We gaan het niet weer over die 22 centimeter hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]Precies!
Wil je nog iets schunnigs/beschamends kwijt over LHO? Ik zal niets tegen hem zeggen
Denk ook wel dat ze ondertussen te oud is geworden voor sprookjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We gaan het niet weer over die 22 centimeter hebben
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ze ondertussen te oud is geworden voor sprookjes
LOL... Kijk nog eens verder, dan zul je zien dat het vooral een hoop gebabbel in de ruimte isquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien je post history heb je een hoop problemenWil je er over praten
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ise, je scan volgt morgen of overmorgen, vandaag alleen op locatie westblaak geweest, vandaar
Haaien niet op je ongesteldheidsdrapjes afgekomen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag hebben we gewrakduikt/gewrakdoken/wrakgedoken. Het was geweldig.Veel mooie vissen gezien.
quote:
Dus heiden gaat jong dood?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:33 schreef Marlies1981 het volgende:
Goedemorgen allemaal! Iedereen gaat toch wel stemmen, hè? Je weet, als je niet stemt gaat je stem naar Wilders!
Hoe doen jullie dat, Issie?
edit: Mannen met een jongere vrouw leven langer
ook hetzelfde als de mijne, al overweeg ik wel groen links te stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:28 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, waar zal ik eens op gaan stemmen
[ afbeelding ]
Shit, nou wordt het nooit wat tussen onsquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:33 schreef Marlies1981 het volgende:
edit: Mannen met een jongere vrouw leven langer
Die van mij ook ongeveer. GroenLinks en daarna D66. Heb op die laatste gestemd net. In het Chinese bejaardentehuis hier in de straatquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:23 schreef Marlies1981 het volgende:
Ha, zo zag die van mij er ook uit!
ik ging, toen ik nog in zwolle woonde, ook altijd in het bejaardenhuis stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Die van mij ook ongeveer. GroenLinks en daarna D66. Heb op die laatste gestemd net. In het Chinese bejaardentehuis hier in de straat
die mensen hebben tijd zat om in zo'n rij te staan ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ging, toen ik nog in zwolle woonde, ook altijd in het bejaardenhuis stemmen. Was altijd hartstikke gezellig, de hele gang vol oudjes die het goed vonden dat je was komen stemmen. die hadden de dag van hun leven
stemmen duurt een kwartiertje joh, en en het is echt niet altijd drukquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die mensen hebben tijd zat om in zo'n rij te staan ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |