Sterkte meis, ik denk aan je, hopelijk duurt het echt niet lang allemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
Bedankt dames, ik moet me morgen al om 8.30 melden
En ik ga er vanuit dat ik niet op internet komt daar.
Dus updates via mijn moeder
Vicky, Memmel, Oeke jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of jullie nog voor gaan kruipen
ik ben er nog. 38weken is ze nuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:Ja
Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen
![]()
Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
Ik hoop het voor je meid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:
moest gister ff iets harder lopen om de tram te halen.. was geen pretje..
denk dat ik vanavond maar een lange wandeling.. lees strompeltocht, ga maken... bij Amber hielp het ook
ik weet nog wel dat ik bij Amber kapotte lippen omdat ze zo droog geworden waren van het puffen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:30 schreef oeke het volgende:
Oja, en proberen de baby te lokken met bemoedigende woordjes![]()
Vicky, lippenbalsem stond ook op een lijstje wat ik vond voor de vluchttas, maar gebruik je dat echt? Omdat je lippen uitdrogen vanwege het puffen?
Vergeet de frambozenbladthee niet!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:10 schreef Memmel het volgende:
Nou Vicky, dan voelen wij ons precies hetzelfde! *insert hand om schouder sla smiley
Ik ga vandaag in de tuin zitten, ananas eten en bitter lemon drinken. Voor lunch pannekoeken en een scheut wonderolie. En om de dag af te sluiten nog wat prostaglandingessen. Nou, dan moet er morgen toch een baby zijn, of vergeet ik nu wat?
Bij mij lukte het in het begin ook alleen door heel hard uit te ademen, maar ik heb aardig wat buikspekkies van mezelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nu 13 weken en 5 dagen
Ik zal nog wel effe wachten tot een week of 15, ik lees nu wel meerdere verhalen dat het soms pas lukt bij een week of 15/16
Als die van mij dat zou zeggen zou ie een trap van me krijgen. Net als mannen die zeggen dat ze superzaad hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar man voelt zich helemaal 'the man' "ik heb hem erin gemaakt en ook weer eruit"
ghehe ach jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:18 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oeh dus er gaat een verse baby aankomen
Abnormale vormen, tsja ook leuk om te horenTact is van veel mensen niet hun sterkste punt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:14 schreef Sugar het volgende:
* Sugar haast zich:
Memmel, 40+ ook! Heus! Net zo!
Hm, waar ken ik dat toch van..?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Sugar het volgende:
En niet vergeten na afloop even te blijven liggen met een kussentje onder je bips!![]()
Tip van de gyn!
Lief dat je vraagtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:43 schreef miss_sly het volgende:
innepin, hoe is het? nog in rustig-aan-modus?
alsof er een mierencolonie in mn benen woontquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:40 schreef oeke het volgende:
Dat tintelt wel erg denk ik zo of valt het mee?
oeh! zal ik meedoen aan Holland's got talent?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef innepin het volgende:
Iehhh Huup! Lekker hoorJe kan je ledematen helemaal vervormen tegenwoordig met al dat extra vocht van jou
ohh ok. nie meer duwen dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
zelluf!
alleen als ik aanduw hoor. Anders valt het wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |