quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wel, maar je durft je auto of wat dan ook niet meer achter te laten omdat mensen die hun straf niet 'kunnen' uitzitten er zo weer met hun tengels aanzitten.Afhakken is een plan en kost geen ruimte.
quote:
dat ook... als celstraf niet werkt, dan maar verlagen tot het nivo waarop die gasten in hun thuis land ook functioneerde. Je bent toch moslim? okay.. dan berechten we je ook via die regels. Hop hier met die hand..TJOP... Dat werkte in de middeleeuwen ook prima dacht ik zo...quote:
Het heet iets andersquote:
Spin je nou gewoon tegen iemand anders?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrr
* Murmeli en kwaak gaan verder via PM
dat las ik niet in het verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Je bent toch moslim?
he schatje...niet zo druk maken he.... jij komt niks tekort hoorquote:
Een haremwattes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb een harembroek. En hij zit vet lekker.
Lunchenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef Murmeli het volgende:
waar is iedereen ineens? moet ik nu in mn eentje het topic vollullen?
Altijd in voor niets, en nooit voor niets.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Oh btw... had ik als gespammed dat ik mijn FB heb geupdate![]()
Ja een harembroek lijkt me wel weer echt iets voor jou klutsquote:
Google zegt:quote:
shhhttttquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he schatje...niet zo druk maken he.... jij komt niks tekort hoor
Google zegt niet zoveel!quote:
een poolse jood uit amsterdam?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan was het een pool denk ik
edit: of een jood
Met vrienden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga morgenmiddag lekker naar het strand, net beslotenBoekje mee, muziekje, drankje
Hij pakte hem eerst heel vaag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |