Precies!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aleen mn DV tapes zijn al +- 1200 (verkoop ) wat we van een evnt. sponsor kunnen krijgen![]()
grote bedrijven ftw
owh..quote:
Dat zou je niemand vertellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet zo emo doen FB, ik vertel net dat je ballen hebt
Shizzlequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:23 schreef oshiro het volgende:
Fraubitch is technischer dan Jimbo dus niet zeiken allemaal![]()
Komt voor elkaar.quote:
het ging toch alleen maar om mijn tieten?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Merk en type. Als je dat niet weet plak je jezelf een enorm stigma op
Dat heb jij goed gezien!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Dus je wilt met dit:
[ afbeelding ]
door dit gaan rijden?
[ afbeelding ]
Ja idd. Sowieso heb ik zelf een kast op wieltjes voor gereedschap er in, daar kan een slot op. En die wieltjes gaan er dan af. Ik wil zo veel mogelijk vastmaken.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:00 schreef iteejer het volgende:
Veel ruimte ja, dat kun je wel zeggen!
Dan kan je veel spullen meenemen. Maar dat weten minder vriendelijke mensen daar natuurlijk ook, dus jullie auto zal meer aandacht van dieven trekken dan een kleiner vehikel.
Je mag dus wel goede sloten aanbrengen, en het ding van binnenuit vergrendeld houden.
Mijn idee is om de bus gewoon helemaal wit te maken. Met stickers erop van de sponsoren wordt het al druk genoeg. En die witte kleur is wel zo relaxed in de woestijn, scheelt een hoop warmte...quote:Op zondag 7 juni 2009 08:06 schreef BrandX het volgende:
Heel veel ruimte op zo'n bus om heel groot het FOK! logo er op te spuiten
Is er niet een FOK!ker die goed met grafitti spuitbussen om kan gaan en iets moois van de bus kan maken?
of hebben jullie andere ideeen voor het spuiten van de tuut![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Laat me raden, als al het geld binnen is gaan jullie ineens toch maar niet omdat er binnen de crew mensen vervelend tegen je doen?![]()
Vervolgens krijgt iedereen een pimp abo'tje en lullen we er niet meer over?
Aah okquote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik doe dit net zo goed voor het avontuur als voor het goede doel. Je zou kunnen zeggen dat dit een droom van me is
Ja ik ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah ok
Vind 't echt een stoer initiatief, hoop dat alles gaat lukken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |