Ga mijn best doen en ik ben volgende week veel op de bosbaan, maar voornamelijk met de lichte dametjes van Skadi die nog een paar seconden extra snelheid nodig hebben voor A finale Luzern. PM de tijden dat ze op het water zitten maar, wellicht kan ik nog een baantje mee ergens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou je dan misschien voor de Argo een keertje willen komen kijken?
Volgens mij willen ze op de Amstel trainen nu, we hebben geen boot bij de Bosbaan liggen voor ons.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga mijn best doen en ik ben volgende week veel op de bosbaan, maar voornamelijk met de lichte dametjes van Skadi die nog een paar seconden extra snelheid nodig hebben voor A finale Luzern. PM de tijden dat ze op het water zitten maar, wellicht kan ik nog een baantje mee ergens.
De coach van Jurriaan? Want die ken ik nog wel uit mijn compo verledenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef Kjerring het volgende:
Mijn LB/N1x-roeier heeft de volgende 2e plek aan het lijstje met alleen maar 2tjes en 3tjes toegevoegd in het beginnelingenveld....Nu moet het op de Slot, maar dan ben ik er zelf niet meer bij. Zondag misschien nog wel even Holland Beker kijken; nog meer mensen hier?
Yepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef Sjobber het volgende:
[..]
De coach van Jurriaan? Want die ken ik nog wel uit mijn compo verleden
Goed bezig Michiel. Meneer is een paar weekjes wedstrijdroeier en begint al gelijk zo te lullen. Hulde!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:36 schreef Sjobber het volgende:
[..]
De coach van Jurriaan? Want die ken ik nog wel uit mijn compo verleden
Doel je met het faalproject op de Blauwe Stad?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kjerring het volgende:
Begreep ik nou trouwens goed dat dit (waarschijnlijk) de laatste Martini was....
?
Schijnt dat ze de 1e 500 m dicht gaan gooien om er huizen te bouwen.
Maarja, nu met het centjestekort en een soortgelijk gigafaalproject 25 km verderop...
Weet iemand hoe dat precies zit?
Jammer dat Roorda al andere plannen heeft voor volgend jaar en dus niet door gaat met roeien. Gijs weet ik niet, maar doordat hij geen sb meer is zijn de mogelijkheden natuurlijk wel wat beperkter voor hem.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat vast nog wel lukken op de slot.
Het zijn best talentvolle roeiers die twee van Njord overigens. Als ze volgend jaar van de winter iets vaker in de vier gaan zitten om nog wat rechter door de boot te bewegen zouden ze de echte aansluiting bij de top wel moeten kunnen halen.
Gijs gaat ook niet door.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Jammer dat Roorda al andere plannen heeft voor volgend jaar en dus niet door gaat met roeien. Gijs weet ik niet, maar doordat hij geen sb meer is zijn de mogelijkheden natuurlijk wel wat beperkter voor hem.
Sowieso heb ik trouwens het idee dat er dit jaar een vrij sterke groep lichte roeiers is die (nog) niet in bondselecties zitten.
Tsja, ik ben d'r! Ga 1,5 barshift draaienquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand die donderdag bij de KHB barbecue is?
We hebben er plezier aan gehadquote:
Nee zie rechtsonderquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je staan streaken?
Overigens ga ik zaterdagmiddag Skollburgers bakken op de Bosbaan![]()
Het lijkt met toch zeer onwaarschijnlijk dat je alleen de eerste 500 op gaat doeken dan? Als je dat doet is de baan onbruikbaar en kan je net zo goed het hele gebied opnieuw gaan landscapen. Eerst maar eens Blauwe Stad uit de klei trekken voordat ze dit plan door gaan trekken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kjerring het volgende:
Begreep ik nou trouwens goed dat dit (waarschijnlijk) de laatste Martini was....
?
Schijnt dat ze de 1e 500 m dicht gaan gooien om er huizen te bouwen.
Maarja, nu met het centjestekort en een soortgelijk gigafaalproject 25 km verderop...
Weet iemand hoe dat precies zit?
Ik zeg: Inpolderen die handel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Het lijkt met toch zeer onwaarschijnlijk dat je alleen de eerste 500 op gaat doeken dan? Als je dat doet is de baan onbruikbaar en kan je net zo goed het hele gebied opnieuw gaan landscapen. Eerst maar eens Blauwe Stad uit de klei trekken voordat ze dit plan door gaan trekken.
Snap er ook geen zak vanquote:
er zijn plannen om er bij almelo eentje te maken, maar ik weet niet of die ook daadwerkelijk uitgevoerd gaan wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:40 schreef immortalsean het volgende:
misschien dat er dan wel eens plaats is voor een mooie wedstrijdbaan in het oosten van het land ... als je naar het noorden gaat voor een beetje roeien, kan dat ook wel richting de oost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |