abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69550789
Ow, dat heb ik vanmorgen ook al geprostaglandingest, helpt nix
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:45:58 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69551838
Leuk dat die term gewoon nog steeds gebruikt wordt!

LLM, veel succes met de laatste loodjes! Ik weet nog goed hoe zwaar ik die twee weken overtijd vond! en jullie vast ook Maar 42+kindjes zijn wel de allerleukste snoepjes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69553445
Oeh, prettig om te lezen dat niessteken "normaal" zijn, heb er best vaak last van... maar aangezien ik het voor de zwangerschap ook wel eens heb (nies nogal debiel hard, kan der niks aan doen, voel het bijna nooit aankomen) had ik al zo'n vermoeden dat er niks mis was... ook omdat frummel het nog steeds doet

AE, ik heb het ook even gemist maar heeeel veel succes!!! Ben heel benieuwd hoe het gaat!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:14:39 #154
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69553544
42+

Tessie, prostaglandingessen klinkt net weer wat fijner als sexen of andere synoniemen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69553642
Bar, fijn dat die oefeningen helpen.

BJ dat is niet iets om vrolijk van te worden het hele weekend werken. Maar daarna heb je wel een paar dagen vrij toch?

Toen ik zo'n groeispurt maakte kwam ik toevallig mijn ex tegen en die zei Tjees wat ben jij dik! Ik had een tuniek aan die ik van mijn moeder had gekregen, die heb ik daarna bijna niet meer gedragen omdat ik me er dus dik invoelde ipv zwanger! Stom dat ik me zo laat beinvloeden. Stomme opmerkingen.

We hadden een leuke bevallingsvoorlichting vanochtend, wat een leuke VK's zijn het toch!! En af en toe wat voorwerk volgens mij, Krampjes en steekjes! Spannend!

Maar bij de bakker moest ik net bijna huilen omdat het brood al op was. Kom ik thuis en doe het verband van mijn enkel is ie heel dik! Nu lig ik op bed met voet omhoog, ijs erop en van plan dit weekend niets meer te doen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zaterdag 30 mei 2009 @ 16:05:30 #156
5428 crew  miss_sly
pi_69554580
Wij hadden weer cursus vanochtend. Deze keer met info over de ontsluitingsfase en oefeningen voor tijdens deze fase. Ik vond het weer een fijne les, en ik ben zo blij dat we dit samen zijn gaan doen. De cursus is daar ook op gericht: je gaat samen die bevalling in. Hoe dat dan ingevuld wordt, dat weet je natuurlijk nog niet, maar het is wel iets wat je samen gaat ervaren. Ze had het er ook over dat het, als het ne begonnen is, fijn is om het gewoon thuis 'gezellig' te maken; iig die dingen te doen waarbij je je op dat moment fijn voelt enzo en ik kreeg bijna zin n de bevalling

Ook de oefeningen vond ik wel fijn, de ideeen die ze je aan de hand doet, maar er wel telkens bij zegt dat het maar opties zijn, niets moet, en dat je dadelijk zelf lekker bepaalt wat voor jou/jullie het fijnste is.

Ik vind dat we een fijne cursus hebben uitgezocht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:14:40 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69554760
* Sugar haast zich:
Memmel, 40+ ook! Heus! Net zo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:27:32 #158
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69555031
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:14 schreef Sugar het volgende:
* Sugar haast zich:
Memmel, 40+ ook! Heus! Net zo!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69555224
Fijn dat jullie cursus zo goed bevalt Miss Sly! Wel heel erg goed dat je dan zelfs uit gaat kijken naar de bevalling

Oeke, ik moet ook steeds overal om huilen hoor, het wordt alleen maar erger.

Is dat prostaglandingessen ook zo´n bakerspraatje, of helpt dat wel echt? En vanaf wanneer dan? (vind dat beter klinken dan ananasharten eten enzo )

Ik heb trouwens de laatste weken het idee dat ik heel anders nies, echt super raar, alsof mijn buik te vol is om goed te niezen ofzo
En ik heb de hele dag last van super warme voeten, zelfs met blote voeten... Rare dingen kan je toch hebben.
pi_69555251
Mefke, wat stom van je vk en je moeder... je was toch in totaal niet zo heel erg veel aangekomen vanaf het begin van je zwangerschap? Dat valt toch reuze mee? en dan valt deze 4 kilo toch ook reuze mee?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:44:28 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69555362
Tessie, de verpleegster in het zkh zei gisteren tegen mij dat die dingen alleen helpen wanneer je al enigszins begonnen bent. Om het, zeg maar, net een extra impulsje te geven. Je had die kop van mijn man moeten zien toen ze zei dat sexen hielp. Ik kon alleen maar denken: 'en bedankt he, mevrouw...'
pi_69555398
Tis geen bakerpeaatje. Sugar heeft er ervaring mee. Je bmm moet volgens mij wel al verstreken zijn maar dat weet ik nier zeker.

Hoe zal het met AE zijn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:47:49 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69555417
tvp

en nu weer naar buiten met mijn dikke voeten
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_69555480
Prostaglandingesen helpt echt, maar zoals memmel zei, je moet wel al op het punt staan om te bevallen. Daarbij kan een orgasme bij jezelf ook helpen, want dan komt er weer oxytocine vrij in je lijf (weeënhormoon). Maar wederom, alleen als je lichaam zelf al op het punt stond om te gaan, dus maak je geen zorgen als je 35 weken zwanger bent oid

We zijn net even naar de Action geweest en daarna de stad in, maar duidelijk weer over m'n grens heen (ik zat op de grond met m'n hoofd tussen m'n knieën midden in de winkel ) Ik vind dat toch zo lastig om meer te willen dan ik nog kan..
pi_69555504
Ok Maar normaal (als je nog geen inwendige onderzoeken ofzo hebt gehad) dan weet je dus niet of je BMM al verstreken is, en dan is het dus een beetje op hoop van zegen Ach, baat het niet dan schaadt het niet he.
pi_69555529
Hier helpt prostaglandingesen iig nog niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:00:32 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69555628
En niet vergeten na afloop even te blijven liggen met een kussentje onder je bips! Tip van de gyn!
pi_69555671
oke, dat vergeet ik dus

Zit jij niet meer op kos, Suug?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 17:08:31 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69555772
Jawel! Ff wifi aan het zwembad! Gratis. Sssst.
pi_69555866
*jaloers is*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69555938
Dank voor jullie antwoorden! Goed om te horen dat die niessteken niet vreemd zijn!
pi_69556094
oeh, lekker aan het zwembad! Handig he zo'n Iphone

Oke, kussentje 5 min onder de kont, gaan we onthouden!

Potje janken heeft hier wel doorgezet, na een onnozel ruzietje. Gelukkig daarna even tegen elkaar aan geslapen.
Ik geloof dat we nu steeds zenuwachtiger worden....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69556188
Ik zit ook nu via de IPhone

Ik ga straks een stukkie wandelen... Hielp bij amber wel

Oeke,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69557656
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Sugar het volgende:
En niet vergeten na afloop even te blijven liggen met een kussentje onder je bips! Tip van de gyn!
Hm, waar ken ik dat toch van..?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:38:38 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69557690
Wauw Sugar ik ben ook jaloers

Oeke gelukkig dat het weer is opgeklaard enzo. Soms is het wel fijn om gewoon toe te geven aan tranen, vind ik tenminste, ook in niet-zwangere toestand het lucht een soort van op, haalt letterlijk een druk van mn hoofd af.

Huuuu mn vocht he, seriously.... what the heck is happening!
als ik mn vel een beetje naar boven duw, dus eh, een beetje samendruk zeg maar, dan heb ik echt zo'n cellulitusvelletje. Echt heel erg qua putjes enzo. Maar dit zat er normaal nooit en het zit echt overal, van mn onderarmen (!) tot mn enkels en kuiten enzo. Het ziet er echt idioot uit haha.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')