Make mequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:41 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Ik heb er zeker een kinderslotje opzitten, ik zie nix
Ik ben net uit mijn bed gevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Annnet het volgende:
ik ga mijn vet veel te lieve puppy uitlaten en uit bed een freakshow kijken. veel plezier nog, duivelskinderen.
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?
Ik moet niet slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapen
Die eer laten we aan jou overquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.
Vorige keer viel ik op mijn harses.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioonerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vorige keer viel ik op mijn harses.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioneren
Dat ligt er volgens mij maar net aan vanuit welk oogpunt je dat bekijktquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ja, vorige keer zat er alleen maar zoeen mooie grote bult opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functiooneren
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff, ben ik es een keer vriendelijk
Wel lief zijn hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Heb jouw fobo gezien, jij bent eng.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt ik loop net 5 exen tegen het lijfkans daarop: 0,0. Houden allemaal niet van de tent waar ik heen ging
echt 2 herkenden me niet eens
eentje met zijn scooter
"Euh lekker ding" ik zo terug: "Euh skatje
" en toen kwam ie zo naar me toe he
ik zo: "Hai, ik ben Anouschka [achternaam] en hij zo:
doei" bhwhehe, leuk
5quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Echt ik loop net 5 exen tegen het lijfkans daarop: 0,0. Houden allemaal niet van de tent waar ik heen ging
echt 2 herkenden me niet eens
eentje met zijn scooter
"Euh lekker ding" ik zo terug: "Euh skatje
" en toen kwam ie zo naar me toe he
ik zo: "Hai, ik ben Anouschka [achternaam] en hij zo:
doei" bhwhehe, leuk
Supergezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahahahhahahaha het was gezellig?
Nee hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
5, hoe krijg je het uitgemikt
Heb je een complete vriendengroep gedate ofzo
Zou mijn dood worden denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar nee, gewoon elke mogelijke dag uitgaan (vanaf mijn15e elke woensdag t/m zondag) dan kom je wel mensen tegen![]()
Hoe burgerlijk ben ik dan eigenlijk. Ik heb netjes een MBO diploma gehaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mja, ik ging dan ook nooit naar schoolniet iets om trots op te zijn
Ik ga je vrag niet bantwoorden, ben ook te bezopn om hem te snappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe burgerlijk ben ik dan eigenlijk. Ik heb netjes een MBO diploma gehaald.
Maar doe werk waarvoor je weinig opleiding nodig heb.
quote:
Hij probeerde niet eens jou te zoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Supergezelligvooral toen ik een exje aansprak op zijn vreemdgaan vriendin was er niet bij ofzo hoor echt een kneus
. Hij probeerde gewoon een vriendin van mij tot 4 maal toe te zoenen
terwijl hij dus al 2 jaar een vriendin heeft! De stakker
Vraag? Welke vraag? na ja, zal wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ga je vrag niet bantwoorden, ben ook te bezopn om hem te snappen![]()
![]()
Je bent vast heel burgerlijk![]()
Zou niet wetne hoe en waar!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
Natuurlijk mag jij niet ontbreken in zulks een lief topic!![]()
![]()
Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Zo neeee dan had hij een castratie gehadquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij probeerde niet eens jou te zoenen?![]()
![]()
Hoi lieverdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
![]()
Nee, dit wordt geen reeksquote:Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Poll: Moet "Het lieve topic" een reeks worden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schatje!![]()
![]()
Kan iemand een poll maken of dit een reeks moet worden?
Een heel erg tijdelijke reeks tot ik weet ofi kgeslaagd en dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
Nee, dit wordt geen reeks
Wel stemmen hè!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want zoals we allemaal weten: fok is een democratie
Samenvatting: Miereneters zijn tof en Asterix & Obelix zijn cool en katjes zijn lief.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:37 schreef Kjelleke het volgende:
Oh, hier moet ik zijn vanacht! Geen zin om in te lezen, heeft er iemand een samenvatting voor mij?
Ja: wees lief voor mekaar en TS gaat wat etenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:37 schreef Kjelleke het volgende:
Oh, hier moet ik zijn vanacht! Geen zin om in te lezen, heeft er iemand een samenvatting voor mij?
En stemmen op m'n poll!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Samenvatting: Miereneters zijn tof en Asterix & Obelix zijn cool en katjes zijn lief.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef Kjelleke het volgende:
Ik heb gestemd! Tevens moet ik van mezelf melden dat miereneters relaxter zijn dan katten. Maar luiaarden zijn de shit waar de wereld om draait.
Hoeveel stemmen hebben we nodig om het wel een reeks te laten worden? Ik bedoel fok geeft toch wat de users graag willen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
[..]
Jonge katjes zijn liiiiefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef Kjelleke het volgende:
Ik heb gestemd! Tevens moet ik van mezelf melden dat miereneters relaxter zijn dan katten. Maar luiaarden zijn de shit waar de wereld om draait.
Een welgemeende, diepe schaterlach, van mijn kantquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
Een baggerreeks als deze is het laatste wat ONZ nodig heeft.
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen hebben we nodig om het wel een reeks te laten worden? Ik bedoel fok geeft toch wat de users graag willen?
Ik denk dat je dit topic niet goed hebt gelezen. Ik heb hier slechts uiterst intellectuele posts gezien waar veel over is nagedacht voor er is gepost.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
Een baggerreeks als deze is het laatste wat ONZ nodig heeft.
ben mobiel aant fokken, anders had ik je bedankt met een plaatje. Nu zal je het moeten doen met letters!quote:
Kliekjes zijn vet uncool, vroeger op de basisschool al en nu nog steeds.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekel
Het is een luiaard.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:47 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ben mobiel aant fokken, anders had ik je bedankt met een plaatje. Nu zal je het moeten doen met letters!
Ik behoor niet tot kliekjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het geeft alleen aan wat het kliekje in dit topic wil. En aan kliekjes hebben we een schijthekel
thats what she said!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Kliekjes zijn vet uncool, vroeger op de basisschool al en nu nog steeds.
[..]
Het is een luiaard.
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot kliekjes!
Ik ben een individu met individuele gevoelens en heb schijt aan de moderatorheid!
Maar wel een individuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraar
respect his authoriteh!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kutmierenetersbaggeraar
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe plaatjesbui vanavond.
Trouwens, hoe toevallig, South Park staat hier nu aan.ik vermoed een conspiracy.
aangezien ik geen plaatjes kan posten, doe jij het voor me! Je snapte me gelukkig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben in een flauwe plaatjesbui vanavond.
Trouwens, hoe toevallig, South Park staat hier nu aan.ik vermoed een conspiracy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |