Blijf dan ook binnen tijdens de jaarwisseling, kan je ook geen vuurwerk in je ogen krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dit bedoel ik dus. Alleen maar bagataliseren of "doen alsof het wel meevalt". Weet je eigenlijk wel dat op 31 december 2008 in die zelfde stad een vrouw is beroofd en later aan haar verwondingen is overleden? Walgelijk dat je dingen loopt de bagataliseren over de lijken (!!) van onschuldige slachtoffers.
Door mensen met de denkwijze zoals jou blijft de criminaliteit hoogtij vieren.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Blijf dan ook binnen tijdens de jaarwisseling, kan je ook geen vuurwerk in je ogen krijgen.
Ook door mensen die provoceren, zoals opzichtige homo's of oude vrouwtjes die ballen leksteken.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Door mensen met de denkwijze zoals jou blijft de criminaliteit hoogtij vieren.
Wat een onzin!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Door mensen met de denkwijze zoals jou blijft de criminaliteit hoogtij vieren.
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in de grote steden viert de criminaliteit wel hoogtij. Criminaliteit is voor veel mensen een naar verschijnsel, omdat de dader zowat altijd van andere, onschuldige mensen een slachtoffer maakt. Tevens kampen de slachtoffer ook met emotionele schade, wat uitermate vervelend is voor het slachtoffer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Elke dag sterven er ongeveer 2 mensen in het verkeer.
Het aantal doden als gevolg van criminaliteit (dan laten we even eeel te hard rijden en dronken achter het stuur zitten buiten beschouwing!) is veel kleiner.
Dus lig niet te zeiken over het hoogtij vieren van criminaliteit.
Ja, dat weet ik. Ik heb ook last gehad van criminaliteit. Wie niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:07 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in de grote steden viert de criminaliteit wel hoogtij. Criminaliteit is voor veel mensen een naar verschijnsel, omdat de dader zowat altijd van andere, onschuldige mensen een slachtoffer maakt. Tevens kampen de slachtoffer ook met emotionele schade, wat uitermate vervelend is voor het slachtoffer.
Ja en dat ernaar handelen gebeurt dus niet voldoende. Criminaliteit is in te perken, maar bepaalde politieke partijen doen aan bagatalisatie plus ze maken er een rotzooitje van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb ook last gehad van criminaliteit. Wie niet?
Nou en? Criminaliteit is van alle tijden, maak je geen illusies.
Het is zaak om een goede analyse te maken en daarnaar te handelen.
Heeft er een onverlaatje een keer "boe" tegen je geroepen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb ook last gehad van criminaliteit.
en meisjes met korte rokjes vragen ook om verkracht te worden leipo.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ook door mensen die provoceren, zoals opzichtige homo's of oude vrouwtjes die ballen leksteken.
Die gasten zijn daar geen teksten aan 't schrijven. Die teksten staan er al.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
moet ik hier nou bang van worden?
Twee boefjes die teksten schrijven op een dichtgetimmerd pand?
Waar zie jij tuig? Waar zijn de brandende auto's? Een beetje baldadigheid wordt tegenwoordig al als 'terreur' bestempeld.
Bekijk ook de bron van de afbeelding: het fascistenblad Telegraaf.
Dat vind jij, en ook ik laat me niet intimideren door 2 van die schoffies.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
moet ik hier nou bang van worden?
Twee boefjes die teksten schrijven op een dichtgetimmerd pand?
Waar zie jij tuig? Waar zijn de brandende auto's? Een beetje baldadigheid wordt tegenwoordig al als 'terreur' bestempeld.
Bekijk ook de bron van de afbeelding: het fascistenblad Telegraaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |