Mosley wordt die kans steeds kleiner.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)oen-ook-voor-toyota/
[..]
Nee al sinds 2003 niet meer, maar misschien volgend jaar weer wel. De regel werd afgeschaft doordat er met voldoende brandstof voor stint 1 werd gekwalificeerd, maar omdat er volgend jaar niet meer bijgetankt mag worden is dat niet meer nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Die 107%-regel, is die nog van toepassing?
Tnx. Dan kan de kwalificatie-methode ook op de helling. Of moet iedereen in de 3e sessie met volle tanks een snelle tijd neerzetten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
...maar omdat er volgend jaar niet meer bijgetankt mag worden is dat niet meer nodig.
Iedereen met lege tanks. Wel met 3 sessies. EN het ligt aan het aantal teams volgend jaar hoeveel er in elke sessie afvallen. Maar als er 13 teams zijn, verwacht ik dat het 8 in de eerste en 8 in de tweede sessie zullent zijn (en voor elk team minder 1 per sessie eraf).quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Tnx. Dan kan de kwalificatie-methode ook op de helling. Of moet iedereen in de 3e sessie met volle tanks een snelle tijd neerzetten?
Sorry voor al die vragen.
Als racecoureur uiteraard niet, maar wellicht een keer testen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:50 schreef LeXX het volgende:
Misschien kan Jos Verstappen bij Prodrive zijn rentree maken, als het met Aston Martin in Le Mans goed bevalt
maw, tvp
Ik vind die kwali zoals hij nu is wel goed eigenlijk. Je ziet iig een uur lang F1 wagens rijdenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Tnx. Dan kan de kwalificatie-methode ook op de helling. Of moet iedereen in de 3e sessie met volle tanks een snelle tijd neerzetten?
Sorry voor al die vragen.
Dat is iets waar niemand op dit moment een antwoord op heeft denk ik, het zijn er gewoon te veel en ik vraag me serieus af hoeveel echt het budget al rond hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:21 schreef kriele het volgende:
Hoeveel kans maken al die nieuwe teams nu dan? Zou een degradatie/promotie regeling werken in de GP2/ F1?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop