abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:43:41 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69526612
mjah ik ben benieuwd hoe het hele verhaal nou in elkaar steekt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69529233
Vent heeft groot gelijk.

Ik vindt sowieso dat hij haar niet heeft "ontvoert" Hij is godverdomme de biologische vader van het kind! Had die trut van een moeder maar gewoon mee moeten werken, nu mag ze lekker op de blaren zitten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:23:30 #23
181657 LordNemephis
computer says no
pi_69529566
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:12 schreef FireFox1 het volgende:
Vent heeft groot gelijk.

Ik vindt sowieso dat hij haar niet heeft "ontvoert" Hij is godverdomme de biologische vader van het kind! Had die trut van een moeder maar gewoon mee moeten werken, nu mag ze lekker op de blaren zitten.
Het lijkt erop dat jij alle achtergronden kent: vertel!
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_69529722
quote:
Vent heeft groot gelijk.

Je weet helemaal niet hoe het zit.
Misschien waren er wel hele goede redenen dat die man z'n dochter niet mocht zien. En misschien mocht ie haar wel zien, maar zegt ie dit nu alleen maar om zich beter voor te doen. We weten te weinig.
En alsnog rechtvaardigt dit niet dat een kind zonder afscheid te nemen van iedereen die ze kent mee wordt genomen naar een vreemd land.
Ik gok dat ze zelf niet happy is nu.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:33:57 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69529831
Oekraïne
This isn't even my final form.
pi_69529989
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:23 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat jij alle achtergronden kent: vertel!
Nee, ik ken mijn eigen verhaal
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69530007
quote:
Huilen

Het meisje heeft gehuild omdat ze haar moeder wil zien, vertelt de man. Hij neemt haar zaterdag mee naar een psycholoog.

"Ik ben dolgelukkig dat ik mijn dochter nu bij me heb. Natuurlijk zijn er momenten dat Katja even moet huilen. Dit is de afsluiting van haar oude leven, maar er gaan nu nieuwe dingen gebeuren die ook mooi zijn."

nu.nl
Die man is niet helemaal tof in z'n hoofd. Het klinkt allemaal maar heel vreemd. Een psycholoog zal hem toch vragen wat ie z'n kind aandoet. Maar het zou heel goed kunnen dat hij daar een ander verhaal ophangt.
pi_69531862
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als een kind vermist wordt en de ouders zijn gescheiden en hebben gestreden om de voogdij, is het dan niet logischer om de vader op te sporen dan een Amber-alert uit te laten gaan?
Normaal gesproken had dat ook wel gebeurd, maar gezien dat er eerder een meisje is ontvoerd zal met het zelfde hebben gedacht.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_69531973
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef Sphere het volgende:

[..]

Hij de politie kunnen bellen, het verhaal kunnen uitleggen en de papieren kunnen tonen en vervolgens samen met de politie (en bureau jeugdzorg) het dochtertje op kunnen halen. Dat kind heeft nu waarschijnlijk een regelrecht trauma opgelopen.
Het is me niet duidelijk waar hij de voogdij heeft gekregen in USA of Nederland denk het eerste anders had de moeder het ook geweten. Als dat zo is was het idd wijs zijn mond te houden. Echter de moeder wordt nu helemaal buiten spel gezet en dat is ook niet de bedoeling. En is dat kind gehoord wat wil zij? Mamma of Pappa dat hoor ik helemaal niet terug. Nasty thing voogdij.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:46:51 #30
3542 Gia
User under construction
pi_69532083
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:04 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

De moeder zou direct ingeschakeld zijn en dan zou precies zijn gebeurd waar de man voor vreesde, namelijk dat zijn dochtertje meegenomen zou worden door de moeder, die blijkbaar niet in staat is voor het kind te zorgen. Hij heeft gewoon het enige gedaan wat hij kon.
Hoezo is die moeder blijkbaar niet in staat om voor dit kind te zorgen? Dat heeft ze toch jaren gedaan?

Wat hier boven ook al staat: De vader kan gewoon in de VS de voogdij rond gekregen hebben en dan is het zaak om het kind in de VS te krijgen om haar te mogen houden. Had hij met die papieren zich hier gemeld, dan was het aan een Nederlandse rechter geweest om een oordeel te vellen en waarschijnlijk had hij dan niet de voogdij gekregen, maar de moeder.
pi_69532129
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:39 schreef Sphere het volgende:

[..]

Mogelijk had hij de tickets al gekocht en was de vlucht 2 uur later. Meisje stond mogelijk bijgeschreven in het paspoort van haar vader. Anders kun je op Schiphol ook nog een noodpaspoort laten maken.
Ik weet niet hoe hij haar het land heeft uitgekregen het is wel zo dat als hij de volledige voogdij had, dan kan hij haar bijschrijven, als dat in Nederland is uitgesproken had moeder het ook moeten weten dus ik snap het nog niet helemaal. Je kan zonder volledige voogdij niet zonder toestemming van de andere ouder je kind op een noodpaspoort laten zetten. Dat is verband met internationale wet op kinderontvoering naar het buitenland.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:49:03 #32
16715 Mylene
*schatje*
pi_69533752
quote:
'Vader moet Katja teruggeven'

ARNHEM - De 7-jarige Katja Leendertz uit Ede moet weer terug naar haar moeder. Dat is het voorlopige oordeel van een rechter in een kort geding dat daarover vrijdag bij de rechtbank in Arnhem heeft gediend.

Hoewel de rechtbank nog niet zeker weet of de vader de dagvaarding voor het kort geding in goede orde heeft ontvangen, stelde de rechter vooralsnog alvast dat de vader onrechtmatig heeft gehandeld door het meisje zonder de toestemming van haar moeder mee te nemen.

De vader plukte het meisje woensdag van het schoolplein in Ede en heeft haar vermoedelijk meegenomen naar de Verenigde Staten.

Bezorgde moeder

De moeder van de 7-jarige Katja Leendertz uit Ede, die vermoedelijk door haar vader is meegenomen naar de Verenigde Staten, maakt zich ''zeer ernstige zorgen'' over haar dochter. Dat liet zij vrijdag via haar advocaat weten.

''Katja heeft haar vader sinds 2006 niet meer gezien. De nieuwe echtgenote van de heer Leendertz heeft Katja zelfs nog helemaal nooit gezien'', aldus de moeder van het meisje. Zij stelt dat haar dochter al zes jaar aaneengesloten bij haar woont, met toestemming van de vader.
© ANP
pi_69533813
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:49 schreef Mylene het volgende:

[..]
Arm kind.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:54:12 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69533881
oeh dit wordt een lang verhaal
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:54:16 #35
246116 Gootsteen
en weg ...
pi_69533884
quote:
Vent heeft groot gelijk.

Dat vind ik dus ook, alleen vraag ik me af wat die Katja zelf het liefst wil, ook belangrijk ....
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:32:13 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_69536691
Tja, die vader heeft echt het belang van het kind voorop gesteld
Het meisje is 8 jaar en heeft al jaren haar vader niet gezien. Voor dat meisje is het dus een onbekende. Hoe vreselijk traumatisch moet dit voor haar zijn geweest. Zo de auto ingesleurd te worden. Bah! Als die man echt de voogdij heeft gekregen, heeft hij nu alsnog bewezen dat niet waard te zijn geweest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:35:37 #37
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69536785
Vage zaak, maar als hij de voogdij heeft toegewezen is er eigenlijk niks aan de hand. Daarnaast moet je dat verhaal over 'in de auto sleuren' ook met een korreltje zout nemen, dit soort verhalen worden makkelijk opgeklopt.

Ben wel benieuwd naar verdere uitleg en details.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:36:37 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69536810
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:32 schreef livelink het volgende:
Tja, die vader heeft echt het belang van het kind voorop gesteld
Het meisje is 8 jaar en heeft al jaren haar vader niet gezien. Voor dat meisje is het dus een onbekende. Hoe vreselijk traumatisch moet dit voor haar zijn geweest. Zo de auto ingesleurd te worden. Bah! Als die man echt de voogdij heeft gekregen, heeft hij nu alsnog bewezen dat niet waard te zijn geweest.
Lekker kortzichtig weer. In hoeverre haar vader voor haar een onbekende is weet je niet, in hoeverre dit traumatisch is weet je niet. Wel weet je dat de rechter die man de volledige voogdij heeft toegewezen, en daar zal hij vast wel zijn redenen voor hebben gehad.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Donald Duck held vrijdag 29 mei 2009 @ 20:37:27 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69536837
En een rechter heeft alweer bepaald dat ze terug zou moeten. Zo klaar is die voogdijzaak dus helemaal niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69536856
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook, alleen vraag ik me af wat die Katja zelf het liefst wil, ook belangrijk ....
Neem maar van mij aan. In dit soort zaken gaat het eigen belang vaak voor het belang van het kind.

Wat hij waarschijnlijk zal doen is haar overladen met aandacht, cadeautjes en een puppy (uit een telefoongesprek met de Amerikaan kwam dit naar voren) en normaal gesproken is het kind dan vrij snel omgeturnd.

Zal ik in zijn geval ook doen. 6 jaar is een kneiter lange periode om je kind te missen, en dan dank je god dat je eindelijk "je moment" heb.

Daarom respect voor de man voor zijn doorzettingsvermogen. Niet helemaal netjes hoe hij het heeft gedaan, maar nood breekt wet. Ik hoop van harte dat die oost-blok wijf de rest van haar leven in tranen achter blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')