alfa romeo zeker. wat een lelijke hoerenbakken zijn dat zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Duitse auto's
Neem een stijlvolle italiaan man
Word!quote:
Fiat, Alfa Romeoquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Duitse auto's
Neem een stijlvolle italiaan man
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
alfa romeo zeker. wat een lelijke hoerenbakken zijn dat zeg
jij bent toch een lease bmw rijdert in een instapmodel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die beweren dat VW betere kwaliteit levert dat Audi en BMW
En wat voor auto rijdt TS zelf?
in alle gevallen, jawel, de vw.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Kutklacht, het maar in je botte harses halen om Audi inferieur aan Volkswagen te noemen is echt te triest voor woorden!
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
Audi S8 of een VW Phaeton
Audi Q7 of een VW Touareg
Lease BMW inderdaad, instapmodel niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij bent toch een lease bmw rijdert in een instapmodel?_!!
wat een lelijk grafding. ik neuk nog liever een terminale kerel met aids in zn reedt dan dat ik hiermee over de snelweg moet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
[ afbeelding ]
oh ja, je had een m grill ofzo erbij gekregen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lease BMW inderdaad, instapmodel niet.
Audi A3 natuurlijk, daarom heb ik er ook een.quote:
118i ipv 116iquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh ja, je had een m grill ofzo erbij gekregen.
Wat maakt het ook uitquote:
niet veel. leasebak is leasebakquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.
[..]
Wat maakt het ook uit
geen troll, eerlijke mening.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.
[..]
Wat maakt het ook uit
de fiat multivla...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef wise het volgende:
boeiend, als je maar van A naar B komt
alle auto's zijn opzich goed, behalve die multipla
fuck you.quote:
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloeziequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het blijft 3x niks dus. wil het een beetje lukken zo rond de rotondes? met die strepentrekker?
kun je die quote even geven waar ik dat beweer? want dat staat dus echt nergens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloezie![]()
Jij beweerde toch dat een Aygo een sportwagen is?
en afgunst om die instapper van jou? rijden in een bmw omdat het een bmw is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloezie![]()
Jij beweerde toch dat een Aygo een sportwagen is?
Dat roept Opel nog meer bij me op. Hoop dat Fiat opel overneemt en daarna van de markt schoptquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef TI_2008 het volgende:
Alleen die naam ook al: VOLKSwagen... typisch een auto voor Jan Modaal
Fuck, ik haal dingen door elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kun je die quote even geven waar ik dat beweer? want dat staat dus echt nergens.
Hoe lang blijf je dat nog herhalen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en afgunst om die instapper van jou? rijden in een bmw omdat het een bmw is?_!! sadness.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Bart het volgende:
TS probeert voor zichzelf te verantwoorden en goed te praten dat ie een VW heeft
Hahahahahahahhahahaha, jij zei multvla!!! Maar die auto heet multipla!! Met een P! En jij zei met een V!!!quote:
Golf, S8, geen van beidequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Kutklacht, het maar in je botte harses halen om Audi inferieur aan Volkswagen te noemen is echt te triest voor woorden!
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
Welke BMW en hoeveel kost het per maand?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moeder is ook lelijk en toch heb je erin gereden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat een lelijk grafding. ik neuk nog liever een terminale kerel met aids in zn reedt dan dat ik hiermee over de snelweg moet.![]()
quote:
Een zwarte die genoeg kost per maand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Welke BMW en hoeveel kost het per maand?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahaha, jij zei multvla!!! Maar die auto heet multipla!! Met een P! En jij zei met een V!!!![]()
![]()
![]()
.
VW is een saaie, goedkope auto voor de massa.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef piekartz87 het volgende:
*proest
ik heb nog nooit een BMW rijder horen zeggen dat ze liever toch een VW wouden hebben
audi rijders ook niet.
de VW golf is toch nog wel de lelijkste en meest voorkomende auto ooit
Volks-wagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
VW is een saaie, goedkope auto voor de massa.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volks-wagen
Wagen voor het volk
Auto voor de massa
nee dan een bmw willen hebben omdat het een bmw is!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nou goedkoop wil ik nou niet zeggen. voor dat wat je krijgt vind ik em duur, zeker in de lease.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pak jij aub een stofzuigerslang en neuk jezelf in je reedt, wil je.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee dan een bmw willen hebben omdat het een bmw is!![]()
:D!!!eineszz@@
en dan voor een instapmodel gaan omdat het anders te duur wordt, en dan ook nog verwachten dat je met die 100 pk strepen kunt trekken en kunt driften bij rotondes!![]()
:D!!@@
jitzzzze, je bent me er 1 mienjong.
Ik wil later ook een BMW kopen, daarom de interessequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een zwarte die genoeg kost per maand.
Voor elk dingetje moet je inderdaad bij betalen. Maar dan nog bestaat het halve leasewagen park uit VW, om over particulier nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nou goedkoop wil ik nou niet zeggen. voor dat wat je krijgt vind ik em duur, zeker in de lease.
gewoon lexus is220d lease
Misschien moeten we het daar in een PTA topic over hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik wil later ook een BMW kopen, daarom de interesse. Als je het niet wilt hebben over de koste, welk model is het dan? En hoe heb je het allemaal geregeld van de lease etc
true maar goed. soms is VW voorkeur auto en daarom goedkoper of nog erger dat je niet eens mag kiezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor elk dingetje moet je inderdaad bij betalen. Maar dan nog bestaat het halve leasewagen park uit VW, om over particulier nog maar te zwijgen.
Dat is heel vaak zo inderdaad. Dat lijkt me echt heel schraal als je alleen maar VW's mag kiezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
true maar goed. soms is VW voorkeur auto en daarom goedkoper of nog erger dat je niet eens mag kiezen
leuke vergelijking hoor jongenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan heb ik toch liever de audi of bmw
VW is een prima en degelijk merk, maar loopt toch iets achter op bmw ,merc en audi. vooral qua design. VW maakt wel mooie dingen. maar ook erg lelijke dingen
Wow hij is er achterquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een beetje heel ergquote:
quote:
A3 en Golf delen het onderstel en een deel van de motoren....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
A3 en Golf delen het onderstel en een deel van de motoren....
S8 en Phaeton delen veel onderdelen met elkaar (waaronder een aantal motoren)....
Q7 en Touareg delen samen hetzelfde onderstel....
Waarom zou ik moeten kiezen? Kies ik voor de Audi's omdat ik kwaliteit wil krijg ik alsnog de zooi van Volkswagen op mijn stoep... Sterker nog, de eerste A3 quatto modellen hebben niet eens de Quattro techniek maar de 4x4 techniek van Volkwagen
Nou inderdaad. Die lijkt als 2 druppels water op de vorige A4, maar dan met een 'S' op de voorkantquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Matty___ het volgende:
hmm seat.
De nieuwe seat exeo. wat moet ik er van zeggen.
"Ik wil audi rijden maar kan niet?"
Het IS de A4. Zelfde productielijn (van audi overgekocht) en ze hebben alleen de voor en achterkant een beetje aangepast.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die lijkt als 2 druppels water op de vorige A4, maar dan met een 'S' op de voorkant
(en ja, hij moest ook lijken, maar dit is overdreven)
I know, dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Het IS de A4. Zelfde productielijn (van audi overgekocht) en ze hebben alleen de voor en achterkant een beetje aangepast.
Geef mij maar die lekker dikke Audi Q7 6.0 V12 TDIquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
Lees dit eens:quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Geef mij maar die lekker dikke Audi Q7 6.0 V12 TDI
Heel wat beter dan dat prutsding van VW
Succes met je VW-Q7quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef retuow82 het volgende:
[..]
A3 en Golf delen het onderstel en een deel van de motoren....
S8 en Phaeton delen veel onderdelen met elkaar (waaronder een aantal motoren)....
Q7 en Touareg delen samen hetzelfde onderstel....
Waarom zou ik moeten kiezen? Kies ik voor de Audi's omdat ik kwaliteit wil krijg ik alsnog de zooi van Volkswagen op mijn stoep... Sterker nog, de eerste A3 quatto modellen hebben niet eens de Quattro techniek maar de 4x4 techniek van Volkwagen
Is alleen het onderstel?!.......quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees dit eens:
[..]
Succes met je VW-Q7
Het blijft niet bij het onderstel, geloof me.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Is alleen het onderstel?!.......
tgaat mij vooral om het MOOIE design en de ietswat groot uitgevallen motor
Njaa ieder z'n eigen smaakquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het blijft niet bij het onderstel, geloof me.
Het blijft een VW; al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding...
Lees je nou eens in, stomme newbiequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Njaa ieder z'n eigen smaak
Blijf jij maar bij VW
Dan ga ik wel naar Audi
Hoezo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
dank u
dat is iets om trots op te zijn
Ehhh...nee. Nee dat klopt toch niet (voor mij in ieder geval). Ik heb helemaal niets met Volvoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
Al die volkswagen-mannetjes die liever in een Volvo hadden gezeten
Volvo, wel mooi om te zien, maar niet spannend ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef _Led_ het volgende:
Al die volkswagen-mannetjes die liever in een Volvo hadden gezeten
Wat maakt imago eigenlijk uit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan niet niet in dit topic verschijnen![]()
Ik ben VW fan. Ik vind het gewoon mooie auto's. Maar, de stelling van TS dat Audi en BMW kut zijn, zeer zeker niet. Wij mogen alles leasen, maar ik heb de Golf 6 genomen, omdat ik dat een prachtige auto vind, ondanks het imago wat er aan hangt.
De A3 vind ik zeker net zo mooi, maar is gewoon een stuk duurder, en ik zoveel wilde ik niet gaan bij betalen. BMW vind ik ook mooi, maar NIET de 1 serie. Dat vind ik echt een ontzettend lelijk ding. Tja, dan kom je al bij de 3-serie en die kan ik niet betalen, dus VW it is
Dat is wel de essentie wat voor iemand een auto mooi maakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Zolang je je er lekker in voelt en zolang het je maar van A naar B brengt.
Blijkbaar sommige mensen welquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef Catch22- het volgende:
Haha, van audi naar VW? Dat wil niemand.
Och, een T5 of een R vind ik best spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volvo, wel mooi om te zien, maar niet spannend ofzo.
De enige die ik wel mooi vind zijn de KLPD Volvo'sIk kan er niets aan doen, maar die vind ik best mooi
Nee dat kan natuurlijk, een bouwvakker voelt zich ook niet prettig in een pak van Oger.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ehhh...nee. Nee dat klopt toch niet (voor mij in ieder geval). Ik heb helemaal niets met Volvo
Volgens mij rijd het KLPD in verlaagde V50 D5'squote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och, een T5 of een R vind ik best spannend.
Er is ook niet veel spannends aan een standaard Golf, A3 of 3-serie.
Alleen zie je die dingen niet vaak. teminste ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Volgens mij rijd het KLPD in verlaagde V50 D5's
Dat klopt, die zijn ook saai.
Ik rij vrij veel, maar ik zie ze ook zelden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Alleen zie je die dingen niet vaak. teminste ik niet
maar dat komt vast omdat ik veel op de fiets doe......
Dat doe jij nooit hé.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij vrij veel, maar ik zie ze ook zelden.
Laatst kwam er één 's nachts met 180+ voorbij over een 2 baans A4
Meteen er achter aan gegaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij vrij veel, maar ik zie ze ook zelden.
Laatst kwam er één 's nachts met 180+ voorbij over een 2 baans A4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |