abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69543412
Even apart, ik weet niet of je het nog leest, maar AE ik wens je enorm veel sterkte en ik hoop dat het verblijf in het ziekenhuis van zeer korte duur zal zijn zodat je lekker snel thuis bent met je kindje
#geen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:56:46 #102
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69543551
Oeke, het kan goed zijn dat ze je alleen even in een zwachtel draaien. Dat helpt tegen de zwelling en, belangrijker, dat weerhoudt je van te veel doen. Dan krijgt je lichaam weer de kans om te herstellen. Maar laat er even naar kijken voor de zekerheid.
Ondergetekende heeft eens een half jaar met een gebroken knieschijf rondgelopen, met 'alleen maar' een dikke knie bij inspanning, die weer slonk met rust. Niet om je ongerust te maken, maar laat t gewoon even zien bij de HA voor de zekerheid. Truste!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:58:06 #103
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69543591
Bedankt dames, ik moet me morgen al om 8.30 melden
En ik ga er vanuit dat ik niet op internet komt daar.
Dus updates via mijn moeder

Vicky, Memmel, Oeke jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of jullie nog voor gaan kruipen

En Rocka, een zondagskindje zou ik heel erg blij mee zijn

[ Bericht 16% gewijzigd door Angel-Eyez op 30-05-2009 00:21:33 ]
No more games, no more drama...
pi_69543741
Heel veel succes morgen AE. Ik denk aan je!

Zat er vanavond ineens even doorheen... zal de vermoeidheid wel zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69543920
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
Bedankt dames, ik moet me morgen al om 8.30 melden
En ik ga er vanuit dat ik niet op internet komt daar.
Dus updates via mijn moeder

Vicky, Memmel, Oeke jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of jullie nog voor gaan kruipen

Sterkte meis, ik denk aan je, hopelijk duurt het echt niet lang allemaal
#geen
pi_69544384
veel succes Angel Eyez!
pi_69545766
Succes AE! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je heel snel je kindje vast kan houden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69546938
Meldt! Redelijk geslapen vannacht. Last van darmen en schaambeen maar verder is he rustig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69546996
A-E heel veel succes in het ziekenhuis! Hopelijk mag je gauw weer met baby naar huis
pi_69547009
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:
Ja Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen

Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
ik ben er nog. 38weken is ze nu
pi_69547042
Goedemorgen! Pfft wat een nacht Ene moment ongerust omdat ik de baby niet genoeg voel, volgende uur lijkt er weer een bokswedstrijd uitgevochten te worden!
Ik lijk ook elke dag vroeger wakker te worden. Wel fijn dat het zonnetje dan schijnt.

AE op de valreep wens ik je veel sterkte en succes in het ziekenhuis, en een zondagskindje

Poeh Ca.ra, een gebroken knieschijf klinkt heftig! Ik ga maandag meteen naar spreekuur en veder met het voetje omhoog. 's nachts heb ik iig een kussen onder mijn voeteneind en dat helpt al heel veel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69547071
oeke het is maandag 2e pinksterdag, is je HA dan wel open?
pi_69547075
AE, hopelijk nog op tijd maar ik wou je even succes wensen en hopelijk gaat alles voorspoedig en ben je snel weer thuis. Toi Toi Toi!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 07:57:00 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69547078
Ik meld nog even voordat ik wegga
Ook vannacht dus niet begonnen

Bedankt voor jullie steun

No more games, no more drama...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:00:04 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547082
AE heel veel succes! Sterkte en alles wat je nog meer nodig hebt.

Vicky . Heeft het slapen je goed gedaan?

Oeke, ik heb me laatst ook verstapt en mijn fysio legde de enorme pijn als volgt uit: omdat je gewrichten verweekt zijn, kun je bij een misstap of een verzwikking makkelijk iets beschadigen. Door de toestand van je gewrichten kan dat snel een ontstekingsreactie veroorzaken in het gewricht. Rust, en zeker ook koelen kan dus wel helpen. Dus pootje omhoog en een ijspak erop!

Verder meld ik me weer, zonder baby en zonder gerommel. Ik wil zo graag die kleine man zien. Ik had nooit gedacht dat overtijd lopen geestelijk zo zwaar zou zijn. Bij elk krampje denken: zou het?? En dan weer teleurstelling als het niet zo is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69547094
Memmeltje,
Slapen heeft redelijk geholpen, al heb ik niet veel kunnen slapen.. Viel pas laat in slaap en Amber was ook vroeg wakker...

Weet je, tis heel dubbel, aan de ene kant moet ik er nog ff van genieten omdat het de laatste keer is maar aan de andere kant ben ik het ineens (sinds gisteravond) gewoon zat. IHeb ook ff lekker een potje zitten janken.. Ik wil me weer normaal om kunnen draaien in bed zonder te verrotten van de pijn.
Tis zo stom, ik klem me niet vast op die datum omdat ik bij Amber ook een week langer doorgelopen heb, maar toch doet die datum iets psychisch met je.

Heb wel weer wat harde buiken gehad, maar weer niet regelmatig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:10:42 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547116
Nou Vicky, dan voelen wij ons precies hetzelfde! *insert hand om schouder sla smiley

Ik ga vandaag in de tuin zitten, ananas eten en bitter lemon drinken. Voor lunch pannekoeken en een scheut wonderolie. En om de dag af te sluiten nog wat prostaglandingessen. Nou, dan moet er morgen toch een baby zijn, of vergeet ik nu wat?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69547125

Je bent een lange wandeling of een rondje hardlopen vergeten
wonderolie niet doen hoor

ik heb vanmorgen toch ook maar mijn koffer eens een keer ingepakt
Moet alleen nog ff lippenbalsam halen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:16:50 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547140
Oja, rondjes hardlopen!

*probeert van een afstandje haar trimschoenen om haar voeten te gooien...

Die wandeling heb ik meestal wel, met de hond.
pi_69547143
moest gister ff iets harder lopen om de tram te halen.. was geen pretje..
denk dat ik vanavond maar een lange wandeling.. lees strompeltocht, ga maken... bij Amber hielp het ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69547162
Poeh Chan, daar zeg je me wat! Die zal wel dicht zijn. Ik vergeet dat soort dingen altijd! Ehm, maar even zelf zwachtelen.

Ik ben altijd geneigd gewoon door te gaan, het doet ook niet echt pijn, maar met al jullie waarschuwingen ga ik mijn best doen rustig aan te doen.

Memmel en Vicky , Moeilijk hoor! Ik ben nog niet in de buurt van de datum, tel wel af maar ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent als je er over heen gaat!
Memmel, volgens mij heb je dan alles op een rijtje, behalve inderdaad die wandeling of een paar keer de trap op en af.

Vicky, die pijn in je buik, is dat een soort spierpijn ofzo? daar heb ik ook last van. Omdraaien is echt niet leuk!
pi_69547173
Oja, en proberen de baby te lokken met bemoedigende woordjes

Vicky, lippenbalsem stond ook op een lijstje wat ik vond voor de vluchttas, maar gebruik je dat echt? Omdat je lippen uitdrogen vanwege het puffen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:32:47 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547180
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:
moest gister ff iets harder lopen om de tram te halen.. was geen pretje..
denk dat ik vanavond maar een lange wandeling.. lees strompeltocht, ga maken... bij Amber hielp het ook
Ik hoop het voor je meid.
Een vriendin van ons kreeg ook het advies om lang te gaan wandelen en daarna te sexen. De dag erop is ze bevallen.
Haar man voelt zich helemaal 'the man' "ik heb hem erin gemaakt en ook weer eruit"
Maargoed, beetje wandelen en daarna lekker knuffelen en hoppa morgen heeft Amber een broertje of een zusje.

Vanmorgenvroeg een sms van een ander bevriend stel, zij is vanmorgen bevallen van een meid. Was ergens begin juni uitgerekend maar volgens mij wel ingeleid.

Met mij gaat het goed, ben wonder boven wonder niet misselijk! Zou het dan toch? Dat het met 12 weken ophoudt?
Ik heb overigens ook nog een plaatje van onze Sjors. Ik zal hem even uploaden.
pi_69547182
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:30 schreef oeke het volgende:
Oja, en proberen de baby te lokken met bemoedigende woordjes

Vicky, lippenbalsem stond ook op een lijstje wat ik vond voor de vluchttas, maar gebruik je dat echt? Omdat je lippen uitdrogen vanwege het puffen?
ik weet nog wel dat ik bij Amber kapotte lippen omdat ze zo droog geworden waren van het puffen.
Vergeet ej de Dextro nie

weet niet wat voor soort buikpijn het is.. kan van me darmen zijn maar kan ook soort spierpijn zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:35:07 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547193
Sorry voor het formaat

zaterdag 30 mei 2009 @ 08:37:01 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547200
Angel Eyes, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, ik hoop dat je vandaag of morgen je beebje bij je hebt. Of ja die heb je al bij je maar dan 'extern' zeg maar.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:37:15 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69547201
Oeh, ik hoop zo dat AE snel mag beginnen! En morgen is inderdaad een mooie dag om geboren te worden: niet alleen zondag, ook nog eens pinksteren. Alvast heel veel succes van een afstandje toegewenst

Rocka, jullie hebben dus ook geen babykamer begrijp ik? Wij ook niet, geen kamers meer over hier in huis
De kleine komt lekker bij ons op de slaapkamer. Zal wel raar worden, Devin heeft vanaf dag 1 dat we thuis waren in zijn eigen kamertje geslapen in een ledikantje en dat ging prima, ondanks het feit dat ik bv gaf. Deuren open en nog voordat hij de kans kreeg te huilen stond ik al naast zijn bed. Alert zijn op (de ademhaling van) je kindje kan ook met 3 meter ertussen
Maar we zijn al een poos op zoek naar een eengezinswoning, de bedoeling is dat we dit jaar nog gaan verhuizen, krijgen de jongens allebei hun eigen kamertje!

Oeke, vervelend van je enkel.

Ca.ra, balen van de vlekken zeg
Daar was ik dus ook zo bang voor omdat ik makkelijk en diep bruin word maar bij mij zijn ze weggebleven. Hopelijk blijft het bij jou hierbij, met de juiste maatregelen.

Zweten jullie ook meer dan normaal?
Ik kan zomaar ineens natte oksels krijgen terwijl ik niet van deo geswitcht ben ofzo. En ineens heb ik ook zweetvoeten

Vicky en Memmel, hopelijk vandaag een betere dag voor jullie!
.... met gevoel voor drama....
pi_69547203
Mooie echo Amaranta!

Kersjes, ik merk dat ik ook meer zweet. Normaal niet zo snel natte plekken onder mijn armen, maar de laatste tijd wel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69547224
Amaranta, wat een leuke Sjors! Ligt lekker te zwaaien.
Dat zou fijn zijn, als je misselijkheid over is.

Vicky, ik had op een gegeven moment het gevoel dat het een soort baarmoederspierpijn was. Toen de VK pas ging voelen hoe baby lag deed dat gewoon pijn, zoals spierpijn. en dat voel ik nu ook, en ind ook van die rommelende darmen. Nouja gebeurt er iig iets!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:41:03 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69547234
Amaranta, wat een mooie foto's van Sjors
En gefeliciteerd met je mijlpaal, hopelijk is de misselijkheid echt over.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:41:19 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547237
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:10 schreef Memmel het volgende:
Nou Vicky, dan voelen wij ons precies hetzelfde! *insert hand om schouder sla smiley

Ik ga vandaag in de tuin zitten, ananas eten en bitter lemon drinken. Voor lunch pannekoeken en een scheut wonderolie. En om de dag af te sluiten nog wat prostaglandingessen. Nou, dan moet er morgen toch een baby zijn, of vergeet ik nu wat?
Vergeet de frambozenbladthee niet!
dus niet frambozenthee maar frambozenbladthee
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:42:12 #132
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69547246
AE heel veel sterkte en succes vandaag!
pi_69547401
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nu 13 weken en 5 dagen
Ik zal nog wel effe wachten tot een week of 15, ik lees nu wel meerdere verhalen dat het soms pas lukt bij een week of 15/16
Bij mij lukte het in het begin ook alleen door heel hard uit te ademen, maar ik heb aardig wat buikspekkies van mezelf.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:10:20 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69547435
Hey Tan, wat zie ik nu, ben je uit de kast?? Heb je je omgeving ingelicht?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:15:41 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69547475
Goeiemorgen!
AE Heel heel heel veel succes vandaag, hopelijk heb je je kleine snel bij je

Vicky en Memmel ook voor jullie hoop ik dat het snel begint.
Oeke, rustig aan doen met je enkel hoor! ik vind dat zelf altijd zo'n naar gevoel maar das vooral omdat ik zo'n doos ben die er dan toch gewoon op gaat staan

Amaranta wat een mooie echo foto's!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69547565
AE ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moet, maar heel veel succes in ieder geval!

Mooie echo's Amaranta en Twinkly!!

Over het aankomen Mefke, ik drink nu wat vaker van spa & fruit de appel variant. Misschien is dat een idee, daar zitten namelijk een stuk minder calorieen in!

Hier ook vaak de opmerking goh je wordt nu wel dik he, nee ik wordt niet dik, mijn buik wordt groter en dat is maar goed ook want er zit een baby in!!
Sommige mensen snappen niet dat je dat soort dingen niet wil horen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:32:54 #137
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69547616
Hahaha irritant he FTA?
mn ene oma zegt het niet tegen mij maar juist tegen haar omgeving. Dat ik eeeenorm uit aan het dijen ben en dan kom ik iemand tegen en dan zeggen ooooh je bent helemaal niet zo dik! das dan wel weer fijn om even bevestigd te krijgen natuurlijk haha, maar het irriteert me wel dat mn oma dat zo aan het rondsproeien is en iemand die zelf een vriendin had die geloof ik net aan 45 kg woog en die heel erg bescheiden zwanger was, die kan het niet nalaten om te roepen dat ik abnormale vormen aan begin te nemen en bedankt he

AE is naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, ze gaan vandaag gellen; wat er ook gebeurt, ze komt niet zonder baby thuis.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 09:40:19 #138
5428 crew  miss_sly
pi_69547676
AE, ik ben te laat, maar veel succes! Ik duim ook voor je en hoop dat je je kleine snel echt vast kunt houden en mee naar huis mag nemen! Zondagskindjes zijn

mooie echo's amaranta!

Vervelend van je enkel oeke. Inderdaad maar even naar de HA dinsdag

Memmel en Vicky
En Memmel, al die dingen bij elkaar dat moet een baby opleveren morgen En dan datumtweeling met AE uiteraard
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:47:50 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69547742
AE, heel veel succes vandaag!
pi_69547752
AE heel veel succes!!

Amaranta wat een mooie echo-foto's!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69547804
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haar man voelt zich helemaal 'the man' "ik heb hem erin gemaakt en ook weer eruit"

Als die van mij dat zou zeggen zou ie een trap van me krijgen. Net als mannen die zeggen dat ze superzaad hebben

Mooie duidelijke echo's heb je!

Succes met de laatste loodjes Angel-Eyez! Had niet meegekregen dat je naar het ziekenhuis moet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69548115
Oeh dus er gaat een verse baby aankomen

Abnormale vormen, tsja ook leuk om te horen Tact is van veel mensen niet hun sterkste punt.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:22:41 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69548175
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oeh dus er gaat een verse baby aankomen

Abnormale vormen, tsja ook leuk om te horen Tact is van veel mensen niet hun sterkste punt.
ghehe ach ja
gelukkig had mn schoonmoeder zelf een best wel grote buik, ze is erg klein en had veel vruchtwater enzo dus mja, die buik moet toch ergens heen, als het niet de hoogte in kan, dan maar naar voren dus bij schoonmams en paps krijg ik altijd te horen dat het een heel net buikje is enzo, dat scheelt wel

Ik heb laatst foto's van mn eigen moeder zitten bekijken, buik-foto's met 34 weken en volgens mij komen wij wel ongeveer overeen, alleen is mn moeder wel een stuk langer dan ik ben en ik hou wat meer vocht vast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69548185
AE veel succes!

Deze week heb ik een eerste echo gehad, en we hebben een hartje gezien!!!!!!!!!!!!! Ik ben nu ruim 8 weken zwanger!!!

Bij het niezen gisteren kreeg ik een steek in mijn onderbuik, dit heb ik vorige week ook een keer gehad. Is dit normaal?
pi_69548344
Heel veel sterkte en succes, AE!

NieuwUser, ik heb ook niessteken. Is normaal hoor!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:17:39 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69548910
goedemorgen dames!

Te laat voor AE, maar ik zal ook ff duimen , ik hoop dat het snel op gang komt en je snel je babytje in je armen mag gaan houden.

@Mefke, wat een ophef over dat aankomen... lijkt me een vervelend gevoel. En als dan ook nog je moeder zich juist daar op concentreert... gewoon blij zijn dat het goed gaat met je kleintje lijkt me?

Ik moet hele pinksteren werken, heb 3 late diensten...niet echt leuk, maar part of the job...
heb dr alleen nog niet zoveel zin in.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69549025
Mefke, wat ontzettend niet leuk van je vk, en van je moeder om daarin te blijven hangen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69549107
Wat een mooie echo van Sjors!

Huup, jij hebt wel wat te verduren met al die lompe opmerkingen zeg. Goed dat je je er niks van aantrekt, want het slaat ook allemaal echt nergens op.

NieuweUser, die niessteken zijn bekend ja, had ik in het begin ook steeds, en ik schrok er ook steeds van.

Poppejans, ik zou mijn Lief ook echt een schop geven als ie dat zou zeggen hoor!

Wat is eigenlijk dat prostaglandingessen?

Ik ben morgen 37 weken! Van mij mag beeb wel komen hoor haha Merk echt dat ik een beetje zenuwachtig begin te worden omdat ie zo snel groeit..... Ik had eerder steeds het idee dat het me allemaal te snel ging, en dat 42 weken me prima leek, maar nu vind ik het toch geen prettig idee meer....
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:32:40 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69549229
AE ontzettend te laat, maar hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat je maar snel je beebje in je armen mag sluiten

Hier vandaag alweer 30 weken
Lag gisteravond nog te tellen dus nog maar max 12/13 weken en dan ben ik alweer mama
tijd vliegt echt voorbij...
en vind het steeds spannender worden.

ow en de oefeningen voor de bekkenspier, nemen zijn vruchten af, ik verlies al stukken minder urine

es kijken of we vanmiddag nog iets kunnen doen aan het kamertje en/of spulletjes aan kunnen/willen schaffen.

LLM geniet van het lekkere weer
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69549303
Tessie, dat is sexen. In sperma zitten prostaglandines en die kunnen helpen bij het opwekken van de bevalling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69550789
Ow, dat heb ik vanmorgen ook al geprostaglandingest, helpt nix
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:45:58 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69551838
Leuk dat die term gewoon nog steeds gebruikt wordt!

LLM, veel succes met de laatste loodjes! Ik weet nog goed hoe zwaar ik die twee weken overtijd vond! en jullie vast ook Maar 42+kindjes zijn wel de allerleukste snoepjes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69553445
Oeh, prettig om te lezen dat niessteken "normaal" zijn, heb er best vaak last van... maar aangezien ik het voor de zwangerschap ook wel eens heb (nies nogal debiel hard, kan der niks aan doen, voel het bijna nooit aankomen) had ik al zo'n vermoeden dat er niks mis was... ook omdat frummel het nog steeds doet

AE, ik heb het ook even gemist maar heeeel veel succes!!! Ben heel benieuwd hoe het gaat!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:14:39 #154
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69553544
42+

Tessie, prostaglandingessen klinkt net weer wat fijner als sexen of andere synoniemen.
pi_69553642
Bar, fijn dat die oefeningen helpen.

BJ dat is niet iets om vrolijk van te worden het hele weekend werken. Maar daarna heb je wel een paar dagen vrij toch?

Toen ik zo'n groeispurt maakte kwam ik toevallig mijn ex tegen en die zei Tjees wat ben jij dik! Ik had een tuniek aan die ik van mijn moeder had gekregen, die heb ik daarna bijna niet meer gedragen omdat ik me er dus dik invoelde ipv zwanger! Stom dat ik me zo laat beinvloeden. Stomme opmerkingen.

We hadden een leuke bevallingsvoorlichting vanochtend, wat een leuke VK's zijn het toch!! En af en toe wat voorwerk volgens mij, Krampjes en steekjes! Spannend!

Maar bij de bakker moest ik net bijna huilen omdat het brood al op was. Kom ik thuis en doe het verband van mijn enkel is ie heel dik! Nu lig ik op bed met voet omhoog, ijs erop en van plan dit weekend niets meer te doen.
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 16:05:30 #156
5428 crew  miss_sly
pi_69554580
Wij hadden weer cursus vanochtend. Deze keer met info over de ontsluitingsfase en oefeningen voor tijdens deze fase. Ik vond het weer een fijne les, en ik ben zo blij dat we dit samen zijn gaan doen. De cursus is daar ook op gericht: je gaat samen die bevalling in. Hoe dat dan ingevuld wordt, dat weet je natuurlijk nog niet, maar het is wel iets wat je samen gaat ervaren. Ze had het er ook over dat het, als het ne begonnen is, fijn is om het gewoon thuis 'gezellig' te maken; iig die dingen te doen waarbij je je op dat moment fijn voelt enzo en ik kreeg bijna zin n de bevalling

Ook de oefeningen vond ik wel fijn, de ideeen die ze je aan de hand doet, maar er wel telkens bij zegt dat het maar opties zijn, niets moet, en dat je dadelijk zelf lekker bepaalt wat voor jou/jullie het fijnste is.

Ik vind dat we een fijne cursus hebben uitgezocht
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:14:40 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69554760
* Sugar haast zich:
Memmel, 40+ ook! Heus! Net zo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:27:32 #158
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69555031
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:14 schreef Sugar het volgende:
* Sugar haast zich:
Memmel, 40+ ook! Heus! Net zo!
pi_69555224
Fijn dat jullie cursus zo goed bevalt Miss Sly! Wel heel erg goed dat je dan zelfs uit gaat kijken naar de bevalling

Oeke, ik moet ook steeds overal om huilen hoor, het wordt alleen maar erger.

Is dat prostaglandingessen ook zo´n bakerspraatje, of helpt dat wel echt? En vanaf wanneer dan? (vind dat beter klinken dan ananasharten eten enzo )

Ik heb trouwens de laatste weken het idee dat ik heel anders nies, echt super raar, alsof mijn buik te vol is om goed te niezen ofzo
En ik heb de hele dag last van super warme voeten, zelfs met blote voeten... Rare dingen kan je toch hebben.
pi_69555251
Mefke, wat stom van je vk en je moeder... je was toch in totaal niet zo heel erg veel aangekomen vanaf het begin van je zwangerschap? Dat valt toch reuze mee? en dan valt deze 4 kilo toch ook reuze mee?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:44:28 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69555362
Tessie, de verpleegster in het zkh zei gisteren tegen mij dat die dingen alleen helpen wanneer je al enigszins begonnen bent. Om het, zeg maar, net een extra impulsje te geven. Je had die kop van mijn man moeten zien toen ze zei dat sexen hielp. Ik kon alleen maar denken: 'en bedankt he, mevrouw...'
pi_69555398
Tis geen bakerpeaatje. Sugar heeft er ervaring mee. Je bmm moet volgens mij wel al verstreken zijn maar dat weet ik nier zeker.

Hoe zal het met AE zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:47:49 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69555417
tvp

en nu weer naar buiten met mijn dikke voeten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_69555480
Prostaglandingesen helpt echt, maar zoals memmel zei, je moet wel al op het punt staan om te bevallen. Daarbij kan een orgasme bij jezelf ook helpen, want dan komt er weer oxytocine vrij in je lijf (weeënhormoon). Maar wederom, alleen als je lichaam zelf al op het punt stond om te gaan, dus maak je geen zorgen als je 35 weken zwanger bent oid

We zijn net even naar de Action geweest en daarna de stad in, maar duidelijk weer over m'n grens heen (ik zat op de grond met m'n hoofd tussen m'n knieën midden in de winkel ) Ik vind dat toch zo lastig om meer te willen dan ik nog kan..
pi_69555504
Ok Maar normaal (als je nog geen inwendige onderzoeken ofzo hebt gehad) dan weet je dus niet of je BMM al verstreken is, en dan is het dus een beetje op hoop van zegen Ach, baat het niet dan schaadt het niet he.
pi_69555529
Hier helpt prostaglandingesen iig nog niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:00:32 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69555628
En niet vergeten na afloop even te blijven liggen met een kussentje onder je bips! Tip van de gyn!
pi_69555671
oke, dat vergeet ik dus

Zit jij niet meer op kos, Suug?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:08:31 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69555772
Jawel! Ff wifi aan het zwembad! Gratis. Sssst.
pi_69555866
*jaloers is*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69555938
Dank voor jullie antwoorden! Goed om te horen dat die niessteken niet vreemd zijn!
pi_69556094
oeh, lekker aan het zwembad! Handig he zo'n Iphone

Oke, kussentje 5 min onder de kont, gaan we onthouden!

Potje janken heeft hier wel doorgezet, na een onnozel ruzietje. Gelukkig daarna even tegen elkaar aan geslapen.
Ik geloof dat we nu steeds zenuwachtiger worden....
pi_69556188
Ik zit ook nu via de IPhone

Ik ga straks een stukkie wandelen... Hielp bij amber wel

Oeke,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69557656
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Sugar het volgende:
En niet vergeten na afloop even te blijven liggen met een kussentje onder je bips! Tip van de gyn!
Hm, waar ken ik dat toch van..?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:38:38 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69557690
Wauw Sugar ik ben ook jaloers

Oeke gelukkig dat het weer is opgeklaard enzo. Soms is het wel fijn om gewoon toe te geven aan tranen, vind ik tenminste, ook in niet-zwangere toestand het lucht een soort van op, haalt letterlijk een druk van mn hoofd af.

Huuuu mn vocht he, seriously.... what the heck is happening!
als ik mn vel een beetje naar boven duw, dus eh, een beetje samendruk zeg maar, dan heb ik echt zo'n cellulitusvelletje. Echt heel erg qua putjes enzo. Maar dit zat er normaal nooit en het zit echt overal, van mn onderarmen (!) tot mn enkels en kuiten enzo. Het ziet er echt idioot uit haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69557714
Foto Huup?
pi_69558200
Wat een rare dingen kunnen er toch met je lijf gebeuren he? Soms vind ik dat zwanger zijn net een wetenschappelijk experiment.
Gewoon het uiteindelijke doel voor ogen houden en kiezen op elkaar!
fotootje Huup?

Dank jullie voor het hart onder de riem!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:16:07 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69559997
oh hahaha ff foto maken, als het met 1 hand lukt

kaik!!
charmant he?

als ik hem niet omhoog druk ofzo dan zit er niets, en dit is nieuw voor mij haha, of nouja, nieuw als in, niet op mn kont nieuw
Het is dus mn kuit waar je tegenaan kijkt.

[ Bericht 56% gewijzigd door huuphuup op 30-05-2009 20:24:04 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69560529
Iehhh Huup! Lekker hoor Je kan je ledematen helemaal vervormen tegenwoordig met al dat extra vocht van jou
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69560568
Ieeeh Huup, dat ziet er echt niet lekker uit....
pi_69560591
jeetje! wauw....

Gelukkig is het vocht en geen vet!
en gaat het straks ook weer weg!
pi_69560601
Dat tintelt wel erg denk ik zo of valt het mee?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:41:48 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69560625
Huup!
Hou je wel contact met de vk over je vocht-problemen?
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 20:43:22 #184
5428 crew  miss_sly
pi_69560654
huup

oeke

innepin, hoe is het? nog in rustig-aan-modus?
pi_69560772
Huup!

Het is maar goed dat je erbij vermeldt om welk lichaamsdeel het gaat. Had het anders echt niet gezien..!
pi_69560878
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:43 schreef miss_sly het volgende:
innepin, hoe is het? nog in rustig-aan-modus?
Lief dat je vraagt Ik doe nog steeds heel rustig aan, vandaag boodschappen gedaan op de fiets en dat leidde tot de hele middag pijn, terwijl het net aan het wegzakken was, dus dan maar zombie-en, en weinig rechtop zitten (vandaar dat ik ook niet te veel post hier, neem niet de tijd achter de computer om alles bij te lezen, want 't zit niet lekker). Maar het zakt dus wat weg, en dat lijkt me een goed teken
Vandaag 32 weken alweer...!

Oeke En laatsteloodjesmeiden ook even een
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:53:44 #187
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69560894
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
Dat tintelt wel erg denk ik zo of valt het mee?
alsof er een mierencolonie in mn benen woont
gelukkig tintelt het niet de hele dag
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef innepin het volgende:
Iehhh Huup! Lekker hoor Je kan je ledematen helemaal vervormen tegenwoordig met al dat extra vocht van jou
oeh! zal ik meedoen aan Holland's got talent?
Hoe is het met jou? Voel je je alweer iets beter, wat minder pijn? scherm te lang open. Fijn dat het iets beter gaat

BE vk zei dat het geen kwaad kon, dat ik simpel 'pech' had en dat ik moest bellen bij acute migraine-achtige hoofdpijn en lichtflitsen of sterretjes zien ofzo. Verder heb ik die pillen nu, ik merk nog geen verschil aan mn lijf maar ik plas me een ongeluk dus het zal vast binnenkort wel minder worden ofzo. Ik moet volgende week weer naar de vk dan leg ik het nogmaals voor hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69561013
Hallo Dames.

Ik kom jullie het goede nieuws vertellen dat vanmiddag mijn dochter.......
...AE moeder is geworden van een heerlijk, lief en mooi ventje. Als onbevooroordeelde oma mag ik dat natuurlijk zeggen.

Zijn naam mag ik jullie zelfs laten weten.

Hij zal als Jari Jesse door het leven gaan
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:59:18 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69561032
huup wat ziet je been er eng uit
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:59:27 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69561035
Hoera! Wat lekker vlot! Van harte met je kleinkind PrintScreen!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69561039
jeetje Huup!! Heftig!

Zo, net een heerlijk stukje gelopen.. en nu heb ik wat buikpijn en steekjes.. hopen dat het weeen gaan worden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:00:39 #192
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69561073
AE bevallen! Wah! Wat snel!!
wat een mooie namen
Gefeliciteerd met je kleinzoon PrintScreen. AE gefeli met je zoon heel veel geluk samen. Ik hoop dat het een voorspoedige bevalling is geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:00:40 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69561074
AE Gefeliciteerd!! een zoon! Jari Jesse, welkom!

heel veel geluk en ga lekker genieten
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:01:22 #194
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69561092
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:59 schreef pinquit het volgende:
huup wat ziet je been er eng uit

zelluf!
alleen als ik aanduw hoor. Anders valt het wel mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69561104
Gefeliciteerd met Jari AE!! En wat snel!!
Printscreen, van harte met je kleinzoon!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:02:34 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69561118
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zelluf!
alleen als ik aanduw hoor. Anders valt het wel mee
ohh ok. nie meer duwen dan!
pi_69561127
Jaaa AE is bevallen!
Gefeliciteerd met Jari
pi_69561141
Dank jullie wel allemaal

En snel was het zeker.

5 minuten over 2 had ze 3 centimeter ontsluiting en om 6 minuten over half 3 was Jari er.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:04:00 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69561149
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:05:24 #200
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69561178
Jeumig dat doet ze heel rap