Het is toch wel normaal om niet te stelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt. Jochies van 12 weten dondersgoed dat het niet normaal is om voor stelselmatige overlast te zorgen en niet te stelen.
Haha ja ik had 1 "niet" teveel getypt, heb het verbeterdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is toch wel normaal om niet te stelen
Wat is er nou opzienbarend aan dit bericht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Achjee, ze zijn boos
Wilders stelde dit voor overigens:
[..]
En als dat niet kan omdat het nou eenmaal 'Nederlanders' zijn, stel ik dit voor: Idee voor de PVV: Maak in de Noordzee een Guantánamo Bay!
Welke debiel keurt criminaliteit goed? Wil je zeggen dat ze het aanmoedigen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LENUS het volgende:
Wat me opvalt in het algemeen, is dit Marokkanen het ALTIJD voor Marokkanen opnemen. Ook al zijn ze overduidelijk fout bezig. Ook op Fok! zie je dat terug in een Meki, Triggershot, Mutant e.d. Zolang de goede het blijven opnemen voor de slechte, zal het niet verbeteren in Nederland. Het wordt tijd dat deze goede Marokkanen zich gaan afzetten van de criminelen, of in ieder geval niet meer blijven verdedigen, terwijl een blinde kan zien dat ze geen knip voor de neus waard zijn.
Alleen gaan die Marokkanen gelijk weer in slachtoffer ruil kruipen.Antillianen gaan toch ook niet lopen janken als ze worden aangepaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er nou opzienbarend aan dit bericht?
Als Nederlandse raddraaiers (sorry, het zijn Nederlandse raddraaiers. Ik bedoel: autochtone autochtonen) zich zo gedragen en dan aangepakt worden, zijn ze ook boos. Dat is toch niks bijzonders?
Als je een schoft op zijn gedrag aanspreekt, wordt hij nog onbeschofter. Dat heeft toch niks te maken met herkomst of zo.
Probeer maar eens een foutparkeerder in een USV aan te spreken.
Ik weet niet of iemand met 2 paspoorten een autochtoon isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er nou opzienbarend aan dit bericht?
Als Nederlandse raddraaiers (sorry, het zijn Nederlandse raddraaiers. Ik bedoel: autochtone autochtonen) zich zo gedragen en dan aangepakt worden, zijn ze ook boos. Dat is toch niks bijzonders?
Als je een schoft op zijn gedrag aanspreekt, wordt hij nog onbeschofter. Dat heeft toch niks te maken met herkomst of zo.
Probeer maar eens een foutparkeerder in een USV aan te spreken.
Als iemand in Nederland geboren is, is het aan autochtoon. Althans, volgens de originele betekenis van het woord.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand met 2 paspoorten een autochtoon is
Maar ja , kort samen gevat , hier blijkt wel weer dat de Nederlandse softe aanpak weer een gefaald heeft , thee drinken , buurthuizen bouwen , het heeft allemaal niet geholpen
Haha.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
Ze gaan ze harder aanpakken.
Hoe?
Een koekje bij de thee?
Geen thee meer dat zal ze leren.!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
Ze gaan ze harder aanpakken.
Hoe?
Een koekje bij de thee?
Als het de media niet haalt, hoe weet jij dan dat ze lopen te huilen, slimmerik?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Die lopen wel constant te huilen dat ze hard aangepakt worden maar het haalt de media niet.
Allemaal wel leuk daar. Maar ik zie dat in Nederland niet 1 2 3 gebeuren, ook niet als Geertje misschien in de regering komt.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Hard aanpakken zouden ze in Marokko ook doen
Hoe pijnlijk ook, denk ik dat je met deze constatering een schot in de roos hebt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Allemaal wel leuk daar. Maar ik zie dat in Nederland niet 1 2 3 gebeuren, ook niet als Geertje misschien in de regering komt.
Dit land bestaat gewoon uit merendeels slappe zakken die de daders van criminaliteit meer als een soort slachtoffer beschouwen. Zolang er zoveel mensen in dit land op die manier blijven denken, verandert er nauwelijks iets in de richting van "de harde aanpak".
En dit bedoel ik dus. Alleen maar bagataliseren of "doen alsof het wel meevalt". Weet je eigenlijk wel dat op 31 december 2008 in die zelfde stad een vrouw is beroofd en later aan haar verwondingen is overleden? Walgelijk dat je dingen loopt de bagataliseren over de lijken (!!) van onschuldige slachtoffers.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Sorry hoor
[ afbeelding ]
moet ik hier nou bang van worden?
Twee boefjes die teksten schrijven op een dichtgetimmerd pand?
Waar zie jij tuig? Waar zijn de brandende auto's? Een beetje baldadigheid wordt tegenwoordig al als 'terreur' bestempeld.
Bekijk ook de bron van de afbeelding: het fascistenblad Telegraaf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |