Make mequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik heb er zeker een kinderslotje opzitten, ik zie nix
Ik ben net uit mijn bed gevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Annnet het volgende:
ik ga mijn vet veel te lieve puppy uitlaten en uit bed een freakshow kijken. veel plezier nog, duivelskinderen.
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?
Ik moet niet slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapen
Die eer laten we aan jou overquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.
Vorige keer viel ik op mijn harses.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioonerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vorige keer viel ik op mijn harses.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioneren
Dat ligt er volgens mij maar net aan vanuit welk oogpunt je dat bekijktquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ja, vorige keer zat er alleen maar zoeen mooie grote bult opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functiooneren
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff, ben ik es een keer vriendelijk
Wel lief zijn hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Heb jouw fobo gezien, jij bent eng.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt ik loop net 5 exen tegen het lijfkans daarop: 0,0. Houden allemaal niet van de tent waar ik heen ging
echt 2 herkenden me niet eens
eentje met zijn scooter
"Euh lekker ding" ik zo terug: "Euh skatje
" en toen kwam ie zo naar me toe he
ik zo: "Hai, ik ben Anouschka [achternaam] en hij zo:
doei" bhwhehe, leuk
5quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt ik loop net 5 exen tegen het lijfkans daarop: 0,0. Houden allemaal niet van de tent waar ik heen ging
echt 2 herkenden me niet eens
eentje met zijn scooter
"Euh lekker ding" ik zo terug: "Euh skatje
" en toen kwam ie zo naar me toe he
ik zo: "Hai, ik ben Anouschka [achternaam] en hij zo:
doei" bhwhehe, leuk
Supergezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahahahhahahaha het was gezellig?
Nee hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
5, hoe krijg je het uitgemikt
Heb je een complete vriendengroep gedate ofzo
Zou mijn dood worden denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar nee, gewoon elke mogelijke dag uitgaan (vanaf mijn15e elke woensdag t/m zondag) dan kom je wel mensen tegen![]()
Hoe burgerlijk ben ik dan eigenlijk. Ik heb netjes een MBO diploma gehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mja, ik ging dan ook nooit naar schoolniet iets om trots op te zijn
Ik ga je vrag niet bantwoorden, ben ook te bezopn om hem te snappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe burgerlijk ben ik dan eigenlijk. Ik heb netjes een MBO diploma gehaald.
Maar doe werk waarvoor je weinig opleiding nodig heb.
quote:
Hij probeerde niet eens jou te zoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Supergezelligvooral toen ik een exje aansprak op zijn vreemdgaan vriendin was er niet bij ofzo hoor echt een kneus
. Hij probeerde gewoon een vriendin van mij tot 4 maal toe te zoenen
terwijl hij dus al 2 jaar een vriendin heeft! De stakker
Vraag? Welke vraag? na ja, zal wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ga je vrag niet bantwoorden, ben ook te bezopn om hem te snappen![]()
![]()
Je bent vast heel burgerlijk![]()
Zou niet wetne hoe en waar!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
Natuurlijk mag jij niet ontbreken in zulks een lief topic!![]()
![]()
Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Zo neeee dan had hij een castratie gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij probeerde niet eens jou te zoenen?![]()
![]()
Hoi lieverdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
![]()
Nee, dit wordt geen reeksquote:Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Poll: Moet "Het lieve topic" een reeks worden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
![]()
Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Een heel erg tijdelijke reeks tot ik weet ofi kgeslaagd en dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
Nee, dit wordt geen reeks
Wel stemmen hè!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want zoals we allemaal weten: fok is een democratie
Samenvatting: Miereneters zijn tof en Asterix & Obelix zijn cool en katjes zijn lief.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:37 schreef Kjelleke het volgende:
Oh, hier moet ik zijn vanacht! Geen zin om in te lezen, heeft er iemand een samenvatting voor mij?
Ja: wees lief voor mekaar en TS gaat wat etenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:37 schreef Kjelleke het volgende:
Oh, hier moet ik zijn vanacht! Geen zin om in te lezen, heeft er iemand een samenvatting voor mij?
En stemmen op m'n poll!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Samenvatting: Miereneters zijn tof en Asterix & Obelix zijn cool en katjes zijn lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef Kjelleke het volgende:
Ik heb gestemd! Tevens moet ik van mezelf melden dat miereneters relaxter zijn dan katten. Maar luiaarden zijn de shit waar de wereld om draait.
Hoeveel stemmen hebben we nodig om het wel een reeks te laten worden? Ik bedoel fok geeft toch wat de users graag willen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
Jonge katjes zijn liiiiefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef Kjelleke het volgende:
Ik heb gestemd! Tevens moet ik van mezelf melden dat miereneters relaxter zijn dan katten. Maar luiaarden zijn de shit waar de wereld om draait.
Een welgemeende, diepe schaterlach, van mijn kantquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
Een baggerreeks als deze is het laatste wat ONZ nodig heeft.
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen hebben we nodig om het wel een reeks te laten worden? Ik bedoel fok geeft toch wat de users graag willen?
Ik denk dat je dit topic niet goed hebt gelezen. Ik heb hier slechts uiterst intellectuele posts gezien waar veel over is nagedacht voor er is gepost.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
Een baggerreeks als deze is het laatste wat ONZ nodig heeft.
ben mobiel aant fokken, anders had ik je bedankt met een plaatje. Nu zal je het moeten doen met letters!quote:
Kliekjes zijn vet uncool, vroeger op de basisschool al en nu nog steeds.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekel
Het is een luiaard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:47 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ben mobiel aant fokken, anders had ik je bedankt met een plaatje. Nu zal je het moeten doen met letters!
Ik behoor niet tot kliekjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekel
thats what she said!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Kliekjes zijn vet uncool, vroeger op de basisschool al en nu nog steeds.
[..]
Het is een luiaard.
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot kliekjes!
Ik ben een individu met individuele gevoelens en heb schijt aan de moderatorheid!
Maar wel een individuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraar
respect his authoriteh!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraar
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe plaatjesbui vanavond.
Trouwens, hoe toevallig, South Park staat hier nu aan.ik vermoed een conspiracy.
aangezien ik geen plaatjes kan posten, doe jij het voor me! Je snapte me gelukkig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe plaatjesbui vanavond.
Trouwens, hoe toevallig, South Park staat hier nu aan.ik vermoed een conspiracy.
Daar kijk ik iets teveel SP voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:00 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
aangezien ik geen plaatjes kan posten, doe jij het voor me! Je snapte me gelukkig.
H1N1 is ook alweer passé,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Sars is zó passé, jij hoort er echt niet meer bij. Varkensgriep is nu erg populair.!
Welterusten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:17 schreef Kjelleke het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten om alles van de binnenkant van mijn ogen te bekijken. Morgen-ochtend hoop ik hier enkele nette weltrusten meldingen te vinden. Het is het lieve topic namelijk. Ik zal deze kans niet onbenut laten om alle wakkerre lui een goede nachtrust te wensen: houdoe.
Weltrustenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:17 schreef Kjelleke het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten om alles van de binnenkant van mijn ogen te bekijken. Morgen-ochtend hoop ik hier enkele nette weltrusten meldingen te vinden. Het is het lieve topic namelijk. Ik zal deze kans niet onbenut laten om alle wakkerre lui een goede nachtrust te wensen: houdoe.
Weltrustenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vogelgriep was h5n1 dacht ik!! Iets met 5 iig
Trusten schatjes![]()
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vogelgriep was h5n1 dacht ik!! Iets met 5 iig
Trusten schatjes![]()
quote:
Naast die blauwe aanhalingstekens staat een icoontje dat eruit ziet als een stuk papier met potlood. Daar kan je je bericht mee wijzigenquote:
Leg m anders uit hoe hij een ban krijgt. Of hoe hij zijn profiel verwijdert.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast die blauwe aanhalingstekens staat een icoontje dat eruit ziet als een stuk papier met potlood. Daar kan je je bericht mee wijzigen
Dat is simpel. Tubgirl, goatse of naaktfoto's van yvonne plaatsenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Leg m anders uit hoe hij een ban krijgt. Of hoe hij zijn profiel verwijdert.
linkje?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is simpel. Tubgirl, goatse of naaktfoto's van yvonne plaatsen
C;/ << bij een groot deel van de fokkersquote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C;/ << bij een groot deel van de fokkers
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Leg m anders uit hoe hij een ban krijgt. Of hoe hij zijn profiel verwijdert.
quote:
Waar blijven de standbeelden? Wanneer zullen de eerste vragen over fikkie in het examen geschiedenis zitten?quote:"Held" geldt daarnaast als een eretitel voor personen die om aardse daden worden bewonderd. Vooral vanaf de negentiende eeuw, met de opkomst van het nationalisme, werd het vereren van dergelijke helden nadrukkelijk bevorderd. Wie voor de zelfstandigheid van het volk had geijverd was een "nationale held", wat zijn weerslag vond in de vorm van standbeelden en een hoofdrol tijdens de lessen "vaderlandse geschiedenis". Als een "sportheld" een prestatie verrichtte werd iedereen die tot hetzelfde volk behoorde aangemoedigd om dat als zijn persoonlijke overwinning te vieren.
maak er een!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Waar blijven de standbeelden? Wanneer zullen de eerste vragen over fikkie in het examen geschiedenis zitten?
Haha zou ik kunnen doen ja. Van papier maché ofzoquote:
Wel 1 op sokken, die schijnen het langst te levenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk niet hoe je met een held om moet gaan
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha zou ik kunnen doen ja. Van papier maché ofzo
True, sokken en sandalen toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Wel 1 op sokken, die schijnen het langst te leven
Vergeet je zonnebrand spul nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef d_b01 het volgende:
[..]
succes ermee
![]()
ik ga naar buiten, genieten van dit heerlijke weer![]()
![]()
![]()
dat had mijn meester van groep 7 ook altijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True, sokken en sandalen toch?![]()
[ afbeelding ]
De lasagne is geel, stelt geen vragen, en smaakt bestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:10 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Het bier is blond, stelt geen vragen , en smaakt best
Maar bier is lekkerderquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De lasagne is geel, stelt geen vragen, en smaakt best![]()
wel de lasagne van de aldi dan
Niet als avondmaaltijdquote:
ooh die van mij was echt heerlijk. De gesmolten kaasquote:
ik ben er nog steeds, ook niet verbrandquote:
ik heb patat gegetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ooh die van mij was echt heerlijk. De gesmolten kaas...en dan dat gehakt
mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds, ook niet verbrand
lol nee hele middag Weeds gekeken, ook leuk, alleen heeft fikkie daar niet zoveel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef d_b01 het volgende:
[..]
mooi![]()
al begonnen met het standbeeld voor fikkie???![]()
![]()
het is ook een eerbetoonquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol nee hele middag Weeds gekeken, ook leuk, alleen heeft fikkie daar niet zoveel aan
comedyseriequote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
comedyseriePas begonnen op comedy central maar heb vanmiddag seizoen 1 en 2 vast gedownload omdat ik het wel een leuke serie vindt.
Maar fik krijgt z'n eerbetoon nog wel een keer, alleen dan in photoshop ofzo omdat ik dat leuker/makkelijker vind
bier drinkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:45 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog woeste weekend plannen? Ik niet bepaald. Beetje werken en beetje in de kroeg zitten maar dat was het wel zo'n beetje. Oja en natuurlijk m'n huiswerk
die play offs interesseren me niet echt meer. Hoop dat Cambuur promoveertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef d_b01 het volgende:
[..]
bier drinken![]()
en als fc groningen zondag wint, een feestje op de grote markt
wij staan op een lijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
die play offs interesseren me niet echt meer. Hoop dat Cambuur promoveertdat Roda maar kapot mag gaan
![]()
Later
Ik heb zo af toe weleens het idee dat dat het eerste levensdoel van kinderen is. Herrie maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff net de laatste avond van de wandel4daagse gehad.
Jezus wat kunnen kinderen een hoop herrie maken zeg!
Af en toe maar? Damn zeg de een schreeuwt nog harder dan de ander.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb zo af toe weleens het idee dat dat het eerste levensdoel van kinderen is. Herrie maken.
Da's belangrijk inderdaad. Dat af en toe komt vast omdat ik niet altijd grote groepen kinderen om me heen heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Af en toe maar? Damn zeg de een schreeuwt nog harder dan de ander.
Maar ja mn zoon vond het leuk en daar gaat het om
Ik baal ieder jaar weer dat ik een kinderfeestje moet organiseren. Ben blij dat mn zoon dat dit jaar niet wildequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's belangrijk inderdaad. Dat af en toe komt vast omdat ik niet altijd grote groepen kinderen om me heen heb.
I feel the lovequote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef blckbb het volgende:
Ik hou van jullie allemaal.
hebben we dat ook weer gehad
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Het bier staat koud voor alle lieve mensen die dat willen
Hebben!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik houd niet van gesmolten kaas en ik eet geen vlees.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ooh die van mij was echt heerlijk. De gesmolten kaas...en dan dat gehakt
Kom maar halenquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is niet bestquote:
<<<<----quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet best![]()
Wat doe je voor werk dan?
Ik las "Ik ga even schijten nu het nog kan."quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:37 schreef Annnet het volgende:
Wat een dode boel. Ik ga even naar de stad nu het nog kan.
Ja, er gaat een kurk in.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las "Ik ga even schijten nu het nog kan."
spaghetti is ook lekker....met gesmolten kaasquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik houd niet van gesmolten kaas en ik eet geen vlees.![]()
![]()
Heb spaghetti gemaakt om 9 uur 's avonds, net nog weer wat van gehad, smaakte errrug goed.
Ja ik had in mijn spaghetti ook wel kaas gedaan, maar bij lasagne wordt het zo vies knapperig. En ik eet het niet omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat die dieren ook voor mij geslacht worden, ik weet dat het verder geen enkel nut heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
spaghetti is ook lekker....met gesmolten kaasen in mijn spaghetti zit ook altijd gehakt dus eigenlijk een soort lasagne maar dan anders.
Maar je eet geen vlees omdat je dat niet wil of omdat je het niet lust?
Ieder z'n ding hé. Een nicht van mij eet geen vlees omdat ze vlees niet gezond genoeg vind, dat vind ik zo'n bullshit. Oja en eet je wel vis?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ik had in mijn spaghetti ook wel kaas gedaan, maar bij lasagne wordt het zo vies knapperig. En ik eet het niet omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat die dieren ook voor mij geslacht worden, ik weet dat het verder geen enkel nut heeft.
eieren eten vind ik dan ook zo hypocriet. Dan eet je in feite ook een kuikentje op dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hé. Een nicht van mij eet geen vlees omdat ze vlees niet gezond genoeg vind, dat vind ik zo'n bullshit. Oja en eet je wel vis?vind ik dan altijd weer zo hypocriet.
Als het hier wat drukker is ben ik er wel! Het valt nu best mee!quote:
Weet ik niet. Toch bedankt voor de bijdrage om het topic te vullenquote:
A fother mucker has a serious design defectquote:
Your welcomequote:Op maandag 1 juni 2009 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Toch bedankt voor de bijdrage om het topic te vullen
Correctquote:Op maandag 1 juni 2009 16:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
A fother mucker has a serious design defect
Never play him for a sucker 'cause he earns respect
It's like a CD in your system that you can't eject
It's the hardstyle DJ that just wrecked your neck
A fother mucker has a serious design defect
Never play him for a sucker 'cause he earns respect
Like the best looking bitches keep your dick erect
I'm a wild fother mucker, motherfucker dig that!
Tekst van lololyrics. Het liedje ken ik natuurlijk wel. Wild Motherfuckersquote:Op maandag 1 juni 2009 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
CorrectGewoon opgezocht of herkende je het?
Ja ik snap dat je niet de hele tekst uit je hoofd kentquote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tekst van lololyrics. Het liedje ken ik natuurlijk wel. Wild Motherfuckers
kurkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Piep!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gaat het nog een beetje lief met mijn topic?
Hadden we dat afgesproken dan?! ik dacht "een keer"quote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lies!
Hooi!
Jullie waren zaterdag heul nie in Noordwijk
Kroegentochtjequote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hadden we dat afgesproken dan?! ik dacht "een keer"
Wij zijn trouwens vrijdag naar huis gelopen, en hebben in elk kroegje wat we tegenkwamen (nou ja, bijna) wat gedronken
Ja en hoe verder we van de stad afkwamen, hoe fouter de kroegjes en hoe smeriger de wijnquote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kroegentochtje!
Maar hadden niets afgesproken, maar volgens mij vroeg jij naar Noordwijk en zei ik: morgen!
Tuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en hoe verder we van de stad afkwamen, hoe fouter de kroegjes en hoe smeriger de wijn
Ohw gelukkig, je liet me schrikken. Maar we gaan het opzeker nog een keer doen he?
En bbq'en
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik heb dadelijk heel lang vakantie![]()
En wanneer is het gras dan goed?Ik kom helpen voorbereiden he?
En dan per ongeluk groente in wijn ipv water koken enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gras groeit al
En natuurlijk kom jij helpen, en dan gaan we ondertussen gezellig alvast een fles wijn opentrekken, en dan zijn we al lam als de rest komt
Zo gaat dat, met ons
En niemand die trots op mij isquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Siniti het volgende:
Ik heb eindelijk het gevoel genoeg geleerd te hebben voor een tentamen!!!
Als ik vandaag in de top 100 bij de dagcijfers sta pleeg ik zelfmoord
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
En niemand die trots op mij is
* Siniti kruipt in een hoekje en begint zichzelf te snijden
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!![]()
ik heb ook zo vaak het gevoel genoeg en zelfs te veel geleerd te hebben, maar altijd blijkt dat je te weinig geleerd hebt. Dat heb ik iig
Jij drinkt alleen sapjesquote:Op maandag 1 juni 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gras groeit al
En natuurlijk kom jij helpen, en dan gaan we ondertussen gezellig alvast een fles wijn opentrekken, en dan zijn we al lam als de rest komt
Zo gaat dat, met ons
NIET GEHEEL VEILIG VOOR OP HET WERK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon in de broekquote:
Je bent toch wel sarcastische hè, Maikuuul?quote:
Ik denk dat hij het meendequote:Op zondag 21 juni 2009 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent toch wel sarcastische hè, Maikuuul?
hai !quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent toch wel sarcastische hè, Maikuuul?
Je bent zo onberekenbaar geworden.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]nee
Tuurlijk wel vieze drakenshirtdragers in dit topicgadverdamme
Onberekenbaar ?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent zo onberekenbaar geworden.
Kijkt naar avatar en geeft hint: 'Meest voorspelbare user'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Vroeger had ik aan één blik genoeg om de essentie uit je post te halen, dat is anders nu.quote:
Het spijt mequote:Op zondag 21 juni 2009 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger had ik aan één blik genoeg om de essentie uit je post te halen, dat is anders nu.
Whehe, dit klopte niet! bij de laatste post zag ik Maikuuul staan.. Die hoort niet thuis in een topic voor alle lieve mensenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |