Ik ben net uit mijn bed gevallen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef Annnet het volgende:
ik ga mijn vet veel te lieve puppy uitlaten en uit bed een freakshow kijken. veel plezier nog, duivelskinderen.
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben net uit mijn bed gevallen.Lag op et randje en rolde verder naar achter
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
dat verklaart weer een hoop, zeker wel vaker gedaan?
Ik moet niet slapenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je stiekem via je ipod op fok gaat terwijl je eigenlijk allang had moeten slapen
Die eer laten we aan jou overquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, komt regelmatig voor dat ik ineens op de grond lig.
Vorige keer viel ik op mijn harses.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioonerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vorige keer viel ik op mijn harses.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functioneren
Dat ligt er volgens mij maar net aan vanuit welk oogpunt je dat bekijktquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Zolang je maar weer opstaat, is er nix aan de hand.
Ja, vorige keer zat er alleen maar zoeen mooie grote bult opquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk schijnt ie nog wel te functiooneren
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff, ben ik es een keer vriendelijk
Wel lief zijn hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Heb jouw fobo gezien, jij bent eng.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Silaz het volgende:
Waarom heeft nog niemand bier en tieten gepost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |