Precies!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aleen mn DV tapes zijn al +- 1200 (verkoop ) wat we van een evnt. sponsor kunnen krijgen![]()
grote bedrijven ftw
owh..quote:
Dat zou je niemand vertellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet zo emo doen FB, ik vertel net dat je ballen hebt
Shizzlequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:23 schreef oshiro het volgende:
Fraubitch is technischer dan Jimbo dus niet zeiken allemaal![]()
Komt voor elkaar.quote:
het ging toch alleen maar om mijn tieten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Merk en type. Als je dat niet weet plak je jezelf een enorm stigma op
Dat heb jij goed gezien!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Dus je wilt met dit:
[ afbeelding ]
door dit gaan rijden?
[ afbeelding ]
Ja idd. Sowieso heb ik zelf een kast op wieltjes voor gereedschap er in, daar kan een slot op. En die wieltjes gaan er dan af. Ik wil zo veel mogelijk vastmaken.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:00 schreef iteejer het volgende:
Veel ruimte ja, dat kun je wel zeggen!
Dan kan je veel spullen meenemen. Maar dat weten minder vriendelijke mensen daar natuurlijk ook, dus jullie auto zal meer aandacht van dieven trekken dan een kleiner vehikel.
Je mag dus wel goede sloten aanbrengen, en het ding van binnenuit vergrendeld houden.
Mijn idee is om de bus gewoon helemaal wit te maken. Met stickers erop van de sponsoren wordt het al druk genoeg. En die witte kleur is wel zo relaxed in de woestijn, scheelt een hoop warmte...quote:Op zondag 7 juni 2009 08:06 schreef BrandX het volgende:
Heel veel ruimte op zo'n bus om heel groot het FOK! logo er op te spuiten
Is er niet een FOK!ker die goed met grafitti spuitbussen om kan gaan en iets moois van de bus kan maken?
of hebben jullie andere ideeen voor het spuiten van de tuut![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Laat me raden, als al het geld binnen is gaan jullie ineens toch maar niet omdat er binnen de crew mensen vervelend tegen je doen?![]()
Vervolgens krijgt iedereen een pimp abo'tje en lullen we er niet meer over?
Aah okquote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doe dit net zo goed voor het avontuur als voor het goede doel. Je zou kunnen zeggen dat dit een droom van me is
Ja ik ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah ok
Vind 't echt een stoer initiatief, hoop dat alles gaat lukken![]()
oh shit je hebt ons doorquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Laat me raden, als al het geld binnen is gaan jullie ineens toch maar niet omdat er binnen de crew mensen vervelend tegen je doen?![]()
Vervolgens krijgt iedereen een pimp abo'tje en lullen we er niet meer over?
Zou natuurlijk super zijn, we kunnen alle hulp gebruiken!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal es kijken of ze op m'n werk nog aan sponsoring doen? We hadden altijd speciaal formuliertje ervoor op Intranet staan, maar weet niet of dat nog loopt aangezien 'De Crisis' ons ook niet ongeroerd laat
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef fraubitch het volgende:
je gaat op de lijst voor team 2 als het aan mij ligt.
WILLEN ER NOG MENSEN MEERIJDEN ALS TEAM 2 STUUR MIJ EEN BERICHTJE
wil jij niet meedoen?quote:
mag je vast mee als versieringquote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil maar ik heb geen rijbewijs
En ik ben 18 en woon nog bij mn moeder![]()
![]()
Zou wel gaaf zijn he,quote:
wat zij zegt.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hiervoor neem je toch gewoon vrij.
Als een kans als deze zich aanbied.
Oke, oke. 'Gaat allemaal niet zo makkelijk' ik weet.
- chauffeurquote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef juiced het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs! Dus mag ik jullie ondersteunen met mijn rijvaardigheden? Oftewel, IK WIL MEE!
- tietenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil maar ik heb geen rijbewijs
En ik ben 18 en woon nog bij mn moeder![]()
![]()
Ik ben voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Daantke het volgende:
[..]
- chauffeur
[..]
- tieten
en ik heb DSLR
Nou?
Logo's:quote:Op maandag 8 juni 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
Zo even het bedrijf dat de auto sponsort en overige sponsors bij de OP zetten, zit helaas onderweg op het moment dus dit doe ik als ik thuis ben.
Joah, het gaat de goeie kant op!quote:
ach ik lever ook een maand werk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat zij zegt.
Moet ik ook doen... van school met 80% aanwezigheidsplicht. dat wordt een lange slijmmail naar de examencomissie
Oh da's irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
word ik even ge pwntkan de OP niet wijzigen
hij is meer dan 240 uur oud , en wou net
[ afbeelding ] erin gooien
4wd mag nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef Byte_Me het volgende:
je moet zo'n toyota pickup truck nemen, die onverwoestbare, van topgear! of is dat te spartaans?
Haha, dat valt best tegen. Kijk deze video maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef Zith het volgende:
Jammer dat van de 24 dagen, je maar 4 in de woestijn zit (de rest gewoon dor gebied met redelijke asfalt wegen), ziet eruit als een veilige versie van de dakar
oh zijn die 4WD, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4wd mag niet
maar ja ik zou ook liver zn ding hebben idd
Een mod/FA/A/PR-medewerker kan dat fixenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
Zo goed?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
Ah tof, thanksquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ah tof, thanks
Er moet er eigenlijk nog een bij:
[ afbeelding ]
Nogmaals dankquote:
Ze zijn op dit moment op zoek naar banden/wielen voor zover ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:16 schreef Jimbo het volgende:
haal euromaster maar weg hoor , daar is nog helemaal nix zeker van ? dan kunnen we net zo goed sony, spa , machouse en al het andere erin gooien die gemailt hebben
eruit dusquote:
Ja da's jouw meningquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eruit dusanders kunnen we alles waarmee we onderhandelen er wel in gooien
Prima, jij je zin. Maar werk alsjeblieft wel aan je instelling zegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef Jimbo het volgende:
gast ik weet dat je dr trots op ben dat je de euromaster die misschien interesse heeft benaderd heb en dat graag, maar tot nix zeker is hebben we er gewoon nog helemaal nix aan. pas als we spullen hebben zijn het sponsors daarvoor niet.
De dakar race is toch ook pas over 6 maanden en hebben we nog niet gehad.kunnen we we zeggen maar t is een feit dat we hem nog moeten doen.
De sponsor is nog niet binnen dus kunnen we ook niet zeggen dat dat al zo is.we kunnen wel zeggen dat ze het doen maar daar is nog nix zeker aan.
gezelligquote:
Joahquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
heb oshiro via irc ook al mijn diensten (wat klinkt dát fout) voor het voor elkaar krijgen/vormen van een tweede team aangebodenAmsterdam - Dakar
ooit wil ik 't doen
al is 't op een pogostick
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een mod deze even bij de sponsors zetten, het is rond met hun.
dank.,
Done.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En ook deze kan in de opdank
Wat zijn jullie vanplan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En ook deze kan in de opdank
Wat denk je van condooms uitdelen in armere delen ter terugdringen van Aids?quote:
oa. ik vond dit een mooie kans om dat er naast te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat denk je van condooms uitdelen in armere delen ter terugdringen van Aids?
Aha, ik dacht al, arme fraubitchquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat denk je van condooms uitdelen in armere delen ter terugdringen van Aids?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:55 schreef Jimbo het volgende:
Durex, wat een top bedrijf.
Open vandaag de deur staat er een enorme doos met rubber !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |