Dat snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Kan iemand uitleggen wat ze nu zeiden over het wel/niet binnen een cirkel staan? Moeten er verplicht een aantal Nederlanders binnen een bepaalde lijn staan?
Ja, dat zijn speciale Twenty20 regels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Kan iemand uitleggen wat ze nu zeiden over het wel/niet binnen een cirkel staan? Moeten er verplicht een aantal Nederlanders binnen een bepaalde lijn staan?
Ah, merci. Hebben ze vast diep over negedachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, dat zijn speciale Twenty20 regels.
# Tijdens de eerste 6 overs, mogen maximaal 2 fielders buiten de 30 yard-lijn staan.
# Na de eerste 6 overs, mogen maximaal 5 fielders buiten de 30 yard-lijn staan.
Er wonen hier tienduizenden kazen +600 man uit NL zelf overgekomen. Nu we een keer hebben gewonnen wil iedereen 't spelletje wel 's aanschouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef pfaf het volgende:
Veel Nederlands publiek trouwens.
En we gaan weer voor de fastballs.Op naar de 150km/h...
Een wicket heb je toch niet zo veel aan? De tien wickets gaan ze toch niet halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef pfaf het volgende:
Geweldige over Nannes. Hij mag nog één keer opdraven. Helaas weer geen wicket, al was de vijfde bowl dichtbij...
Nannes bowlt de laatste over straks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef pfaf het volgende:
Ten Doeschate heeft het erg moeilijk, nu Nannes weer?
Nee, maar je kan wel de goede batters wegwerken en tegen mindere batters komen te staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Een wicket heb je toch niet zo veel aan? De tien wickets gaan ze toch niet halen.
Ja, dit had helemaal verkeerd af kunnen lopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef marcodej het volgende:
Poeh, gelukkig een wicket.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:44 schreef borisz het volgende:
Langzamerhand begin ik dit spelletje te snappen.
Kijk je dan reclame met cricket tussendoor?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk eens een hele dag cricket op een Australische zender....
Heel goed gezien. De boundaries afdekken heet dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef marcodej het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat Nederland het nu iets defensiever spelen door de fielders wat meer naar buiten te zetten? Minder kans op vieren en zessen, maar wel wat meer kleinere scores toestaan?
* marcodej heeft de regels nu wel aardig onder de knie en probeert nu wat van de strategie te snappen.
Zoiets ja. Zeker als je de hele dag kijkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Kijk je dan reclame met cricket tussendoor?
Yup.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:51 schreef Luco het volgende:
Jeej. Stokjes omgegooid (). Dit is een extra wicket toch?
Dus 171-4 wordt 171-5?
Een extra wicket is altijd goed. Als er evenveel runs worden gemaakt, maar je een wicket minder hebt, win je alsnogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:52 schreef Solaar het volgende:
Begrijp ik het goed dat een wicket nu eigenlijk geen zin meer heeft? Behalve dat het een "slagbeurt" van Pakistan vernaaid?
Dus 120 in totaal per teamquote:
Ja, in principe wel. Ook het stomme aan Twenty20.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:52 schreef Solaar het volgende:
Begrijp ik het goed dat een wicket nu eigenlijk geen zin meer heeft? Behalve dat het een "slagbeurt" van Pakistan vernaaid?
Ben benieuwd, zou mogelijk moeten zijn toch?quote:
Aha, prima. En bestaat die kans? M.a.w. is 175/5 een goede score of kan Nederland dat evenaren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een extra wicket is altijd goed. Als er evenveel runs worden gemaakt, maar je een wicket minder hebt, win je alsnog
150.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoeveel punten moet Nederland halen?
176 om te winnen, dat snap ik ook nog wel, maar hoeveel om door te gaan naar de volgende ronde? Want een klein verlies is acceptabel heb ik begrepen ....
Dan had hij na 6 overs niet sneller meer dan 120 km/h gegooid...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Cavalier1 het volgende:
Als Nannes alles had gebowled had Pakistan 130 runs gehad.
Nope mate, I recc'n that's a pretty Aussie accent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Luco het volgende:
Die Dirk is niet in Nederland opgegroeid...
Ik had moeten zeggen als ze allemaal zo goed hadden gebowled als Nannes. Maar hoe zit het met die regels wie er mag bowlen en hoeveel overs?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan had hij na 6 overs niet sneller meer dan 120 km/h gegooid...
Maximaal 4 overs per bowler.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen als ze allemaal zo goed hadden gebowled als Nannes. Maar hoe zit het met die regels wie er mag bowlen en hoeveel overs?
Laten we eerst maar eens een test-cricket team krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef At_Fundum het volgende:
Laten we nou maar niet winnen!
Als we na het hockey ook nog het cricket van de Pakistanen afnemen moeten ze nieuwe spelletjes gaan bedenken![]()
Waarom is Nederland 'slechter' in test-cricket in vergelijking met T20?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens een test-cricket team krijgen.
Komt wel wat meer bij kijken. Voor test-campagnes ben je het halve jaar weg. Dat lukt niet als full-time boekhouder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Waarom is Nederland 'slechter' in test-cricket in vergelijking met T20?
Denk te weinig profs, ze moeten natuurlijk gewooon werken tijdens dat soort wedstrijdenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Waarom is Nederland 'slechter' in test-cricket in vergelijking met T20?
Ik zie dansende blondines.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Suijk het volgende:
Als pfaf nu ook al enthousiast wordt van T20, komt het nog wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |