Zo werkt de politiek, jammer genoeg, nu eenmaal. Niet degene met de beste plannen wint, maar diegene die zijn plannen, hoe kut ze ook zijn, het best kan brengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Wat hier tekenend is, is vooral het morele verval van de discussies in de tweede kamer door populisten als Wilders die alleen maar harde uitspraken doen om zo te scoren bij kiezers die zich helemaal niet in politiek (kunnen) verdiepen.
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op het uiteenzetten van samenhangende plannen voor de toekomst. Hij schreeuwt alleen maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo werkt de politiek, jammer genoeg, nu eenmaal. Niet degene met de beste plannen wint, maar diegene die zijn plannen, hoe kut ze ook zijn, het best kan brengen.
Ok ik had het wat kut geformuleerd, diegene met de slechtste plannen of totaal geen plannen die een beetje goed kan praten, als in weet wat het publiek wil horen, wintquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op het uiteenzetten van samenhangende plannen voor de toekomst. Hij schreeuwt alleen maar.
Precies.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Wat hier tekenend is, is vooral het morele verval van de discussies in de tweede kamer door populisten als Wilders die alleen maar harde uitspraken doen om zo te scoren bij kiezers die zich helemaal niet in politiek (kunnen) verdiepen.
Daarentegen stelt Wilders wel problemen aan de kaak waar ons land nu mee zit en waar mensen ook echt onder lijden en even eens komt hij met al dan niet radicale oplossingen. Dat is iets wat het kabinet te weinig doet. Het succes van Wilders komt vooral dankzij het falen van de andere partijen, zij ontkennen problemen die er zijn, problemen met allochtonen, problemen betreft de criminaliteit en veiligheid. Daarin ben ik het volledig eens met Wilders. Ik geloof ook niet dat het kabinet of andere partijen criminaliteit toejuichen of blij zijn met Marokkanen die stenen gooien naar politie-auto's, maar ze praten liever over iets anders, ''plannen voor de toekomst'' misschien, maar veel Nederlanders willen NU resultaat zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op het uiteenzetten van samenhangende plannen voor de toekomst. Hij schreeuwt alleen maar.
mwah, mede daarom stemmen veel mensen PVV.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
En door allemaal 'Ach ende wee' te roepen is de aandacht weer mooi afgeleid van kritiek op het pappen, nathouden, uitstellen en kop in het zand steken waar dit kabinet in uitblinkt.quote:[b]Op vrijdag 29 mei 2009 02:47
Hahaha wat een sukkels zijn het toch.
We hebben het over een vrouw die zelf een boek schreef en die zelf in diverse tv programma's ging zitten waar elke keer weer veel onbegrip was over de vergoelijkende woorden die de vrouw sprak over haar gijzelnemers en verkrachter.
Kennelijk is dit de politieke elite ontgaan en daarmee is het gelijk van Wilders weer eens bewezen.
ik zou het meer het verlies van het gevoel met de samenleving en de realiteit willen noemenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:54 schreef Metatron het volgende:
[..]
En door allemaal 'Ach ende wee' te roepen is de aandacht weer mooi afgeleid van kritiek op het pappen, nathouden, uitstellen en kop in het zand steken waar dit kabinet in uitblinkt.
Ik heb Wilders ook nooit kunnen betrappen op leugens en bedrog dit itt tot het huidige kabinet en dan praat ik nog geeneens over de miljarden belastinggeld over de balk gooien. Jammer, de huidige machthebbers schreeuwen niet alleen, ze verneuken het land er nog bij ook naïeveling.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:12 schreef remlof het volgende:
[..]
hmmm. Denk dat ons land meer met de krediet crisis zit dan bijvoorbeeld de allochtone doelgroep waar hij iedere keer op hamert of dat hij Engeland niet in kan. Behoud van banen, behoud van inkomen, behoud van huis is denk ik allemaal veel en veel belangrijker. Op die gebieden heeft de huidige kabinet keuzes gemaakt en ook ingegrepen waar nodig. Een passieve opstelling zoals jij dat voordraagt kun je het kabinet niet van beschuldigen. Ik zie je hele probleem niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:14 schreef Shreyas het volgende:
Daarentegen stelt Wilders wel problemen aan de kaak waar ons land nu mee zit en waar mensen ook echt onder lijden
OMG.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:08 schreef kdijkstra het volgende:
[..]
hmmm. Denk dat ons land meer met de krediet crisis zit dan bijvoorbeeld de allochtone doelgroep waar hij iedere keer op hamert of dat hij Engeland niet in kan. Behoud van banen, behoud van inkomen, behoud van huis is denk ik allemaal veel en veel belangrijker. Op die gebieden heeft de huidige kabinet keuzes gemaakt en ook ingegrepen waar nodig. Een passieve opstelling zoals jij dat voordraagt kun je het kabinet niet van beschuldigen. Ik zie je hele probleem niet.
Het gaat niet zozeer om de harde uitspraken maar om de eerlijkheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:08 schreef remlof het volgende:
Dan moet je maar eens leren luisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:12 schreef remlof het volgende:
Inderdaad, die truuk is weer van stal gehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:54 schreef Metatron het volgende:
En door allemaal 'Ach ende wee' te roepen is de aandacht weer mooi afgeleid van kritiek op het pappen, nathouden, uitstellen en kop in het zand steken waar dit kabinet in uitblinkt.
Nee dus, niks vergoeilijks aan. Typisch deze compleet stupide ongenuanceerde en gewoon domme logica is precies wat ze Wilders ook verwijten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:47 schreef Colnago het volgende:
Hahaha wat een sukkels zijn het toch.
We hebben het over een vrouw die zelf een boek schreef en die zelf in diverse tv programma's ging zitten waar elke keer weer veel onbegrip was over de vergoelijkende woorden die de vrouw sprak over haar gijzelnemers en verkrachter.
Die kredietcrisis is er nog niet zo lang hoor en daarvoor was er ook geen aandacht voor de samenleving van het kabinet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:08 schreef kdijkstra het volgende:
hmmm. Denk dat ons land meer met de krediet crisis zit dan bijvoorbeeld de allochtone doelgroep waar hij iedere keer op hamert of dat hij Engeland niet in kan. Behoud van banen, behoud van inkomen, behoud van huis is denk ik allemaal veel en veel belangrijker. Op die gebieden heeft de huidige kabinet keuzes gemaakt en ook ingegrepen waar nodig. Een passieve opstelling zoals jij dat voordraagt kun je het kabinet niet van beschuldigen. Ik zie je hele probleem niet.
Dat hij problemen aan kaart die er zijn en andere partijen niet is echt een mythe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarentegen stelt Wilders wel problemen aan de kaak waar ons land nu mee zit en waar mensen ook echt onder lijden en even eens komt hij met al dan niet radicale oplossingen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarentegen stelt Wilders wel problemen aan de kaak waar ons land nu mee zit
Ik heb de dame in een programma horen vertellen dat ze respect had voor haar gijzelnemers dus ga jij eerst maar eens kijken wat die dame gezegd heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee dus, niks vergoeilijks aan. Typisch deze compleet stupide ongenuanceerde en gewoon domme logica is precies wat ze Wilders ook verwijten.
De man kan kennelijk net zoals jij niet luisteren of lezen.
Maar we wisten van iemand die de Koran, terroristen en relmarokkaantjes eenvoudig met elkaar verweeft natuurlijk al langer dat hij oorzaak-gevolg relaties nog niet ziet als ze hem in de bek schijten.
Iets al context komt niet voor in je woordenboek he?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik heb de dame in een programma horen vertellen dat ze respect had voor haar gijzelnemers dus ga jij eerst maar eens kijken wat die dame gezegd heeft.
Iets goeds doen betekent niet dat je iets "bijzonders" moet doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
OMG.
Je dicht de huidige regering heldendaden toe terwijl als je maar een klein beetje wakker bent overal ter wereld min of meer de regeringen dezelfde maatregegelen ziet treffen tegen de kredietcrisis als onze geweldige politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |