En tussendoor beweerde ze dat ze het niet kon.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Jeumig dat doet ze heel rap![]()
je zou haast denken dat ze enorm nieuwsgierig was naar haar kindje
had ze daar tijd voor om dat te zeggen ja?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En tussendoor beweerde ze dat ze het niet kon.
Vooral als ze bozig werd en zei dat ze het allemaal wel wist... en dan daarna zeggen dat ze het niet konquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
had ze daar tijd voor om dat te zeggen ja?![]()
fijn om te horen dat, ondanks dat het zo'n turbo-bevalling was, alles wel helemaal goed is gegaan![]()
oeh ik ben zo blij voor haareindelijk haar kleine mannetje bij zich
Hoe is AE er aan toe dan; dat kan niet goed zijn toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef PrintScreen het volgende:
Dank jullie wel allemaal
En snel was het zeker.
5 minuten over 2 had ze 3 centimeter ontsluiting en om 6 minuten over half 3 was Jari er.
ws. gesloopt... zal ws. een weeenstorm gehad hebben waar niet tegenop te puffen was..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hoe is AE er aan toe dan; dat kan niet goed zijn toch?
tja het kan idd...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, AE wilde echt niet langer dan noodzakelijk in het ziekenhuis blijven he?![]()
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jari
![]()
Ik hoorde vanmiddag het bizarre verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders en ik wil het graag met jullie delen:
2 dagen na de uitgerekende datum zat de aanstaande mama met d'r vriend bij haar ouders waar ze tot 's avonds laat zouden blijven. Aan het begin van de avond werd ze echter erg onrustig, kon zichzelf geen houding geven en wilde ze per direct naar huis (3 kwartier rijden). Eenmaal thuis bleef ze rusteloos als een kip zonder kop rondstuiteren waarop haar vriend ongerust werd en de vk belde die toevallig in de buurt was en even langs kwam wippen voor de zekerheid. Die constateerde doodleuk dat ze 8 cm ontsluiting bleek te hebbenVliezen werden gebroken, nog even persen en toen mocht ze d'r zoontje in de armen sluiten! Wel uitgescheurd omdat het allemaal zo enorm snel ging, maar geen centje pijn en een droom van een bevalling gehad verder! Ze is alleen wat angstig voor een 2e, dat schijnt meestal nog sneller te gaan
![]()
Ongelooflijk toch? Echt zo'n broodje aap - verhaal maar in dit geval dus 100% zeker waargebeurd
Ze is wel wat ingescheurd maar zelfs dat viel mee.... wel lastig natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hoe is AE er aan toe dan; dat kan niet goed zijn toch?
Dat laat oma dus mooi aan de trotse mamma overquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
AE gefeliciteerd! Hopelijk plaatst oma ook snel foto's voor ons
AE heeft het gebruikt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off inscheuren enzo: iemand die de perineum-creme gebruikt of gebruikt heeft? Ik zag die tube toevallig staan en ik vroeg me af of het werkt.
Hier in Duitsland gebruiken ze doeken die in koffiedrab gelegen hebben. Geen idee of dat werkt, maar die vrouw was er erg van overtuigd...Lekker met koffiedoekkies tegen je perineum liggen tijdens de ontsluitingsfase...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off inscheuren enzo: iemand die de perineum-creme gebruikt of gebruikt heeft? Ik zag die tube toevallig staan en ik vroeg me af of het werkt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hier in Duitsland gebruiken ze doeken die in koffiedrab gelegen hebben. Geen idee of dat werkt, maar die vrouw was er erg van overtuigd...Lekker met koffiedoekkies tegen je perineum liggen tijdens de ontsluitingsfase...
stomme van zoiets is dat je nooit kan controleren hoe het gegaan was zonder koffiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef Popples het volgende:
[..]
zo kwam de vk binnen gestorm met koffie. ik en mijn moeder keken elkaar aan van gaat ze koffie drinken tijdens de persweeen. maar de koffie moest dus daar beneden helpen. het heeft volgens mij wel geholpen want ik was niks uitgescheurd op een klein schaafwondje na.
Joepie!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef PrintScreen het volgende:
Hallo Dames.
Ik kom jullie het goede nieuws vertellen dat vanmiddag mijn dochter.......
...AE moeder is geworden van een heerlijk, lief en mooi ventje.Als onbevooroordeelde oma mag ik dat natuurlijk zeggen.
Zijn naam mag ik jullie zelfs laten weten.![]()
Hij zal als Jari Jessedoor het leven gaan
Memmel!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef Memmel het volgende:
Ik heb al gewandeld en net nog een was opgehangen en in de machine gedaan. Maar ik kom op het moment echt niet verder dan af en toe een harde buik.
Dank je wel Memmel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Memmel het volgende:
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
Zo'n voorlichtingsochtend gaan wij ook een keer heen als ik dadelijk wat verder zwanger ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef oeke het volgende:
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
ja hihi careful what you wish for enzoquote:Op zondag 31 mei 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!![]()
Ik heb volgens mij helemaal geen neutral wasmiddel gebruikt. Ik heb overigens wel neutral wasverzachter. Die gebruik ik nog.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.
Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
ja dat was dus mijn idee ook eigenlijk. Als de baby allergisch is voor wasmiddel, dan kom je daar pas achter op het moment dat je overstapt op normaal wasmiddel. Dus enkel en alleen de eerste was met Neutral heeft dan niet zo veel zin denk ik? Je komt er dan bij een tweede was alsnog achter.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
Heb wel steeds harde buiken maar er zit geen regelmaat is.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef mikoxx het volgende:
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!![]()
Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |