Daar wonen we al, zoals je weet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef Juicyhil het volgende:
Vraag of ze naar Almere komt.
Dan ga ik je vriendin doen ja, dan mag je mijn vriend doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Daar wonen we al, zoals je weet.
Geef je vriendin dan aan hem. Kan jij Yolanthe pakken...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan ga ik je vriendin doen ja, dan mag je mijn vriend doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
Zondag dermate veel drinken dat je maandag hartstikke halfdood/doodziek/strontgaar bent.
Precies !quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
Zondag dermate veel drinken dat je maandag hartstikke halfdood/doodziek/strontgaar bent.
"maar we kunnen toch met het OV gaan"quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef missU het volgende:
of zorg voor een "mankement" aan je auto
"Ik ben te dronken om naar Volendam te kunnen rijden."quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:48 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Dat dus!
Of een stukje rauwe kip eten.
Toen ik mijn reply typte stond jouw post er nog niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Billenhoofd het volgende:
Lees eens beter, stelletje koekenbakkers!![]()
[..]
"Ik ben te dronken om naar Volendam te kunnen rijden."
[..]
Als TS dat faked moet hj iedere keer net doen alsof hij naar de WC moet. In geval van rauwe kip hoeft hij misschien niet te faken.quote:
Kan je later die maandag, terwijl haar familie zich aan 't vervelen is in Volendam, goedmaakseks hebben.. win/win-situatiequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef LockonStratos het volgende:
Ik weet al precies hoe het gaat gaan als ik nu zeg dat ik niet wil:
zeg ik: Ik wil eigenlijk niet naar volendam.... :$
Zegt zij: Argfh fu fu je wilt nooit meer ergens mee naar toe DAN NIET!1!!EINZ!
Beats Volendam!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:00 schreef LockonStratos het volgende:
En het ergste is nog dat als ik er wat van zeg ik ruzie krijg en 3 dagen gezeik
Zit wel wat in idd, of ik moet met een erg goed tegenvoorstel komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Beats Volendam!
Ik zou voor die optie kiezen!
Dat rijmt heul nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef Biancavia het volgende:
Ik was ook een keer in Volendam.
Toen waren er allemaal Italianen in een camper.
Er was niets aan trouwens.
En het regende.
Neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef LockonStratos het volgende:
Zit wel wat in idd, of ik moet met een erg goed tegenvoorstel komen.
Iemand ideeen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
(ja, TS heeft zijn nee-punten deze maand al gebruikt)
Pardon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
Maandag is het 1 juni: nieuwe maand, nieuwe nee-puntenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
Zeg dat je een relatie hebt met LockonStratOsquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Cothen het volgende:
* Cothen moet ook naar Volendam en zoekt ook nog een manier om er onderuit te komen
Weheheh zullen we dat doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat je een relatie hebt met LockonStratos
Nederlandquote:
Neem je je zus toch mee?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
Wat moet ik in godesnaam in volendam, in dat gare incestdorp
Waarschijnlijk is dat het hele doel van de reis, omdat dat zusje uberfan isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Smart_ass het volgende:
Gaan jullie dan ook kijken bij het huis van Jan Smit?
It's ONquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef LockonStratos het volgende:
Nou het is gebeurd hoor
Ik heb nu dus fucking ruzie... ''en ik stel er altijd andere mensen mee teleur''
Gewoon de deur op slot draaien van je kamer en kei hard de muziek aanzetten zodat je haar niet meer hoort.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef LockonStratos het volgende:
Nou het is gebeurd hoor
Ik heb nu dus fucking ruzie... ''en ik stel er altijd andere mensen mee teleur''
Enige met rijbewijs en hendige waggie tot mn beschikking..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef chiren het volgende:
Waarom kunnen ze zelf niet rijden overigens?
Waarom moet jij per se rijden?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
Klacht: Volendam is de kanker der nederlandse gemeenten, wat mij betreft zakt dat hele incestgezwel zo weer de zee in.
Kijk, dit vind ik nou een waardevolle reactie. TS, waarom gebruikte je deze niet?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef PinkCake het volgende:
Zeg dat je geen paling lust. En dat je een trauma hebt aan hollandse muziek omdat je een keer een ongeluk met de auto kreeg terwijl er Jan Smit op de radio was. En natuurlijk heb je ook een trauma aan klederdracht, want je oma droeg dat altijd en ze is nu dooood...
Ja en dan mag je in het koekblik van je schoonmoeder rijden. Daar ben je blij mee zeg..quote:
Dat moet je juist doen als je weg bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Gewoon de deur op slot draaien van je kamer en kei hard de muziek aanzetten zodat je haar niet meer hoort.
Werkt gegarandeerd.
Huiliequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef LockonStratos het volgende:
Zo, maandag vrij dus tijd om wat leuks te doen.
Dat denk je dus, nu heeft mn vriendin ff geregeld dat omdat dat achterlijke zusje en dr moeder naar volendam willen wij maar even een dagje weg moeten. WTF...
En of ik dan wil rijden!
Wat moet ik in godesnaam in volendam, in dat gare incestdorp
En natuurlijk kan ik geen nee zeggen, dan is het weer ruzie en wil ik nooit meer wat doen
Klacht: Volendam is de kanker der nederlandse gemeenten, wat mij betreft zakt dat hele incestgezwel zo weer de zee in.
Slave to the systsem_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |