Achjee, ze zijn boosquote:Marokkaans tuig boos op Cohen
De probleemjongeren uit de Amsterdamse Diamantenbuurt zijn boos op burgemeester Cohen. Ze zijn het namelijk niet eens met de hardere maatregelen die de burgemeester voor hen in petto heeft. De jongeren vinden juist dat de politie aangepakt moet worden: "De politie valt ons lastig in plaats van andersom", zegt een schoffie in een interview.
De jongeren noemen zichzelf de Van Wougroep en liggen al sinds jaar en dag in de clinch met de politie. Burgemeester Cohen wil daar een eind aan maken en gaat keihard maatregelen treffen als de jongens zich niet weten te gedragen. Om dat plan tegen te houden gaan de jongeren een protestbrief schrijven aan de burgemeester.
De Van Wougroep bestaat uit 36 probleemjongeren, waarvan er acht minderjarig zijn. Het merendeel van het tuig is Marokkaans. De groep gaat steeds zwaardere misdrijven plegen en is voor hulpverleners niet te pakken te krijgen. Vaak staan de nog puberende broertjes en neefjes al te trappelen om mee te doen met de grote broer of neef en er zo 'ook bij te horen'. Het criminele gedrag van de jongeren varieert van eenvoudige diefstal of het uitschelden van agenten, tot inbraken, straatroven en overtredingen van de Wapen- en Opiumwet.
Over alle problemen en mogelijke oplossingen in de Diamantenbuurt wordt aanstaande maandag verder gesproken in de Amsterdamse driehoek: burgemeester Cohen, hoofdcommissaris Welten en hoofdofficier van justitie Bolhaar.
Marokkaans tuig boos op Cohen
En als dat niet kan omdat het nou eenmaal 'Nederlanders' zijn, stel ik dit voor: Idee voor de PVV: Maak in de Noordzee een Guantánamo Bay!quote:Probleem: Marokkanen gooien met stenen naar onze politie. Oplossing: oppakken, aanpakken en uitzetten.
walla, die kk skoto's vallen ons lastich, ze zijn rasies!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd naar hoe die brief geschreven zal zijn
Dat is ook 't eerste waar ik aan dacht, hebben ze iemand die de spelling controleert?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Al jaren?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Saphire het volgende:
Wat moet je hier nou nog over zeggen.
Dat dit kan in Nederland?
Die Cohen loopt ons te bitchen, je weet toch!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die lopen niet constant te huilen dat ze te hard aangepakt worden. Maar idd zuidoost en centrum zijn ook gevaarlijke plekken, net als adam-west. Wel raar dat wel preventieve fouilleeractie in het centrum en zuid-oost mogen, maar dat dat in West niet mag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben blij dat de jongens een brief hebben geschreven.
Wel wil ik jullie nog altijd aanwijzen op gevaarlijkere plekken in Amsterdam die jullie blijkbaar zijn vergeten.
- Wallen
- Amsterdam Zuid-oost
Die lopen wel constant te huilen dat ze hard aangepakt worden maar het haalt de media niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die lopen niet constant te huilen dat ze te hard aangepakt worden. Maar idd zuidoost en centrum zijn ook gevaarlijke plekken, net als adam-west. Wel raar dat wel preventieve fouilleeractie in het centrum en zuid-oost mogen, maar dat dat in West niet mag.
Van mijn part doen ze preventieve fouilleeracties in heel Amsterdam. Auto's worden wel onderzocht door de hele stad, echter personen niet in de hele stad. Cohen moest eens weten hoeveel puber jongens met wapens op straat lopen hier.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Die lopen wel constant te huilen dat ze hard aangepakt worden maar het haalt de media niet.
Daarom is deze gestoorde media nou uniek in de wereld, enkel propoganderen en provoceren.
Er is geen aanleiding om in west te fouilleren want er is geen drugsoorlog daar.
Cohen spreekt wat krachtiger taal de laatste tijd , nu de daden nogquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Kom 'ie ons weer lastig vallen met z'n kopje thee. Laat ons toch met rust!
Waarschijnlijk was zijn thee ook voorzien van wat krachtiger kruid.....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Cohen spreekt wat krachtiger taal de laatste tijd , nu de daden nog
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Die lopen wel constant te huilen dat ze hard aangepakt worden maar het haalt de media niet.
Daarom is deze gestoorde media nou uniek in de wereld, enkel propoganderen en provoceren.
...
wollah deze man gaat klappe krijge, waar gaat die man met kk regeltjes? ga man wat is die voor sjit! jij gaat zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:07 schreef N.icka het volgende:
Ze schrijven een protestbrief , netjes toch?
Als 't maar in de media komtquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:07 schreef N.icka het volgende:
Ze schrijven een protestbrief , netjes toch?
OVC is cool manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:18 schreef Pacifico het volgende:
We wachten op de eerste rap-video waarin de dreigementen niet van de lucht zullen zijn. Stoere praat , rondrijdend op een (gestolen)scooter, met matties achterop zittend en zwaaiend met een vlindermes 'wallah, riezpekd weetje' roepend.
OVC, kom er maar in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:16 schreef GewoneMan het volgende:
de brief is uitgelekt!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
Heb je het over Marokkanen in het algemeen, of deze probleemgroep?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Mirel het volgende:
Rare mensen. Geen ambitie of ontwikkeling , en geen ontwikkeling op cultureel vlak. Echt begríjpen kan je ze niet.
De wallen is niets mis mee, Zuid-Oost wordt al hard aangepakt. Dit tuig heeft gewoon jaren lang gesolliciteerd naar een hardere aanpak, die krijgen ze nu eindelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben blij dat de jongens een brief hebben geschreven.
Wel wil ik jullie nog altijd aanwijzen op gevaarlijkere plekken in Amsterdam die jullie blijkbaar zijn vergeten.
- Wallen
- Amsterdam Zuid-oost
Ze krijgen gewoon geen koekje meer bij de thee. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Cohen spreekt wat krachtiger taal de laatste tijd , nu de daden nog
Yep het kopje "harde maatregelen" lees je vaak, maar in de praktijk gebeurt er weinig.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:04 schreef Hamilcar het volgende:
Het zou eens tijd worden, alhoewel ik denk dat het niets meer dan holle woorden zijn. Eerst de aanpak zien, dan geloven.
Ik heb Marokkaanse familie en daar is het niet anders, alhoewel dat langzaam maar zeker begint te veranderen. Nadruk op langzaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LENUS het volgende:
Wat me opvalt in het algemeen, is dit Marokkanen het ALTIJD voor Marokkanen opnemen. Ook al zijn ze overduidelijk fout bezig. Ook op Fok! zie je dat terug in een Meki, Triggershot, Mutant e.d. Zolang de goede het blijven opnemen voor de slechte, zal het niet verbeteren in Nederland. Het wordt tijd dat deze goede Marokkanen zich gaan afzetten van de criminelen, of in ieder geval niet meer blijven verdedigen, terwijl een blinde kan zien dat ze geen knip voor de neus waard zijn.
Typerend verschijnsel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LENUS het volgende:
Wat me opvalt in het algemeen, is dit Marokkanen het ALTIJD voor Marokkanen opnemen. Ook al zijn ze overduidelijk fout bezig. Ook op Fok! zie je dat terug in een Meki, Triggershot, Mutant e.d. Zolang de goede het blijven opnemen voor de slechte, zal het niet verbeteren in Nederland. Het wordt tijd dat deze goede Marokkanen zich gaan afzetten van de criminelen, of in ieder geval niet meer blijven verdedigen, terwijl een blinde kan zien dat ze geen knip voor de neus waard zijn.
Ik begrijp ze daar gaat het om.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:28 schreef LENUS het volgende:
Bijvoorbeeld vrouwen die zich sexy gedragen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik begrijp ze daar gaat het om.
Niet dat ik het goedkeur,
elke crimineel moet aangepakt worden maar pak eerst de aanleidingen aan, dan pas de criminelen
dat is dan ook levensgevaarlijk, ik reed vorige week nog per ongeluk de stoep op omdat er een groepje schaars geklede dames voorbij kwam wandelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld vrouwen die zich sexy gedragen?
De aanleiding ben jij zelf bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
elke crimineel moet aangepakt worden maar pak eerst de aanleidingen aan, dan pas de criminelen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef Meki het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |