Aah, een militair. Natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah ik zie dat hij Majoor is.. kan trouwens zo zien wat hij verdient
Netjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
Belz
Kluts
rest,of
2 tentamens terug, een 8, en een 6.9
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
dan moet je hem gewoon een keertje grijpen. issie wel single? anders brand je er straks je vingers aan he....
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol, geen idee, maar vind hem gewoon boeiend ofzo. Weet niet. Mijn ogen volgen hem altijd als ik hem zie
Er is een mail de deur uit gegaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.![]()
precies, een lekker potje sex is nooit mis.quote:
Hij is 25 jaar ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij zo interessant is, gewoon er achteraan. Je hebt hem snel genoeg weer ergens achtergelaten.![]()
DH.![]()
Ja hey, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een mail de deur uit gegaan
D_H Gefeli!
En venco! Nu is het jouw beurt!!
weehooo!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een mail de deur uit gegaan
D_H Gefeli!
En venco! Nu is het jouw beurt!!
QFTquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik ga hier weg. Dit is niet goed voor mijn school/stagepresentaties.![]()
![]()
Doei
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hey, zo werkt het niet.Je speelt vals.
![]()
Ik mail misschien nog weleens ooit een keertje. Als ik dronken ben ofzo.
waarom ben je maar blij met 1?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
2 tentamens terug, een voldoende, en een voldoende
eens met Kweli, het zou je vader kunnen zijnquote:
Of ie nog een leuke film weetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
weehooo!wat heb je geschreven?
DH gefeli met je cijfers!! goed bezig! 6,9 isniet
Dan ga ik je de voglende keer dronken voerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hey, zo werkt het niet.Je speelt vals.
![]()
Ik mail misschien nog weleens ooit een keertje. Als ik dronken ben ofzo.
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 isquote:
Ja, die met die steentjes erin was dat toch?quote:
Hij lijkt maar 35 (vond ik) , dus dat scheeltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef lichtekooi het volgende:
48 is wel oud!
Maar ze zeggen wel dat leeftijd maar een getal is he.
Hij heeft een dochter van 21quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
eens met Kweli, het zou je vader kunnen zijn
Daar lopen zeker lekkere hapjes rondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb gisteren ook mijn ogen uitgekeken op een militaire kazerne
Ja succes daarmee he.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ga ik je de voglende keer dronken voeren
Ow en succes met je schoolwerk
20 -14 word sociaal helaas niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Wat een verschil met de 20-14 discussie, 6 jaar verschil is dus erger dan 22
Ik zou niet snel aan het twijfelen slaan vanwege een beroep, maar als ik een vent leer kennen die militair is, zou ik dat denk ik niet trekken als partner.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 is
Ik zei niet dat ik het okee vond.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom is een militair dan ineens wel ok als hij 48 is
Dus, daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Maar niet als diegene even oud is als mijn moederquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef lichtekooi het volgende:
48 is wel oud!
Maar ze zeggen wel dat leeftijd maar een getal is he.
ja ik snap het ook niet helemaal meer...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Wat een verschil met de 20-14 discussie, 6 jaar verschil is dus erger dan 22
Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Kluts het volgende:
Ik zou niet snel aan het twijfelen slaan vanwege een beroep, maar als ik een vent leer kennen die militair is, zou ik dat denk ik niet trekken als partner.
14 is minderjarig, 20 is meerderjarig, dus kan echt niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
20 -14 word sociaal helaas niet geaccepteerd![]()
Pedo is er ook weerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
Nou en?? Hij ziet er jonger uit zegt ze zelf. Als ze het goed samen kunnen vinden. Wie zijn wijquote:
Jaa jij moet eens aan de alcoholquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja succes daarmee he.![]()
Stiekem blijf ik wel beetje meelezen maar ik post alleen als ik minstens 10 minuten schoolwerk heb gedaan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Ik zei niet dat ik het okee vond.![]()
Maar het is toch aan Cue om te bepalen wat zij doet met haar leven. Dan kan ik wel vet afkeurend gaan doen, maar ze kan prima voor zichzelf beslissen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ik snap het ook niet helemaal meer...
Mijn vorige vriendinnetje was 15 jaar jonger en dat was fout.. Maar 22 is dan weer goed??
Vraag me af wat de majoor er zelf van zou vinden als zijn dochter van 21 met een ander majoor van zijn leeftijd thuis zou komen?
Ik was 15 en m'n ex 20 .. is toch ook fout dan? maar dat ging wel goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
14 is minderjarig, 20 is meerderjarig, dus kan echt niet.
jij moet op forum.martijn.nl zijn, en niet hierquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef kweli het volgende:
[..]
iets met boter op je hoofd....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij moet op forum.martijn.nl zijn, en niet hier
Echt welquote:
spuit 11quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
Whoa, deja-vu deze discussie is al eens langsgeweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |