abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:23:28 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564011
We hebben net een potje Rummikub gedaan, maar 't had geen effect.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69564088
ehm, had je gewonnen of verloren?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:28:19 #253
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564119
Linkertiet heeft gewonnen. Nipt hoor. Ik had mijn joker gewoon niet goed ingezet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69564142
AE gefeliciteerd met Jari Jesse!
Oma printscreen ook!
30 mei, mooie datum. Jari Jesse is mijn datumtweeling En 30 mei is het altijd mooi weer Verjaardagsfeestjes in het zwembad

Duchess wat een superleuk kado heb jij gekregen! Elke dag een kadootje na de bevalling. Echt super. Kan je ze zo lang dichtlaten?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:29:35 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69564145
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69564166
Die jokers he, daar moet je verstandig mee om gaan!

Ik ga slapen, mijn buik met hikkend kind erin rust geven! Tot morgen
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:31:11 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69564185
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
pi_69564335
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Memmel het volgende:
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
Dank je wel Memmel. Lekker slapen en misschien morgen... 31 mei is ook een hele mooie datum.
pi_69568351
37 weken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:20:38 #260
5428 crew  miss_sly
pi_69568421
Meldplicht tessie
En dat doe je meteen op tijd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69568428
Ja volgens mij hoort dat bij de meldplicht, word je automatisch vroeg wakker van Maar ik denk dat ik zo nog wel even ga slapen hoor Al is het wel superrrr mooi weer, dus de tuin lokt eigenlijk wel meer dan het bed.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:32:35 #262
5428 crew  miss_sly
pi_69568449
Ik heb nog lang geen meldplicht, maar kon ook niet meer slapen. Hoewel ik nu wel uitgebreid zit te gapen, dus misschien ga ik nog wel even terug zo
  zondag 31 mei 2009 @ 07:34:03 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568453
goeiemorgen, Tessie meldplicht jeuh! spannend!

hier kan ik ook niet meer slapen, mn voeten deden zeer aan de onderkant. Net of er vier lagen eelt op zit ofzo. Nu zit ik beneden en gaat het wel weer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568459
Het is wat he, dat zwanger zijn
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 07:38:00 #265
5428 crew  miss_sly
pi_69568469
huup ook al goedemorgen
  zondag 31 mei 2009 @ 07:38:25 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568472
psies

wakker geschopt worden door je kind anytime zolang ze nog in de buik zitten that is, daarna wordt et wat minder

haai sly-ke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568535
Meldt

40 weken

Af en toe een harde buik maar meer niet.

Tessie ook meldplicht
Memmel,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 08:04:27 #268
5428 crew  miss_sly
pi_69568537
Ik ben gewoon al druk bezig met opruimen enzo

Ik merk wel dat het wat minder werken en meer rust me goed doet. Mijn buik voelt veel ontspannener aan en ik kan eindelijk zo nu en dan toegeven aan een stukje nesteldrang. Zo ook deze morgen dus
pi_69568545
A-E van harte gefeliciteerd met Jari Jesse En Oma PrintScreen ook van harte!

Tessie 37 weken en meldplicht

En Vicky 40 weken alweer!

Ik ben vandaag 29 weken Nog een week en dan zit ik eindelijk op de 30
Even een vraagje trouwens over gewichtstoename.. Ik heb namelijk geen enkel idee over wat normaal is.. Sinds k zwanger ben, ben ik eerst 1,5 kilo afgevallen en daarna 8,5 kilo aangekomen nu. Is dat veel? Of weinig? Of normaal? Of totaal niet belangrijk? Mijn vk zegt nooit iets over gewicht, ik hoef daar nooit te wegen of zo en jullie vk's hebben het er geloof ik wel vaak over?
  zondag 31 mei 2009 @ 08:12:03 #270
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69568556
Chan, dat is volgens mij heel netjes hoor. Geloof gemiddeld een kilo of 12-13 over de hele zwangerschap?
Ik zou me er niet op vastpinnen. Onze vk gebruikt het alleen om te bekijken of je niet ineens heel veel aankomt ivm diabetes, vocht etc etc. Ik denk dat je het heel goed doet!

Oja, 41 weken
Nog steeds niets te melden...
  zondag 31 mei 2009 @ 08:13:48 #271
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69568561
AE, gefeliciteerd, wat een leuke namen En wat Xenia zegt, 30 mei is het altijd mooi weer, ik kan me geen verjaardag van Cheyenne (29 mei) herinneren met slecht weer. We zitten eigenlijk altijd buiten.
  zondag 31 mei 2009 @ 08:15:09 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69568564
Chan volgens mij is 8.5 kg bij 29 weken heel erg netjes hoor Je vk zal er weinig over zeggen omdat jij niet teveel en te snel aankomt en omdat jij zelf ook niet in de buurt van overgewicht was toen je net zwanger was
Het wegen en of het wel of niet belangrijk is verschilt echt van praktijk tot praktijk heb ik gemerkt mijn vk weegt echt iedere controle, maar er zijn er ook die helemaal niet wegen, of waarbij je in het begin gewogen wordt en bijvoorbeeld met een week of 30.

Sly nu al opruimen ik zit op de bank heb net mn brinta ontbijtje op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69568583
Oh Memmel ook nog een mijlpaal! Ik hoop alleen voor je dat je de volgende mijlpaal niet haalt met kindje ín je buik..
pi_69568597
Ok, dan ga ik me er niet meer druk om maken Het enige dat mn vk in het begin zei over mijn gewicht toen ik tegen haar zei dat ik afviel, was dat ik niet mocht gaan lijnen omdat ik al te weinig woog eigenlijk. Maar dat snap ik zelf gelukkig ook nog net
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 08:24:23 #275
5428 crew  miss_sly
pi_69568601
Bij mijn vk wordt ook niet gewogen, volgens mij staat er niet eens een weegschaal! 8,5 kg is netjes, denk ik ja. Ik zat toen wel op 10 of 11 kg en daar is ook nooit wat van gezegd.
Gefeliciteerd met je 29 weken mijlpaal

Vicky 40 weken nou, laatste mijlpaal dan maar, en dat je voor de volgende je dochter maar in je armen mag hebben!

Memmel 41 weken ook echt voldoende mijlpalen gehad, toch? Dat Harry zich maar heel gauw vertoont!

huup, ja, ik ben al fanatiek bezig geweest ik schrik er zelf ook een beetje van
pi_69568759
Heb al een paar flinke harde buiken gehad vanmorgen... Niet prettig als er dan ook nog een kont beweegt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69568791
Gefeliciteerd AE!!! Mooi snel gedaan ook!

Wij zijn gisteravond naar de bios geweest *MustSee in Groningen* en hebben 'He's just nog that into you' gezien. Matige film met leuke momenten, ik vond Jennifer Aniston dit keer zelf wat zwakjes. Beetje jammer, want in bijvoorbeeld The Break Up vond ik haar onnavolgbaar goed.

Sjakie heeft er 2 nieuwe pyjama's bij, ik kreeg bij het wassen van de hele 56-boel nameijk ineens in de gaten dat hij maar 2 pyjama's had. En sja, als je naar Groningen gaat kun je natuurlijk de grote Prenatal niet overslaan (wij hebben een stom stadwinkelPrenatalletje, niks aan!) dus daar hebben we een stoere shortama gekocht en een hele leuke romper met een koe erop en 'milk freak' oid. Sjaaks Oma van mijn kant had gehoord van de pyjamastress en die had een leuke gekocht bij C&A. En ja, mijn ouders wonen ook nog in Groningen, dus hoe sla je een heleboel vliegen in 1 klap

Sjakie was gisteren weer erg actief, die draait zeker een keer per dag van links naar rechts. Hij zal het wel leuk vinden Ik heb er gelukkig niet veel last van (volgens de gyn vanwege mijn lengte).

[ Bericht 0% gewijzigd door McLaura op 31-05-2009 09:11:40 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:21:44 #278
252405 oeke
Moeke
pi_69568901
Goedemorgen en meldt!

Memmel, 41 weken, woei!
Vicky, 40 weken!
Tessie 37 Weken!

Mooi rijtje zo, dames.

Blegh, om 6 uur wakker en uurtje wakker geweest met lief en toen nog maar weer geslapen tot nu. Vannacht echt last van mijn verwekende heupen gehad. au.

Bij ons doen ze ook iet aan wegen! Miss Sly, misschien zitten we bij dezelfde VK denk ik ineens! Ik zit bij de Ruyschstraat in Oost

Mooi weer voor babies vandaag!
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 09:31:42 #279
5428 crew  miss_sly
pi_69568986
oeke, daar zit ik ook
Ik vind het een fijne praktijk!
  zondag 31 mei 2009 @ 09:38:18 #280
252405 oeke
Moeke
pi_69569034
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
pi_69569056
Goedemorgen!

Wat een heerlijk zonnetje weer, mooie dag voor nog een paar baby's dames!

Bij mijn vk moet ik iedere afspraak op de weegschaal. In het begin kwam de assistente er steeds bij staan, vond ik wel een beetje irritant moet ik zeggen, alsof ik zou liegen over mijn gewicht. Gelukkig doet ze het nu niet meer
  zondag 31 mei 2009 @ 09:49:28 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69569134
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!

Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
pi_69569142
AE gefeliciteerd en oma natuurlijk ook.

Huup,. das niet fijn.
Dagen dat je vrij bent lekker kalm aan doen en met de voetjes hoog.

Hier gaat alles eigenlijk wel goed, buikje begint wat te komen, de af en toe kriebeltjes voel ik soms maar verder voel ik nog niet veel eigenlijk, nu hoorde ik van de week wel dat mn placenta aan de voorkant lag dus dat verklaart het w.s.
Ik wacht het wel rustig af maar lijkt me wel heel apart gevoel.

Merk wel dat ik het met werken beetje rustig aan moet doen, gisterm et dagje vrij dan heb ik veel minder last van onder in mn rug en loop ik niet als een oud wijf en 's nachts draaien in bed doet ook minder pijn.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 09:51:24 #284
5428 crew  miss_sly
pi_69569155
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef oeke het volgende:
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
Zo'n voorlichtingsochtend gaan wij ook een keer heen als ik dadelijk wat verder zwanger ben.

En ze zijn heel lief en aardig. Ik zat eerst bij de gyn, maar ik vind het bij hun zoveel fijner.

Zeg, als je in Amsterdam woont en als je op tijd bevallen bent, kun je ook naar de Vondelparkmeet komen
pi_69569261
owja, dat wilde ik nog posten.
Had het er gister met mn vriend ook nog over, vind het nog steeds soms zo onwerkelijk dat ik gewoon nu al 21 weken zwanger ben.
Soms moet ik gewoon echt even naar mijn buik kijken om te denken, owja ZWANGER.
Apart en fijn gevoel! (en vooral nu met dat mooie zonnetje wat buiten schijnt)

Iedereen een fijne dag!
  zondag 31 mei 2009 @ 10:07:53 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569319
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!
  zondag 31 mei 2009 @ 10:09:55 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69569344
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!
ja hihi careful what you wish for enzo

Hetismij gek is dat he? ik merk nu pas echt de hele tijd dat ik echt-echt zwanger ben, daarvoor ook niet zo bij stilgestaan. Heel gek idee vind ik dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 31 mei 2009 @ 10:15:28 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569394
Ja nou doe mij maar iets ertussen in. Uurtje of 10-12 vind ik prima (Vorige keer was al met al 45 uur en dat is nét te lang)

Onze vk weegt trouwens wel. Ik ben ruim 3 kg lichter dan bij mn vorige zwangerschap. Ik hoor het ook van veel mensen. Maar ze hechten er in principe niet veel waarde aan, tenzij je buitensporig veel zou aankomen of afvallen natuurliljk.

Ik hoop dat dit vandaag Memmel en Vickys dag gaat worden! Dames ik duim voor jullie
pi_69569502
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.

Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
  zondag 31 mei 2009 @ 10:29:30 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69569579
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.

Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
Ik heb volgens mij helemaal geen neutral wasmiddel gebruikt. Ik heb overigens wel neutral wasverzachter. Die gebruik ik nog.
  zondag 31 mei 2009 @ 10:30:19 #291
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69569589
Met Neutral wassen hebben ze hier niet gezegd wel zonder wasverzachter wassen ja. Maar het lijkt mij weinig toevoegen (met Neutral wassen) als je het vervolgens daarna toch gewoon in de was gooit en met je normale wasmiddel wast zeg maar...

Overigens gebruikte ik zelf vaak Neutral en ik vond mn was wel okay ruiken. Niet heel geurig zoals met wasverzachter maar wel zeepig fris zeg maar. Je kunt anders misschien zo'n zwitsal geurbuiltje in de kast erbij hangen ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570023
Zullen wel voorweeen geweest zijn gisternacht. Vandaag heeft ze nog niets gevoeld ook vanacht niet. Alleen nog een vaag onbestemd gevoel...
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 11:03:00 #293
5428 crew  miss_sly
pi_69570048
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:06:07 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69570094
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
ja dat was dus mijn idee ook eigenlijk. Als de baby allergisch is voor wasmiddel, dan kom je daar pas achter op het moment dat je overstapt op normaal wasmiddel. Dus enkel en alleen de eerste was met Neutral heeft dan niet zo veel zin denk ik? Je komt er dan bij een tweede was alsnog achter.
Ik ben ook niet van plan om een aparte babywas te gaan draaien en overstappen ook niet eigenlijk. Nouja och we zien het wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570107
Ik was inderdaad ook gewoon van plan om gewoon mijn eigen wasmiddel te gebruiken. Alles apart wassen vind ik namelijk ook een beetje overdreven.

Die zwitsal geurbuiltjes heb ik nu inderdaad ook al in de kast hangen huup, ruikt ook heerlijk
  zondag 31 mei 2009 @ 11:09:44 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69570133
ja ik ga denk ik ook maar es van die builtjes halen hoef ik niet steeds aan die fles badschuim in het douchekastje te gaan snuiven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69570162
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef mikoxx het volgende:
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!

Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
Heb wel steeds harde buiken maar er zit geen regelmaat is.

Hier ook alles met eigen wasmiddel gewassen en zelfs met wasverzachter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69570189
Het is dat ik al met Neutral was, anders was ik ook niet op voorhand al overgestapt.. Maar waarom mag je eigenlijk geen wasverzachter gebruiken bij babykleertjes? Ik vind alles zo ruw voelen altijd als het zonder wasverzachter gewassen is...
pi_69570229
Omdat de huid daar op zou kunnen reageren volgens mij. Ik heb hypoallergene wasvezachter omdat m. ook een gevoelige huid heeft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 11:15:40 #300
5428 crew  miss_sly
pi_69570244
Ik gebruik sowieso nooit wasverzachter, heb het niet eens in huis. Komt zacht genoeg uit de droger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')