alfa romeo zeker. wat een lelijke hoerenbakken zijn dat zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Duitse auto's
Neem een stijlvolle italiaan man
Word!quote:
Fiat, Alfa Romeoquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
Duitse auto's
Neem een stijlvolle italiaan man
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
alfa romeo zeker. wat een lelijke hoerenbakken zijn dat zeg
jij bent toch een lease bmw rijdert in een instapmodel?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die beweren dat VW betere kwaliteit levert dat Audi en BMW
En wat voor auto rijdt TS zelf?
in alle gevallen, jawel, de vw.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Kutklacht, het maar in je botte harses halen om Audi inferieur aan Volkswagen te noemen is echt te triest voor woorden!
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
Audi S8 of een VW Phaeton
Audi Q7 of een VW Touareg
Lease BMW inderdaad, instapmodel niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jij bent toch een lease bmw rijdert in een instapmodel?_!!
wat een lelijk grafding. ik neuk nog liever een terminale kerel met aids in zn reedt dan dat ik hiermee over de snelweg moet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen.
[ afbeelding ]
oh ja, je had een m grill ofzo erbij gekregen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lease BMW inderdaad, instapmodel niet.
Audi A3 natuurlijk, daarom heb ik er ook een.quote:
118i ipv 116iquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
oh ja, je had een m grill ofzo erbij gekregen.
Wat maakt het ook uitquote:
niet veel. leasebak is leasebakquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.
[..]
Wat maakt het ook uit
geen troll, eerlijke mening.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lees je in, mafketel.
[..]
Wat maakt het ook uit
de fiat multivla...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef wise het volgende:
boeiend, als je maar van A naar B komt
alle auto's zijn opzich goed, behalve die multipla
fuck you.quote:
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloeziequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het blijft 3x niks dus. wil het een beetje lukken zo rond de rotondes? met die strepentrekker?
kun je die quote even geven waar ik dat beweer? want dat staat dus echt nergens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloezie![]()
Jij beweerde toch dat een Aygo een sportwagen is?
en afgunst om die instapper van jou? rijden in een bmw omdat het een bmw is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloezie![]()
Jij beweerde toch dat een Aygo een sportwagen is?
Dat roept Opel nog meer bij me op. Hoop dat Fiat opel overneemt en daarna van de markt schoptquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef TI_2008 het volgende:
Alleen die naam ook al: VOLKSwagen... typisch een auto voor Jan Modaal
Fuck, ik haal dingen door elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kun je die quote even geven waar ik dat beweer? want dat staat dus echt nergens.
Hoe lang blijf je dat nog herhalen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en afgunst om die instapper van jou? rijden in een bmw omdat het een bmw is?_!! sadness.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Bart het volgende:
TS probeert voor zichzelf te verantwoorden en goed te praten dat ie een VW heeft
Hahahahahahahhahahaha, jij zei multvla!!! Maar die auto heet multipla!! Met een P! En jij zei met een V!!!quote:
Golf, S8, geen van beidequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef TI_2008 het volgende:
Kutklacht, het maar in je botte harses halen om Audi inferieur aan Volkswagen te noemen is echt te triest voor woorden!
Maak uw keuze:
Audi A3 of een VW Golf
Audi S8 of een VW Phaeton
Audi Q7 of een VW Touareg
Welke BMW en hoeveel kost het per maand?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moeder is ook lelijk en toch heb je erin gereden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat een lelijk grafding. ik neuk nog liever een terminale kerel met aids in zn reedt dan dat ik hiermee over de snelweg moet.![]()
quote:
Een zwarte die genoeg kost per maand.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Welke BMW en hoeveel kost het per maand?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahaha, jij zei multvla!!! Maar die auto heet multipla!! Met een P! En jij zei met een V!!!![]()
![]()
![]()
.
VW is een saaie, goedkope auto voor de massa.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef piekartz87 het volgende:
*proest
ik heb nog nooit een BMW rijder horen zeggen dat ze liever toch een VW wouden hebben
audi rijders ook niet.
de VW golf is toch nog wel de lelijkste en meest voorkomende auto ooit
Volks-wagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
VW is een saaie, goedkope auto voor de massa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |