abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:23:26 #51
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69524247
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik begrijp ze daar gaat het om.
Niet dat ik het goedkeur,
elke crimineel moet aangepakt worden maar pak eerst de aanleidingen aan, dan pas de criminelen
De aanleiding is dat die koters geen opvoeding krijgen. (Hoogstwaarschijnlijk iets met cultuur).
Dus dan moet de politie maar opvoeden maar die is daarvoor niet bevoegd. Dus dan toch maar gewoon oppakken, uit huis plaats en vast zetten. Verder kan de leeftijd waarop kinderen strafbaar zijn verlaagd worden naar 10 jaar.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:29:30 #52
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_69524454
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:23 schreef HarryP het volgende:

[..]

De aanleiding is dat die koters geen opvoeding krijgen. (Hoogstwaarschijnlijk iets met cultuur).
Dus dan moet de politie maar opvoeden maar die is daarvoor niet bevoegd. Dus dan toch maar gewoon oppakken, uit huis plaats en vast zetten. Verder kan de leeftijd waarop kinderen strafbaar zijn verlaagd worden naar 10 jaar.
Precies. Zodra die Marrokaanse jongens in de puberteit komen, wordt het overgrote deel zonder pardon op straat gezet en moeten ze zichzelf maar vermaken. Opvoeding klopt gewoon van geen kant.
pi_69525810
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Kom 'ie ons weer lastig vallen met z'n kopje thee. Laat ons toch met rust!
Je kan het moeilijk geloven hč, Cohen die iets hard gaat aanpakken.

Deze brief is natuurlijk geschreven naar aanleiding van een interview eerder deze maand op AT5. Daarin kondigde Cohen aan dat de stad en de politie hard gingen ingrijpen in de Diamantbuurt. De interviewer wist het toen ook even niet meer, en stamelde zachtjes:

Ja maar, u bent toch van het "de mensen bij elkaar houden"?

Cohen:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2009 14:12:18 ]
pi_69533324
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:29 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Precies. Zodra die Marrokaanse jongens in de puberteit komen, wordt het overgrote deel zonder pardon op straat gezet en moeten ze zichzelf maar vermaken. Opvoeding klopt gewoon van geen kant.
marrokaanse

Ja, wat zielig nou

Komt door de ouders
komt door ons, want wij laten de ouders van Marokkaanse snotjochies aan hun lot over

boehoe
pi_69536389
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:29 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

En dan nog is het in 1e plaats de verantwoordelijk van de jongens ZELF. Geen enkele ouder stuurt z'n kinderen de straat op met de boodschap: ga jij maar lekker rellen en voor overlast zorgen.
Die jongens willen zelf de hele dag op straat hangen. Ze weten dondersgoed dat overlast bezorgen, stelen etc. niet mag. Maar toch doen ze het. Het is geheel de verantwoordelijk van de jongens zelf. Willen ze zich niet gedragen, dan mag en (moet) de overheid keiharde sancties tegen ze treffen.

Er wordt veel te vaak op de ouders gezeken. Waarom steeds tekeer gaan tegen die ouders?? Het is de verantwoordelijkheid van de jongens zelf als ze zich misdragen. Die snotneuzen zijn 13,14 jaar oud dan weten ze dondersgoed dat ze zich moeten gedragen als ze op straat zijn.
pi_69536665
Wat zijn die harde maatregelen, 2 dagen brommen?
Cohen heeft mijn zege, maar dan moeten het ook wel echt harde maatregelen te noemen zijn. Niet van die halfbakken typisch Nederlandse straffen.
pi_69536739
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dan nog is het in 1e plaats de verantwoordelijk van de jongens ZELF. Geen enkele ouder stuurt z'n kinderen de straat op met de boodschap: ga jij maar lekker rellen en voor overlast zorgen.
Die jongens willen zelf de hele dag op straat hangen. Ze weten dondersgoed dat overlast bezorgen, stelen etc. niet mag. Maar toch doen ze het. Het is geheel de verantwoordelijk van de jongens zelf. Willen ze zich niet gedragen, dan mag en (moet) de overheid keiharde sancties tegen ze treffen.

Er wordt veel te vaak op de ouders gezeken. Waarom steeds tekeer gaan tegen die ouders?? Het is de verantwoordelijkheid van de jongens zelf als ze zich misdragen. Die snotneuzen zijn 13,14 jaar oud dan weten ze dondersgoed dat ze zich moeten gedragen als ze op straat zijn.
We moeten ook van die wet af dat je onder de 18 niet normaal berecht kan worden.
Die is namelijk hopeloos achterhaald nu anno 2009.
pi_69537400
beste swa,

jij ons met je zooi niet tegen slaan kk homo, wij jou anders slaan en je moeder het krijgen. wij weten jij woont waar

peace

vrijdag 29 mei 2009 @ 21:11:28 #59
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69537853
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:56 schreef jslavenburg het volgende:
beste swa,

jij ons met je zooi niet tegen slaan kk homo, wij jou anders slaan en je moeder het krijgen. wij weten jij woont waar

peace

JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69538540
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef McKillem het volgende:

[..]

We moeten ook van die wet af dat je onder de 18 niet normaal berecht kan worden.
Die is namelijk hopeloos achterhaald nu anno 2009.
Klopt. Jochies van 12 weten dondersgoed dat het niet normaal is om voor stelselmatige overlast te zorgen en te stelen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:33:03 #61
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69538651
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Klopt. Jochies van 12 weten dondersgoed dat het niet normaal is om voor stelselmatige overlast te zorgen en niet te stelen.
Het is toch wel normaal om niet te stelen
pi_69538690
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef N.icka het volgende:

[..]

Het is toch wel normaal om niet te stelen
Haha ja ik had 1 "niet" teveel getypt, heb het verbeterd
pi_69545480
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Achjee, ze zijn boos

Wilders stelde dit voor overigens:
[..]

En als dat niet kan omdat het nou eenmaal 'Nederlanders' zijn, stel ik dit voor: Idee voor de PVV: Maak in de Noordzee een Guantánamo Bay!

Wat is er nou opzienbarend aan dit bericht?
Als Nederlandse raddraaiers (sorry, het zijn Nederlandse raddraaiers. Ik bedoel: autochtone autochtonen) zich zo gedragen en dan aangepakt worden, zijn ze ook boos. Dat is toch niks bijzonders?
Als je een schoft op zijn gedrag aanspreekt, wordt hij nog onbeschofter. Dat heeft toch niks te maken met herkomst of zo.
Probeer maar eens een foutparkeerder in een USV aan te spreken.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69546534
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LENUS het volgende:
Wat me opvalt in het algemeen, is dit Marokkanen het ALTIJD voor Marokkanen opnemen. Ook al zijn ze overduidelijk fout bezig. Ook op Fok! zie je dat terug in een Meki, Triggershot, Mutant e.d. Zolang de goede het blijven opnemen voor de slechte, zal het niet verbeteren in Nederland. Het wordt tijd dat deze goede Marokkanen zich gaan afzetten van de criminelen, of in ieder geval niet meer blijven verdedigen, terwijl een blinde kan zien dat ze geen knip voor de neus waard zijn.
Welke debiel keurt criminaliteit goed? Wil je zeggen dat ze het aanmoedigen?

Kun je trouwens een voorbeeld noemen omdat ik me er niks bij kan voorstellen..
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:18:52 #65
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69547491
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als Nederlandse raddraaiers (sorry, het zijn Nederlandse raddraaiers. Ik bedoel: autochtone autochtonen) zich zo gedragen en dan aangepakt worden, zijn ze ook boos. Dat is toch niks bijzonders?
Als je een schoft op zijn gedrag aanspreekt, wordt hij nog onbeschofter. Dat heeft toch niks te maken met herkomst of zo.
Alleen gaan die Marokkanen gelijk weer in slachtoffer ruil kruipen.Antillianen gaan toch ook niet lopen janken als ze worden aangepakt
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69547580
Zwarte Zils met gemaskerde spetznaz agenten die ze in het holst van de nacht van hun bed lichten om ze definitief te doen verdwijnen? Nee? Dan gaat het niet helpen...
Goud kan je niet bijdrukken
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:32:33 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69547612
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik weet niet of iemand met 2 paspoorten een autochtoon is

Maar ja , kort samen gevat , hier blijkt wel weer dat de Nederlandse softe aanpak weer een gefaald heeft , thee drinken , buurthuizen bouwen , het heeft allemaal niet geholpen
Ik ben inmiddels overleden
pi_69590295
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik weet niet of iemand met 2 paspoorten een autochtoon is

Maar ja , kort samen gevat , hier blijkt wel weer dat de Nederlandse softe aanpak weer een gefaald heeft , thee drinken , buurthuizen bouwen , het heeft allemaal niet geholpen
Als iemand in Nederland geboren is, is het aan autochtoon. Althans, volgens de originele betekenis van het woord.
Het CBS heeft definities van autochtoon. En, als ik mij goed herinner uit het blote hoofd: wie in Nederland geboren is uit ouders die ook hier geboren zijn, is autochtoon.
Dat staat los van welke paspoorten je ook mag hebben.

En ach, er zijn diverse methoden overlastgevende jongeren tot bedaren te brengen. Thee drinken en buurthuizen bouwen heeft wel geholpen, maar er blijft natuurlijk een harde kern. Dat hou je altijd. Met elk probleem.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69590658
Hilarisch.

[ Bericht 46% gewijzigd door JohnDope op 01-06-2009 00:58:23 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 1 juni 2009 @ 11:50:31 #70
3542 Gia
User under construction
pi_69597847
Ze gaan ze harder aanpakken.
Hoe?

Een koekje bij de thee?
pi_69598357
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
Hoe?

Een koekje bij de thee?
Haha.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2009 12:10:22 ]
pi_69599556
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
Hoe?

Een koekje bij de thee?
Geen thee meer dat zal ze leren.!!!!
pi_69601079
Gewoon lekker de gevangenis zetten ligt eraan wat ze doen, jaartje of 2 erin denk ik
pi_69611028
Een protestbrief! Er is er vast een toegelaten op de HAVO
pi_69611565
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Die lopen wel constant te huilen dat ze hard aangepakt worden maar het haalt de media niet.
Als het de media niet haalt, hoe weet jij dan dat ze lopen te huilen, slimmerik?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:50:06 #76
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_69611706
Hard aanpakken zouden ze in Marokko ook doen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_69612222
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Hard aanpakken zouden ze in Marokko ook doen
Allemaal wel leuk daar. Maar ik zie dat in Nederland niet 1 2 3 gebeuren, ook niet als Geertje misschien in de regering komt.
Dit land bestaat gewoon uit merendeels slappe zakken die de daders van criminaliteit meer als een soort slachtoffer beschouwen. Zolang er zoveel mensen in dit land op die manier blijven denken, verandert er nauwelijks iets in de richting van "de harde aanpak".
pi_69614439
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Allemaal wel leuk daar. Maar ik zie dat in Nederland niet 1 2 3 gebeuren, ook niet als Geertje misschien in de regering komt.
Dit land bestaat gewoon uit merendeels slappe zakken die de daders van criminaliteit meer als een soort slachtoffer beschouwen. Zolang er zoveel mensen in dit land op die manier blijven denken, verandert er nauwelijks iets in de richting van "de harde aanpak".
Hoe pijnlijk ook, denk ik dat je met deze constatering een schot in de roos hebt.
Denk alleen niet dat je er vrienden mee maakt, iedereen is graag een held op sokken op internet.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:58:08 #79
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69614499
Sorry hoor

moet ik hier nou bang van worden?
Twee boefjes die teksten schrijven op een dichtgetimmerd pand?
Waar zie jij tuig? Waar zijn de brandende auto's? Een beetje baldadigheid wordt tegenwoordig al als 'terreur' bestempeld.
Bekijk ook de bron van de afbeelding: het fascistenblad Telegraaf.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_69614693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
Waar zie jij tuig? Waar zijn de brandende auto's? Een beetje baldadigheid wordt tegenwoordig al als 'terreur' bestempeld.
En dit bedoel ik dus. Alleen maar bagataliseren of "doen alsof het wel meevalt". Weet je eigenlijk wel dat op 31 december 2008 in die zelfde stad een vrouw is beroofd en later aan haar verwondingen is overleden? Walgelijk dat je dingen loopt de bagataliseren over de lijken (!!) van onschuldige slachtoffers.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:13:02 #81
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69615127
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dit bedoel ik dus. Alleen maar bagataliseren of "doen alsof het wel meevalt". Weet je eigenlijk wel dat op 31 december 2008 in die zelfde stad een vrouw is beroofd en later aan haar verwondingen is overleden? Walgelijk dat je dingen loopt de bagataliseren over de lijken (!!) van onschuldige slachtoffers.
Blijf dan ook binnen tijdens de jaarwisseling, kan je ook geen vuurwerk in je ogen krijgen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_69615223
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Blijf dan ook binnen tijdens de jaarwisseling, kan je ook geen vuurwerk in je ogen krijgen.
Door mensen met de denkwijze zoals jou blijft de criminaliteit hoogtij vieren.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:23:02 #83
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_69615563
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ook door mensen die provoceren, zoals opzichtige homo's of oude vrouwtjes die ballen leksteken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Trouwste user 2022 maandag 1 juni 2009 @ 21:28:42 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_69615768
Terechte klacht.

Cohen moet niet overdrijven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 juni 2009 @ 22:37:17 #85
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69618705
Tijd voor de Guardia Civil en bluskanonnen.
pi_69623137
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Elke dag sterven er ongeveer 2 mensen in het verkeer.
Het aantal doden als gevolg van criminaliteit (dan laten we even eeel te hard rijden en dronken achter het stuur zitten buiten beschouwing!) is veel kleiner.
Dus lig niet te zeiken over het hoogtij vieren van criminaliteit.
pi_69623421
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Elke dag sterven er ongeveer 2 mensen in het verkeer.
Het aantal doden als gevolg van criminaliteit (dan laten we even eeel te hard rijden en dronken achter het stuur zitten buiten beschouwing!) is veel kleiner.
Dus lig niet te zeiken over het hoogtij vieren van criminaliteit.
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in de grote steden viert de criminaliteit wel hoogtij. Criminaliteit is voor veel mensen een naar verschijnsel, omdat de dader zowat altijd van andere, onschuldige mensen een slachtoffer maakt. Tevens kampen de slachtoffer ook met emotionele schade, wat uitermate vervelend is voor het slachtoffer.
pi_69623519
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in de grote steden viert de criminaliteit wel hoogtij. Criminaliteit is voor veel mensen een naar verschijnsel, omdat de dader zowat altijd van andere, onschuldige mensen een slachtoffer maakt. Tevens kampen de slachtoffer ook met emotionele schade, wat uitermate vervelend is voor het slachtoffer.
Ja, dat weet ik. Ik heb ook last gehad van criminaliteit. Wie niet?
Nou en? Criminaliteit is van alle tijden, maak je geen illusies.
Het is zaak om een goede analyse te maken en daarnaar te handelen.
Kroegpraat heeft geen nut.
pi_69624405
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Ik heb ook last gehad van criminaliteit. Wie niet?
Nou en? Criminaliteit is van alle tijden, maak je geen illusies.
Het is zaak om een goede analyse te maken en daarnaar te handelen.
Ja en dat ernaar handelen gebeurt dus niet voldoende. Criminaliteit is in te perken, maar bepaalde politieke partijen doen aan bagatalisatie plus ze maken er een rotzooitje van.
pi_69625143
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb ook last gehad van criminaliteit.
Heeft er een onverlaatje een keer "boe" tegen je geroepen?
pi_69625151
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:23 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ook door mensen die provoceren, zoals opzichtige homo's of oude vrouwtjes die ballen leksteken.
en meisjes met korte rokjes vragen ook om verkracht te worden leipo.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:01:50 #92
3542 Gia
User under construction
pi_69627070
quote:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
Die gasten zijn daar geen teksten aan 't schrijven. Die teksten staan er al.
Ik zie een Marocje ook niet schrijven: "Het is over maar niet voorbij" of "Tokkies zijn welkom".
pi_69627150
quote:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
Dat vind jij, en ook ik laat me niet intimideren door 2 van die schoffies.
Maar 5 van deze gastjes, en dan niet wij maar een vrouw van normaal postuur kan dat al als flink dreigend ervaren. En dat blijkt veel te vaak ook nog eens niet onterecht.

Je moet niet het probleem kleiner maken dan het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')