Nou ja, poster met lijst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor schilderij is het nou precies?Pics?
Wanneer zijn ze dat van plan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja hij werkt nu wel mee, hij weet ook dat dit beter voor hem is.
Of die halvering helpt is de vraag, bovendien brengt het een groot risico met zich mee. Hij moet wegens zijn kunstkleppen altijd bloedverdunners slikken omdat de kans bestaat dat er een bloedprop in zijn hart terecht komt. Dat is dus wel spannendMet die halvering zal het meevallen maar als dit niet blijkt te helpen dan willen ze de bloedverdunners een hele dag stop zetten. En dat kan dus fataal zijn
![]()
![]()
In de mistquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, poster met lijst.
van de Westminster Bridge, in zwart/wit, met daarop een engelse dubbeldekker, in het rood.
Echt?quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
En beterschap natuulijk maar that goes without saying![]()
[..]
Ik blijf het proberen
Ik hoop ook dat dit eindelijk succes heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Shit. MaJo, dat is dan wel een groot risico zeg. Dan ga ik er maar van uit dat de halvering voldoende is.
![]()
Hoe is je moeder er onder? Trekt ze het een beetje?
Daar heb ik een kaart vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, poster met lijst.
van de Westminster Bridge, in zwart/wit, met daarop een engelse dubbeldekker, in het rood.
Op dit moment zijn ze bezig met de halvering. Als hij erg blijft bloeden dan zetten ze het volledig stop. Als het goed gaat dan gaan ze het 3 dagen achter elkaar op halve dosis proberenquote:
Oh nee ik heb een anderequote:
Dat zekerquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat dit eindelijk succes heeftMag nu ook wel eens toch
Je lijkt dus het op je moeder.quote:Mijn moeder heeft het er ook moeilijk mee maar ze is een echte doorzetter. Merk wel dat ze ontzettend moe is en meer tukkies doet dan anders. Maar door jazz is er ook weer niet veel tijd om te chillen dus dat helpt niet echt mee aan de rust
Zie je wel, in de mist.quote:
Als íe niet in de auto past zal er weinig anders op zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je wel, in de mist.
Schitterend stuk. Ik zou 'm houden als ik jou was.![]()
Dan weiger ik op dit moment een 4-tonner beschikbaar te stellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als íe niet in de auto past zal er weinig anders op zitten
Eet jij wel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze bezig met de halvering. Als hij erg blijft bloeden dan zetten ze het volledig stop. Als het goed gaat dan gaan ze het 3 dagen achter elkaar op halve dosis proberen
Wat is dat opeens voor vraagquote:
Ik ken je wel een beetje ondertussenquote:
Ik hoop dat je een gratis portie KN hebt gehad ter compensatie van vorige keer?quote:Ja hoorWe zijn net nog naar de Mac geweest
Euhm, je plaatste zelf een bericht dat je kilo's was afgevallen door de stress. Geen misplaatste vraag dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is dat opeens voor vraag
Ja hoorWe zijn net nog naar de Mac geweest
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken je wel een beetje ondertussen
Je moet wel proberen voor jezelf te blijven zorgen in deze drukke tijden
[..]
Ik hoop dat je een gratis portie KN hebt gehad ter compensatie van vorige keer?
Weet ik maar het kwam nu opeens uit het nietsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, je plaatste zelf een bericht dat je kilo's was afgevallen door de stress. Geen misplaatste vraag dus.
Dat krijg je als mensen om je geven.
Da's geheimquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
Wat had PS trouwens gezegd in plaats van MaJo?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet gratiesj maar heb wel even goed genotenWat was dat balen zeg
Ik gok op mijn echte naamquote:
Zeg je dat ik een slechte invloed op je heb ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uhuh, en ik kom zelden in de Mac. Met LL en met jou zo ongeveer. Dus het zal wel weer even duren voordat ik ze kan halen![]()
Echte naam? Je heet toch MaJo?quote:
Dat valt best meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
Weet ik maar het kwam nu opeens uit het niets
Ja maar honger hebben is niet hetzelfde als die honger stillen bedoelde ik maarquote:En ik eet volgens mij meer dan ooit, heb steeds gruwelijke honger
Iets over Siewert.quote:Wat had PS trouwens gezegd in plaats van MaJo?
Echt nietquote:
Dat is waar, maar ik eet best veel. Gister 5 boterhammen als ontbijtquote:Ja maar honger hebben is niet hetzelfde als die honger stillen bedoelde ik maar
Maar goed om te horen![]()
Wat dan?quote:Iets over Siewert.
Vorige keer kreeg ik te horen dat ik je aan het snoepen bracht. Nu is het in evenwichtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
Zeg je dat ik een slechte invloed op je heb ofzo![]()
Nee, ik denk het niet. Ik wacht wel..dan is het volgende keer extra lekker. Of een extragrote bummer als ze wéér op zijnquote:Je kan natuurlijk ook een speciaal bezoekje brengen ter compensatie van die ramp vorige week
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik te horen dat ik je aan het snoepen bracht. Nu is het in evenwicht
Dat zou echt killing zijnquote:Nee, ik denk het niet. Ik wacht wel..dan is het volgende keer extra lekker. Of een extragrote bummer als ze wéér op zijn
Nou ja, ik was gewoon benieuwdquote:
Goed toch?quote:Dat is waar, maar ik eet best veel. Gister 5 boterhammen als ontbijt
quote:Wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Heel killing. Dan ga ik me gedragen als de klanten van Popeye's waar de kip ook op wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waar
[..]
Dat zou echt killing zijnEen keer was al verschrikkelijk, denk dat ik twee keer niet zou overleven
Zie het bericht van Nem.quote:
Weltruste Nem. Tot morgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik smeer 'm naar bed. Lag er vanacht om 4:30 in en was om 10 uur weer wakker. Dat ga ik deze nacht toch even anders aanpakken
Bis morgenquote:
Lukt jou dat? Als ik mijn bed voel ben ik meteen weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bis morgen
Misschien dat ik zo vanaf bed nog even kom buurten maar denk het niet.
Ik lees altijd nog wat op bedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt jou dat? Als ik mijn bed voel ben ik meteen weg.
Ik vier met je meequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:56 schreef Nesle het volgende:
Ik ben zo blij dat ik tot woensdag geen examen heb..... en dan heb ik Frans, dus lezen. Ik vier mijn vrijheid
Ik moest lachen. Hardop.quote:
Dat lukt mij niet meer. Lezen moet ik echt op de bank doen.quote:
En waar haal je die toch telkens weer vandaan? Je hebt niet eens de foto's ooit gezienquote:
Pics? Waar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En waar haal je die toch telkens weer vandaan? Je hebt niet eens de foto's ooit gezien
Nergensquote:
Welke foto'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En waar haal je die toch telkens weer vandaan? Je hebt niet eens de foto's ooit gezien
Ik had inderdaad je echte naam gezetquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke foto's![]()
En wat zei je nou
Ben goed bezig met mijn paperHeb al een inleiding geschreven en ben nu bezig met uitleggen wat de Just War Theory inhoudt. Ga zo wel stoppen, anders heb ik zo een hele paper geschreven
Shitquote:
Goede zaak!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ben goed bezig met mijn paperHeb al een inleiding geschreven en ben nu bezig met uitleggen wat de Just War Theory inhoudt. Ga zo wel stoppen, anders heb ik zo een hele paper geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |