abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69514699
(speciaal voor Moussy)
Game on !!
pi_69514703
Goedemorgen !
Even de paar laatste berichten :
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben aan een sjaal begonnen. hij is al op 'minigevondenaardmarsmannetjeformaat'O+
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Welterusten voor de afhakerts .
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef kissaa het volgende:

[..]

Een tentamen op tweede pinksterdag?
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 06:16 schreef Vicky het volgende:
Mogguh, vannacht ging het goed, ze is alleen om 5 uur bij ons gekropen. Ik kijk het ff aan vandaag.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:12:41 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_69514730
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:04 schreef Stout het volgende:
(speciaal voor Moussy)
Game on !!

Vicky, ik hoop dat ze een beetje opknapt! Misschien ook wel dat stomme rot virus!

Ik ga straks eefjes werken en ik neem mooi een buzzkitje voor mn 'werkgever' mee

En dan hoop ik dat ik om 13:30 weer op school kan staan, want daar is een voorlichtingsgebeuren over sexualiteit bij jonge kinderen, interessant! Maar ik ga meer om te kijken of er nog een beetje gereld wordt er is nml een hele happening gaande op school hier over.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69514741
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Vicky, ik hoop dat ze een beetje opknapt! Misschien ook wel dat stomme rot virus!

Ik ga straks eefjes werken en ik neem mooi een buzzkitje voor mn 'werkgever' mee

En dan hoop ik dat ik om 13:30 weer op school kan staan, want daar is een voorlichtingsgebeuren over sexualiteit bij jonge kinderen, interessant! Maar ik ga meer om te kijken of er nog een beetje gereld wordt er is nml een hele happening gaande op school hier over.
ohh een rel !! was ist loos ?

dat rotvirus heeft mij nu ook echt goed te pakken..kop vol rommel, keel die eruit ziet al ehhhh (wat is geel en dik ?) oja gebakken kaasplak en bijbehorend gevoel.
pi_69514749
Raar relletje?
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:21:33 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_69514769
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:17 schreef freecell het volgende:
Raar relletje?
Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoor Lang leve de babbelende boodschappentassen aan het hek
pi_69514781
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:21 schreef moussy het volgende:

[..]

Er is een toestand geweest om een jongetje wat oa bij de meisjes gespiekt heeft op de wc, door onder de wc deur door te kijken. Hij heeft ook Cas zijn piemeltje bestudeerd toen ze samen stonden te plassen, snapte er niets van dat die er anders uit zag (besneden) en nu wordt er zelfs gezegd dat hij Cas betast heeft en dat is gewoon vreselijk gelul. En dan nog, het zijn kinderen hoor Lang leve de babbelende boodschappentassen aan het hek
pfff, hebben die boodschappendozen niets anders te doen ? Blont zeker.
Hier zijn de heren ook wel eens met die vraag gekomen, vanuit het zwembad dus tja ik denk dat elk kind wel kijkt. Je moet toch ontdekken wat er te koop is in de wereld ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:25:06 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69514783
Babbelende boodschappentassen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69514826
deze tassen schijnen te zingen

† In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 07:39:12 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_69514846
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:24 schreef Stout het volgende:

[..]

Je moet toch ontdekken wat er te koop is in de wereld ?
Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.

Maar goed, school heeft dus nu een jeugdarts uitgenodigd en naar wat ik begreep een maatschappelijk werkster én een kinderpsycholoog via en van de GGD en daar wil ik gewoon graag bij zijn. In de brief staat ook, We willen graag in gesprek met elkaar....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:43:11 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69514861
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
maar dan kan ik nie, dan moet ik bevallen denk ik zelf althans
Dan houden we elkaar op de hoogte via sms
want ik ben dan natuurlijk niet in de gelegenheid om je live bevallingsverslag te lezen op Fok!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:50:35 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_69514911
heftige situatie moussy, poeh...
stormy waters...
sailin'
pi_69514914

Net alsof wij vroeger niet keken hoe anderen er uit zagen...
Echt betasten is natuurlijk de bedoeling niet, maar dan is zo'n heisa misschien nog steeds niet de manier. Arm kind.

Over medicijnen trouwens: ik gebruik voor mezelf af en toe paracetamol. Verder vooral Fytotherapie. Ben niet zo van de homeopathische dingen.
Wel heel storend dat de meeste fytotherapie dingen door homeopathische merken worden gemaakt waardoor er zo'n homeopathie-disclaimer opstaat.
Voor L gebruik ik paracetamolzetpillen, lidocaïne spul voor de tandjes en verder ook fytotherapie dingen (arnica en calendula en dergelijke)
pi_69514929
jeetje Mous, heftig hoor!
En ik denk misschien wel dat stomme virus... ze is verkouden, hoest weer en vannacht dus oorpijn, al was ze vanmorgen heel vrolijk.. nou ja we zien het wel. Ze is naar oma, en ik hoor het vanzelf als het niet gaat.

Die vent van mij is een eikel Ik zei vanmorgen, ik denk dat ik vandaag maar echt eens ga doen wat ik al weken uitstel... oh zegt ie, ga je de ramen zemen... LUL
Ik ga mijn vluchtkoffer maar eens een keertje inpakken En vandaag echt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69514938
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar nu schijnt het dat hij een meisje betast heeft, of het net hetzelfde betasten is als bij Cas durf ik echt niet te zeggen, ik was er niet bij, maar wat er nu gebeurt tegen het kind én zijn moeder is gewoon verschrikkelijk.

Maar goed, school heeft dus nu een jeugdarts uitgenodigd en naar wat ik begreep een maatschappelijk werkster én een kinderpsycholoog via en van de GGD en daar wil ik gewoon graag bij zijn. In de brief staat ook, We willen graag in gesprek met elkaar....
lijkt me heel zinvol. Betasten...vind ik lastiger dan kijken eerlijk gezegd
Maar met kijken heb ik wel geleerd hoe vrouwen/mannen eruit zien
Succes Moussy !
pi_69514957
Vicky we houden je eraan
En je vent is best grappig

Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin (tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
Maar ik moet alles vandaag inpakken en doen en ik heb geen zin...
pi_69514969
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan
soms.. niet altijd
Ach, ik zit gewoon in de ontkennignsfase want ik wil helemal niet naar het ziekenhuis dus ik heb helemaal geen vluchtkoffer nodig
quote:
Wij gaan een weekendje kamperen bij TARA's moeder in de tuin (tuin van meer dan 200 meter diep die eindigt bij de Hunze, leuk!) Waar wij zitten kunnen we hun huis niet zien, haha.
hihi gezellig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69514981
goedemorgen allemaal,

vicky was amber weer aan het hoesten ofzo?

moussy wat een lompe boodschappendozen zeg.
was het nog gelukt op hyves?

ik ben moe
ik heb weer een huilend kind die met de comfy wil spelen, daar gaat mijn laptop
mama van 3 kids!
pi_69515002
hullo
pi_69515005
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Vicky we houden je eraan

*drakenoppas is*
pi_69515008
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:56 schreef Popples het volgende:
goedemorgen allemaal,

vicky was amber weer aan het hoesten ofzo?
mogguh

nee ze had ineens onwijze oorpijn.. gilde het uit gisteravond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69515015
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

*drakenoppas is*
Yay
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:17:17 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515168
morgen!

vicks, fijn dat het nu beter gaat met amber!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:18:14 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69515183
Anna gaat zo naar de speeltuin met mijn schoonzusje.
En de kat heeft vannacht een winkelhaak in mijn dekbedhoes getrokken....denk dat ie zich vastgreep toen ik 'm eraf trapte
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:22:02 #25
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515227
zeg memmel, moet jij niet gewoon eens gaan baren?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:22:41 #26
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515238
of was dat verstopt achter de eerste zin?
pi_69515242
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:43 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan houden we elkaar op de hoogte via sms
want ik ben dan natuurlijk niet in de gelegenheid om je live bevallingsverslag te lezen op Fok!
doen we!

@Kissaa (geloof ik?) ja maandag tweede pinksterdag ja maar het is de inleverdatum van een take-home tentamen. Dus het idee is eigenlijk dat je het tijdens het weekend doet en dan uiterlijk maandag 2 uur inleverd. Wel goed dat je het zegt, ik ga eens even dubbelchecken of de gebouwen uberhaupt open zijn.

Oh en haaaai
ik heb me verslapen echt heel erg stom en het heeft ook gewoon geen enkele zin meer om te gaan haasten om alsnog daarheen te gaan want om 9 uur gaat de deur van het lokaal op slot. Wel logisch natuurlijk bij een luistertoets. Maar ik ben heel erg pissig op mezelf en mja hm...
nouja goed, ik ga wel naar het schriftelijk gedeelte dan maar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:24:27 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69515268
oh kut huup! is er nog een herkansing?

DOOS!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:24:49 #29
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69515277
Ik zou heel graag gaan baren, maar de kleine wil er nog niet uit.
En aangezien Anna anders de tent afbreekt vandaag, zo de hele dag thuis, gaat mijn schoonzus even lekker met haar weg.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:25:29 #30
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69515295
6 uur vind ik te vroeg om wakker te worden.
Ik ga nog wat voor Tobias inpakken en dan even nog wat korte broeken halen voor hem. Vanmiddag werken en dan naar Drenthe
Beterschap voor Amber!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 08:25:30 #31
5428 crew  miss_sly
pi_69515296
Fijn dat het beter gaat met Amber, Vicky. En je man heeft wel gevoel voor humor

moussy, wat een gedoe. Die dingen worden zo snel heel erg groot gemaakt, terwijl dat lang niet altijd nodig is,

Memmel arme kat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69515314
Oh Huupje, dat is niet zo slim he!!

Whaha Miss, ramen zemen is meer zijn specialiteit... althans.. hij vind het nit erg om te doen, ik wel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:29:12 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69515357
wat balen Huup!
Ik ben benieuwd naar die voorlichting Mous!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_69515358
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:24 schreef pinquit het volgende:
oh kut huup! is er nog een herkansing?

DOOS!
hahaha

ja klote ja. Ja er is wel een herkansing, eind juni. Die moest ik sowieso maken. Dit tentamen was sowieso al een hopeloos verhaal hoor niet iets wat je 1,2,3 even geleerd hebt en dan met een beetje mazzel nog kunt halen zeg maar. Ik wilde eigenlijk vooral gaan om het niveau een beetje in te schatten, vraagstelling te bekijken enzo. Mja

B.'s wekker ging om half zes en ik ben daarna gewoon heel stom vergeten om de wekker nogmaals voor mezelf te zetten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69515421
Oh ja Mous jemig
wel netjes dat ze nu een voorlichting gaan geven, of althans, dat hoop ik, dat ze niet alleen maar drama gaan ophangen naar de kindjes toe. Vaak zie je inderdaad dat ouders krampachtiger met dit soort dingen omgaan dan de kinderen zelf.
Wat verschrikkelijk moet dit zijn voor de moeder van het ventje ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69516045
wat isset stil hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69516277
Jup

Ik vis net mijn baby uit bed die al verdacht lang geslapen had na de eerste voeding... Hmmm, voelt wel warm....
38,9... Hmmm.
En hij heeft 1 rood oortje waar ik niet aan mag zitten.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met ziekte en wel of niet naar buiten met mooi weer?
Mijn mama zegt: binnenhouden, mijn zus roept: buitenlucht is goed, lekker in de doek of in de wandelwagen en juist naar buiten gaan.

Ik houd het maar een beetje in het midden tot nu toe, wel gewoon naar buiten, maar als hij buiten gaat piepen weer naar binnen. Zoiets.
pi_69516315
Free, als de koorts niet al te hoog is gewoon lekker naar buiten, niet te warm/koud aan kleden, maar ook zorgen dat je geen tocht pakt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69516549
Arme Leander

o.. t pakje waar ik t over had.. en dan voornamelijk t rompertje

haar hoofd

en dit truitje en broekje horen er nog bij

romper is ook uitgesneden bovenin..heel lief..maar dat zie je helemaal niet op de foto's

pi_69516611
schattig Kleurdoos!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69516650
Dat rompertje
Echt heel tof!

Het hoofd ook trouwens! Wat dénkt ze nu in hemelsnaam?
pi_69516699

hebben!!!!

Freecell ik gok op: hnnnngggg haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69516712
ze was bezig met r 'visje '
dus haaabbbhaaabbbbhaabbb.. en ze was net bij BBB
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:31:45 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69516751
Goedemorgen

Free, buitenlucht is toch altijd goed, heb ik me laten vertellen. Dus gewoon lekker naar buiten gaan en gewoon op je gevoel afgaan. Veel plezier dit weekend trouwens.

Huup gelukkig kun je eind juni nog een keer.

Wij gaan zondag naar pinkpop, we zijn dan ook 2 jaar getrouwd, dus lekker een dagje voor ons tweetjes.

Ow en ik heb gisteren om 15:45 uur de WII + WII Fit ontvangen alleen zat er een adapter voor de UK bij, Twan helemaal teleurgesteld maar de MediaMarkt hadden ze zo'n ding waar je deze stekker in kunt doen en dan in stopcontact... hij heeft meteen de FIFA 2009 gekregen. Ik ben gisterenavond de hele avond aan het WII-en en WII-Fitten geweest en ik vind het hartstikke leuk nieuwe verslaving vrees ik.
Make love, not war ☮
pi_69516758
Mijn nesteldrang begint te komen en nu ben ik de frituurpan ana het schoonmaken En nu zit me uit te lachen omdat ik juist daarmee begin
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69516816
Diaan, Amber vindt de Wii-fit ook zo leuk...
we zitten nog steeds in dubio of we een WII aan gaan schaffen... Onze x-box hebben we ook neit veel gebruikt namelijk...

Ikga me zo maar eens op mijn klusje storten... ik moet echt die stomme koffer doen vandaag.. en ik moet nog ff stofzuigen en een beetje opruimen.
Vanmiddag ga ik denkik maar even naar de rondleiding in het ziekenhuis op de verlosafdeling...ook al ben ik niet van plan naar het zh te gaan Kijken kan nooit kwaad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69516951
Haha MeNicole

Ja ik moet ook nog naar zo'n rondleiding in het ziekenhuis. Gelukkig weet ik het inmiddels wel te vinden enzo
idd, kijken doet geen zeer

Diaan dat zijn de betere verslavingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69516982
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
Haha MeNicole

Ja ik moet ook nog naar zo'n rondleiding in het ziekenhuis. Gelukkig weet ik het inmiddels wel te vinden enzo
idd, kijken doet geen zeer

Diaan dat zijn de betere verslavingen
ga je mee vanmiddag?
Ik ben met de zw. van Amber ook naar die rondleiding geweest maar dat is al weer 4 jaar geleden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:40:07 #49
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69516996
kleurdoos wat doe je! Nou wil ik nog een babymeisje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69517088
volgens mij is een jochie minder duur al zou ik me daar ook suf voor kopen
pi_69517136
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

ga je mee vanmiddag?
Ik ben met de zw. van Amber ook naar die rondleiding geweest maar dat is al weer 4 jaar geleden
ja nou ik had nog de intentie om naar het schriftelijk deel van dit tentamen te gaan, van 3 tot 5
laat ik maar op zn minst doen alsof ofzo

Kleurdoos waar vandaan waar vandaan?
* huuphuup heeft spontaan een zwart gat in geheugen mbt koopverbod
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69517195
tentamen is belangrijker!!

* Vicky wil ook wel weten waar dat vandaan komt Kleurdoos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69517217
V & D

helaas is die romper deel van een 2pack en die andere romper is FUGLY
pi_69517232
Jaaaa komt u maar!

dan hou ik weer geld over voor leuke pakjes enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69517249
oja truitje en broekje samen 6,75
rompers samen 6,75
pi_69517304
Nais! maar es bij V&D kijken dan

Ik vind deze zo poepig he, maar mijn meisje kan het eerste jaar heul nog niet in zo'n zwempakje ik weet ook wel zeker dat mn lief die pijpjes niet leuk vindt maar ik vind dat zo schattig, van die spekpootjes eruit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:53:05 #57
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69517399
pi_69517415
die heb ik
en dr stippelzwempak en een zwemluiertjebroekje met een aardbei erop
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:53:39 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69517416
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
Diaan, Amber vindt de Wii-fit ook zo leuk...
we zitten nog steeds in dubio of we een WII aan gaan schaffen... Onze x-box hebben we ook neit veel gebruikt namelijk...

Ikga me zo maar eens op mijn klusje storten... ik moet echt die stomme koffer doen vandaag.. en ik moet nog ff stofzuigen en een beetje opruimen.
Vanmiddag ga ik denkik maar even naar de rondleiding in het ziekenhuis op de verlosafdeling...ook al ben ik niet van plan naar het zh te gaan Kijken kan nooit kwaad
Ik heb hem bij een telefoonabonnement, ik vind het nog vrij duur om aan te schaffen, maar ik heb hem nog maar 1 dag, maar ik vind het erg leuk. Leuker dan de playstation die ik ooit had.
Make love, not war ☮
pi_69517488
quote:
oeh
ik wil zo graag
maar ik krijg al maagzuur als ik er naar kijk. Serieus
ik heb nu al in een uur tijd 4 rennies op maar helpen ho maar blegh. Naar gevoel.

Kleurdoos dat stippelbadpakje heb ik toen wel gehaald haha, die vond ik zo leuk. Maar dat was ook jeugdsentiment, ik had vroeger ook zo'n badpakje. Mn vader begon gelijk helemaal te glunderen toen ie dat badpakje zag, hij had gelijk flashbacks enzo, zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69517552
ik heb gisteren een stippelkoekjestrommel gekren van
pi_69517558
Gefeliciteerd Jelief!!

Oehh dat is niet duur Kleurdoos!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69517559
jongetjes zijn niet minder duur

ik moet altijd de rem op mezelf zetten...
pi_69517636
L. Heeft een nijntje zwembroek

En ligt nu te tukken met 39,3 en een paracetamol
pi_69517646
Huup Maagzuur is vervelend!
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 10:05:51 #66
5428 crew  miss_sly
pi_69517789
Ik heb ook een stippeltjesbikini, donkerblauw met witte stippen en Nijntje erop Van mijn moeder gekregen, vond ze zooo schattig.

Ik heb bij Evisu toch een te groot vestje gekocht, voor 4 jaar zelfs ik vind dat eigenlijk te ver gaan, maar nu heb ik het wel. Wat zal ik doen? Verkopen of bewaren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69517834
bewaren
ik heb ook al dingen voor als ze 2 is.. als iets echt heel heel mooi mooi is..dan koop ik het gewoon
pi_69517874
geen idee Miss, hangt er vanaf hoe ontzettend leuk je het ding vindt lijkt me? Kun je niet pijlen bij snoopy of zij het misschien wil overnemen van je anders?

Freecell ja, behoorlijk maar ik ben erfelijk belast geloof ik daarmee dus ik had me er wel op ingesteld
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:08:24 #69
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69517889
Voor huup:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:09:40 #70
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69517940
max heeft een heel hip zwembroekje, als ie volwassen was, was ie héul fout geweest { fel rood met felblauw en een beetje een suffe, 2 kleuren blauw met winniethepooh.
pi_69517991
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Jelief het volgende:
Voor huup:
[ afbeelding ]

helpt dat? een gezichtje op je buik maken?
ff proberen zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69518000
die van mij hebben te veel badpakken, maar eigenlijk ook weer geen.

leuke kleertjes kleurdoos

leander beterschap voor hem freecell.

ik ben net even uitgevallen tegen de dames ik ben het zo spuugzat. alles kapot maken en het geklier.
allemaal dingen doen die ze niet mogen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:11:45 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_69518004
Zwemkleren, dat gaan we morgen doen. Jolie past nergens meer in. Hoera Lishe: ze past niet meer in de Pony bikini gheghe!

Jolie heeft vandaag Pinksterfeest op school. Alle kindjes in het wit, alleen haar klas alleen al zag er mooi uit op het pleintje vanmorgen. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet straks met de hele school bij elkaar. En nu hopen dat alles zo soepel blijft lopen op mijn werk. Dan kan ik er bij zijn!
pi_69518036
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:50 schreef huuphuup het volgende:

Ik vind deze zo poepig he, maar mijn meisje kan het eerste jaar heul nog niet in zo'n zwempakje ik weet ook wel zeker dat mn lief die pijpjes niet leuk vindt maar ik vind dat zo schattig, van die spekpootjes eruit
Daar is de zeurpinda weer

En nijntje, ik heb iets tegen nijntje. Weet niet waar dat vandaan komt.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69518151
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat heb ik met winnie the pooh. die komt zo mijn neus uit he liever nijntje dan winnie the pooh.
ben ik blij dat de dames richting de prinsessen gaan maar dat vind manlief weer afschuwelijk.

miss_sly gewoon bewaren. ik heb nu al kleding in maar 156 maar dat is ondergoed en de grootste kleing ergens in de 140. als ik het dan niet leuk vind weg ermee maar dat heb ik allemaal gekregen dus onzin om wegtedoen.
mama van 3 kids!
pi_69518182
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
geen idee Miss, hangt er vanaf hoe ontzettend leuk je het ding vindt lijkt me? Kun je niet pijlen bij snoopy of zij het misschien wil overnemen van je anders?

Freecell ja, behoorlijk maar ik ben erfelijk belast geloof ik daarmee dus ik had me er wel op ingesteld
Daar moet je mee oppassen, met dat op dingen instellen Alle vrouwen in mijn familie bevallen 9-11 dagen te laat.
pi_69518201
foutje
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:21:32 #78
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69518278
-weg-

max zn fouterdanfout zwembroek en hij keek zo stom op die foto, dus ik heb m nog stommer gemaakt

[ Bericht 11% gewijzigd door pinquit op 29-05-2009 10:29:05 ]
pi_69518284
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:16 schreef Popples het volgende:

[..]

dat heb ik met winnie the pooh. die komt zo mijn neus uit he liever nijntje dan winnie the pooh.
ben ik blij dat de dames richting de prinsessen gaan maar dat vind manlief weer afschuwelijk.
Dat heb ik ook met Pooh
Bij nijntje vind ik sommige dingen heel tof (zwembroek) maar een nijntje kamer oid weer helemaal niet. En er staat hier een nijntje duw-karretje en die is tof omdat het een karretje is, maar een houten karretje had ik minstens zo to gevonden.

En mijn oppaskindje doet
Verdorie
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:22:50 #80
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69518328
ik heb dat ook bij pooh. (toch heb ik een zwembroek ervan gekregen.. )
nijntje vind ik wel leuk, maar kleuterkleding van nijntje snap ik dan weer niet.
pi_69518423
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

max zn fouterdanfout zwembroek en hij keek zo stom op die foto, dus ik heb m nog stommer gemaakt
Wie ligt daar naast eigenlijk? Ik snap niet hoe ik dat lijf moet zien
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:27:27 #82
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69518484
haha dat is een zij-buik van iemand, die op haar buik ligt. ze is best groot.
pi_69518486
ik heb toen ook een bikini gekregen van pooh. nouja prima zolang ik er niet de hele dag naar hoeft te kijken.
maar ik heb ook heel veel dingen gekregen zoals pooh, bert en ernie en andere tv figuren die heb ik dus allemaal weggeflikert. omdat ik ze niet mooi vond en omdat ik me er aan ga storen.
mama van 3 kids!
pi_69518521
ik heb een zwembroek van de hema gekregen, wit met donkerblauwe strepen en een rode band kan niet wachten om hem uit te proberen en ik denk dat we dat morgen maar eens gaan doen

Mijn zwager had vroeger een stars en stripes zwembroekje en toen hij een hele dag in de zon had gelopen trokken ze die zwembroek uit 's avonds en had hij de stars en stripes op zijn kont staan
zou dat met die streepjes zwembroek van de hema ook zijn
pi_69518537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

oi!
aangetrouwde anti-nijntje zeurpinda!

ik heb weinig tegen nijntje, vind het wel schattig, maar dan wel voor baby's en hooguit peutertjes. Pooh heb ik er persoonlijk niets mee, maar op zich ook niets tegen.

Max! zo schattig. haha pinq zomaar zo kliederen op je kind

Freecell ja dat instellen tsja. Dit zag ik gelukkig aankomen, maar verder... alle vrouwen in mn familie hadden met 30 weken ongeveer al kindjes die head-down klem in het bekken lagen. Mijne ligt overdwars
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69518594
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef pinquit het volgende:
haha dat is een zij-buik van iemand, die op haar buik ligt. ze is best groot.
Ah, zo
Dan snap ik het kleurverschil niet
pi_69518603
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef pinquit het volgende:
-weg-

MAGNUM PI
pi_69518620
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Freecell ja dat instellen tsja. Dit zag ik gelukkig aankomen, maar verder... alle vrouwen in mn familie hadden met 30 weken ongeveer al kindjes die head-down klem in het bekken lagen. Mijne ligt overdwars
Dwarsliggertje
pi_69518700
dikkoppie toch?

is er hier nog iemand die me ervan af kan houden? [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 17
anders ga ik 'm zo meteen kopen!
pi_69518808
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Popples het volgende:
ik heb toen ook een bikini gekregen van pooh. nouja prima zolang ik er niet de hele dag naar hoeft te kijken.
maar ik heb ook heel veel dingen gekregen zoals pooh, bert en ernie en andere tv figuren die heb ik dus allemaal weggeflikert. omdat ik ze niet mooi vond en omdat ik me er aan ga storen.
ditto ik HAAT mickey mouse vooral.. dus al die disney kleren, hoppa, de deur uit
ik heb sowieso niet zoveel met die bekendere merken..alleen Elmo.. maar dan alleen een boxpakje en knuffel.

woezel en pip mobile heb ik gekregen maar die gaat ook heel snel de deur uit als ze m zat is

verder wel een dribbel, nijntje, rupsjenooitgenoeg en dikkiedikboek.. nostalgie.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:38:21 #91
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69518859
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Ah, zo
Dan snap ik het kleurverschil niet
dat rode is een raar soort vlak dat verbrand is ofzo
pi_69519081
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Dwarsliggertje
ja, ze lijkt op mama

Bix ik zou hem halen! sterker nog, ik wil em zelf ook
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef Jelief het volgende:
Voor huup:
[ afbeelding ]
het helpt heul niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik word er wel vrolijk van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519116
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef pinquit het volgende:

[..]

dat rode is een raar soort vlak dat verbrand is ofzo
In slaap vallen onder een parasol met een gat FTW
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:20 #94
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69519119
staat je goed
pi_69519141
whaha vrolijk Huup

oehh ik wil ook zo graag zo'n camera...

trap is schoon... nu nog ff de deur smeren en het huisnummer duidelijk zichtbaar maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69519142
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef bixister het volgende:
dikkoppie toch?

is er hier nog iemand die me ervan af kan houden? [Centraal] Wie helpt me aan een nieuwe camera, deel 17
Ik zag vanmorgen ind e krant iets over 20 % korting bij V&D en dixons op zaterdag? Misschien heb ik ergens de bel horen luiden en heb ik het mis hoor.
pi_69519145
Huuuuuuup
Hardop lachen hier

Waarmee? Yoghurt?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:48:34 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69519183
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

helpt dat? een gezichtje op je buik maken?
ff proberen zo
Bij mij hielp dat wel
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69519185
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Huuuuuuup
Hardop lachen hier

Waarmee? Yoghurt?
hahahhaa
buikbalsem ghehe mutsie

dat rode had mn broertje ook een keer, was ie op het strand op zn zij in slaap gevallen maar aan 1 kant verbrand, andere kant was nog wit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519205
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahhaa
buikbalsem ghehe mutsie

dat rode had mn broertje ook een keer, was ie op het strand op zn zij in slaap gevallen maar aan 1 kant verbrand, andere kant was nog wit
pi_69519224
Ow, mijn broer was een keer in de zon in slaap gevallen op zijn buik en toen heb ik HOI op zijn rug gemaakt met sunblock
Dat heb je de hele zomer gezien
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:31 #102
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69519242
Nijntje vind ik ok tot maat 86 . Emma heeft een dora pyjama maar eigenlijk wilde ze ook een t-shirt . Verder nog een Hello Kitty shirt 2e hands van grote nicht. Ik hou verder niet zo van die dingen van tv op kleding, ik ben dan ook blij als er weer een onderbroek met princessen is gesneuveld.mijn mams geeft ze aan Emma met de smoes dat het maar een klein plaatje is.

Ik ga vanavond mijn gasten buzzen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:38 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69519245

taartjesfeebuik!

ik heb niet van die plaatjes erbij enzo, misschien is dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519285
Estrys, dat zou wel interessant kunnen zijn..! kun je het nog terug vinden denk je? ik zie er niks over in de Dixons folder zelf.
pi_69519289
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Bij mij hielp dat wel
[ afbeelding ]
die van jou heeft bakkebaarden
pi_69519303
Ik mag een financiën programma buzzen en dat is best heel leuk!
Nog iemand interesse?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:52:27 #107
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69519327
scherm te lang open...
HUUP!
pi_69519343
ik heb dikwijls een hand op mijn buik staan als ik ga zonnen
pi_69519347
Beatrix heeft iemand tot Ridder geslagen, aan dr hoofd te zien had ze er wel lol in
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:53:47 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69519377
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:33 schreef bixister het volgende:
dikkoppie toch?

pi_69519451
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb dikwijls een hand op mijn buik staan als ik ga zonnen
heb je wat in te kleuren, kleurdoos!
pi_69519458
taartjesfee, dat vind ik wel zo'n eng mens he, die hoe heet ze ook weer.
pi_69519461
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ik mezelf altijd afvraag: Heb ik echt een nieuwe nodig ? Heb ik er echt dit geld voor over ?
pi_69519510
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef freecell het volgende:
Nog iemand interesse?
mocht ik ook buzzen maar heb de mail weggegooid.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69519531
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef bixister het volgende:
Froger, Natsja Froger
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:58:18 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69519539
vorige week stopte mijn menstruatie na 5 dagen op woensdag. afgelopen woensdag kreeg ik ineens weer bruine prut. oud bloed lijkt me? kan dat nog een na-pruttel zijn van die menstruatie? eisprong is toch niet al na 1 week?
pi_69519560
Wij hebben vorig jaar de Nikon D40 gekocht, Bix.
Geweldige camera
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:59:06 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69519565
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:56 schreef bixister het volgende:
Psst Bix, hier.

Stout, er is maar heel weinig wat ik echt nodig heb, maar aangezien mijn camera al zo'n 6 a 7 jaar oud is en ik echt heel erg veel foto's maak en het leuk vind om te doen vind ik zo'n aanbieding best het overwegen waard. Ik kan niet voor Bix spreken verder maar ik gok dat ze zo'n zelfde soort afweging heeft gemaakt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519617
. Bij Dixons zijn lopende folderaanbiedingen uitgesloten flauw
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:00:28 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69519621
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef pinquit het volgende:
vorige week stopte mijn menstruatie na 5 dagen op woensdag. afgelopen woensdag kreeg ik ineens weer bruine prut. oud bloed lijkt me? kan dat nog een na-pruttel zijn van die menstruatie? eisprong is toch niet al na 1 week?
innestelingsbloeding... duidelijk

ja, klinkt als oude prut. Kan idd spotting zijn. Kan geen kwaad, wel irritant.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:01:35 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69519660
oeh, als ik nou mn naam verander in maria, zou het dan innestelingsbloed zijn?

geen kwaad, dat wilde ik ff horen
pi_69519672
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Estrys het volgende:
jammer. maar dank je wel voor 't opzoeken!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:02:07 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69519679
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Estrys het volgende:
idd ik zie het net. Dan zou je moeten rekenen of het de moeite waard is om het met deze aanbieding te kopen of voor de normale prijs - 15%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519687
natasjaja, bah, had ik net zo goed verdrongen.
pi_69519787
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

idd ik zie het net. Dan zou je moeten rekenen of het de moeite waard is om het met deze aanbieding te kopen of voor de normale prijs - 15%
neh, er zit een extra lens bij, + een gratis tas. dat red je niet gauw van die 15%.

lily, die hebben we ook overwogen ja, de D40. die is ook heel goed inderdaad he?
pi_69519816
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef bixister het volgende:

[..]

neh, er zit een extra lens bij, + een gratis tas. dat red je niet gauw van die 15%.

lily, die hebben we ook overwogen ja, de D40. die is ook heel goed inderdaad he?
Ja, echt geweldig. Geen seconde spijt van gehad.
Die aanbieding voor de D60 is echt heel goed. Niet over twijfelen..
pi_69519828
vicky, zocht jij niet nog een senseo latte? nu ik toch reclame aan 't maken ben voor de dixons: dat is hun dagaanbieding van vandaag (159 euro).
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:06:55 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69519852
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef bixister het volgende:

[..]

ja ik zie het inderdaad. oooh mn geld mn geld

En Lily jij helpt ook niet haha.
Vanmiddag maar eens met mn lief over hebben. Ik heb een excuus, ik moet straks obsessief 200 foto's per dag van mn kind maken, toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69519882
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, echt geweldig. Geen seconde spijt van gehad.
Die aanbieding voor de D60 is echt heel goed. Niet over twijfelen..
nou ja, de D40 is wel een stuk goedkoper. en hij verschilt niet eens op zoveel punten van de D60. maar hier zitten wel die extra lens en tas bij, plus een stuk of wat megapixels extra. naja, de beslissing is eigenlijk al genomen.
pi_69519910
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:06 schreef bixister het volgende:
vicky, zocht jij niet nog een senseo latte? nu ik toch reclame aan 't maken ben voor de dixons: dat is hun dagaanbieding van vandaag (159 euro).
M. heeft er gisetr een besteld bij de Neckermann voor 149
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69519955
Het is best een professionele camera. Niet een klein dingetje dat je handig meesleept (dat is dan weer een nadeel natuurlijk )
pi_69519962
ja mag ook m'n oude Canon Powershot G7 overnemen, huup?
pi_69519994
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:07 schreef bixister het volgende:

[..]

nou ja, de D40 is wel een stuk goedkoper. en hij verschilt niet eens op zoveel punten van de D60. maar hier zitten wel die extra lens en tas bij, plus een stuk of wat megapixels extra. naja, de beslissing is eigenlijk al genomen.
Wij hebben vorig jaar (deze tijd) de D40 zonder lens en tas voor 500 euro gekocht
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:11:03 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69520015
mijn aldi-merk wasacrackers smaken stoffig
pi_69520017
of mijn Canon 400D
pi_69520024
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

M. heeft er gisetr een besteld bij de Neckermann voor 149
ah, da's 't betere werk!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:11:41 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69520038
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Estrys het volgende:
of mijn Canon 400D
waarom doe je die weg?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:12:00 #138
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69520049
haha
nah ik heb mijn camera toen best verstandig gekocht (vind ik zelf ) toen had je ze nog allemaal met 3.2 megapixel enzo en alleen digitale zoom. De camera die ik heb heeft er 7 en optische zoom en in principe kan er heel veel handmatig ingesteld worden (diafragma, sluitertijd etc.). Dus die zou ik sowieso wel houden voor erbij, als we weggaan ofzo.
Maar ik vind het zo leeeuk, spelen met camera's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:14:28 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69520138
ik heb met mijn vorige ook zoveel gespeeld handmatig instelbaar is zó fijn. en optische zoom natuurlijk ook.
nu ben ik ook verliefd op de mijne tis geen spiegelreflex, maar een high-end compact. hij heeft dus alles van supermacro tot 14× optische zoom ben je in 1 keer klaar. was voor mij iets hendiger dan elke keer nieuwe hippe lenzen kopen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:16:50 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69520217

hij is alleen een béetje groot
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:17:07 #141
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69520226
Ja jij maakt mooie plaatjes Pinq

mijn camera is gewoon een hele simpele compact camera hoor. Maar wel degene waar echt alles op zat toenn wat je kon krijgen voor een compact zeg maar. Hij was ook best prijzig (350 toen ) maar ik doe er al heel lang mee, met heel veel plezier en zolang ie niet echt stuk-stuk gaat doe ik em ook niet weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69520228
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef lily het volgende:

[..]

Wij hebben vorig jaar (deze tijd) de D40 zonder lens en tas voor 500 euro gekocht
oef, da's altijd 't nadeel he, dat die krengen zo snel in waarde zakken. maar ja, je hebt er al wel een jaar plezier van moejemaardenken...
pi_69520334
Hier echt een ubersimpele. Gewoon voor de kiekjes zeg maar. Best prima
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:21:46 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69520397
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

hij is alleen een béetje groot

nais!

Ik vond je foto die ik ooit zag van Max met bubbels ofzo zo ontzettend gaaf en wat foto's op je hyve ook. Hiermee gemaakt?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69520499
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

waarom doe je die weg?
Ik wil een andere kopen
pi_69520559
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik wil een andere kopen
ruilen tegen mijn kleine Canon Ixus 60
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69520712
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Vicky het volgende:

[..]

ruilen tegen mijn kleine Canon Ixus 60
bijna
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:33:31 #148
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69520759
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

bijna
haha wil je dat niet eens? ook flauw

ik wil stiekem eigenlijk ook nog een polaroid-camera, zo'n oude zeg maar. Omdat polaroids zijn. Maar das helemaal een dure hobby...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69520872
neej flauw he.

Maar ja een nieuwe camera en een Iphone dure zomer
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:36:57 #150
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69520889
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nais!

Ik vond je foto die ik ooit zag van Max met bubbels ofzo zo ontzettend gaaf en wat foto's op je hyve ook. Hiermee gemaakt?
met bubbels weet ik niet welke je bedoelt geloof ik. maar die van mn hyves zijn geloof ik allemaal nog met mn oude toestel gemaakt behalve mn profielfoto, die is wel met deze
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:37:32 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69520914
Ik ben al een hele tijd heel tevreden met m`n 350D
Ben nu aan het sparen voor een lens erbij, maar dat gaat niet zo haard..eerst trouwen enzo
pi_69520951
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha wil je dat niet eens? ook flauw
heel flauw

IPhone heb ik bij mijn neiuwe telefoonabonnement gekregen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:46:08 #153
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69521238
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef pinquit het volgende:

[..]

met bubbels weet ik niet welke je bedoelt geloof ik. maar die van mn hyves zijn geloof ik allemaal nog met mn oude toestel gemaakt behalve mn profielfoto, die is wel met deze
hmm misschien was dat iemand anders dan

Ik vind dat mn zwager toffe plaatjes schiet
maar hij sleept zn camera dan ook wel echt overal mee naar toe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:49:03 #154
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69521344
Mijn creabea van vandaag:

Ik wilde ooit een olifantenkamer voor mijn beeb,tis er nooit van gekomen,nu dan wel een olifantenmobile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:53:06 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69521467

crea Jelief!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69521493
Leuk Jelief!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69521758
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hmm misschien was dat iemand anders dan

Ik vind dat mn zwager toffe plaatjes schiet
maar hij sleept zn camera dan ook wel echt overal mee naar toe
SPOILER
Wow, dat zijn zeker toffe plaatjes!
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 12:02:20 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69521768
leuk!
maar waarom hangen ze aan hun staart? dat is zielig
pi_69521932
* Stout duikt weer in de ziek-zijn stand
pi_69522112
Beterschap Stout!

Hoe zou het met BE zijn, die is nog niet geweest vandaag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:15:43 #161
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69522146
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef lady-wrb het volgende:
leuk!
maar waarom hangen ze aan hun staart? dat is zielig
Omdat dat het eenvoudigste was, zo hoefde ik niet te naaien ofzo, ennuh olifanen houden toch elkaars staart vast? Ik zal ze elke dag even rust geven en een kus op hun staart geven, maar niet als ze gepoept hebben hoor!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:23:34 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69522381
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wow, dat zijn zeker toffe plaatjes!

*knip*

die heeft ie van mn lief en mij gemaakt hihi ik vind het zo'n schattige foto.

[ Bericht 9% gewijzigd door huuphuup op 29-05-2009 20:08:53 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:27:13 #163
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69522493
Zo, ik ben weer uitgesolliciteerd voor vandaag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:29:48 #164
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69522572
waaaaaahhhhhh
Mike belde net dat de woningbouw belde of we wel even langskwamen voor een gesprek.
We staanop nummer 5 voor een huis, en er zijn nog 4 woningen waarvan 2 onze keus zouden zijn. Waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

Dinsdag hebben we dus een gesprek. Ik hoop zoooo dat het door gaat, dan zit ik van de zomer lekker in mijn eigen tuintje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:30:37 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69522596
mooie foto's huup

Bix alvast heel veel plezier met jullie nieuwe camera!!!

Jelief spannend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:31:59 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69522630
Jelief!!!

Wat goed! oeeeeeeeeeeeeh *duimduimduim*
dat zou fijn zijn zeg

Kim nog spannende dingen gevonden?

Ik vraag me ook af hoe het met BE is ja, ze ging vandaag langs de HA toch? hmm, hopelijk ligt ze even lekker bij te slapen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69522680
Spannend Jelief!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:34:04 #168
14746 k_i_m
pi_69522694
Wat had ik moeten vinden?
In my life
Why do I smile
pi_69522706
Huup wat een lieve foto van jou en je lief!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:41:08 #170
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69522867
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef k_i_m het volgende:
Wat had ik moeten vinden?
een baan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69522890
ik heb al een lapje van 5 bij 5 cm gehaakt
lelijk dat ie is
*foutjes*

ik ga zometeen breipennen kopen.
kijken of we dat ook van youtube kunnen leren
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:45:50 #172
14746 k_i_m
pi_69523001
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

een baan
Oh, ik dacht een dooie op de gang ofzo . is me wel eens overkomen in een ander ziekenhuis waar ik gewerkt heb .

Het was wel een leuk gesprek, en ze stonden in ieder geval open voor flexibele werktijden. Volgende week hoor ik meer, als het goed is.
In my life
Why do I smile
pi_69523032
ik ga maar weer ff wat doen in huis, want zo schiet het natuurlijk niet op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:50:42 #174
108648 cattie
lieve moeder
pi_69523160
Spannend Jelief!

Kim, dat klinkt al een stuk beter.

Iemand een idee hoe duur het is om kozijnen te laten schilderen? Wij moeten 10 ramen laten schilderen, binnen en buitenkant. Woensdag komt er een schilder een offerte maken, maar om ons voor te bereiden op het ergst hoor ik graag indicaties.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:52:09 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69523209
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oh, ik dacht een dooie op de gang ofzo . is me wel eens overkomen in een ander ziekenhuis waar ik gewerkt heb .

Het was wel een leuk gesprek, en ze stonden in ieder geval open voor flexibele werktijden. Volgende week hoor ik meer, als het goed is.
haha dat is wel avontuurlijk werken dan

Nouja, dit klinkt in ieder geval positief lijkt het je zelf ook leuk werk? Of is het meer een eh, niet heel erg om te doen baan zeg maar? Als je snapt wat ik bedoel... [/sub]ik ben weer lekker duidelijk [/sub]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69523223
heej de zeurpinda van Huup en Huupje zelf Wat een leuke foto
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:53:03 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69523227
Had je al begrepen waar het is Cat?

en ik zou dat van die kozijnen even roepen in K&W.
pi_69523241
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb al een lapje van 5 bij 5 cm gehaakt
lelijk dat ie is
*foutjes*

ik ga zometeen breipennen kopen.
kijken of we dat ook van youtube kunnen leren
Hey, gewoon ff doorzetten jij

En Jelief, dat zou relaxed zijn
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:54:11 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69523255
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:22 schreef huuphuup het volgende:
doen we!
Ik ga gewoon tussen ceremonie en het diner even naar huis 'om de honden uit te laten' en dan Fok checken

Ik heb mijn jurk in huis!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:54:22 #180
108648 cattie
lieve moeder
pi_69523261
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef Jelief het volgende:
Had je al begrepen waar het is Cat?
Nee, vertel?
pi_69523267
Doorzetten Kleurdoos dan is die sjaal wel af deze winter
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:57:51 #182
14746 k_i_m
pi_69523365
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha dat is wel avontuurlijk werken dan

Nouja, dit klinkt in ieder geval positief lijkt het je zelf ook leuk werk? Of is het meer een eh, niet heel erg om te doen baan zeg maar? Als je snapt wat ik bedoel... [/sub]ik ben weer lekker duidelijk [/sub]
Ik weet het niet meer. Ansich qua werk en projecten en doorgroeimogelijkheden JA!!! Maar waarschijnlijk meer dan 24 uur en een hele andere werkcultuur dan ik gewend ben. Ik zou blij moeten zijn met elke baan waar ze me uit kiezen, maar op de een of andere manier wil ik eigenlijk gewoon mijn oude baan terug, of helemaal niks .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:01:55 #183
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69523511
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:54 schreef cattie het volgende:

[..]

Nee, vertel?
Bij jou om de hoek, nieuwe huizen in de straat van de AH
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:03:48 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69523580
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:29 schreef Jelief het volgende:
waaaaaahhhhhh
Mike belde net dat de woningbouw belde of we wel even langskwamen voor een gesprek.
We staanop nummer 5 voor een huis, en er zijn nog 4 woningen waarvan 2 onze keus zouden zijn. Waaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]

Dinsdag hebben we dus een gesprek. Ik hoop zoooo dat het door gaat, dan zit ik van de zomer lekker in mijn eigen tuintje
Ow, ik duimderdeduim voor je!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:28 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69523670
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
Ow, mijn broer was een keer in de zon in slaap gevallen op zijn buik en toen heb ik HOI op zijn rug gemaakt met sunblock
Dat heb je de hele zomer gezien
Dat vind ik nou echt zo'n actie voor jouw familie inderdaad

Bix, ik weet niet of je al weg bent maar voel in elk geval goed of de camera lekker in de hand ligt. Een te grote, te kleine of te zware camera werkt niet lekker. Eigenlijk is dat belangrijker dan wat voor camera je koopt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:50 #186
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69523679
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer. Ansich qua werk en projecten en doorgroeimogelijkheden JA!!! Maar waarschijnlijk meer dan 24 uur en een hele andere werkcultuur dan ik gewend ben. Ik zou blij moeten zijn met elke baan waar ze me uit kiezen, maar op de een of andere manier wil ik eigenlijk gewoon mijn oude baan terug, of helemaal niks .
hmm vervelend zo'n gevoel, wel heel begrijpelijk ook. Het klinkt wel goed though, misschien is het gewoon het wennen, het idee dat je weer helemaal overnieuw moet beginnen en je draai daar weer vinden enzo.

Asyniur leuk! Ik ben heel benieuwd lijkt me zo leuk, trouwen, al die voorpret, jurken enzo.
Mag je lief hem al zien, de jurk? Of hou je het geheim?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:47 #187
13151 crew  Rewimo
pi_69523777
Vergeet ik Jelief te feliciteren! Gefeliciteerd, Jelief En ik duim voor je huisjes, waar staan ze ergens?

Iemand nog een Canon Eos 300D? Of twee?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:19:24 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_69524109
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef Jelief het volgende:

[..]

Bij jou om de hoek, nieuwe huizen in de straat van de AH

Daar loop ik bijna elke dag langs!

Buurtjes!
De huizen lijken wat smal, maar er zit wel een behoorlijke tuin achter volgens mij.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:19:40 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69524117
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:14 schreef Vicky het volgende:
Beterschap Stout!

Hoe zou het met BE zijn, die is nog niet geweest vandaag!
Die zag haar kans schoon en deed gelijk van alles vanmorgen.

Gisteren om 17.00 wist ik van ellende nog niet hoe ik Sasha van de creche moest gaan halen maar daarna (met een paracetamolletje) ging het eig. wel weer aardig en vanmorgen werd ik een soort van fris en fruitig wakker. Dus maar gelijk daar iig de ladingen wasgoed weggewerkt.
Toen stond het zweet me wel over mijn hele lijf, maar vooruit.
Daarna even met Sasha de stad in gegaan en nu heel even op FOK. maar ik ga nu maar even mijn ogen dichtdoen, wil vanavond naar een softbalwedstrijd gaan kijken.

Het is te vroeg voor de ab om aan te slaan zeggen ze, maar het gaat echt een stuk beter iig. Ze liggen wel zwaar op de maag zeg, die dingen. Brrr...
pi_69524150
Fijn dat je je beter voelt BE!!
Maarruhh rustig aan he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:34 #191
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69524181
voor Rewimo; bij Cattie om de hoek

cat krijgt pm...
pi_69524191
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt zo'n actie voor jouw familie inderdaad

Bix, ik weet niet of je al weg bent maar voel in elk geval goed of de camera lekker in de hand ligt. Een te grote, te kleine of te zware camera werkt niet lekker. Eigenlijk is dat belangrijker dan wat voor camera je koopt.
Welja, begin jij ook al
Echt bijna elke fok!ker die mij IRL kent heeft deze week wel een opmerking over mij en/of mijn familie gemaakt
Volgens mij komen wij heel raar over, of niet?

Je hebt wel gelijk trouwens
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 13:21:59 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69524197
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef cattie het volgende:

Iemand een idee hoe duur het is om kozijnen te laten schilderen? Wij moeten 10 ramen laten schilderen, binnen en buitenkant. Woensdag komt er een schilder een offerte maken, maar om ons voor te bereiden op het ergst hoor ik graag indicaties.
meer bedrijven vragen. zo kan je prijzen vergelijken.
in ieder geval niet de baas van mijn vragen. die draait je meteen een poot uit.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:13 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69524208
Jelief, dat zou wel heel gaaf zijn zeg!
pi_69524228
idd meerdere offertes aanvragen...

wij willen ons balkon gedaan hebben en ik heb 4 offertes aangevraagd. Tussen de goedkoopste en de duurste zit bijna 2000 euro!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 13:24:13 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69524268
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef Vicky het volgende:
idd meerdere offertes aanvragen...

wij willen ons balkon gedaan hebben en ik heb 4 offertes aangevraagd. Tussen de goedkoopste en de duurste zit bijna 2000 euro!!
en dan kan je nog pingelen hoor
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:50 #197
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69524321
Fijn al die positieve reacties, flink doorgaan dan krijgen we vast een heel mooi huisje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2009 @ 13:32:05 #198
13151 crew  Rewimo
pi_69524521
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef freecell het volgende:

Welja, begin jij ook al
Echt bijna elke fok!ker die mij IRL kent heeft deze week wel een opmerking over mij en/of mijn familie gemaakt
Volgens mij komen wij heel raar over, of niet?

Je hebt wel gelijk trouwens
Nee, niet raar, leuk juist Je hebt een toffe familie
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:32:42 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69524545
Speciaal voor jelief dan:

*positive vibes stuurt enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69524603
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, niet raar, leuk juist Je hebt een toffe familie
Ze zijn ubertof
Maar wel raar
pi_69524841
Eindelijk is de blauwe envelop binnen!!
Dacht dat ik nooit zo blij zou zijn met post van de belastingdienst
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2009 @ 13:42:35 #202
13151 crew  Rewimo
pi_69524845
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:34 schreef freecell het volgende:

Ze zijn ubertof
Maar wel raar
Mwah, de fotograaf vergeten mee te nemen naar het park op je trouwdag... ach.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:43:55 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69524893
Fijn Vicky!

Hier zijn we minder blij.
Wij zijn uitverkoren om onze aangifte van 2007 wat nader te laten bekijken, of althans, F. dus... maar we kunnen niks meer vinden van toen. Geen jaaropgaves, geen hypotheek-opgaves niks...
pi_69524942
jeetje BE, das ff balen zeg!!

heb je alles weggedaan??
NJaaropgaves kan je eventueel bij je baas nog wel vragen, die hebben kopietjes als het goed is. Jaaropgave hypotheek gewoon bij je hyp.verstrekker vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69524952
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Vicky!

Wij zijn uitverkoren om onze aangifte van 2007 wat nader te laten bekijken, of althans, F. dus... maar we kunnen niks meer vinden van toen. Geen jaaropgaves, geen hypotheek-opgaves niks...
Oh das minder! Wij hebben juist een "bezwaar" bij de belastingdienst ingeleverd over 2007, er bleek namelijk dat we 4000 euro hadden laten liggen Hopelijk willen ze het herzien..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:47:51 #206
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69525038
Oeps das niet fijn BE.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 mei 2009 @ 13:51:02 #207
13151 crew  Rewimo
pi_69525150
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Vicky!

Oei... een jaaropgave moet je nog wel kunnen opvragen hoor, en de hypotheekoverzichten ook. Maar 't is wel lastig
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:51:30 #208
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69525168
Oh BE da's balen. Willen ze specifiek iets controleren of gewoon het geheel?
Kan je er lekker bij hebben nu.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:55:34 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_69525291
BE
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:57:49 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69525364
oef BE
Zeker dat ene stapeltje apart gehouden en te goed opgeborgen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:05:04 #211
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69525603
Oi, dat is niet leuk BE!

Mijn bestelling van H&M is binnen En nu heb ik toffe roze lakschoenen. Ik moest mijn voeten wel een beetje overtuigen, maar het ziet er nu niet eens heel erg gepropt uit Enniehoe, ik voelde me veel te degelijk iedere keer, dus ff over the top nu.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:06:41 #212
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_69525646
Oi BE, wat balen!

Jelief, wat heerlijk! Ik hoop dat het doorgaat!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:41 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_69525677
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef freecell het volgende:
Nog iemand interesse?
Ja, wat is het? Altijd interessant
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:10:07 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_69525740
Be, buitengewoon kut zijn die dingen gewoon. Daarom heb ik al die dingen gewoon op een grote stapel liggen van de afgelopen 26 jaar zeg maar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69525787
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:45 schreef Raissa het volgende:

[..]

Oh das minder! Wij hebben juist een "bezwaar" bij de belastingdienst ingeleverd over 2007, er bleek namelijk dat we 4000 euro hadden laten liggen Hopelijk willen ze het herzien..
Als het terecht is dan moeten ze dat herzien volgens mijn vader. Die heeft voor geloof ik alle oude mensen in het dorp herziening van de aangifte gedaan, je kan tot vijf jaar terug de aangifte herzien. Mijn vader heeft 30 jaar bij de belastingdienst gewerkt overigens Dus mocht er iemand vragen hebben over de Belastingen, ik heb een expert achter de hand
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:18:00 #216
94046 PM-girl
pi_69525948
Weet iemand trouwens of er van die uittrekwaslijnen bestaan van minimaal 6 meter, maar liever 7 meter? Of is 4,20 de max, namelijk die van leifheit?

Ik vind onze tuin te klein voor een droogmolen maar ik wil zo graag als een echte huisvrouw mijn wasje buiten hangen!
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:20:36 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69526011
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Weet iemand trouwens of er van die uittrekwaslijnen bestaan van minimaal 6 meter, maar liever 7 meter? Of is 4,20 de max, namelijk die van leifheit?
[ afbeelding ]

Ik vind onze tuin te klein voor een droogmolen maar ik wil zo graag als een echte huisvrouw mijn wasje buiten hangen!
Is zo'n aan de muurhang opklap molen dan niet iets voor je?

Die van Brabantia (rollijn) is trouwens 4,4 meter zag ik in de gauwigheid.

-edit_Buh, die schoenen helpen niet, ik ben gewoon vermutst tot op het bot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69526169
pm ik ken alleen die van leifheit, volgens mij zijn er ook geen grotere.

jelief spannend maar 5de staan hoef niks te betekenen telt ook mee dat jullie kids hebben en nog wat factoren.
als wij niet hadden gezegd dat wij graag kids wilden dan hadden wij dit huis ook niet gehad.

BE
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:29:16 #219
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69526220
Ik kan alleen een enkele lijn vinden die inde buurt komt, en eigenlijk is die bedoelt voor kamperen
waslijn
pi_69526257
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als het terecht is dan moeten ze dat herzien volgens mijn vader. Die heeft voor geloof ik alle oude mensen in het dorp herziening van de aangifte gedaan, je kan tot vijf jaar terug de aangifte herzien. Mijn vader heeft 30 jaar bij de belastingdienst gewerkt overigens Dus mocht er iemand vragen hebben over de Belastingen, ik heb een expert achter de hand
Volgens een administratiekantoor is het terecht dus dat zou mooi zijn Duurt alleen zeker eeuwen voor je er iets over hoort
pi_69526393
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:30 schreef Raissa het volgende:

[..]

Volgens een administratiekantoor is het terecht dus dat zou mooi zijn Duurt alleen zeker eeuwen voor je er iets over hoort
nou die paar maanden kunnen er na die 2 jaar er ook wel bij

wij zitten nu heerlijk in de tuin
mama van 3 kids!
pi_69526449
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:35 schreef Popples het volgende:

[..]

nou die paar maanden kunnen er na die 2 jaar er ook wel bij

Nou, eigenlijk niet want ik heb nu al bedacht waaraan we het gaan besteden
pi_69526519
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:38 schreef Raissa het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk niet want ik heb nu al bedacht waaraan we het gaan besteden

was ook als grapje bedoelt
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:41:21 #224
94046 PM-girl
pi_69526547
Jelief, die campingdingen ken ik ja, maar die wil ik niet.

Die uitklapmolen is ook niet echt handig, die kan alleen boven het gras en dat is net waar ik wil zitten, ook al hangt de was buiten.
Nouja, dan zelf maar iets bedenken met houtjes en haakjes en losse waslijnen.
*
pi_69526580
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Popples het volgende:

[..]

was ook als grapje bedoelt
Weet ik, het mijne ook

Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:43:44 #226
14746 k_i_m
pi_69526614
Als je nou een rolletje hebt met een zwengel eraan, kan je de lijnen zelf weer oprollen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:48:35 #227
94046 PM-girl
pi_69526766
Een rolletje met een zwengel? Ik ben een vrouw hè!
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:53:32 #228
14746 k_i_m
pi_69526928
Ik heb het al helemaal uitgedacht . Even kijken of ik het kan painten .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:54:16 #229
94046 PM-girl
pi_69526956
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb het al helemaal uitgedacht . Even kijken of ik het kan painten .
Woon je in de buurt?
*
pi_69527011
Kan je er niet twee tegenover elkaar hangen en ze in het midden met een spanbandje o.i.d. aan elkaar vast maken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:57:44 #231
94046 PM-girl
pi_69527056
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:56 schreef owlet het volgende:
Kan je er niet twee tegenover elkaar hangen en ze in het midden met een spanbandje o.i.d. aan elkaar vast maken.
Kunnen wel, willen niet! Ik wil een makkelijk iets!

Mijn plan zal ik ook even painten.
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:02:07 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69527184
ik voel een painttopic opkomen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:02:55 #233
14746 k_i_m
pi_69527204

Je neemt een cylinder van hout. Als je daar aan de zijkant schroeven in draait of pennen in slaat, kan hij daarmee op twee haakjes in de muur (blauw) rusten. Als je dan aan één kant een zwengel maakt kan je daarmee de lijnen die je op de cylinder hebt vastgespijkerd (of gelijmd) oprollen
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:04:06 #234
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69527240
met bakstenen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:04:37 #235
14746 k_i_m
pi_69527258
Er wordt hier al een tijdje BIANCA! geschreeuwd door een of andere vent. Kennelijk heeft zij hem buitengesloten, want ik hoorde net na de laatste BIANCA! KUTWIJF! als nieuwe toevoeging .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:04:39 #236
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69527259
Maarreuh..hoe zorg je er dan voor dat het klem komt te liggen en dus niet weer afrolt onder al het gewicht?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:04:56 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69527269
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]

Je neemt een cylinder van hout. Als je daar aan de zijkant schroeven in draait of pennen in slaat, kan hij daarmee op twee haakjes in de muur (blauw) rusten. Als je dan aan één kant een zwengel maakt kan je daarmee de lijnen die je op de cylinder hebt vastgespijkerd (of gelijmd) oprollen
maar dan heb je wel genoeg ruimte tussen muur en cylinder nodig om de zwengel rond te kunnen draaien

Ik heb gewoon een droogmolen in een verrijdbare parasol-standaard.. Dan wordt ie ineens verplaatsbaar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:05:04 #238
14746 k_i_m
pi_69527270
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
met bakstenen
jaman .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:07:35 #239
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69527341
taartenfee, heb jij een mobiel parasolletje?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:08:42 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69527364
en zo'n droogtoren dan? die kan je ook naar binnen rijden als het gaat regenen. Vét handig

En anders iets met fietswielen en dat je het dan zo laag ophangt en het omhoog kan takelen. * debuurvrouw *geen paintskills heeft.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:09:46 #241
94046 PM-girl
pi_69527391
Ok, PM-plan:

Links de schuurmuur met grote haken, rechts de huismuurmet grote haken. Daarin hang ik een plankje waaraan waslijnen zitten. De plankjes zijn dus makkelijk te verwijderen.

Het bovenaanzicht van onze tuin, waardoor zal blijken dat een molen alles blokkeert, ofwel het terras, ofwel het looppad, ofwel de was hangt in het groen.

Uitleg: boven de schuurmuur met zandbak, paadje naar het huis en poort. Gras en daarvoor terras met tafel en bank. Onderin de huismuur.
*
pi_69527401
die hond maakt echt helemaal af
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:11:28 #243
14746 k_i_m
pi_69527433
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maarreuh..hoe zorg je er dan voor dat het klem komt te liggen en dus niet weer afrolt onder al het gewicht?
Verder is het principe hetzelfde als met zo'n ander uittrekding, toch? Of snap ik het niet. En E.T., je zou ook nog een gaatje kunnen maken waarin je een los stokje steekt. Dan kan je in ieder geval elke keer een halve slag draaien.
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:11:36 #244
94046 PM-girl
pi_69527438
Ter verduidelijking, waar de plankjes dus in moeten.
*
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:12:02 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69527451
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
en zo'n droogtoren dan? die kan je ook naar binnen rijden als het gaat regenen. Vét handig

En anders iets met fietswielen en dat je het dan zo laag ophangt en het omhoog kan takelen. * debuurvrouw *geen paintskills heeft.
http://link.marktplaats.nl/254731254

dit bedoel je toch?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:13:02 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69527496

Deze, ik sweer ut ju jonguh
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:13:50 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69527528
en wat is een droogmol? dat klinkt ook wel interessant
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:14:04 #248
94046 PM-girl
pi_69527534
Nee, da's echt te klein voor mij, zo'n rij-rek!
Ik heb nu zo'n simpel hangrekje voor over de balustrade of schutting, maar ik wil meer hangruimte!
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:15:23 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69527578
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:13 schreef pinquit het volgende:
Da's iemand die stiekem je was droogt.

Zo'n toren heeft 35 meter lijn. Mijn vriendin met 4 kinderen droogt al haar was er op. Hoe ze dat voor elkaar krijgt dunnow, maar ze doet het.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:15:33 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69527583
vorige week was ik met iemand in onderhandeling over een brabantia lepelrek (jaja, ik verzamel nog steeds ) die krengen zijn vreselijk zeldzaam en de beste man wilde voor 4 onderdelen 35 euro hebben
dat vond ik toch effe te gortig ik vond de helft mooi zat voor 4 oude versleten lepelrekonderdelen.
en net was ik in de kringloopwinkel, trof ik zomaar een vork en een schuimspaan van zo'n rek aan.
voor 40 cent per stuk mocht ik ze meenemen
had ik al gezegd dat ik ze met mijn leven bewaakt heb toen ik door de noppes liep
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:16:32 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69527607
quote:
die kan je ingraven
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:16:37 #252
94046 PM-girl
pi_69527608
quote:
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:17:15 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69527630
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:19:55 #254
94046 PM-girl
pi_69527704
kim, na twee keer lezen snap ik jouw idee ook! Maar, kan de zwengel dan ook functioneren als hangijzer voor in de haak aan de muur?
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:21:57 #255
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69527755
Die mol
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:24:20 #256
94046 PM-girl
pi_69527822
Nou, ik ben benieuwd naar jullie drooglijnoplossingen, ik moet helaas weg!
*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:26:51 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69527880
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:51 schreef Memmel het volgende:
Oh BE da's balen. Willen ze specifiek iets controleren of gewoon het geheel?
Kan je er lekker bij hebben nu.
Nou ja, gewoon een extra controle van F. zijn gegevens. Ze doen zo'n random onderzoek zeg maar.

Normaal gooi ik dit soort dingen nooit weg maar vertel mij maar waar het liggen moet... En we hadden natuurlijk net de hele studeerzooi verhuisd...
Jaaropgaves zijn op zich wel op te vragen, hopen wel, maar het is wel de werkgever waar hij ietwat gebrouilleerd weggegaan is.

Oh, en verder is hij lui. En ik heb er ook geen zin in. Dus we moeten er gewoon even achteraan...

Nu maar eens kijken wat voor mooie plaatjes ik langs zag komen....
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:29:31 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_69527950
Ik kom net terug van werk en voorlichting, heftig echt iets wat moet bezinken.
pi_69527966
Die mol
bij een vriendin thuis hadden ze vroeger een droogmolen en dan moest je aan een zwengel draaien en dan ging die molen een meter of 4 de lucht in. Zag er niet uit (vanaf de straat te zien )
Maar de was is in notime droog. en je zit niet tegen de was aan te kijken (dit in tegenstelling tot de rest van de straat). Wel je ondergoed goed vastmaken anders kan je de strings drie deuren verder uit de tuin gaan plukken
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:32:08 #260
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69528024
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:29 schreef Estrys het volgende:
Die mol
bij een vriendin thuis hadden ze vroeger een droogmolen en dan moest je aan een zwengel draaien en dan ging die molen een meter of 4 de lucht in. Zag er niet uit (vanaf de straat te zien )
Maar de was is in notime droog. en je zit niet tegen de was aan te kijken (dit in tegenstelling tot de rest van de straat). Wel je ondergoed goed vastmaken anders kan je de strings drie deuren verder uit de tuin gaan plukken
Ja! zie je, mijn fietswielidee.
pi_69528089
Super idee maar ik ga dan toch voor die mol alleen dan krijg je weer van die hopen. Dus hebben ze die ook in een andere versie? geit ofzo? dat ik ook niet het gras hoef te maaien.
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:38:07 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_69528190
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:34 schreef Estrys het volgende:
Super idee maar ik ga dan toch voor die mol alleen dan krijg je weer van die hopen. Dus hebben ze die ook in een andere versie? geit ofzo? dat ik ook niet het gras hoef te maaien.
een koe? Geeft meteen melk

[ Bericht 16% gewijzigd door moussy op 29-05-2009 15:49:44 ]
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:47 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69528543
weet iemand een routeplanner voor de fiets?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:55:28 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69528662
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
Die knooppuntroutes zijn handig!

http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner
pi_69528702
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
Via michelin
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 15:56:54 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69528710
die had ik net, maar die begint 1,1 kilometer van huis, en houdt een paar kilometer voor mijn bestemming op
daar moet ik zelf mijn weg maar zoeken zegtie
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:59:12 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69528793
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef lady-wrb het volgende:
die had ik net, maar die begint 1,1 kilometer van huis, en houdt een paar kilometer voor mijn bestemming op
Oh! Ja, en jij heet geen Tom.
Maar met google maps kan je toch ook op fietspaden zoeken? Ff checke.

Nee dus! Alleen auto en lopen. Nah!! da's pas belachelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 16:04:28 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_69528947
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:56 schreef lady-wrb het volgende:
Gewoon met de auto gaan
pi_69529276
jeuj..Elin heeft ook 2 huisdieren. Met Knaagjes moet ik nog even wachten..dus heb ik 2 sluierstaartjes voor gekocht. 1 is van mij..die zwarte boloog, denk dat ik m Dieuwertje noem
pi_69529321
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
jeuj..Elin heeft ook 2 huisdieren. Met Knaagjes moet ik nog even wachten..dus heb ik 2 sluierstaartjes voor gekocht. 1 is van mij..die zwarte boloog, denk dat ik m Dieuwertje noem
Mag ze niet eens haar huisdieren zelf een naam geven?!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:16:34 #271
14746 k_i_m
pi_69529341
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:29 schreef moussy het volgende:
Ik kom net terug van werk en voorlichting, heftig echt iets wat moet bezinken.
Werden er hersens ingeslagen en mensen beledigd?
In my life
Why do I smile
pi_69529388
kleurdoos wat leuk, wij hebben teveel dieren en in het najaar krijgen we er nog meer bij.

whaha die mol.

mijn ouders staan in de file. zullen ze nog wel lang staan bij rotterdam.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:18:23 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69529404
Ik zoek voor mijn bijna jarige lief nieuw ondergoed. Hij draagt een nogal duur merk omdat ie nogal zeikerig is precies weet wat ie wil. Maar nouheb ik een site en kom ik plaatjes tegen dat ik denk..

Tis dat het NSFW is maar anders.
pi_69529406
Die mol!

Wij hebben ook een droogmolen, alleen is het gat verzakt in het gras. Pokkewerk om hem erin te krijgen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:18:55 #275
14746 k_i_m
pi_69529414
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:19 schreef PM-girl het volgende:
kim, na twee keer lezen snap ik jouw idee ook! Maar, kan de zwengel dan ook functioneren als hangijzer voor in de haak aan de muur?
Je hoeft maar aan één kant een zwengel te hebben, als de lijnen er maar aan vast zitten, toch? Aan de andere kant zou ik gewoon net zoals met de normale systemen een uiteinde maken wat aan twee haakjes gehangen kan worden. Wat jij met je plankjes wilde doen zegmaar .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:28:36 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69529707
Oh my. Ik heb echt een keurige onderbroekensite hoor. Maar ik snap nu wel waarom ze van die uhm opzichtige modellen gebruiken.

where did you here about us: keuzeoptie: Gay times, private Eye. Owkee.

Ik ben zooooooooooooo naief.
  Jubileum moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 16:29:28 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69529738
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
omdat ie nogal zeikerig is precies weet wat ie wil.

en die droogmol vind ik ook briljant
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:42:23 #278
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_69530102
Ben er weer na 2 weken geen telefoon en internet gehad te hebben van Telfort. Wat een zooitje is het daar zeg. We hopten af en toe mee op een onbeveiligd netwerk hier in de buurt maar als daar het i-net uitging vlogen wij er ook meteen uit en fok was zo traag via een van de buren hier dat het geen doen was dus goedemiddag allemaal vanuit het zonnige zuidholland.

Nu 16 bankjes teruglezen gaat ongeveer...
pi_69530394
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh my. Ik heb echt een keurige onderbroekensite hoor. Maar ik snap nu wel waarom ze van die uhm opzichtige modellen gebruiken.

where did you here about us:
da's wel een stomme fout ja!
quote:
keuzeoptie: Gay times, private Eye. Owkee.

Ik ben zooooooooooooo naief.
eh... hoe kwam je man ook weer bij dit merk?
pi_69530426
de droogmol!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:52:13 #281
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69530437
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:50 schreef bixister het volgende:

[..]

eh... hoe kwam je man ook weer bij dit merk?

Nou je het zegt....
Gewoon heel zoet, bij de mannen-onderbroekenwinkel.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:59:58 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69530684
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:18 schreef PM-girl het volgende:
[ afbeelding ]

Hier een binnen/buiten droogmolen, die is rechthoekig en helemaal niet zo overdreven groot en perfect voor kleine achtertuintjes.

Je kunt hem zowel buiten als binnen gebruiken.
gehaald bij de blokker.
zal eventueel zo wel even een foto maken zodat je een beter idee/beeld krijgt.
pi_69530716
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:

Nou je het zegt....
Gewoon heel zoet, bij de mannen-onderbroekenwinkel.
spannende ontmoetingsplek!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:03:22 #284
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69530806
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:07 schreef pinquit het volgende:
taartenfee, heb jij een mobiel parasolletje?
Jawohl! Tis wel een Heinekenparasol
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:05:34 #285
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69530880
En die droogmol
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:05:37 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69530884
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:00 schreef bixister het volgende:

[..]

spannende ontmoetingsplek!
Ja, dat verwacht je heel niet hè. Zeker omdat ik mee was toen.

Om even van het iene in it oare te praten, mijn kat heeft duidelijk pijn. ik heb pijstillers maar hij gaat voor me op de loop. Wat nu?
pi_69531125
wat zielig! ik weet 't ook niet. kun je 'm niet lokken met wat lekkers? en dan die pijnstillers er snel bijfrummelen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:17:55 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69531234
@ PM-Girl

pi_69531296
ik wil ook een droogmolen!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:22:39 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69531389
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:14 schreef bixister het volgende:
wat zielig! ik weet 't ook niet. kun je 'm niet lokken met wat lekkers? en dan die pijnstillers er snel bijfrummelen.
Nee, hij is inmiddels zo gehaaid dat ie het niet eet. Het stomme is dat hij deze medicijnen helemaal niet vies vindt. En het is echt zielig. Hij had z'n staartbeen gebroken, 6 weken in de hal opgesloten gezeten en redelijk genezen. Maar blijkbaar heeft ie een onfortuinlijk sprongetje gemaakt ofzo want nu loopt hij weer meer mank. komt ook niet meer binnen, maar wel in de tuin en hij miauwt aldoor. En er zit siamees in het kreng, dus dat klinkt behoorlijk dramatisch. Maar goed, hopen dat ie eerdaags weer binnen komt.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:27:42 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69531557
kun je hem niet gewoon vangen?
of is dat makkelijker gezegd als gedaan?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:30:25 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69531647
en nu zo eens beginnen met de voorbereidingen voor de bbq.
salades ed maken.
bbq aansteken
vlees op schalen leggen
oven aan voor het stokbrood.
pi_69531737
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:30 schreef _Bar_ het volgende:
en nu zo eens beginnen met de voorbereidingen voor de bbq.
salades ed maken.
bbq aansteken
vlees op schalen leggen
oven aan voor het stokbrood.
Lekker!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:34:20 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69531760
als je snel bent kun je nog wel aanschuiven hoor
pi_69532146
oeh lekker bar. eet smakelijk dadelijk.

wij hebben net het eten ook op. gebakken aard. met bloemkool en vissnitzel.
de dames zitten nu naast mij met de aquaplay te spelen. zo leuk te zien dat de oudste niet van de jongste kan winnen
mama van 3 kids!
pi_69532164
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:34 schreef _Bar_ het volgende:
als je snel bent kun je nog wel aanschuiven hoor
Haha

Helaas heb ik al een pasta schotel in de oven geschoven.. Vast niet zo lekker als bbq maar het moet maar
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:10:16 #297
105850 Fuente
mamamuts
pi_69532732
Wij gaan over een uurtje op weg naar Italie Tot over 2 weken allemaal
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69532763
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:10 schreef Fuente het volgende:
Wij gaan over een uurtje op weg naar Italie Tot over 2 weken allemaal
Heel veel plezier in Italie!!!
pi_69532798
Hier pizza (casa die mama ) en later Poffertjes voor jongste als ie terug is van het kinderfeestje waarmee hij naar het circus ging. Dat startte om 16.30 (de voorstelling) en duut 2.5 uur en dan daarna naar huisgebracht dus voor ie hier is..
pi_69532843
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:13 schreef Stout het volgende:
Hier pizza (casa die mama ) en later Poffertjes voor jongste als ie terug is van het kinderfeestje waarmee hij naar het circus ging. Dat startte om 16.30 (de voorstelling) en duut 2.5 uur en dan daarna naar huisgebracht dus voor ie hier is..
Krijgt 'ie niks te eten op dat feestje dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')