Heul niet gedaan, serieus niet. Van reddit afgepluktquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
verkapt ik kijk op de weblog topic
Dan is het gewoon spam / linkdump. Aufkratzen bittequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heul niet gedaan, serieus niet. Van reddit afgepluktDie andere onderdelen van fok zijn toch maar lame
Opflikkeren, ik wil het hier best inhoudelijk over hebben. En ik denk ook dat het voor andere mensen best interessant kan zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het gewoon spam / linkdump. Aufkratzen bitte
Blijkbaar niet, want een van de andere fokonderdelen blogt dezelfde dingen die jij leuk vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heul niet gedaan, serieus niet. Van reddit afgepluktDie andere onderdelen van fok zijn toch maar lame
Inhoudelijk? Jigsaw, do you want to play a game?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Opflikkeren, ik wil het hier best inhoudelijk over hebben. En ik denk ook dat het voor andere mensen best interessant kan zijn.
Ik zou er graag op in willen gaan, maar laten het aan modjes overlaten of ze dit topic willen sluiten of niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inhoudelijk? Jigsaw, do you want to play a game?
quote:Actually I work in the rail industry and that is called an automatic ground reset, whereby when there is a large drop in current it resets and tries again to make sure it actually is a real grounding incident. It seems like he touched it twice but he was holding on to it the whole time there is just a delay and then a second jolt. This happens like 5 times before it locks out.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:11 schreef Aibmi het volgende:
Opflikkeren, ik wil het hier best inhoudelijk over hebben. En ik denk ook dat het voor andere mensen best interessant kan zijn.
Okee, jij wint. Ik word ook nieuwsgierig nu. Ik zal eens een balletje opgooien in het treinentopic in PTA. Daar zitten ook wel wat mensen die daar wat over wetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Aibmi het volgende:
Om weer terug ontopic te komen, ik vond het best interessant waarom je nou twee knallen hoort.
Het is in India een wijdverbrijde "volkswijsheid" dat er geen spanning op de bovenleiding staat als de trein niet rijdt. Believe it or not....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef Mirjam het volgende:
wow, fuck, wat bizar zeg
en hoe kun je nou zķ dom zijn
Destijds kon ik me dat nauwelijks voorstellen - "volledig verkoold" - maar blijkbaar klopt dat wel degelijk.quote:Man geëlektrocuteerd op Duitse trein
KALDENKIRCHEN - Een 19-jarige man uit Düsseldorf is in de nacht van vrijdag op zaterdag bij Kaldenkirchen in Duitsland, in de buurt van Venlo, om het leven gekomen door elektrocutie. Dat meldde de Duitse politie zaterdag.
De man was met drie anderen in Venlo op een goederentrein richting Duitsland geklommen. Vlak over de grens werd hij getroffen door een elektrische schok van 15.000 volt van de bovenleiding.
Reddingswerkers vonden het volledig verkoolde lichaam zaterdagochtend tussen de rails. De andere drie klauteraars zijn met een shock in het ziekenhuis opgenomen. Volgens de politie waren de vier mannen dronken.
Hahahaha die andere 3 zijn waarom in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Igen het volgende:
Zoiets is een poosje terug nog bij Venlo gebeurd:
[..]
Destijds kon ik me dat nauwelijks voorstellen - "volledig verkoold" - maar blijkbaar klopt dat wel degelijk.
die heeft z'n lesje wel mooi geleerd dan..quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in India een wijdverbrijde "volkswijsheid" dat er geen spanning op de bovenleiding staat als de trein niet rijdt. Believe it or not....
ik dacht juist dat hij iemand erop wilde tillen, dat doen die gasten daar toch ook continu?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom stond hij op de trein? Waarom trekt hij zijn hand weg als iemand hem eraf wil halen?
Volt is te vergelijken met de druk in de kabel, ampere is de stroomsterkte(hoeveelheid).quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb vroeger natuurkunde gehad en d'r is niet veel van blijven hangen () maar één van de dingen die ik daar leerde was dat 't niet 't aantal Volt was (de spanning) maar 't aantal Ampere wat je door je lichaam kreeg dat dodelijk was of niet. Wie weet hier meer van? Ik ben serieus nieuwsgierig.
Typisch dat dat daar gebeurt. Dat is precies bij de overgang tussen Nederlandse spanning (1800 V) en Duitse spanning (15 kV). Er kan ook zonder contact een ontlading plaatsvinden, als de spanning maar hoog genoeg is. Het fijne weet ik er niet van, maar er is dus een afstand tot de draad denkbaar die bij 1800 V veilig is en bij 15.000 V niet meer (al lijkt het er op dat dat om een afstand van minder dan 2 cm gaat, veel minder dan de bewegingen van dronken jongeren op een rijdende goederentrein). Wordt vervolgd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Igen het volgende:
Zoiets is een poosje terug nog bij Venlo gebeurd:
[..]
Destijds kon ik me dat nauwelijks voorstellen - "volledig verkoold" - maar blijkbaar klopt dat wel degelijk.
Shock, staat er toch? Of dribbel jij lachend naar huis als je beste maat als een rokend stinkend blok chemisch afval een avond verlaat die 10 seconden eerder nog geweldig leek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hahahaha die andere 3 zijn waarom in het ziekenhuis?
Zat mensen die dat kunnen hoor, ik heb nog niks ernstigs meegemaakt maar ik ken mensen die weken dunne scheit hebben na een overval en mensen die gewoon dezelfde avond nog willen werken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Shock, staat er toch? Of dribbel jij lachend naar huis als je beste maat als een rokend stinkend blok chemisch afval een avond verlaat die 10 seconden eerder nog geweldig leek?
Vandaar...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
ik heb nog niks ernstigs meegemaakt
Een overval is nog net wat anders dan iemand voor je ogen verknetterd zien worden....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:51 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Zat mensen die dat kunnen hoor, ik heb nog niks ernstigs meegemaakt maar ik ken mensen die weken dunne scheit hebben na een overval en mensen die gewoon dezelfde avond nog willen werken.
Hij mocht na deze auditie meedoen met de remake van smokey and the bandit....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:leeft die vent nog? Of is dat echt 100% onmogelijk?
Tuurlijk leeft die nog!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:leeft die vent nog? Of is dat echt 100% onmogelijk?
Hij ligt na te smeulen na zojuist 2 keer midden in een electrische lading te hebben gebaden die zo heftig was dat zijn lichaam spontaan brand vatte. Zijn hoofd staat daarna nog steeds in de fik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:leeft die vent nog? Of is dat echt 100% onmogelijk?
Die gniffelt naar ons vanaf de andere kant van de dampkringquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
leeft die vent nog? Of is dat echt 100% onmogelijk?
Mwoa. In de friettent hebben ze voor vliegen ook zoiets. Is eigenlijk niet anders.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat trouwens met open mond te kijken de eerste keer dat ik het zag, dat geluid en die vlammen, woah
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij ligt na te smeulen na zojuist 2 keer midden in een electrische lading te hebben gebaden die zo heftig was dat zijn lichaam spontaan brand vatte. Zijn hoofd staat daarna nog steeds in de fik.
Ik denk niet dat ie nog enthousiast in het leven staat
Dan moeten we eerst weten of hij kinderen heeft, dat kon ik niet opmaken uit het filmpje.quote:
Als je brand, en ze laten je uitbranden, denk ik niet dat je nog leeft..quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
leeft die vent nog? Of is dat echt 100% onmogelijk?
Het is echt een fascinerend filmpjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik zat trouwens met open mond te kijken de eerste keer dat ik het zag, dat geluid en die vlammen, woah
Theoretisch kan het ja. Er zijn mensen die meerdere keren door de bliksem getroffen zijn en nog leven. Praktisch? Naaah...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Ik snap wel dat ie op zijn minst zwaar gewond moet zijn, maar ik kan niet echt inschatten of iemand zoiets misschien toch kan overleven
Hard wegrennen jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel petje af voor de snelle en adequate reactie van de omstanders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |