Voor zover ik weet niet, eigenlijk best jammer want er zijn er genoeg met potentie.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of er mensen tussen zitten die volgend jaar gaan wedstrijdroeien dan natuurlijk.
Ik heb met jullie meegefietst, en wat ging dat smerig hard zeg!quote:
Jij fietste blijkbaar met immortalsean maar jullie hebben mij niet aangesproken, hadden we een pilsje kunnen doenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Ik heb met jullie meegefietst, en wat ging dat smerig hard zeg!De top 2 van de vlietbokaal had gecombineerd samen, maar die hadden ook echt helemaal niks in te brengen tegen zoveel snelheid. Gefeliciteerd dus
. Zat jij nou op 2? waren iets teveel kleine meisjes om uit elkaar te houden
Die laffe twat had gefaald om een fiets te halen, dus die heeft niet eens meegefietst.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij fietste blijkbaar met immortalsean maar jullie hebben mij niet aangesproken, hadden we een pilsje kunnen doen
ach, de finish wil je zien, de rest boeit niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef cryforhelp het volgende:
[..]
Die laffe twat had gefaald om een fiets te halen, dus die heeft niet eens meegefietst.Op de NSRF ben ik er weer, dan zijn er zo weinig mensen dat we elkaar vast wel weer tegenkomen
Damn, dat is zonde man! Op zo een moment zou ik behoorlijk balen. O, wacht... dat deed ik ook. Wat een kutloting was dat inderdaad, op de NSRF even rechttrekken.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef Dodona het volgende:
Hier een sprintblik op vrijdag gevolg door 2 kutlotingen (zwak excuus maar toch)
Extreemste was de zondag; wij werden laatste in onze voorwedstrijd en waren nog 8s sneller dan de andere voorwedstrijd. Win je de Bfinale ook nog een met overmacht (lees 40s) in een tijd waarmee je net 4de zou worden. Toch jammer.
Naja, op naar de Argosprint!
Wat een prachtig complimentquote:Op zondag 21 juni 2009 21:14 schreef cryforhelp het volgende:
Ik heb met jullie meegefietst, en wat ging dat smerig hard zeg!De top 2 van de vlietbokaal had gecombineerd samen, maar die hadden ook echt helemaal niks in te brengen tegen zoveel snelheid. Gefeliciteerd dus
. Zat jij nou op 2? waren iets teveel kleine meisjes om uit elkaar te houden
Met al mijn vrienden.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Wat een prachtig complimentIdd merendeel kleine lichte meisjes, hihi. Ik zat niet op 2, maar op 7. Ziehier, en ook de Ananas op de achtergrond!
Gefeliciteerd (ook aan alle andere die geblikt hebben trouwens)! Die fatboys waren fijn! Erg mooi in het zonnetje gezeten bij de finish (overigens met een paar meiden van Aegir) totdat we naar Groningen vertrokken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Pluizel het volgende:
[...] (mocht iemand er geweest zijn, ik ben uitgebreid te spotten geweest in de buurt van het erevlot waar ik 2 van die fatboys heb bezet). De finale was heel spannend. We gingen best hard voor ons doen en we hebben eindelijk een hunze ploeg eraf gepaald die op voorgaande wedstrijden ons steeds net een paar seconden voor bleef. Toen we het stuurtje van die ploeg hoorden roepen dat ze hun eindsprint gingen inzetten om langs ons te komen, dachten we allemaal "mooi niet!" en gingen we keihard meesprinten, met succes
![]()
een fijne afsluiting van het seizoen (y)
Nu alleen nog een nieuw doel vinden om fit voor t blijven en te trainen
Ik zat je al te zoeken, kon je maar niet vinden. zal wel afgeleid zijn door die slag van julliequote:Op maandag 22 juni 2009 14:00 schreef Bellah het volgende:
[..]
Wat een prachtig complimentIdd merendeel kleine lichte meisjes, hihi. Ik zat niet op 2, maar op 7. Ziehier, en ook de Ananas op de achtergrond!
Erg netjes.. LSA8+ in nieuw baanrecord toch? 5:55 ofzo?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef AHappelstroop het volgende:
Ik kwam er voor de 10e keer en elk jaar zeg ik bij aankomst; 'wat een k*tbaan zeg!'.
Martini Regatta, tsjah, als je er toch al vrijdag bent, waarom dan niet sprinten? Deze dik gewonnen, de boeg gaf elke 3 halen een druksprint aan door 'nu!' te roepen, uiteindelijk schoot ik er wel van in de lach. Was nog niet eens klaar met de eerste druksprint, kwam de volgende er al aan
Zaterdag Lichte Development klassement ruim gewonnen (website Martiniregatta.nl zegt 6:28, terwijl onze speedcoach 6:24 meette.. meer mensen last van, bijv. mensen met stopwatch aan de zijkant?), door de overwinning hebben we onze eerste plek in het klassement veilig gesteld en kunnen we ons prijsje ontvangen op de Slotwedstrijden
Zondag even geen LO4-. We zijn best moe allemaal deze week en kwam we even goed uit dat de coach voorstelde alleen te gaan 8-en zondag. Prima, 8-en dus! Met 3 kilo over toch maar een lekker ontbijtje met croissantjes en eitjeEindelijk om 16uur inwegen, 17:05 start. Was echt spannende race, bekijk de uitslagen even bij LSA8+. GEWONNEN! Mijn ploeggenoot mag hierdoor zonder mouwtjes varen, nu ik nog.. Slot?
Dat gaat vast nog wel lukken op de slot.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef WanEnOonlie het volgende:
Had verwacht dat mijn huisgenoot die LSA8+ zou winnen, die moet er nog één voor SA.
(Gijs de Jong, Njord)
Het lijkt me een mooie taak voor de coaches om ze alsnog enthousiast te makenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, eigenlijk best jammer want er zijn er genoeg met potentie.
Wij doen ons best, wees niet bangquote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooie taak voor de coaches om ze alsnog enthousiast te makenAls de twee of drie beste door willen gaan kan er volgend jaar een boot gevormd worden die voor de kerst al goed vaart.
Stiekem hadden wij dat ook wel een beetje verwacht..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef WanEnOonlie het volgende:
Had verwacht dat mijn huisgenoot die LSA8+ zou winnen, die moet er nog één voor SA.
(Gijs de Jong, Njord)
Ik start zaterdag in het LSA4- veld. Gezellig tegen heel wat knakkers uit het buitenland. Eerst maar even goed roeien om door de voorrondes heen te komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef Kjerring het volgende:
Netjes, 5:55!
Mijn LB/N1x-roeier heeft de volgende 2e plek aan het lijstje met alleen maar 2tjes en 3tjes toegevoegd in het beginnelingenveld....Nu moet het op de Slot, maar dan ben ik er zelf niet meer bij. Zondag misschien nog wel even Holland Beker kijken; nog meer mensen hier?
Zaterdag ben ik aan het barren en skollburgers makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:10 schreef Kjerring het volgende:
Netjes, 5:55!
Mijn LB/N1x-roeier heeft de volgende 2e plek aan het lijstje met alleen maar 2tjes en 3tjes toegevoegd in het beginnelingenveld....Nu moet het op de Slot, maar dan ben ik er zelf niet meer bij. Zondag misschien nog wel even Holland Beker kijken; nog meer mensen hier?
Dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij doen ons best, wees niet bang!
Wat ik zover hoorde is dat de meeste geen eerstejaars willen roeien omdat ze dan weer opnieuw moeten beginnen. Misschien dat er een viertje komt volgend jaar die hard kan roeien maar in hoeverre dit een wedstrijdploeg wordt weet ik niet...
Wij gaan overigens misschien de Argo sprint starten in een vier alhoewel ik niet eens weet welke vier.
Heb je eigenlijk een beetje beeld van onze ploeg?
Zou je dan misschien voor de Argo een keertje willen komen kijken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag
Van opnieuw beginnen is natuurlijk geen sprake als ze mee willen doen, eerder van " reculer pour mieux sauter "en als het goed is zullen ze erg hun best moeten doen om er in te komen is mijn ervaring. Erg veel achten dit jaar hadden veel ervaring in de gelederen (jeugdoeiers/ex club/lenteroeiers) dus zo raar is het niet. We zullen zien.
![]()
Ik was bijna overgehaald door Melanie om een training te geven voor de slot maar jullie schema paste niet binnen dat van mij ( of andersom) dus ik heb ze al maanden niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |