Projected score: 168.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:09 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is tot nu toe een beetje wisselvallig, maar ik krijg er een matig gevoel bij. Ik denk dat de Paki's weleens rond de 190 uit kunnen komen. We hebben wat wickets nodig, vooral die Akmal.
Die werkte bij mij een beetje kut, deze is in ieder geval minder schokkerigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:10 schreef marcodej het volgende:
http://www.talktransfers.net/live-football/
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Het zag er aanvankelijk veel slechter uit, maar de afgelopen overs waren wel redelijk goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaat hard. De slechtere slagmannen moeten gelukkig nog komen, maar dan moeten ze wel snel wat wickets pakken.
Ik liep een over achter qua score. Zag die runs maar oplopen en had nog niet op F5 gedrukt hier. De 8e zag er al een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef TheArt het volgende:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Het zag er aanvankelijk veel slechter uit, maar de afgelopen overs waren wel redelijk goed.
quote:12th over - 94-2 Pakistan dealing in ones and twos at the moment, and Malik tries to breaks the shackles with a cheery old heave-ho and very nearly takes Younus' noggin off. One for the shot, but Younus can only pick up a single with a steer to short third-man. Malik moves to 27 with a mis-timed drive into the covers, and Younus nicks the strike with a nurdle to leg. Another fine over from the Dutch, I'm not entirely sure Pakistan know how to play Twenty20.
Dat snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Kan iemand uitleggen wat ze nu zeiden over het wel/niet binnen een cirkel staan? Moeten er verplicht een aantal Nederlanders binnen een bepaalde lijn staan?
Ja, dat zijn speciale Twenty20 regels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Kan iemand uitleggen wat ze nu zeiden over het wel/niet binnen een cirkel staan? Moeten er verplicht een aantal Nederlanders binnen een bepaalde lijn staan?
Ah, merci. Hebben ze vast diep over negedachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, dat zijn speciale Twenty20 regels.
# Tijdens de eerste 6 overs, mogen maximaal 2 fielders buiten de 30 yard-lijn staan.
# Na de eerste 6 overs, mogen maximaal 5 fielders buiten de 30 yard-lijn staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |