Proostquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje vroeg, maar als ik nu naar de Markt ga, dan ben ik vast niet de eerste, dus dan pak ik er ook gewoon eentje..
ja, dat ga ik maar doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga naar de markt dan
Biertje bij de lunch nemen daar
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef Nijns het volgende:
Wat een dag.. En het is nog wel zo'n mooi weer
Het is haar teveel, al dat mooie weer,quote:
Dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is haar teveel, al dat mooie weer,
ze moet er van huilen
Wat tappen ze daar zoal?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, wellicht mijn laatste Bavaria voor de komende tijd.
Heineken, Bintang (lokaal merk van Heineken), Tiger (Singapore), Tuborg, Carlsberg (Denemarken).. genoeg keus dus.quote:
Heineken is niet echt een serieuze optie natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heineken, Bintang (lokaal merk van Heineken), Tiger (Singapore), Tuborg, Carlsberg (Denemarken).. genoeg keus dus.
Raar he? Ik vind Bavaria ook beter dan Heineken. Maar op het station is Heineken duurder dan Bavariaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Bij gebrek aan Bavaria en in een tropische omgeving is Heineken goed te hebben.
Ah okeequote:Bintang is een tikkie minder bitter dan Heineken.
Tja, wij hebben dus wel smaak, de prijsbepalers nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar he? Ik vind Bavaria ook beter dan Heineken. Maar op het station is Heineken duurder dan Bavaria
[..]
Ah okeeLekkerder dus
Dat is dus betalen voor een merkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar he? Ik vind Bavaria ook beter dan Heineken. Maar op het station is Heineken duurder dan Bavaria
[..]
Ah okeeLekkerder dus
Yep. En niet voor kwaliteit.quote:
Das betalen voor een d-merkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. En niet voor kwaliteit.![]()
Een beetje het zelfde als sponsor van Feyenoord worden dus
Is het ookquote:
Is het niet nog te vroeg voor veel gasten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het ookHet is hier tof
Alleen errug weinig gasten in het pension en op de camping, das wel heul jammer!
Valt mee hoor, vorige week hadden we dr 16, deze week voor 2 nachten 2 mensen gehad, en meer nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet nog te vroeg voor veel gasten?
Das iidd niet veel neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, vorige week hadden we dr 16, deze week voor 2 nachten 2 mensen gehad, en meer niet
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:43 schreef Pheno het volgende:
Konbanwa allen.
Hoi pien, gaat ie al wat beter?
Nopequote:
quote:
Ik zal 's vragen, we hebben wel een treinquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik dacht dat je alweer terug was
![]()
Tsjechië vetttt![]()
hebben ze daar eenn station toevallig?
Ben jij niet bij de Berendonck?quote:
Mooie foto!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mist, omdat alle regen die gevallen is vandaag, nu verdamptMooi
Teringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |