abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69543412
Even apart, ik weet niet of je het nog leest, maar AE ik wens je enorm veel sterkte en ik hoop dat het verblijf in het ziekenhuis van zeer korte duur zal zijn zodat je lekker snel thuis bent met je kindje
#geen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:56:46 #102
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69543551
Oeke, het kan goed zijn dat ze je alleen even in een zwachtel draaien. Dat helpt tegen de zwelling en, belangrijker, dat weerhoudt je van te veel doen. Dan krijgt je lichaam weer de kans om te herstellen. Maar laat er even naar kijken voor de zekerheid.
Ondergetekende heeft eens een half jaar met een gebroken knieschijf rondgelopen, met 'alleen maar' een dikke knie bij inspanning, die weer slonk met rust. Niet om je ongerust te maken, maar laat t gewoon even zien bij de HA voor de zekerheid. Truste!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:58:06 #103
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69543591
Bedankt dames, ik moet me morgen al om 8.30 melden
En ik ga er vanuit dat ik niet op internet komt daar.
Dus updates via mijn moeder

Vicky, Memmel, Oeke jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of jullie nog voor gaan kruipen

En Rocka, een zondagskindje zou ik heel erg blij mee zijn

[ Bericht 16% gewijzigd door Angel-Eyez op 30-05-2009 00:21:33 ]
No more games, no more drama...
pi_69543741
Heel veel succes morgen AE. Ik denk aan je!

Zat er vanavond ineens even doorheen... zal de vermoeidheid wel zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69543920
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:58 schreef Angel-Eyez het volgende:
Bedankt dames, ik moet me morgen al om 8.30 melden
En ik ga er vanuit dat ik niet op internet komt daar.
Dus updates via mijn moeder

Vicky, Memmel, Oeke jullie nog heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben benieuwd of jullie nog voor gaan kruipen

Sterkte meis, ik denk aan je, hopelijk duurt het echt niet lang allemaal
#geen
pi_69544384
veel succes Angel Eyez!
pi_69545766
Succes AE! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je heel snel je kindje vast kan houden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69546938
Meldt! Redelijk geslapen vannacht. Last van darmen en schaambeen maar verder is he rustig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69546996
A-E heel veel succes in het ziekenhuis! Hopelijk mag je gauw weer met baby naar huis
pi_69547009
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:
Ja Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen

Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
ik ben er nog. 38weken is ze nu
pi_69547042
Goedemorgen! Pfft wat een nacht Ene moment ongerust omdat ik de baby niet genoeg voel, volgende uur lijkt er weer een bokswedstrijd uitgevochten te worden!
Ik lijk ook elke dag vroeger wakker te worden. Wel fijn dat het zonnetje dan schijnt.

AE op de valreep wens ik je veel sterkte en succes in het ziekenhuis, en een zondagskindje

Poeh Ca.ra, een gebroken knieschijf klinkt heftig! Ik ga maandag meteen naar spreekuur en veder met het voetje omhoog. 's nachts heb ik iig een kussen onder mijn voeteneind en dat helpt al heel veel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69547071
oeke het is maandag 2e pinksterdag, is je HA dan wel open?
pi_69547075
AE, hopelijk nog op tijd maar ik wou je even succes wensen en hopelijk gaat alles voorspoedig en ben je snel weer thuis. Toi Toi Toi!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 07:57:00 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69547078
Ik meld nog even voordat ik wegga
Ook vannacht dus niet begonnen

Bedankt voor jullie steun

No more games, no more drama...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:00:04 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547082
AE heel veel succes! Sterkte en alles wat je nog meer nodig hebt.

Vicky . Heeft het slapen je goed gedaan?

Oeke, ik heb me laatst ook verstapt en mijn fysio legde de enorme pijn als volgt uit: omdat je gewrichten verweekt zijn, kun je bij een misstap of een verzwikking makkelijk iets beschadigen. Door de toestand van je gewrichten kan dat snel een ontstekingsreactie veroorzaken in het gewricht. Rust, en zeker ook koelen kan dus wel helpen. Dus pootje omhoog en een ijspak erop!

Verder meld ik me weer, zonder baby en zonder gerommel. Ik wil zo graag die kleine man zien. Ik had nooit gedacht dat overtijd lopen geestelijk zo zwaar zou zijn. Bij elk krampje denken: zou het?? En dan weer teleurstelling als het niet zo is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69547094
Memmeltje,
Slapen heeft redelijk geholpen, al heb ik niet veel kunnen slapen.. Viel pas laat in slaap en Amber was ook vroeg wakker...

Weet je, tis heel dubbel, aan de ene kant moet ik er nog ff van genieten omdat het de laatste keer is maar aan de andere kant ben ik het ineens (sinds gisteravond) gewoon zat. IHeb ook ff lekker een potje zitten janken.. Ik wil me weer normaal om kunnen draaien in bed zonder te verrotten van de pijn.
Tis zo stom, ik klem me niet vast op die datum omdat ik bij Amber ook een week langer doorgelopen heb, maar toch doet die datum iets psychisch met je.

Heb wel weer wat harde buiken gehad, maar weer niet regelmatig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:10:42 #117
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547116
Nou Vicky, dan voelen wij ons precies hetzelfde! *insert hand om schouder sla smiley

Ik ga vandaag in de tuin zitten, ananas eten en bitter lemon drinken. Voor lunch pannekoeken en een scheut wonderolie. En om de dag af te sluiten nog wat prostaglandingessen. Nou, dan moet er morgen toch een baby zijn, of vergeet ik nu wat?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69547125

Je bent een lange wandeling of een rondje hardlopen vergeten
wonderolie niet doen hoor

ik heb vanmorgen toch ook maar mijn koffer eens een keer ingepakt
Moet alleen nog ff lippenbalsam halen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:16:50 #119
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69547140
Oja, rondjes hardlopen!

*probeert van een afstandje haar trimschoenen om haar voeten te gooien...

Die wandeling heb ik meestal wel, met de hond.
pi_69547143
moest gister ff iets harder lopen om de tram te halen.. was geen pretje..
denk dat ik vanavond maar een lange wandeling.. lees strompeltocht, ga maken... bij Amber hielp het ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69547162
Poeh Chan, daar zeg je me wat! Die zal wel dicht zijn. Ik vergeet dat soort dingen altijd! Ehm, maar even zelf zwachtelen.

Ik ben altijd geneigd gewoon door te gaan, het doet ook niet echt pijn, maar met al jullie waarschuwingen ga ik mijn best doen rustig aan te doen.

Memmel en Vicky , Moeilijk hoor! Ik ben nog niet in de buurt van de datum, tel wel af maar ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent als je er over heen gaat!
Memmel, volgens mij heb je dan alles op een rijtje, behalve inderdaad die wandeling of een paar keer de trap op en af.

Vicky, die pijn in je buik, is dat een soort spierpijn ofzo? daar heb ik ook last van. Omdraaien is echt niet leuk!
pi_69547173
Oja, en proberen de baby te lokken met bemoedigende woordjes

Vicky, lippenbalsem stond ook op een lijstje wat ik vond voor de vluchttas, maar gebruik je dat echt? Omdat je lippen uitdrogen vanwege het puffen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:32:47 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547180
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:
moest gister ff iets harder lopen om de tram te halen.. was geen pretje..
denk dat ik vanavond maar een lange wandeling.. lees strompeltocht, ga maken... bij Amber hielp het ook
Ik hoop het voor je meid.
Een vriendin van ons kreeg ook het advies om lang te gaan wandelen en daarna te sexen. De dag erop is ze bevallen.
Haar man voelt zich helemaal 'the man' "ik heb hem erin gemaakt en ook weer eruit"
Maargoed, beetje wandelen en daarna lekker knuffelen en hoppa morgen heeft Amber een broertje of een zusje.

Vanmorgenvroeg een sms van een ander bevriend stel, zij is vanmorgen bevallen van een meid. Was ergens begin juni uitgerekend maar volgens mij wel ingeleid.

Met mij gaat het goed, ben wonder boven wonder niet misselijk! Zou het dan toch? Dat het met 12 weken ophoudt?
Ik heb overigens ook nog een plaatje van onze Sjors. Ik zal hem even uploaden.
pi_69547182
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 08:30 schreef oeke het volgende:
Oja, en proberen de baby te lokken met bemoedigende woordjes

Vicky, lippenbalsem stond ook op een lijstje wat ik vond voor de vluchttas, maar gebruik je dat echt? Omdat je lippen uitdrogen vanwege het puffen?
ik weet nog wel dat ik bij Amber kapotte lippen omdat ze zo droog geworden waren van het puffen.
Vergeet ej de Dextro nie

weet niet wat voor soort buikpijn het is.. kan van me darmen zijn maar kan ook soort spierpijn zijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:35:07 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69547193
Sorry voor het formaat

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')