Dan moet je toch juist doorgaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
En wat zei je nou
Ben goed bezig met mijn paperHeb al een inleiding geschreven en ben nu bezig met uitleggen wat de Just War Theory inhoudt. Ga zo wel stoppen, anders heb ik zo een hele paper geschreven
Ja misschien dat ik in een keer een voldoende heb en niet eens meer uitstel nodig hebquote:
Moet ik nou echt gaan zoeken naar het topic waar je hem zo'n schatje vond?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En waar haal je die toch telkens weer vandaan? Je hebt niet eens de foto's ooit gezien
Nou, áls je dan lekker op dreef bent en je kunt morgen uitslapen, dan zou ik daar absoluut gebruik van maken. Voel je jezelf ook beter vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik in een keer een voldoende heb en niet eens meer uitstel nodig heb
Trustequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Ik spreek jullie morgen weer.
Toedelsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Ik spreek jullie morgen weer.
Mja een heel paper gaat me niet meer lukken hoor, alleen de inleidende dingen. Het hele toetsgedeelte moet ik nog helemaal inlezen enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, áls je dan lekker op dreef bent en je kunt morgen uitslapen, dan zou ik daar absoluut gebruik van maken. Voel je jezelf ook beter van
Dat heb je echt welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb hem nooit een schatje genoemd/gevondenMaar ik moest wel lachen toch
Een goed begin is het halve werk, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja een heel paper gaat me niet meer lukken hoor, alleen de inleidende dingen. Het hele toetsgedeelte moet ik nog helemaal inlezen enzo
Inderdaad. Ze vond 'm leuk en als ik me niet vergis was er meer aan de hand. Morgen ga ik zoeken.quote:
quote:Dat heb ik namelijk beaamd toen![]()
Vond ik dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je echt welDat heb ik namelijk beaamd toen
![]()
Moet je nog examens maken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh men, ik ga slapenSlaap lekker iedereen
Aaaahhhhhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Zojuist is onze lieve bearded collie Josha overleden. Na een leven van 14 jaar en wat kleine kwaaltjes liet ze vanmiddag ineens alles lopen en is ze ook bijna niet meer opgestaan.
Josha bedankt voor al je leuke, lieve stoute momenten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte Yuri met je verliesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Zojuist is onze lieve bearded collie Josha overleden. Na een leven van 14 jaar en wat kleine kwaaltjes liet ze vanmiddag ineens alles lopen en is ze ook bijna niet meer opgestaan.
Josha bedankt voor al je leuke, lieve stoute momenten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral deze foto vind ik leukquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Josha bedankt voor al je leuke, lieve stoute momenten
[ afbeelding ]
Mooie ceremonie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb toch zo'n pret met het slaan tot ridder wat nu live op nl 1 isBijvoorbeeld de koningin die hem dan tot ridder slaat, nahja, bij disney enzo deden ze dat altijd met een zwaard maar zij geeft m gewoon een ferme mep op z'n schouder. En dan mag de kersverse ridder (al 50 jaar is deze orde niet meer uitgereikt) zijn nieuwe riddermatties begroeten en dan zie je hoe onze ridders zijn
Ik kan niet nalaten me voor te stellen hoe die stokouwe mannetjes zich in een harnas moeten voortslepen als er een slechte koning Noordeinde aanvalt
Ik weet dat het alleen symbolisch is, maar again, Disney
Dat lijkt me inderdaad raar en ongemakkelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie ceremonie.![]()
Ik heb genoten. Vooral van het moment dat Kroon kennismaakte met de overige Ridders. Kroon gaat trouwens wel een aparte tijd tegemoet binnen Defensie. Alle militiaren, ook de Bevelhebbers, dienen hem te groeten als zij hem tegenkomen.
Erg apart trouwens dat Hare Majesteit zich uitspreekt over de gevechts acties in Afghanistan. Normaal laat zij dit over aan de MinDef.
Hare Majesteit heeft op dat punt idd een eigen wil. Perfect.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad raar en ongemakkelijk
En dat is toch typisch iets voor onze koningin? Lekker koppig
Ren nergens tegen aan! Een blauw oog van een deur staat niet echt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Shit net gedouchet en ben mn bril kwijtIk ben er echt niet meer aan gewend. Nu moet ik halfblind door mijn huis rennen om hem te zoeken
Gevindquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ren nergens tegen aan! Een blauw oog van een deur staat niet echt.
Aan een enkel persoon zeker want een poolse brigade heeft hem ook gekregen een paar jaar geleden voor hun diensten tijdens de slag om Arnhem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(al 50 jaar is deze orde niet meer uitgereikt)
Ik zie net dat die laatste uitspraak helemaal niet waar isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En waar haal je die toch telkens weer vandaan? Je hebt niet eens de foto's ooit gezien
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aan een enkel persoon zeker want een poolse brigade heeft hem ook gekregen een paar jaar geleden voor hun diensten tijdens de slag om Arnhem.
Oh echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie net dat die laatste uitspraak helemaal niet waar is![]()
Ohhja, dat had ik ook wel gehoord zoietsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aan een enkel persoon zeker want een poolse brigade heeft hem ook gekregen een paar jaar geleden voor hun diensten tijdens de slag om Arnhem.
Ik kom net langs een oude Rome-foto die je gepost hadquote:
Oh fuck, je bent gewoon echt gaan zoekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kom net langs een oude Rome-foto die je gepost had
Volgens Nu.nl:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dan mag de kersverse ridder (al 50 jaar is deze orde niet meer uitgereikt)
quote:Poolse Parachutistenbrigade
De laatste Militaire Willems-Orde werd op 31 mei 2006 toegekend aan de 1ste Zelfstandige Poolse Parachutistenbrigade wegens haar inzet tijdens de operatie Market Garden in september 1944.
Er zijn momenteel acht Nederlandse, een Amerikaanse en twee Canadese Ridders Militaire Willems-Orde.
Nou niet heel diep hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh fuck, je bent gewoon echt gaan zoeken
Ik zal de foto niet posten maar op de bewuste foto lijkt het toch écht andersomquote:Nah, enjoy. En dan zie je dat ie me wel mag, latenwezeggen
Het gaat goed hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het met je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |