Aah, een militair. Natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah ik zie dat hij Majoor is.. kan trouwens zo zien wat hij verdient
Netjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
Belz
Kluts
rest,of
2 tentamens terug, een 8, en een 6.9
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
dan moet je hem gewoon een keertje grijpen. issie wel single? anders brand je er straks je vingers aan he....
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol, geen idee, maar vind hem gewoon boeiend ofzo. Weet niet. Mijn ogen volgen hem altijd als ik hem zie
Er is een mail de deur uit gegaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.![]()
precies, een lekker potje sex is nooit mis.quote:
Hij is 25 jaar ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.![]()
DH.![]()
Ja hey, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een mail de deur uit gegaan
D_H Gefeli!
En venco! Nu is het jouw beurt!!
weehooo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een mail de deur uit gegaan
D_H Gefeli!
En venco! Nu is het jouw beurt!!
QFTquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik ga hier weg. Dit is niet goed voor mijn school/stagepresentaties.![]()
![]()
Doei
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hey, zo werkt het niet.Je speelt vals.
![]()
Ik mail misschien nog weleens ooit een keertje. Als ik dronken ben ofzo.
waarom ben je maar blij met 1?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
2 tentamens terug, een voldoende, en een voldoende
eens met Kweli, het zou je vader kunnen zijnquote:
Of ie nog een leuke film weetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
weehooo!wat heb je geschreven?
DH gefeli met je cijfers!! goed bezig! 6,9 isniet
Dan ga ik je de voglende keer dronken voerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hey, zo werkt het niet.Je speelt vals.
![]()
Ik mail misschien nog weleens ooit een keertje. Als ik dronken ben ofzo.
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 isquote:
Ja, die met die steentjes erin was dat toch?quote:
Hij lijkt maar 35 (vond ik) , dus dat scheeltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef lichtekooi het volgende:
48 is wel oud!
Maar ze zeggen wel dat leeftijd maar een getal is he.
Hij heeft een dochter van 21quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
eens met Kweli, het zou je vader kunnen zijn
Daar lopen zeker lekkere hapjes rondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb gisteren ook mijn ogen uitgekeken op een militaire kazerne
Ja succes daarmee he.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga ik je de voglende keer dronken voeren
Ow en succes met je schoolwerk
20 -14 word sociaal helaas niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Wat een verschil met de 20-14 discussie, 6 jaar verschil is dus erger dan 22
Ik zou niet snel aan het twijfelen slaan vanwege een beroep, maar als ik een vent leer kennen die militair is, zou ik dat denk ik niet trekken als partner.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 is
Ik zei niet dat ik het okee vond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 is
Dus, daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Maar niet als diegene even oud is als mijn moederquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef lichtekooi het volgende:
48 is wel oud!
Maar ze zeggen wel dat leeftijd maar een getal is he.
ja ik snap het ook niet helemaal meer...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Wat een verschil met de 20-14 discussie, 6 jaar verschil is dus erger dan 22
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Kluts het volgende:
Ik zou niet snel aan het twijfelen slaan vanwege een beroep, maar als ik een vent leer kennen die militair is, zou ik dat denk ik niet trekken als partner.
14 is minderjarig, 20 is meerderjarig, dus kan echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
20 -14 word sociaal helaas niet geaccepteerd![]()
Pedo is er ook weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nou en?? Hij ziet er jonger uit zegt ze zelf. Als ze het goed samen kunnen vinden. Wie zijn wijquote:
Jaa jij moet eens aan de alcoholquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja succes daarmee he.![]()
Stiekem blijf ik wel beetje meelezen maar ik post alleen als ik minstens 10 minuten schoolwerk heb gedaan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik zei niet dat ik het okee vond.![]()
Maar het is toch aan Cue om te bepalen wat zij doet met haar leven. Dan kan ik wel vet afkeurend gaan doen, maar ze kan prima voor zichzelf beslissen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ik snap het ook niet helemaal meer...
Mijn vorige vriendinnetje was 15 jaar jonger en dat was fout.. Maar 22 is dan weer goed??
Vraag me af wat de majoor er zelf van zou vinden als zijn dochter van 21 met een ander majoor van zijn leeftijd thuis zou komen?
Ik was 15 en m'n ex 20 .. is toch ook fout dan? maar dat ging wel goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
14 is minderjarig, 20 is meerderjarig, dus kan echt niet.
jij moet op forum.martijn.nl zijn, en niet hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
iets met boter op je hoofd....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij moet op forum.martijn.nl zijn, en niet hier
Echt welquote:
spuit 11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
Whoa, deja-vu deze discussie is al eens langsgeweest.
Zal ik gaan google of leg je mij n00b even uit wat forum martijn is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij moet op forum.martijn.nl zijn, en niet hier
dat dus... maar dat is het verleden, en het ging mij meer om het commentaar dat ik van meerdere mensen kreeg toendertijd omdat het niet zou kunnen. Terwijl wij allebij meerderjarig waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]je moet dat niet te vaak zeggen kwaak anders knap ik op je af he....
nja hoewel ik ook wel met een jongen van 12 jaar jonger heb gezoend en een meisje van ehhh 11 jaar jonger
de pedopartijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik gaan google of leg je mij n00b even uit wat forum martijn is?
Vijf jaar jonger is bij mij wel het maximum.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]je moet dat niet te vaak zeggen kwaak anders knap ik op je af he....
nja hoewel ik ook wel met een jongen van 12 jaar jonger heb gezoend en een meisje van ehhh 11 jaar jonger
zie hier, kort gezegd het is de Nederlandse vereninging van mensen met pedofiele voorkeurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik gaan google of leg je mij n00b even uit wat forum martijn is?
Daarom. Je bent 23 en een normaal mens. Geen instabiele doos die een vaderfiguur zoekt en kinderen wil met deze 48 jarige.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik weet ook wel dat het heel fout is eigenlijk hoor. Maar ben gewoon erg benieuwd hoe het kan lopen.. en ook goed voor mij om eens die eerste stap te zetten enzoOok al is het dan bij de verkeerde man
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vijf jaar jonger is bij mij wel het maximum.Jonger zijn meestal niet zo mijn "smaak" , ouder al helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vijf jaar jonger is bij mij wel het maximum.Jonger zijn meestal niet zo mijn "smaak" , ouder al helemaal niet.
en moet die batton dan.... hrmmm nee laat maar... vies verhaal... en ik heb al een slecht imago!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil helemaal geen majoor, een majorette misschien wel dan
Ga ik de volgende keer met je meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt welMisschien moet ik er vaker heen gaan
Nou, dat vooral eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Uitzendingen enzo zijn moeilijk natuurlijk. Maar niet iedereen gaat op uitzending enzo
tnxquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Je bent 23 en een normaal mens. Geen instabiele doos die een vaderfiguur zoekt en kinderen wil met deze 48 jarige.![]()
Hoeft je ergens voor te schamen ofzo.
zo is het wel een beetje ja. vanuit jou als oudere is het ranzig dat je op zo'n jong meisje duikt. vanuit het jongere meisje is het wel toegestaan als zij het zelf goed vindt. maar ik moet ook wel zeggen: als ik me nu bedenk dat jij het bijv met cuegirlie gedaan zou hebben zou ik dat weer niet als iets pedo achtigs zien. en zij is even oud als jouw ex.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus... maar dat is het verleden, en het ging mij meer om het commentaar dat ik van meerdere mensen kreeg toendertijd omdat het niet zou kunnen. Terwijl wij allebij meerderjarig waren.
bedoelde het niet als aanval richting jou persoontje, maar als globale opmerking. Mijn toenmalige relatie werdt als vreemd ontvangen, terwijl het nu aangemoedigd lijkt te worden. Gevalletje meten met twee verschillende maten en dat vind ik vreemd. Het is dus als vrouw blijkbaar wel geaccepteerd dat je een oudere scharrel hebt, en als man ben je dan een eikel. (alhoewel mannen onderling het blijkbaar wel stoer vinden als ze met een 22 jarige de koffer induiken)
Heb je wel een punt ja, het hoort bij zijn vak en kies je voor de man, krijg je dat erbij. Ook al is het niet leuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat vooral eigenlijk.
En ik ben dan ook wel weer zo dat ik vind dat je niet mag zeiken dat ie dan op uitzending mag.
Moet ook eerlijk zeggen dat het beroep an sich me ook al niet echt aanspreekt.
DH!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, universiteit Nyenrode.
Ja, soort van nootjes zijn hetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die met die steentjes erin was dat toch?
Die was de shit.
Nou en, das gewoon een onbedwingbare nieuwsgierigheid die zoveel mensen zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tnx
het is natuurlijk wel heel fout dat ik echt al z'n gegevens kan nakijken
ik aan de enige echte majoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
Bij deze titel moet ik denken aan die majoor / luitenant van die tv serie, de lunatics ofzo
Oud vriendinnetje van mij zit daar ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, universiteit Nyenrode.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je geen 32 of ouder bent vind ik dat je gelijk heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ik nu te oud voor jou???Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Wat voor spul is dat? heb je dat in brazilie gehaald?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, soort van nootjes zijn het
Geniaal spul, en het kost net 50 eurocent zo'n flesje. Heb er weer 2 meegenomen
Niks bruint sneller dan dat spul.
Dat moeten we er wel iemand kennen, anders komen we niet eens binnen! En dan het liefst 's avonds natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ga ik de volgende keer met je mee![]()
Want hier in het pand lopen ze niet echt rondDus wanneer gaan we?
Daar was jij toch ook geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat voor spul is dat? heb je dat in brazilie gehaald?
Mijn neef zit ook in het leger, die is naar Afghanistan en naar Bosnie geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je wel een punt ja, het hoort bij zijn vak en kies je voor de man, krijg je dat erbij. Ook al is het niet leuk.
Niet? ik vind het wel wat hebben. Voor mijn gevoel zijn dat altijd wel goede en gezellige jongens (en tot nu toe ook altijd gebleken).
ehm ja, volgens mij.quote:
Ken hier wel iemand die op het Zuidkamp zit. Maar dat zijn voornamelijk mensen die hier ook in het pand rondlopen, dus weinig nut.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moeten we er wel iemand kennen, anders komen we niet eens binnen! En dan het liefst 's avonds natuurlijk
Snelbruiner zonder factor, uit Brazilie ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat voor spul is dat? heb je dat in brazilie gehaald?
Zij gaf aan dat ze geen meer dan 5 jaar jonger wilde.quote:
Dan moet je een ouder exemplaar nemen hahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
Mijn neef zit ook in het leger, die is naar Afghanistan en naar Bosnie geweest.
Hij laat er niet veel over los, maar dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik wil als ik een relatie heb helemaal niet zo lang zonder mijn vent zitten. De mannen an sich is niet echt iets mis mee, zijn vaak wel mijn types.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, soort van nootjes zijn het
Geniaal spul, en het kost net 50 eurocent zo'n flesje. Heb er weer 2 meegenomen
Niks bruint sneller dan dat spul.
klinkt als iets waar ik levend mee zou verbranden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snelbruiner zonder factor, uit Brazilie ja.
Nouk? Die ken ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm ja, volgens mij.
Moet je even aan Nouk vragen
Mijn wensen kenbaar maken?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je geen 32 of ouder bent vind ik dat je gelijk heb!
Ik heb hoe dan ook gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Zij gaf aan dat ze geen meer dan 5 jaar jonger wilde.
Dus als zij ouder is dan 32 wilt ZIJ het niet
Jouw vriendje is te groot voor mij, en na een wilde sessie ren ik niet zo hard meer
Hmm, hoe heet dat? dan haal ik er ook watquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snelbruiner zonder factor, uit Brazilie ja.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie vrouwen breken me, gister kluts al, nu jij![]()
Je mag wel een flesje overnemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker wachten tot jij weer naar Brasil gaat om je te vragen voor mij zo'n unit mee te nemen.
Zo goed als iedere blanke man/vrouw denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klinkt als iets waar ik levend mee zou verbranden.
en kwaak nog meer
Ken je Nouk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ooh dat schiet niet op...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ken hier wel iemand die op het Zuidkamp zit. Maar dat zijn voornamelijk mensen die hier ook in het pand rondlopen, dus weinig nut.
Heb zelf wel een Defensie pasje, maar volgens mij kom ik daar alleen dit pand mee in
Genoeg militairen hier die wat mensen ergens anders kennen
Tof!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je mag wel een flesje overnemen
[..]
Zo goed als iedere blanke man/vrouw denk ik
Weet het merk niet precies, zal eens kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, hoe heet dat? dan haal ik er ook wat
Moeten we natuurlijk wel gaan als er iets van een feest isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat schiet niet...
Regel jij het dan
Kan je niet meer voor jezelf praten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm ja, volgens mij.
Moet je even aan Nouk vragen
carbolineumia braziliaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hmm, hoe heet dat? dan haal ik er ook wat
Oeh, dat is een nog beter idee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Moeten we natuurlijk wel gaan als er iets van een feest is
Het was niet eens naar jou persoonlijk gericht, maar je bent idd wel erg jong he.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie vrouwen breken me op, gister kluts al, nu jij![]()
Daar dacht ik dus inderdaad ook aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:00 schreef Ang3l het volgende:
De Majoor? Majoor Boshardt?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik graag willen ontmoeten........
ih?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus inderdaad ook aan
Maar ik ga lunchen met mooi weer dus...
ik blijf binnen zitten achter de pc met een hoge hals vest aan
ik zal eens kijken wat ik kan regelenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je niet meer voor jezelf praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
zielig he!
Best wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan ook DE maajoor he!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus inderdaad ook aan
Zuigzoen?quote:Maar ik ga lunchen met mooi weer dus...
ik blijf binnen zitten achter de pc met een hoge hals vest aan
was het maar zo`n feestquote:
Oh.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
was het maar zo`n feest![]()
Ik heb hier een behoorlijk zere keelontsteking
elke slik die ik maak doet gewoon pijn, oh m`n maag rommelt
sowieso niet naar antwerpenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm ik zou maar niet met de auto naar antwerpen gaan!!
Op heterdaad betrapt en toch vrijgesproken
ja maar ik heb ook andere dingen met hem gedaan...alleen niet gezoend want dan krijg ik ook keelontstekingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eentje maar? Hoe kun je je nou inhouden bij ZILN?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Even achter de comp vandaan. Gaan lunchen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
he waarom word ik nou duizelig en krijg ik hartkloppingen?
dat was ff eng... t is al weer weg, hoewel ik me nu wel beetej raar voel
Bedanktquote:
ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook andere dingen met hem gedaan...alleen niet gezoend want dan krijg ik ook keelontsteking
hmm honger?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
he waarom word ik nou duizelig en krijg ik hartkloppingen?
dat was ff eng... t is al weer weg, hoewel ik me nu wel beetej raar voel
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n lap tekst waar ik het zó mee eens ben. Maar het is lastig dit in mijn oren te knopen
wow die is mooi....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zal eens gaan plassen hahaha....
heb nog letterlijk niks gedaan op het werk vandaagik moet dit weekend eens goed met mezelf praten en volgende week mn leven beteren....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
ja het is alweer weg....komt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankthopen dat ik het snel weer kwijt ben
![]()
[..]
oh![]()
[..]
hmm honger?![]()
Maar wel oppassen hoor
Breda is leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
sowieso niet naar antwerpenBreda is ook gezellig! toch auto?
Buiten zwijmelen zeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. kreeg al mail terug dat ie wel met mij mee naar de bios wou.. (begon over films)
Maar ik ga buiten even rondwandelen
Nee, gezellig met collega's ouwehoerenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
Vandaag heeft zo'n kutwij dame die hier woont een hamster gekregen van d'r vriendje.
Iedereen om dat mens heen met d'r rat in haar handen om te kijken hoe lief hij is natuurlijk![]()
Maar TS nietHeb een hekel aan die beesten.
Op een gegeven moment vraagt die dame aan mij of ik hem niet lief vind. Opeens had ik een fantastisch idee![]()
![]()
Joechei!
![]()
![]()
![]()
Ik zeg tegen haar ''Nah, ik heb zelf ook een hamster.''
en zij zo van ''nooit gezien anders
''
Dus ik weer zo van ''Ja, zal ik hem even halen anders?''
Zij: ''Ja kunnen ze lekker samen spelen''
Dus ik naar beneden, naar den keuken, en ik pak het gereedschap voor mijn meesterplan bij elkaar en ga aan de slag.
Dus ik naar boven, en laat zien wat ik gefrabiceerd heb...
Huisgenoten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Mensen snappen niet dat ik een ster uit ham had gesneden
Wat belachelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm ik zou maar niet met de auto naar antwerpen gaan!!
Op heterdaad betrapt en toch vrijgesproken
Euh, vast teveel prik gehad van de sinas voorafquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja het is alweer weg....komt goed![]()
weet je niet meer wat we allemaal gedaan hebben?heb ik zo weinig indruk gemaakt
het is wel een heel duidelijk statement van die rechter, vooral een aanklacht richting het falende rechtsysteem wat hij eigenlijk zou moeten dienen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha in ONZ stond zo'n goede post
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n lap tekst waar ik het zó mee eens ben. Maar het is lastig dit in mijn oren te knopen
Onvoorwaardelijke liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. kreeg al mail terug dat ie wel met mij mee naar de bios wou.. (begon over films)
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Euh, vast teveel prik gehad van de sinas vooraf
ik ben voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik slobber voortaan wel weer gewoon aan de stok van kwaak
Dat wel, maar je durft je auto of wat dan ook niet meer achter te laten omdat mensen die hun straf niet 'kunnen' uitzitten er zo weer met hun tengels aanzitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is wel een heel duidelijk statement van die rechter, vooral een aanklacht richting het falende rechtsysteem wat hij eigenlijk zou moeten dienen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wel, maar je durft je auto of wat dan ook niet meer achter te laten omdat mensen die hun straf niet 'kunnen' uitzitten er zo weer met hun tengels aanzitten.Afhakken is een plan en kost geen ruimte.
quote:
dat ook... als celstraf niet werkt, dan maar verlagen tot het nivo waarop die gasten in hun thuis land ook functioneerde. Je bent toch moslim? okay.. dan berechten we je ook via die regels. Hop hier met die hand..TJOP... Dat werkte in de middeleeuwen ook prima dacht ik zo...quote:
Het heet iets andersquote:
Spin je nou gewoon tegen iemand anders?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr
* Murmeli en kwaak gaan verder via PM
dat las ik niet in het verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Je bent toch moslim?
he schatje...niet zo druk maken he.... jij komt niks tekort hoorquote:
Een haremwattes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb een harembroek. En hij zit vet lekker.
Lunchenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
waar is iedereen ineens? moet ik nu in mn eentje het topic vollullen?
Altijd in voor niets, en nooit voor niets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh btw... had ik als gespammed dat ik mijn FB heb geupdate![]()
Ja een harembroek lijkt me wel weer echt iets voor jou klutsquote:
Google zegt:quote:
shhhttttquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he schatje...niet zo druk maken he.... jij komt niks tekort hoor
Google zegt niet zoveel!quote:
een poolse jood uit amsterdam?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was het een pool denk ik
edit: of een jood
Met vrienden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga morgenmiddag lekker naar het strand, net beslotenBoekje mee, muziekje, drankje
Hij pakte hem eerst heel vaag nietquote:
Jammer dat ze zo godgruwelijk lelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met vrienden?
of besluit je dat in je eentje en dan zie je vanzelf wel of iemand mee gaat?
Leuke broek, leuk meiskequote:
Is dit en smoes om te mogen posten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, irritant iets ontdekt op mijn laptop. Randje boven mijn toetsenbord spiegelt en glimt altijd, opzich is dat niet erg maar wel als de zon er precies op staat. Ik wordt verblind!![]()
Idd!quote:
oja tuurlijk...sorry liefjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
shhhtttt![]()
doe dat dan via pm dit hoeft kwaak toch niet te weten
Oow dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga morgenmiddag lekker naar het strand, net beslotenBoekje mee, muziekje, drankje
Ik ga sowiesoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met vrienden?
of besluit je dat in je eentje en dan zie je vanzelf wel of iemand mee gaat?
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja een harembroek lijkt me wel weer echt iets voor jou kluts![]()
Hoofddorp is wel een mooie middenweg tussen Zaandam en Den Haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef KudFokker het volgende:
Ik krijg vanmiddag mijn eigen Aygo![]()
![]()
Niet meer dat tijdelijke leen ding wat in totaal 2 maanden bij de garage heb gestaan
Krijg hem van een collega die uit dienst gaat die in Den Haag werkt
Alleen die gozer moet dus uit Den haag komen...
Nu moeten we even een plek zoeken om te meeten
Is Hoofddorp verstandig?
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Is dit en smoes om te mogen posten?
Dat dacht ik ook! Heerlijk en lekker poepiebruin wordenquote:
dat is een drollevangerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.
Ik draag sowieso alleen maar loeistrakke broeken.
hahahaha!! vind je hem zo irritant dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef kweli het volgende:
[..]
ik negeerde hem eerst, maar dat werkt niet
dat was eigenlijk mijn vraag jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:52 schreef Belsezar het volgende:
Kan me prima alleen vermaken met die drie dingen en een zonnetje.
ook wel goed bereikbaar voor beidenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoofddorp is wel een mooie middenweg tussen Zaandam en Den Haag.
toch staat die 2e foto best mooi. eh ik bedoel dat de broek op de 2e foto best wel mooi staat. nog best vrouwelijk enzo. als ik dat aantrek zie ik er niet uit....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is een drollevanger
en die hangen weer in de winkelste erg
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
Ook tijdens een avondje bankhangen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, vind ik echt geen gezicht, zo'n broek met een kruis op je knieeen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ook wel goed bereikbaar voor beiden![]()
Ik moet met de trein komen...
Ben benieuwd welke kleur hij is
Ben echt blij gewoon
Heb je het onderzoek daarover ook al gelezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik heb nog steeds dat setje aygo velgen liggen hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
Ben benieuwd welke kleur hij is
Ben echt blij gewoon
Ik op 7quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
ow...ik stond gisteren op ehhhh de ergens in de 40e plaats in de dag top100
Nee. Kom maar met dat linkje!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je het onderzoek daarover ook al gelezen?
ik ken geen marokaan die geen moslim isquote:
dat is dan ook geen drollevangerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch staat die 2e foto best mooi. eh ik bedoel dat de broek op de 2e foto best wel mooi staat. nog best vrouwelijk enzo. als ik dat aantrek zie ik er niet uit....
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ken geen marokaan die geen moslim is
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelselquote:
beter debiel dan pedofiel hequote:
Oeh leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelsel
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,quote:
Ja eigenlijk wel.quote:
http://www.nydailynews.co(...)ingling_thigh_s.htmlquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan zoeken... Maar als je ze veel/vaak draagt, dan kan het van invloed zijn op je zenuwstelsel
Volgens de Koran? En ik maar denken dat ouders kinderen moesten opvoeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,
oja gatverdarrie!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan ook geen drollevanger
die op de tweede foto heb ik er wel meer van alleen zit t wat beter bij t kruis deze hangt een beetje raar
ik had t meer over zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vind ik echt niks he
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
waar is iedereen ineens? moet ik nu in mn eentje het topic vollullen?
Problemen met je CZS zijn nooit goed natuurlijkquote:
Kijk, daar is het alquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
http://www.nydailynews.co(...)ingling_thigh_s.html
Gewoon rokjes dragen dus.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is ook leukerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die moslim worden enzo. maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wow.. okay... Ik ken er wel die niet praktiserend zijn, maar in de basis zijn die wel volgens de koran opgevoed,
Ik ken zelfs een marokkaan die een hekel heeft aan marokkanenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus. ik haat het om hier te zijn. ik ga liever wat leuks doen. nou ja eigenlijk gewoon niks of fokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhh... werken anders.....
Oh nee... bah werken
Waar haal je die?quote:
Iemand in dit topic, ik zeg niet wie....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzo
ik???? ik solliciteer niet naar slaag...alleen naar kusjes en kriebeltjes en aaitjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand in dit topic, ik zeg niet wie....
maar iemand in dit topic, solliciteerd naar een pak slaag
Ik niet... Saïd is een marokaanse naam, geen poolse of joodse.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
er zijn ook nederlanders die moslim worden enzo. maargoed ik denk dat het een poolse jood was ofzo
Dieren zijn een verantwoordelijkheid.quote:
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik???? ik solliciteer niet naar slaag...alleen naar kusjes en kriebeltjes en aaitjes
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik niet... Saïd is een marokaanse naam, geen poolse of joodse.
Dat moeten overal te halen zijn, als mensen het maar snappenquote:
met die houding kom je nergens hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus. ik haat het om hier te zijn. ik ga liever wat leuks doen. nou ja eigenlijk gewoon niks of fokken.
ergens doet murm iets niet goed geloof ik...
hier nog een maar dieren zijn wel lief!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dieren zijn een verantwoordelijkheid.
Ik heb altijd honden gehad, maar nu hou ik niet eens een plant levend.
Dus geen dieren voor mij (laat staan een kind).
rrrrrrrquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aan
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde hier echt lief op reageren maar ik heb geen loopschoenen aan
jawel wel lief zijn voor mij!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met die houding kom je nergens heJe moet niet altijd lief voor jezelf zijn he
Zal ik je ff komen klutsen?quote:
maar zo snel als rival rondjes om jou heen kan rennen kan jij niet raak schieten hoor!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...
(oh... en mijn 357 door te laden... lopen is zo 2008)
Nr. 52704254 die die grap maakt.quote:
Idem.quote:
52704254ste keer dat je die opmerking maakt?quote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...
ik ga Elmer Keith alvast even bedankenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
(oh... en mijn 357 door te laden... lopen is zo 2008)
O dan sta je beter als nr 52704254 dan ingeschreven voor een kamer in Amsterdamquote:
hrmmm goed punt!.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar zo snel als rival rondjes om jou heen kan rennen kan jij niet raak schieten hoor!!
gheghe....quote:
Pas je op voor m'n vleugels?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
Zo... das makkelijker... Met hagel is het makkelijker iets bewegends te raken!
DANK JE WEL!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Heel goed.quote:
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
Hij redt het niet om om 16:00 weg te gaan uit Den Haag en om 17:00 in Hoofdorp te zijn
Dat wordt dus zondag afspreken!!
Heb alleen het gevoel dat ik zondag al wat afgesproken heb, maar kan niet bedenken wat
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
52704254ste keer dat je die opmerking maakt?
Kreng, dat doe je toch niet. helemaal niet als je eerst lief aan het kriebelen bent.. en dan ineens... BAMM, vinger in je rib!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
dat doet kwaak ook als ik hem in zijn ribbetjes pook...zo cute
Vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
jij ziet er vast ook heel cute uit als je spastische bewegingen maakt
ja bedankt murmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.
Nou, dat doe'k dus ook nooit meer! Een jongen reageert gewoon met: Sgoed. Neuken?
ja daar heeft die lul geen zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?
mss kan t een uurtje later ofzo!?
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
dan ga je toch naar den haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
logisch die moet zn auto afstaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua filequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
logisch die moet zn auto afstaan he
jammer voor je dan maar zondag
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een autoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Vind het echt schraal dat ik nu op zondag naar Hoofdorp moet!
Waarschijnlijk ben ik dan zo brak als een motherf*cker en heb ik nog een promillage van 2.5 in mijn bloed zitten van de nacht ervoor
Zie jij mij ergens het tegendeel beweren pruts?quote:
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....
maar misschien kan kwaak wel zo slecht schieten dat ie je alsnog mist...
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua file
Vooral nu met dat lange weekend voor de deur
Nja ik wacht wel even af
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..
Soms ben je gewoon de kluts kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
Nee? Niet zo'n topic aanwezig? En de zon schijnt! En tis vrijdag! En de vrijdag voor een lang weekend! Wat vreemd dat dan niemand daar op is gekomen....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
Want?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
quote:
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sorry rival.... echt sorry.... agressief kutvriendje heb ik ook!
Dan moet ik naar de MeidenMarktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekem
Nu 13:00 Zondag in Hoofdorp afgesprokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een auto
nee....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |