Ik post dit berichtje voor een meisje die ik af en toe doe. Niets tegen haar vriend zeggen please, maar ze heeft zelf hier geen account en wilde graag jullie advies hebben. Komt ie:
Zit momenteel in een relatie met mijn vriend. Het is een heel lieve jongen, maar hij is toch wel vrij lui. De laatste tijd heb ik het idee dat we te weinig samen doen en het leek me leuk om toch weer een dagje uit te doen samen.
Dus ik voorstellen om aanstaande maandag wat leuks te gaan doen met m'n vriend. Nou hoorde ik van m'n achterlijke zusje en m'n moeder dat zij een dagje Volendam gaan doen. Nou lijkt me dat hardstikke leuk, zeker omdat Volendam zo in het nieuws is tegenwoordig met de beruchte break-up tussen Yolanthe en Jan. Verder weet ik dat mijn vriend stiekem een groot fan is van Nick & Simon en die wonen daar ook natuurlijk.
Uiteindelijk ik dus voorstellen aan mijn vriend of het hem leuk lijkt om een dagje samen daar naartoe te gaan met m'n zusje en moeder. Nou leek het mij handig als hij gaat rijden, want ik ben toch een vrouw en kan dus niet zo goed met auto's overweg. Maar daar begon het dus. Ik zag het al direct aan zijn ogen dat hij helemaal geen zin heeft om een leuk dagje weg te doen met mij

En hij doet altijd zo! Deze hele maand zegt hij al 'nee' op dingen die ik voorstel te gaan doen. Denk dat hij dat zelf ook al door heeft en daarom maar gewoon ja zegt. Maar weet echt zo zeker dat hij een smoesje probeert te verzinnen zoals dat hij diaree heeft of dat hij zich de avond ervoor helemaal ziek gaat zuipen

Klacht: Vriend wil geen leuke dingen met me doen.