Oh gelukkigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
doe maar rustig aan hoor... ik zit nog te eten...
ik ga Elmer Keith alvast even bedankenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
(oh... en mijn 357 door te laden... lopen is zo 2008)
O dan sta je beter als nr 52704254 dan ingeschreven voor een kamer in Amsterdamquote:
hrmmm goed punt!.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar zo snel als rival rondjes om jou heen kan rennen kan jij niet raak schieten hoor!!
gheghe....quote:
Pas je op voor m'n vleugels?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
Zo... das makkelijker... Met hagel is het makkelijker iets bewegends te raken!
DANK JE WEL!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Heel goed.quote:
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
Hij redt het niet om om 16:00 weg te gaan uit Den Haag en om 17:00 in Hoofdorp te zijn
Dat wordt dus zondag afspreken!!
Heb alleen het gevoel dat ik zondag al wat afgesproken heb, maar kan niet bedenken wat
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
52704254ste keer dat je die opmerking maakt?
Kreng, dat doe je toch niet. helemaal niet als je eerst lief aan het kriebelen bent.. en dan ineens... BAMM, vinger in je rib!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
dat doet kwaak ook als ik hem in zijn ribbetjes pook...zo cute
Vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef Murmeli het volgende:
jij ziet er vast ook heel cute uit als je spastische bewegingen maakt
ja bedankt murmquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmmm goed punt!.
*legt de 357 weg*
*pakt de riotgun*
DANK JE WEL!
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij niet! Dat was de eerste keer dat ik een meisje versierde.
Nou, dat doe'k dus ook nooit meer! Een jongen reageert gewoon met: Sgoed. Neuken?
ja daar heeft die lul geen zin inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en niet gevraagd hoelaat ie wel zou kunnen!?!?
mss kan t een uurtje later ofzo!?
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
dan ga je toch naar den haag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
logisch die moet zn auto afstaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja daar heeft die lul geen zin in!!
F*ck man
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua filequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
logisch die moet zn auto afstaan he
jammer voor je dan maar zondag
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een autoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef KudFokker het volgende:
Vind het echt schraal dat ik nu op zondag naar Hoofdorp moet!
Waarschijnlijk ben ik dan zo brak als een motherf*cker en heb ik nog een promillage van 2.5 in mijn bloed zitten van de nacht ervoor
Zie jij mij ergens het tegendeel beweren pruts?quote:
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja sorry.... ik heb toch al foei tegen mezelf gezegd....
maar misschien kan kwaak wel zo slecht schieten dat ie je alsnog mist...
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja hij heeft wel gelijk, Den-Haag is een ramp op het moment qua file
Vooral nu met dat lange weekend voor de deur
Nja ik wacht wel even af
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry... ik oefen al sinds ik een jaar of 10 ben.. Begonnen met smurfjes van het schuurdak te schieten met een luchtbuks enzo..
Soms ben je gewoon de kluts kwijt denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal niet bekend om het feit dat ik ten allen tijde sympathiek ben.
Nee? Niet zo'n topic aanwezig? En de zon schijnt! En tis vrijdag! En de vrijdag voor een lang weekend! Wat vreemd dat dan niemand daar op is gekomen....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
Want?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:28 schreef Murmeli het volgende:
ik zie in klaagbaak zo snel geen topic over dat je je werk haat en daar niet wil zijn en ik heb ook geen zin om een nieuwe aan te maken....
quote:
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sorry rival.... echt sorry.... agressief kutvriendje heb ik ook!
Dan moet ik naar de MeidenMarktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
anders ga je maandag, misschien ben je dan niet bezopen?
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
maak je niet druk, we laten hier gewoon niks meer merken en dan doen we de rest stiekem
Nu 13:00 Zondag in Hoofdorp afgesprokenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeiken! je krijgt een auto
nee....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk dat murmeltje binnenkort weer helemaal legaal in singles post als ze zo doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |