en moest je weer ouderwets met rood potlood stemmen? Dat hoorde ik op de radio voorbij komen vanmorgen dacht ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een kwartiertje? Ik stond net binnen 2 minuten weer buiten
Klopt ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en moest je weer ouderwets met rood potlood stemmen? Dat hoorde ik op de radio voorbij komen vanmorgen dacht ik.
Een linkse samenzweringquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
ook hetzelfde als de mijne, al overweeg ik wel groen links te stemmen
Weerquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
en moest je weer ouderwets met rood potlood stemmen? Dat hoorde ik op de radio voorbij komen vanmorgen dacht ik.
Nee! Geen groen links! ie halen de kiesdrempel niet! Stem dan liever D66, op naar een tweede europese zetel!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook hetzelfde als de mijne, al overweeg ik wel groen links te stemmen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee! Geen groen links! ie halen de kiesdrempel niet! Stem dan liever D66, op naar een tweede europese zetel!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Volgens EU profiler ligt CU/SGP als enige in de buurt van m'n voorkeur.
Zie daar een van de redenen om niet te stemmen; er is gewoonweg geen acceptabel alternatief voor mijn visie. Sterker nog, in de tekening lijken de partijen hun best te doen om maar zo hoog mogelijk te eindigen op zowel "sociaaleconimisch links" als op "voor Europese integratie".
Welke site is die met dat grafiekje?
Gevonden. Dan kom ik weer op VVD en LibDem en weer heel laag met SGP/CUquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haaien niet op je ongesteldheidsdrapjes afgekomen?
dat ontslaat je nog niet van de morele plicht te gaan stemmen. Als je wenst te profiteren van onze democratische verworvenheden dan mag je daar ook wel wat aan bijdragen lijkt me. Of je het nou van belang vind of niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:37 schreef Isegrim het volgende:
Er is geen enkele partij waarop ik zou willen stemmen. Die hele politiek kan me gestolen worden. Het gaat allemaal over triviale dingen en de zaken die ik van belang vind, worden nergens echt vertegenwoordigd.
zonder steun halen ze het sowieso nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee! Geen groen links! ie halen de kiesdrempel niet! Stem dan liever D66, op naar een tweede europese zetel!
Dat laatste is sowieso baarlijke nonsens, stemmingmakerij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:51 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat ontslaat je nog niet van de morele plicht te gaan stemmen. Als je wenst te profiteren van onze democratische verworvenheden dan mag je daar ook wel wat aan bijdragen lijkt me. Of je het nou van belang vind of niet.
Als je niet stemt gaat jouw stem dus naar de PVV, vind je dat een goed idee?
wat is er mis met PVV? Net zoveel als met PvdA en CDA dus waarom er niet op stemmen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:51 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat ontslaat je nog niet van de morele plicht te gaan stemmen. Als je wenst te profiteren van onze democratische verworvenheden dan mag je daar ook wel wat aan bijdragen lijkt me. Of je het nou van belang vind of niet.
Als je niet stemt gaat jouw stem dus naar de PVV, vind je dat een goed idee?
Omdat ze geen fatsoenlijk programma hebben en mensen slechts op PVV stemmen bij deze verkiezingen omdat ze niet doorhebben dat het over Europa gaat ipv de Neerlansche problematiek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is er mis met PVV? Net zoveel als met PvdA en CDA dus waarom er niet op stemmen?
Niks mis met een beetje stemming (grappige woordspeling).quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso baarlijke nonsens, stemmingmakerij.En ik ben niet van mening dat ik een morele plicht heb om te stemmen. Ik kan mij namelijk niet vinden in het systeem als zodanig. Een niet-communist in Noord-Korea heeft ook geen morele plicht om te gaan stemmen. Stemmen op een partij waarmee je het totaal niet eens bent, dát is immoreel. En aangezien dat in mijn geval geldt voor alle partijen, kan ik niet stemmen.
Naieve vraag...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat is er mis met PVV? Net zoveel als met PvdA en CDA dus waarom er niet op stemmen?
10 mensen gaan stemmen, 5 op de pvv, 3 GL en 2 SP. 50% links en 50% extreem rechts dus. Nu komt 1 groenlinks stemmer niet op dagen, 5, 2 en 2. Spontaan heeft de pvv in ons voorbeeld meer dan 11 procent meer van de stemmen gekregen. Niet stemmen zou met een opkomst van 10 man dus 11% verschil betekenen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso baarlijke nonsens, stemmingmakerij.En ik ben niet van mening dat ik een morele plicht heb om te stemmen. Ik kan mij namelijk niet vinden in het systeem als zodanig. Een niet-communist in Noord-Korea heeft ook geen morele plicht om te gaan stemmen. Stemmen op een partij waarmee je het totaal niet eens bent, dát is immoreel. En aangezien dat in mijn geval geldt voor alle partijen, kan ik niet stemmen.
Daarnaast zijn de uitspraken van de PVV van de laatste paar maanden wel heel erg van het niveau NSB.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:19 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Omdat ze geen fatsoenlijk programma hebben en mensen slechts op PVV stemmen bij deze verkiezingen omdat ze niet doorhebben dat het over Europa gaat ipv de Neerlansche problematiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |