Dus ik was gister bij een videotheek op zoek naar een film.

En ik zag de film
Under Still Waters staan. Mijn cover analysis zei me dat het wel een aardig film was.
Maar wat een verschrikkelijke film zeg.

Alles is er slecht aan. In het begin is er een scene waarin een stel met de auto over een landweggetje rijdt. Je kijkt dan vanuit hun perspectief naar de weg en iets van 50 meter verderop staat er een motorrijder langs de kant van de weg. Die vrouw begint te gillen alsof hij vijf mter van ze vandaan staat. Ze saat op het dashboard, die man trapt op het gaspedaal (

) vervolgens rijden ze langs die motorrijder en als ze teruglopen ligt hij naast de weg.
De muziek in de film is letterlijk om te huilen. En ik heb nog nooit een film gezien die zo rommelig in elkaar zit. Ik snap er echt niks van.
Maar het allerergste is wel de vrouw van dat stel. Die vindt zichzelf blijkbaar heel aantrekkelijk maar ze is vooral erg verschrikkelijk.
De dag leek leuk te beginnen met een lekker filmpje, maar nee. Wat een ellende zeg.
Ik zei bij de videotheek een keer over een film "Ik heb m'n twijfels over deze films maar als ik hem niks vind, breng ik hem terug hoor." Zegt die jongen "Nee , dat kan niet hoor." Ik: "

"
Mijn klacht:
Under Still Waters
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien