Begrijpend lezen kun je ook al nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Gedoogbeleid is wél het probleem, klopt idd.
Tja, in een topic waar junks hun joint verdedigen ga ik het duidelijk verliezen. Dat geef ik toe. In een topic waar we het hebben over probleem-Marokkanen ga je het denk ik verliezen. Slager die zijn eigen vlees keurt heet dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef Castor het volgende:
[..]
Zullen we even een kleine poll houden onder de users wie ze belachelijker vinden?
legaliseren dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Gedoogbeleid is wél het probleem, klopt idd.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:11 schreef Pacifico het volgende:
Wacht, hier heb je een joint! Zo, dat stelt je wel even gerust he? Nu kan het n.l. nog.... Als het aan mij ligt, en aan de PVV gaat al dat gespuis rechtstreeks naar NoordzeeBay zo het strafkamp in. Zullen we je even opvoeden en afhelpen van je drugsgebruik. Door het volk, en vóór het volk! Want we zijn de overlast en junkies meer dan zat. Genoeg is genoeg!
TIP: maak het niet te ingewikkeldquote:
men oh men, alsof het hier niet meer gedogen ook maar ene reet zou veranderen aan de behoeften van de Belgische bevolking .. als ze het hier niet kunnen halen doen ze het wel ergens anders ..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Als je eens terug leest heb ik zelfs hierboven wederom een klikbare link gepost, maar dan nog blijven deze junkies stug met een plaat voor hun kop met andere links komen die hun gelijk kracht bijzetten (denken ze dan). Dus neuh, ik maak me zeker niet druk. Ik weet hoe een junk denkt....
Hihi, papegaaien, altijd leuk. Ouder dan 12 ben je dus nietquote:
Nope.quote:
Ik spiegel slechts je domheid voor, that's allquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:18 schreef Castor het volgende:
[..]
Napraten doet mijn neefje van 4 ook. Vooral doorgaan!
Nog steeds heb je blijkbaar niet gelezen dat juist het gedogen criminaliteit in de hand werkt in dat artikel over België. Derhalve wil ik je erop wijzen dat steeds meer gemeenten shops sluiten, door het hele land. Juist vanwege de overlast en de extra kosten, en belasting van het politieapparaat waardoor jij en ik tot in den treure moeten wachten tot onze aangiftes eens serieus bekeken wordt.... Dus zeg het maar.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:16 schreef moussie het volgende:
[..]
men oh men, alsof het hier niet meer gedogen ook maar ene reet zou veranderen aan de behoeften van de Belgische bevolking .. als ze het hier niet kunnen halen doen ze het wel ergens anders ..
en hoe meer je verbiedt des te meer werk je criminelen in de hand ..
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Nope.
Uitzondering: Wiet voor medicinaal gebruik. Bij wijze van hoge uitzondering, waarbij er eerst wordt getoetst of er een noodzaak is.
Voor junks geldt: verplicht een afkickprogramma volgen in NoordzeeBay.
Ik heb het vermoeden dat TS een PVV adept is die zich aan het inlikken is bij de grote leider. Hij wilt graag voor een paar maanden beleid maken en daarna 4 jaar wachtgeld vangen. Die dubbele rechtse moraal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:15 schreef Hukkie het volgende:
Tering manHeb je dan echt geen argumenten meer en verlaag je je tot dit niveau?
Precies 'je moet wat'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee.
Je fantasie is aandoenlijk, dat dan weer wel. *aait over bolletje*
Tuurlijk schat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:20 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ik spiegel slechts je domheid voor, that's all
Jij hebt me doorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat TS een PVV adept is die zich aan het inlikken is bij de grote leider. Hij wilt graag voor een paar maanden beleid maken en daarna 4 jaar wachtgeld vangen. Die dubbele rechtse moraal.
een beetje fabriek moet toch wel 300 kilo per dag (een schatting) kunnen producerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Nosh het volgende:
Als het voor gegarandeerde kwaliteit staat, prima. Maar vijf megakwekerijen gaan amper aan de vraag voldoen, daar wordt met de huidige kromme situatie al niet aan voldaan..
Dat zei ik gisteren nog tegen je moeder, maar je snapt zelf natuurlijk wel dat die hersenscheten van je nooit gaan gebeuren, of is die plaat voor je kop dikker dan ik dacht?quote:
zullen we dat dan ook doen met alcohol, en koffie, en elk ander product dat invloed heeft op lichaam en/of geest ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Nope.
Uitzondering: Wiet voor medicinaal gebruik. Bij wijze van hoge uitzondering, waarbij er eerst wordt getoetst of er een noodzaak is.
Dat wordt dan wel snel vol daar, met al die koffie-, suiker-, eet- en alcoholverslaafdenquote:Voor junks geldt: verplicht een afkickprogramma volgen in NoordzeeBay.
Zullen we het dan allemaal maar toestaan? Want als we jouw redenering gaan volgen betekend dit:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef moussie het volgende:
[..]
zullen we dat dan ook doen met alcohol, en koffie, en elk ander product dat invloed heeft op lichaam en/of geest ?
[..]
Dat wordt dan wel snel vol daar, met al die koffie-, suiker-, eet- en alcoholverslaafden
we hadden het anders alleen over weed, legaal geteeld door de staat, je draaft een beetje door ..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Zullen we het dan allemaal maar toestaan? Want als we jouw redenering gaan volgen betekend dit:
cocaïne vrij verkrijgbaar
heroïne, vrij verkrijgbaar
paddo's, vrij verkrijgbaar
crack, vrij verkrijgbaar
xtc, vrij verkrijgbaar
lsd, vrij verkrijgbaar
enz, enz. Want dat is wat je dan krijgt. Ben benieuwd welke lijn men dan gaat volgen.... Ik vrees dat men in Den Haag zijn neus ophaalt als men klaagt over de toegenomen overlast, verslaving, en jonge kinderen die het zo kunnen kopen. Oh, wacht, we gaan een minimum leeftijd invoeren.....
Ik zie de spotjes al voor me op TV.Kind staat aan de kassa van de AH: 'nog geen 16? geen snuif!
als jee boven de achtien alcohol en drugs wilt kopen, ok, zoveel je wiltquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Zullen we het dan allemaal maar toestaan? Want als we jouw redenering gaan volgen betekend dit:
crack, vrij verkrijgbaar
xtc, vrij verkrijgbaar
lsd, vrij verkrijgbaar
enz, enz. Want dat is wat je dan krijgt. Ben benieuwd welke lijn men dan gaat volgen.... Ik vrees dat men in Den Haag zijn neus ophaalt als men klaagt over de toegenomen overlast, verslaving, en jonge kinderen die het zo kunnen kopen. Oh, wacht, we gaan een minimum leeftijd invoeren.....
Ik zie de spotjes al voor me op TV.Kind staat aan de kassa van de AH: 'nog geen 16? geen snuif!
Prima, maar dan zonder die gekke accijnzen die op sigaretten en alcohol zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:33 schreef Pacifico het volgende:
crack, vrij verkrijgbaar
xtc, vrij verkrijgbaar
lsd, vrij verkrijgbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |