Edit je post dan want je gaat er zelf weer heeeerlijk op inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh men, ik heb me weer te veel laten gaan, dit is al weer zo lang geleden, i kwil het hier helemaal niet over hebben
Volgens mij kan dat online niet. Moet je denk voor bij het reisbureau zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een open ticket boekt?
liften kan altijd nog... das pas echt een open ticketquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een open ticket boekt?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Zojuist is onze lieve bearded collie Josha overleden. Na een leven van 14 jaar en wat kleine kwaaltjes liet ze vanmiddag ineens alles lopen en is ze ook bijna niet meer opgestaan.
Josha bedankt voor al je leuke, lieve stoute momenten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
liften naar galesburg illinois is niet heel praktischquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef Whiteguy het volgende:
yuri Succes/sterke
[..]
liften kan altijd nog... das pas echt een open ticket
He gatverdamme, wat een eng verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hij werkt nu wel mee, hij weet ook dat dit beter voor hem is.
Of die halvering helpt is de vraag, bovendien brengt het een groot risico met zich mee. Hij moet wegens zijn kunstkleppen altijd bloedverdunners slikken omdat de kans bestaat dat er een bloedprop in zijn hart terecht komt. Dat is dus wel spannendMet die halvering zal het meevallen maar als dit niet blijkt te helpen dan willen ze de bloedverdunners een hele dag stop zetten. En dat kan dus fataal zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat het dan ineens zo snel gaat...
Sterkte Yuri
En die komt hier bij mij in de kamer te hangenquote:
He nee, dat lijkt me vreselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze ging gisterochtend nog gewoon mee uit en zo ineens is het mis. Maarja 'gelukkig' hebben we het zien aankomen nu, en was mn moeder erbij toen het gebeurde. lijkt me ook niks dat je 's ochtends benden komt en er dan achter komt.
Die heeft een vriend van me ook, op dat formaat. Maar dan met een zelfgemaakte fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En die komt hier bij mij in de kamer te hangen![]()
Ze hadden uit deze serie ook een Amsterdamse gracht met een rode fiets, en Piccalilly Circus met een rode dubbeldekker maar deze was echt het mooist vonden wijOhja en je hebt ze natuurlijk van Times Square met yellow cabs.
hm daar heb je op zich een punt, punt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
liften naar galesburg illinois is niet heel praktisch
Koffie en zonnetje waren heerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
was de koffie lekker LB?
Ik ga lekker het vergaderhok in met dit mooie weer
Maar k heb straks even een mooi ritje
Zeg dat je een leguaan bent en in de zon op moet warmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie en zonnetje waren heerlijk
Ik zin op smoesjes om langer buiten te blijven zitten..... maar ik moet eigenlijk gewoon typen
Tegen mijn scriptie of tegen mijn docent?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeg dat je een leguaan bent en in de zon op moet warmen.
Tegen jezelf. The power of suggestionquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tegen mijn scriptie of tegen mijn docent?
Wat super dat je dit doetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Zojuist ein-de-lijk een afspraak gemaakt bij de bloedbank voor de eerste keuring!
Vriend en ik hadden ons tegelijkertijd opgegeven en hij was al opgeroepen voor de keuring en ook al voor de eerste donatie, maar ik nog niet, dus ik dacht al dat ik niet geschikt was ofzomaar nu ga ik er donderdag dus heen
Wat goedquote:
Toedeloe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben ook pas maandagavond weer terug dus ik zeg doei voor het weekend![]()
![]()
Tim ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie geeft ook bloed dacht ik en ik meen MM ook.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Edit je post dan want je gaat er zelf weer heeeerlijk op in(ja ik ben in MM-modus)
Toemaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het werk zit er voorlopig even op en dus is het nu:
VAKANTIE!!!!!![]()
Morgen naar Andalusië en dan de bergen in naar ons gehuurde appartement met privé zwembad.
Veel boeken mee en heerlijk niets doen. Er schijnt wel internetverbinding te zijn...
Heb sinds mijn vakantie naar Aruba in februari bijna geen werkdag vrij gehad, dus dit keer vind ik mijn vakantie meer dan verdiend na het aanpezen de afgelopen maanden...quote:
Tip voor volgend jaar voor je hooikoorts:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo nu ben ik echt weg
Net langs de bieb geweest en mijn bril laten maken (dat had ik echt eerder moeten doenHij was helemaal verbogenen viel de hele tijd af, maar ik heb lenzen en draag hem praktisch niet. Alleen nu mijn ogen weer in vampiermodus gaan moet het wel af en toe
Dus na bijna een jaar kan ik hem weer dragen
![]()
Specsavers
) En druppels en spray gehaald voor de hooikoorts, voor naast de pilletjes (iedereen kijkt me ook heel medelijdend aan als ik mijn zonnebril afdoe uit beleefdheid
)
Nu nog die kleine uit school plukken en dan stap ik samen met hem op de trein naar het oosten![]()
Vanochtend heeft Kapitein Kroon van het Korps Commando Troepen de Militaire Willems Orde uit handen van Hare Majesteit ontvangen. Was live op NL 1 te zien. Mooie ceremonie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:42 schreef MaJo het volgende:
Wat is er met een ridder? Volg het nieuws nou niet bepaald op het moment
Ik wel.quote:
Saffie doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef MaJo het volgende:
Wat een zonnetjealleen nauwelijks tijd om er van te genieten
duh. wie wil er nou een villa zonder internet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Zo, het werk zit er voorlopig even op en dus is het nu:
VAKANTIE!!!!!![]()
Morgen naar Andalusië en dan de bergen in naar ons gehuurde appartement met privé zwembad.
Veel boeken mee en heerlijk niets doen. Er schijnt wel internetverbinding te zijn...
Ik niet. Dan liever in een tentje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
duh. wie wil er nou een villa zonder internet.
Uhuhquote:
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuh
Ben vet goed bezig met studerenNet helemaal een uitgebreide samenvatting zitten typen, hopelijk gaat het helpen
Ik vroeg me trouwens iets afMisschien zou ik die samenvatting naar een paar mensen kunnen sturen zodat ik overhoord wordt? Dan hoef je het niet te lezen maar gewoon een paar begrippen vragen ofzo en dan beantwoord ik die hier of per mail. Lijkt me wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |