Dank je wel Memmel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:31 schreef Memmel het volgende:
Xenia, gefeliciteerd!
Ik ga slapen en dromen van een droombevalling!
Zo'n voorlichtingsochtend gaan wij ook een keer heen als ik dadelijk wat verder zwanger ben.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef oeke het volgende:
Wat leuk! Tof zijn ze he? Heel lief en aardig!
We hadden dus gister voorlichtingsochtend en dat deden ze heel leuk vond ik! En heel grappig al die bijna uitgerekende buiken!
ja hihi careful what you wish for enzoquote:Op zondag 31 mei 2009 10:07 schreef amaranta het volgende:
AE en oma PS hartelijk gefeliciteerd met Jari.
En dat te bedenken dat AE bang was dat het daaaaaagen zou gaan duren!![]()
Ik heb volgens mij helemaal geen neutral wasmiddel gebruikt. Ik heb overigens wel neutral wasverzachter. Die gebruik ik nog.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
het-is-mij, het gaat ook zo snel! Voor mijn gevoel heb ik net de 20 weken echo gehad en nu ben ik al bijna 34 weken!
Ik denk dat ik zo eens met een boek in de tuin ga zitten als ik mijn wasje heb opgehangen.
Hoe doen/deden jullie dat met de babykleertjes? Hier moest ik van de kraamzorg de kleertjes wassen met neutral wasmiddel en zonder wasverzachter. Maar dat ruikt dan toch helemaal niet lekker?
Hebben jullie het gewoon gewassen met jullie eigen wasmiddel of speciaal neutral er voor gekocht?
ja dat was dus mijn idee ook eigenlijk. Als de baby allergisch is voor wasmiddel, dan kom je daar pas achter op het moment dat je overstapt op normaal wasmiddel. Dus enkel en alleen de eerste was met Neutral heeft dan niet zo veel zin denk ik? Je komt er dan bij een tweede was alsnog achter.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook niet met Neutral gewassen. Volges mij is dat voor de zekerheid voor het geval de baby misschien reageert op gewoon wasmiddel, maar ik heb het zo weer alsnog gewassen als dat zo blijkt te zijn. Ik was namelijk niet van plan over te stappen op Neutral, en ik ga ook niet de babykleertjes later in een aparte was met Neutral wassen.
Heb wel steeds harde buiken maar er zit geen regelmaat is.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:49 schreef mikoxx het volgende:
AE, wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd en lekker naar huis vandaag!![]()
Steeds meer dames met meldplicht... spannend hoor! Zet em op! En Vicky, hoest nu?
Het is zeker supermooi babyweer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |