abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:06:38 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69561202
Jaaaaaaaaaa, AE is bevallen!
En snel ook!
Mss moet ik toch iets minder enthousiast mijn successtories eruit gooien voortaan.

AE en oma PrintScreen, gefeliciteerd met de geboorte van Jari Jesse!
pi_69561209
AE! Een zoon! Gefeliciteerd!

Wat een mooie namen ook!
  Jubileum moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 21:07:29 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69561218
Jeetje wat een stortbevalling! Gefeliciteerd Oma met Jari en AE natuurlijk ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69561224
Van harte met Jari!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69561230
jeetje zeg, dat is echt heel rap gegaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69561247
Gefeliciteerd met Jari! En jeetje wat is dat snel gegaan! Is ze al weer thuis, trotse oma?
Lotte!
Noah!
pi_69561257
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
Jeumig dat doet ze heel rap

je zou haast denken dat ze enorm nieuwsgierig was naar haar kindje
En tussendoor beweerde ze dat ze het niet kon.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_69561280
Als alles zo goed blijft gaan als nu mag ze morgenochtend naar huis.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:12:36 #209
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69561320
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:09 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

En tussendoor beweerde ze dat ze het niet kon.
had ze daar tijd voor om dat te zeggen ja?

fijn om te horen dat, ondanks dat het zo'n turbo-bevalling was, alles wel helemaal goed is gegaan

oeh ik ben zo blij voor haar eindelijk haar kleine mannetje bij zich
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 21:13:04 #210
5428 crew  miss_sly
pi_69561328
WAt fijn dat Jari vandaag al geboren is en ze geen dagen in het ziekenhuis hoeft te liggen!
Van harte AE en natuuriljk oma van Jari!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69561404
AE gefeliciteerd met de geboorte van Jari Jesse
En zo snel
ik dacht dat ik snel was met 3,5 cm en 20 min later 10
pi_69561468
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

had ze daar tijd voor om dat te zeggen ja?

fijn om te horen dat, ondanks dat het zo'n turbo-bevalling was, alles wel helemaal goed is gegaan

oeh ik ben zo blij voor haar eindelijk haar kleine mannetje bij zich
Vooral als ze bozig werd en zei dat ze het allemaal wel wist... en dan daarna zeggen dat ze het niet kon

Het was zeer heftig maar wel helemaal goed
Games
pi_69561492
Ik had haar net nog ff aan de telefoon en ze vertelde dat ze morgen tussen 9 en 10 naar huis mag.
Games
pi_69561508
Ow en allemaal bedankt voor de felicitaties
Games
pi_69561536
Mijn vriendin is onrustig. Mmmm en had vannacht ook wat wee-achtige gevoelens maar die stopten rond 10uur smorgens. mmm .....mmmm
pi_69561556
fijn dat ze morgen naar huis mag Printscreen! Geef d'r maar een dikke knuffel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69561571
AE en Oma PrintScreen gefeliciteerd met de geboorte van Jari! Wat fijn dat hij toch vandaag al geboren is, en zo snel!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69561588
Oh spannend TheFrankey!
pi_69561719
AE gefeliciteerd en oma natuurlijk ook
mama van 3 kids!
pi_69561729
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:03 schreef PrintScreen het volgende:
Dank jullie wel allemaal

En snel was het zeker.

5 minuten over 2 had ze 3 centimeter ontsluiting en om 6 minuten over half 3 was Jari er.
Hoe is AE er aan toe dan; dat kan niet goed zijn toch?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:32:45 #221
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69561740
AE gefeliciteerd! Hopelijk plaatst oma ook snel foto's voor ons

Andere LLM, goed voorbeeld doet goed volgen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:35:06 #222
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69561791
Jemig, AE wilde echt niet langer dan noodzakelijk in het ziekenhuis blijven he?
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jari

Ik hoorde vanmiddag het bizarre verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders en ik wil het graag met jullie delen:
2 dagen na de uitgerekende datum zat de aanstaande mama met d'r vriend bij haar ouders waar ze tot 's avonds laat zouden blijven. Aan het begin van de avond werd ze echter erg onrustig, kon zichzelf geen houding geven en wilde ze per direct naar huis (3 kwartier rijden). Eenmaal thuis bleef ze rusteloos als een kip zonder kop rondstuiteren waarop haar vriend ongerust werd en de vk belde die toevallig in de buurt was en even langs kwam wippen voor de zekerheid. Die constateerde doodleuk dat ze 8 cm ontsluiting bleek te hebben Vliezen werden gebroken, nog even persen en toen mocht ze d'r zoontje in de armen sluiten! Wel uitgescheurd omdat het allemaal zo enorm snel ging, maar geen centje pijn en een droom van een bevalling gehad verder! Ze is alleen wat angstig voor een 2e, dat schijnt meestal nog sneller te gaan

Ongelooflijk toch? Echt zo'n broodje aap - verhaal maar in dit geval dus 100% zeker waargebeurd
.... met gevoel voor drama....
pi_69561798
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Roönaän het volgende:

[..]

ws. gesloopt... zal ws. een weeenstorm gehad hebben waar niet tegenop te puffen was..

Ca.ra, hoop dat ik het voorbeeld snel kan volgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69561810
AE gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! Oma PrintScreen ook gefeliciteerd!
pi_69561814
AE, gefeliciteerd met Jari!
TheFrankey, succes!
pi_69561825
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, AE wilde echt niet langer dan noodzakelijk in het ziekenhuis blijven he?
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jari

Ik hoorde vanmiddag het bizarre verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders en ik wil het graag met jullie delen:
2 dagen na de uitgerekende datum zat de aanstaande mama met d'r vriend bij haar ouders waar ze tot 's avonds laat zouden blijven. Aan het begin van de avond werd ze echter erg onrustig, kon zichzelf geen houding geven en wilde ze per direct naar huis (3 kwartier rijden). Eenmaal thuis bleef ze rusteloos als een kip zonder kop rondstuiteren waarop haar vriend ongerust werd en de vk belde die toevallig in de buurt was en even langs kwam wippen voor de zekerheid. Die constateerde doodleuk dat ze 8 cm ontsluiting bleek te hebben Vliezen werden gebroken, nog even persen en toen mocht ze d'r zoontje in de armen sluiten! Wel uitgescheurd omdat het allemaal zo enorm snel ging, maar geen centje pijn en een droom van een bevalling gehad verder! Ze is alleen wat angstig voor een 2e, dat schijnt meestal nog sneller te gaan

Ongelooflijk toch? Echt zo'n broodje aap - verhaal maar in dit geval dus 100% zeker waargebeurd
tja het kan idd...
ik moet, zodra ik de eerste echte weeen heb meteen bellen omdat het bij Amber ook behoorlijk snel ging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69561866
Gefeliciteerd met de geboorte van Jari, Angel_Eyez en oma
Leuk zo'n trotse oma!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69561976
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Ze is wel wat ingescheurd maar zelfs dat viel mee.... wel lastig natuurlijk.

UItgeput was ze ook niet echt... ze was uitzonderlijk fit zodra Jari er was.
Belde haar net nog... ze was nu wel erg moe.
Hopelijk een goede nachtrust voor haar en dan morgen lekker met haar kleine ventje naar huis.
Games
pi_69562000
Angel Eyez, wat fijn dat je je knulletje nu eindelijk lekker in je armen hebt!
Van harte gefeliciteerd!

Oma PrintScreen ook van harte!!!

The Frankey, succes!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69562003
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef Ca.ra het volgende:
AE gefeliciteerd! Hopelijk plaatst oma ook snel foto's voor ons
Dat laat oma dus mooi aan de trotse mamma over

Memmel en Vicky.... jullie beurt om te
Games
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 21:48:43 #231
5428 crew  miss_sly
pi_69562044
Speaking off inscheuren enzo: iemand die de perineum-creme gebruikt of gebruikt heeft? Ik zag die tube toevallig staan en ik vroeg me af of het werkt.
pi_69562081
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off inscheuren enzo: iemand die de perineum-creme gebruikt of gebruikt heeft? Ik zag die tube toevallig staan en ik vroeg me af of het werkt.
AE heeft het gebruikt.
Tegen zo een snelheid is het niet opgewassen in ieder geval.
Games
pi_69562083
kersjes ik ken iemand die had ook 9 c ontsluiting zonder dat ze het wist. de vk wist niet wat ze meemaakte. ze zijn wel naar het ziekenhuis gemoeten omdat ze 35 weken zwanger was. dus het kan wel degelijk. haar 2de is met keizersnee geboren ivm stuitligging.
mama van 3 kids!
pi_69562206
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Hier in Duitsland gebruiken ze doeken die in koffiedrab gelegen hebben. Geen idee of dat werkt, maar die vrouw was er erg van overtuigd...Lekker met koffiedoekkies tegen je perineum liggen tijdens de ontsluitingsfase...
Lotte!
Noah!
pi_69562254
AE, gefeliciteerd met Jari Jesse!

Wat snel! En wat fijn dat hij er nu eindelijk is!

Printscreen, gefeliciteerd met je kleinzoon!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69562318
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties... ik ben er helemaal blij van.
En ik dacht dat ik niet blijer kon worden dan ik al was.

En oeke, jij mag nu ook hoor
Games
pi_69562345
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:56 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Hier in Duitsland gebruiken ze doeken die in koffiedrab gelegen hebben. Geen idee of dat werkt, maar die vrouw was er erg van overtuigd...Lekker met koffiedoekkies tegen je perineum liggen tijdens de ontsluitingsfase...
zo kwam de vk binnen gestorm met koffie. ik en mijn moeder keken elkaar aan van gaat ze koffie drinken tijdens de persweeen. maar de koffie moest dus daar beneden helpen. het heeft volgens mij wel geholpen want ik was niks uitgescheurd op een klein schaafwondje na.
mama van 3 kids!
pi_69562503
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef Popples het volgende:

[..]

zo kwam de vk binnen gestorm met koffie. ik en mijn moeder keken elkaar aan van gaat ze koffie drinken tijdens de persweeen. maar de koffie moest dus daar beneden helpen. het heeft volgens mij wel geholpen want ik was niks uitgescheurd op een klein schaafwondje na.
stomme van zoiets is dat je nooit kan controleren hoe het gegaan was zonder koffie Maar ik ben benieuwd...ergens in september laat ik weten of het hier ook gewerkt heeft
Lotte!
Noah!
pi_69562672
A_E en oma PrintScreen, van harte gefeliciteerd!!!!!!

zaterdag 30 mei 2009 @ 22:21:31 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69562702
AE en oma van harte met julliezoon en kleinzoon
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:46:47 #241
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69563246
Mama AE en Oma PS gefeliciteerd met de geboorte van Jari Jesse. Goed herstel en fijne verwonderdagen toegewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69563641
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:58 schreef PrintScreen het volgende:
Hallo Dames.

Ik kom jullie het goede nieuws vertellen dat vanmiddag mijn dochter.......
...AE moeder is geworden van een heerlijk, lief en mooi ventje. Als onbevooroordeelde oma mag ik dat natuurlijk zeggen.

Zijn naam mag ik jullie zelfs laten weten.

Hij zal als Jari Jesse door het leven gaan
Joepie!!!

AE en Oma gefeliciteerd met Jari Jesse
Wat een mooie namen!!!

Oh en morgen wrs alweer naar huis!
Zo dat heeft ze snel gedaan allemaal

ik moet nog bijlezen maar we waren een dagje bij een vriendin in Noord-Holland en nu ben ik echt dood-op, sorry ik zal later lezen ladies. Behalve nog over Hupies pootje dan; Dat kan toch niet goed zijn Huup??? Sterkte ermee!

PS Heb een hoop kadootjes én een kraampakket gekregen van mijn vriendin Een hele mand vol met kadootjes en na de bevalling mag ik elke dag een kadootje openmaken...is dat superlief en superverwennerij of niet?!

[ Bericht 37% gewijzigd door DuchessX op 30-05-2009 23:09:30 ]
#geen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:05:58 #243
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69563677
A_E en oma PrintScreen van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat ze het ziekenhuis tot een minimum kan beperken. Ben heel benieuwd hoe de kleine man eruit ziet!

Vicky, ik hoop voor jou ook dat het weeen worden!

En nu...sta ik bovenaan.... .
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:07:00 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69563703
Hop... aan het werk jij!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:08:39 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69563732
Ik heb al gewandeld en net nog een was opgehangen en in de machine gedaan. Maar ik kom op het moment echt niet verder dan af en toe een harde buik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69563748
Nou, Memmel daar ga je dan!
Ben benieuwd naar je kleintje!
Heb je je programma nog afgewerkt vandaag? pannekoeken, bitter lemon, ananas.....

hm, net te laat, nou misschien vannacht in ontspannen toestand, zoals mijn VK vandaag uitlegde....
pi_69563768
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef Memmel het volgende:
Ik heb al gewandeld en net nog een was opgehangen en in de machine gedaan. Maar ik kom op het moment echt niet verder dan af en toe een harde buik.
Memmel!!!
#geen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:13:35 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69563837
Memmel hopelijk begint het voor jou ook nu snel
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:15:50 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69563880
Nou, echt meer af dan toe hoor. Als ik 4 harde buiken op een dag heb, is het veel.
Ik heb geen ananas op, bitter lemon lust ik niet, ik heb ge-bbqd en prostaglandingessen...nou, heel effe niet.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:18:40 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69563928
Misschien moet je even met je tepels gaan spelen, Memmel
(weet niet of het helpt hoor maar het klinkt wel lollig)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:23:28 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564011
We hebben net een potje Rummikub gedaan, maar 't had geen effect.
pi_69564088
ehm, had je gewonnen of verloren?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:28:19 #253
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564119
Linkertiet heeft gewonnen. Nipt hoor. Ik had mijn joker gewoon niet goed ingezet.
pi_69564142
AE gefeliciteerd met Jari Jesse!
Oma printscreen ook!
30 mei, mooie datum. Jari Jesse is mijn datumtweeling En 30 mei is het altijd mooi weer Verjaardagsfeestjes in het zwembad

Duchess wat een superleuk kado heb jij gekregen! Elke dag een kadootje na de bevalling. Echt super. Kan je ze zo lang dichtlaten?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:29:35 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69564145
pi_69564166
Die jokers he, daar moet je verstandig mee om gaan!

Ik ga slapen, mijn buik met hikkend kind erin rust geven! Tot morgen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:31:11 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564185
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
pi_69564335
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Memmel het volgende:
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
Dank je wel Memmel. Lekker slapen en misschien morgen... 31 mei is ook een hele mooie datum.
pi_69568351
37 weken!
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:20:38 #260
5428 crew  miss_sly
pi_69568421
Meldplicht tessie
En dat doe je meteen op tijd
pi_69568428
Ja volgens mij hoort dat bij de meldplicht, word je automatisch vroeg wakker van Maar ik denk dat ik zo nog wel even ga slapen hoor Al is het wel superrrr mooi weer, dus de tuin lokt eigenlijk wel meer dan het bed.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:32:35 #262
5428 crew  miss_sly
pi_69568449
Ik heb nog lang geen meldplicht, maar kon ook niet meer slapen. Hoewel ik nu wel uitgebreid zit te gapen, dus misschien ga ik nog wel even terug zo
  zondag 31 mei 2009 @ 07:34:03 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568453
goeiemorgen, Tessie meldplicht jeuh! spannend!

hier kan ik ook niet meer slapen, mn voeten deden zeer aan de onderkant. Net of er vier lagen eelt op zit ofzo. Nu zit ik beneden en gaat het wel weer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568459
Het is wat he, dat zwanger zijn
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:38:00 #265
5428 crew  miss_sly
pi_69568469
huup ook al goedemorgen
  zondag 31 mei 2009 @ 07:38:25 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568472
psies

wakker geschopt worden door je kind anytime zolang ze nog in de buik zitten that is, daarna wordt et wat minder

haai sly-ke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568535
Meldt

40 weken

Af en toe een harde buik maar meer niet.

Tessie ook meldplicht
Memmel,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 08:04:27 #268
5428 crew  miss_sly
pi_69568537
Ik ben gewoon al druk bezig met opruimen enzo

Ik merk wel dat het wat minder werken en meer rust me goed doet. Mijn buik voelt veel ontspannener aan en ik kan eindelijk zo nu en dan toegeven aan een stukje nesteldrang. Zo ook deze morgen dus
pi_69568545
A-E van harte gefeliciteerd met Jari Jesse En Oma PrintScreen ook van harte!

Tessie 37 weken en meldplicht

En Vicky 40 weken alweer!

Ik ben vandaag 29 weken Nog een week en dan zit ik eindelijk op de 30
Even een vraagje trouwens over gewichtstoename.. Ik heb namelijk geen enkel idee over wat normaal is.. Sinds k zwanger ben, ben ik eerst 1,5 kilo afgevallen en daarna 8,5 kilo aangekomen nu. Is dat veel? Of weinig? Of normaal? Of totaal niet belangrijk? Mijn vk zegt nooit iets over gewicht, ik hoef daar nooit te wegen of zo en jullie vk's hebben het er geloof ik wel vaak over?
  zondag 31 mei 2009 @ 08:12:03 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69568556
Chan, dat is volgens mij heel netjes hoor. Geloof gemiddeld een kilo of 12-13 over de hele zwangerschap?
Ik zou me er niet op vastpinnen. Onze vk gebruikt het alleen om te bekijken of je niet ineens heel veel aankomt ivm diabetes, vocht etc etc. Ik denk dat je het heel goed doet!

Oja, 41 weken
Nog steeds niets te melden...
  zondag 31 mei 2009 @ 08:13:48 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69568561
AE, gefeliciteerd, wat een leuke namen En wat Xenia zegt, 30 mei is het altijd mooi weer, ik kan me geen verjaardag van Cheyenne (29 mei) herinneren met slecht weer. We zitten eigenlijk altijd buiten.
  zondag 31 mei 2009 @ 08:15:09 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568564
Chan volgens mij is 8.5 kg bij 29 weken heel erg netjes hoor Je vk zal er weinig over zeggen omdat jij niet teveel en te snel aankomt en omdat jij zelf ook niet in de buurt van overgewicht was toen je net zwanger was
Het wegen en of het wel of niet belangrijk is verschilt echt van praktijk tot praktijk heb ik gemerkt mijn vk weegt echt iedere controle, maar er zijn er ook die helemaal niet wegen, of waarbij je in het begin gewogen wordt en bijvoorbeeld met een week of 30.

Sly nu al opruimen ik zit op de bank heb net mn brinta ontbijtje op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568583
Oh Memmel ook nog een mijlpaal! Ik hoop alleen voor je dat je de volgende mijlpaal niet haalt met kindje ín je buik..
pi_69568597
Ok, dan ga ik me er niet meer druk om maken Het enige dat mn vk in het begin zei over mijn gewicht toen ik tegen haar zei dat ik afviel, was dat ik niet mocht gaan lijnen omdat ik al te weinig woog eigenlijk. Maar dat snap ik zelf gelukkig ook nog net
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 08:24:23 #275
5428 crew  miss_sly
pi_69568601
Bij mijn vk wordt ook niet gewogen, volgens mij staat er niet eens een weegschaal! 8,5 kg is netjes, denk ik ja. Ik zat toen wel op 10 of 11 kg en daar is ook nooit wat van gezegd.
Gefeliciteerd met je 29 weken mijlpaal

Vicky 40 weken nou, laatste mijlpaal dan maar, en dat je voor de volgende je dochter maar in je armen mag hebben!

Memmel 41 weken ook echt voldoende mijlpalen gehad, toch? Dat Harry zich maar heel gauw vertoont!

huup, ja, ik ben al fanatiek bezig geweest ik schrik er zelf ook een beetje van
pi_69568759
Heb al een paar flinke harde buiken gehad vanmorgen... Niet prettig als er dan ook nog een kont beweegt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69568791
Gefeliciteerd AE!!! Mooi snel gedaan ook!

Wij zijn gisteravond naar de bios geweest *MustSee in Groningen* en hebben 'He's just nog that into you' gezien. Matige film met leuke momenten, ik vond Jennifer Aniston dit keer zelf wat zwakjes. Beetje jammer, want in bijvoorbeeld The Break Up vond ik haar onnavolgbaar goed.

Sjakie heeft er 2 nieuwe pyjama's bij, ik kreeg bij het wassen van de hele 56-boel nameijk ineens in de gaten dat hij maar 2 pyjama's had. En sja, als je naar Groningen gaat kun je natuurlijk de grote Prenatal niet overslaan (wij hebben een stom stadwinkelPrenatalletje, niks aan!) dus daar hebben we een stoere shortama gekocht en een hele leuke romper met een koe erop en 'milk freak' oid. Sjaaks Oma van mijn kant had gehoord van de pyjamastress en die had een leuke gekocht bij C&A. En ja, mijn ouders wonen ook nog in Groningen, dus hoe sla je een heleboel vliegen in 1 klap

Sjakie was gisteren weer erg actief, die draait zeker een keer per dag van links naar rechts. Hij zal het wel leuk vinden Ik heb er gelukkig niet veel last van (volgens de gyn vanwege mijn lengte).

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 31-05-2009 09:11:40 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:21:44 #278
252405 oeke
Moeke
pi_69568901
Goedemorgen en meldt!

Memmel, 41 weken, woei!
Vicky, 40 weken!
Tessie 37 Weken!

Mooi rijtje zo, dames.

Blegh, om 6 uur wakker en uurtje wakker geweest met lief en toen nog maar weer geslapen tot nu. Vannacht echt last van mijn verwekende heupen gehad. au.

Bij ons doen ze ook iet aan wegen! Miss Sly, misschien zitten we bij dezelfde VK denk ik ineens! Ik zit bij de Ruyschstraat in Oost

Mooi weer voor babies vandaag!
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 09:31:42 #279
5428 crew  miss_sly
pi_69568986
oeke, daar zit ik ook
Ik vind het een fijne praktijk!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:38:18 #280
252405 oeke
Moeke
pi_69569034
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
pi_69569056
Goedemorgen!

Wat een heerlijk zonnetje weer, mooie dag voor nog een paar baby's dames!

Bij mijn vk moet ik iedere afspraak op de weegschaal. In het begin kwam de assistente er steeds bij staan, vond ik wel een beetje irritant moet ik zeggen, alsof ik zou liegen over mijn gewicht. Gelukkig doet ze het nu niet meer
  zondag 31 mei 2009 @ 09:49:28 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69569134
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!

Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
pi_69569142
AE gefeliciteerd en oma natuurlijk ook.

Huup,. das niet fijn.
Dagen dat je vrij bent lekker kalm aan doen en met de voetjes hoog.

Hier gaat alles eigenlijk wel goed, buikje begint wat te komen, de af en toe kriebeltjes voel ik soms maar verder voel ik nog niet veel eigenlijk, nu hoorde ik van de week wel dat mn placenta aan de voorkant lag dus dat verklaart het w.s.
Ik wacht het wel rustig af maar lijkt me wel heel apart gevoel.

Merk wel dat ik het met werken beetje rustig aan moet doen, gisterm et dagje vrij dan heb ik veel minder last van onder in mn rug en loop ik niet als een oud wijf en 's nachts draaien in bed doet ook minder pijn.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 09:51:24 #284
5428 crew  miss_sly
pi_69569155
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef oeke het volgende:
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
Zo'n voorlichtingsochtend gaan wij ook een keer heen als ik dadelijk wat verder zwanger ben.

En ze zijn heel lief en aardig. Ik zat eerst bij de gyn, maar ik vind het bij hun zoveel fijner.

Zeg, als je in Amsterdam woont en als je op tijd bevallen bent, kun je ook naar de Vondelparkmeet komen
pi_69569261
owja, dat wilde ik nog posten.
Had het er gister met mn vriend ook nog over, vind het nog steeds soms zo onwerkelijk dat ik gewoon nu al 21 weken zwanger ben.
Soms moet ik gewoon echt even naar mijn buik kijken om te denken, owja ZWANGER.
Apart en fijn gevoel! (en vooral nu met dat mooie zonnetje wat buiten schijnt)

Iedereen een fijne dag!
  zondag 31 mei 2009 @ 10:07:53 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569319
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!
  zondag 31 mei 2009 @ 10:09:55 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69569344
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!
ja hihi careful what you wish for enzo

Hetismij gek is dat he? ik merk nu pas echt de hele tijd dat ik echt-echt zwanger ben, daarvoor ook niet zo bij stilgestaan. Heel gek idee vind ik dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 31 mei 2009 @ 10:15:28 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569394
Ja nou doe mij maar iets ertussen in. Uurtje of 10-12 vind ik prima (Vorige keer was al met al 45 uur en dat is nét te lang)

Onze vk weegt trouwens wel. Ik ben ruim 3 kg lichter dan bij mn vorige zwangerschap. Ik hoor het ook van veel mensen. Maar ze hechten er in principe niet veel waarde aan, tenzij je buitensporig veel zou aankomen of afvallen natuurliljk.

Ik hoop dat dit vandaag Memmel en Vickys dag gaat worden! Dames ik duim voor jullie
pi_69569502
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.

Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
  zondag 31 mei 2009 @ 10:29:30 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569579
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.

Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
Ik heb volgens mij helemaal geen neutral wasmiddel gebruikt. Ik heb overigens wel neutral wasverzachter. Die gebruik ik nog.
  zondag 31 mei 2009 @ 10:30:19 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69569589
Met Neutral wassen hebben ze hier niet gezegd wel zonder wasverzachter wassen ja. Maar het lijkt mij weinig toevoegen (met Neutral wassen) als je het vervolgens daarna toch gewoon in de was gooit en met je normale wasmiddel wast zeg maar...

Overigens gebruikte ik zelf vaak Neutral en ik vond mn was wel okay ruiken. Niet heel geurig zoals met wasverzachter maar wel zeepig fris zeg maar. Je kunt anders misschien zo'n zwitsal geurbuiltje in de kast erbij hangen ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570023
Zullen wel voorweeen geweest zijn gisternacht. Vandaag heeft ze nog niets gevoeld ook vanacht niet. Alleen nog een vaag onbestemd gevoel...
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 11:03:00 #293
5428 crew  miss_sly
pi_69570048
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:06:07 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69570094
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
ja dat was dus mijn idee ook eigenlijk. Als de baby allergisch is voor wasmiddel, dan kom je daar pas achter op het moment dat je overstapt op normaal wasmiddel. Dus enkel en alleen de eerste was met Neutral heeft dan niet zo veel zin denk ik? Je komt er dan bij een tweede was alsnog achter.
Ik ben ook niet van plan om een aparte babywas te gaan draaien en overstappen ook niet eigenlijk. Nouja och we zien het wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570107
Ik was inderdaad ook gewoon van plan om gewoon mijn eigen wasmiddel te gebruiken. Alles apart wassen vind ik namelijk ook een beetje overdreven.

Die zwitsal geurbuiltjes heb ik nu inderdaad ook al in de kast hangen huup, ruikt ook heerlijk
  zondag 31 mei 2009 @ 11:09:44 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69570133
ja ik ga denk ik ook maar es van die builtjes halen hoef ik niet steeds aan die fles badschuim in het douchekastje te gaan snuiven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570162
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef mikoxx het volgende:
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!

Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
Heb wel steeds harde buiken maar er zit geen regelmaat is.

Hier ook alles met eigen wasmiddel gewassen en zelfs met wasverzachter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69570189
Het is dat ik al met Neutral was, anders was ik ook niet op voorhand al overgestapt.. Maar waarom mag je eigenlijk geen wasverzachter gebruiken bij babykleertjes? Ik vind alles zo ruw voelen altijd als het zonder wasverzachter gewassen is...
pi_69570229
Omdat de huid daar op zou kunnen reageren volgens mij. Ik heb hypoallergene wasvezachter omdat m. ook een gevoelige huid heeft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 11:15:40 #300
5428 crew  miss_sly
pi_69570244
Ik gebruik sowieso nooit wasverzachter, heb het niet eens in huis. Komt zacht genoeg uit de droger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')