sowieso niet naar antwerpenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm ik zou maar niet met de auto naar antwerpen gaan!!
Op heterdaad betrapt en toch vrijgesproken
ja maar ik heb ook andere dingen met hem gedaan...alleen niet gezoend want dan krijg ik ook keelontstekingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eentje maar? Hoe kun je je nou inhouden bij ZILN?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Even achter de comp vandaan. Gaan lunchen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
he waarom word ik nou duizelig en krijg ik hartkloppingen?
dat was ff eng... t is al weer weg, hoewel ik me nu wel beetej raar voel
Bedanktquote:
ohquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook andere dingen met hem gedaan...alleen niet gezoend want dan krijg ik ook keelontsteking
hmm honger?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
he waarom word ik nou duizelig en krijg ik hartkloppingen?
dat was ff eng... t is al weer weg, hoewel ik me nu wel beetej raar voel
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n lap tekst waar ik het zó mee eens ben. Maar het is lastig dit in mijn oren te knopen
wow die is mooi....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zal eens gaan plassen hahaha....
heb nog letterlijk niks gedaan op het werk vandaagik moet dit weekend eens goed met mezelf praten en volgende week mn leven beteren....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
ja het is alweer weg....komt goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bedankthopen dat ik het snel weer kwijt ben
![]()
[..]
oh![]()
[..]
hmm honger?![]()
Maar wel oppassen hoor
Breda is leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
sowieso niet naar antwerpenBreda is ook gezellig! toch auto?
Buiten zwijmelen zeker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. kreeg al mail terug dat ie wel met mij mee naar de bios wou.. (begon over films)
Maar ik ga buiten even rondwandelen
Nee, gezellig met collega's ouwehoerenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Titus-Pullo het volgende:
Vandaag heeft zo'n kutwij dame die hier woont een hamster gekregen van d'r vriendje.
Iedereen om dat mens heen met d'r rat in haar handen om te kijken hoe lief hij is natuurlijk![]()
Maar TS nietHeb een hekel aan die beesten.
Op een gegeven moment vraagt die dame aan mij of ik hem niet lief vind. Opeens had ik een fantastisch idee![]()
![]()
Joechei!
![]()
![]()
![]()
Ik zeg tegen haar ''Nah, ik heb zelf ook een hamster.''
en zij zo van ''nooit gezien anders
''
Dus ik weer zo van ''Ja, zal ik hem even halen anders?''
Zij: ''Ja kunnen ze lekker samen spelen''
Dus ik naar beneden, naar den keuken, en ik pak het gereedschap voor mijn meesterplan bij elkaar en ga aan de slag.
Dus ik naar boven, en laat zien wat ik gefrabiceerd heb...
Huisgenoten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht: Mensen snappen niet dat ik een ster uit ham had gesneden
Wat belachelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hmm ik zou maar niet met de auto naar antwerpen gaan!!
Op heterdaad betrapt en toch vrijgesproken
Euh, vast teveel prik gehad van de sinas voorafquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja het is alweer weg....komt goed![]()
weet je niet meer wat we allemaal gedaan hebben?heb ik zo weinig indruk gemaakt
het is wel een heel duidelijk statement van die rechter, vooral een aanklacht richting het falende rechtsysteem wat hij eigenlijk zou moeten dienen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha in ONZ stond zo'n goede post
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
Weer zo'n lap tekst waar ik het zó mee eens ben. Maar het is lastig dit in mijn oren te knopen
Onvoorwaardelijke liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. kreeg al mail terug dat ie wel met mij mee naar de bios wou.. (begon over films)
Maar ik ga buiten even rondwandelen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Euh, vast teveel prik gehad van de sinas vooraf
ik ben voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik slobber voortaan wel weer gewoon aan de stok van kwaak
Dat wel, maar je durft je auto of wat dan ook niet meer achter te laten omdat mensen die hun straf niet 'kunnen' uitzitten er zo weer met hun tengels aanzitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is wel een heel duidelijk statement van die rechter, vooral een aanklacht richting het falende rechtsysteem wat hij eigenlijk zou moeten dienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |