Wil je echt perse over 1 schouder dragen, of is een draagdoek ook een optie? Die kun je namelijk het allerbeste "instellen" op het formaat van je kindje.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:38 schreef seilram het volgende:
Sorry, ik kom ongegeneerd even binnen vallen zonder me verder in te lezen. Ik heb een premax draagzak en mijn zoontje weegt nog maar 2400 gram. Hij verzuipt werkelijk in die draagzak. Is een ringsling beter voor hem op dit moment? Kan ik die beter op zijn formaat instellen dan zo'n premax? Bedankt alvast!
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan je kind nog beter in een plastic tas meenemen
wel een paar maar dat waren allemaal Didymosjesquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef oeke het volgende:Ik dacht dat je wel al overal doeken had gevoeld en geprobeerd!
Maar je draagt prachtig hoor!
Sinds ik in de winter op het station een boze meneer achter me aan heb gekregen die het onverantwoordelijk vond dat ik mijn kind (de draagpop dus) geen mutsje op had gedaan ga ik wat bewuster om met hoe de draagpop overkomt op de buitenwereldquote:Op zondag 31 mei 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
zonder verpakking op je bagagedrager zou nog lolliger zijn
ik had ook een premaxx gekregen..die heb ik hier op t forum verkocht..je kan je kind nog beter in een plastic tas meenemen
Juliet staat ons van de drie roodhaartjes niet goed. Maar ik wil voor een keer zo best even een foto met pop Maja erin maken hoorquote:
Dat betekent bij webwinkels meestal dat ze het gewenste product niet (meer) op voorraad hebben, maar dat men z'n uiterste best wil doen om nog een exemplaar voor je te bestellen bij de fabrikant.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:18 schreef Madelieve het volgende:
Macka!
De voorraad van de Yamo Mocha staat op 0. Wat betekent dat? (Eerst 6 weken twijfelen en dan natuurlijk geen dag geduld meer hebben
)
Nee die premaxx kun je echt niet instellen. En daar is hij gewoon nog echt te klein voor, daar verzuipt hij in, dus dat is geen optie. Misschien als ie straks een keer 10 pond weegt. Maar een ringsling kan dus nu al wel met 2,5 kilo? Of tenminste, daar zit ie beter in?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:43 schreef Webkim het volgende:
Een ringsling is perfect in te stellen op het formaat van pasgeboren tot peuter.
Je kan een kindje er liggend of rechtop in dragen en als je borstvoeding geeft is een ringsling een fijn hulpmiddel bij het voeden.
Volgens mij is de Premaxx niet stelbaar (afgezien van de schouderband). Daar moet je erg mee oppassen bij kleine baby's. Die kunnen heel ongemerkt hun gezichtje in de zijkant van zo'n grote zak begraven, met alle gevolgen van dien. Niet als bangmakerij bedoeld, maar als waarschuwing overigens.
Áls je toch zo'n voorgevormde eenschouder draagzak als premax of lodger gebruikt kan je die het beste iets verhogen met een handdoek oid, zodat ie minder diep is. Zorg ervoor dat je de zak in geen geval dicht doet en houd je kindje goed in de gaten.
Maar, en dat mag duidelijk zijn, in dit geval heeft de ringsling beslist mijn voorkeur!
dan kan ik de kleuren nog niet duidelijk zien.. niets kleurechters of dichterbij? anders zou ik er graag 1 van macka met haar rooie zienquote:
oeh hijs wel mooi hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 21:45 schreef Macka66 het volgende:
Maja begon te krijsen toen ik een pop pakte om te binden, dus ging ze voor het slapen gaan zelf nog maar even in Juliet op de foto met d'r natte haartjes.Op de eerste foto een snelle FWCC met uitgespreide banden, op de tweede met niet uitgespreide banden (gespiegelde foto). De tweede geeft beter weer waarom Juliet ons niet zo staat, ons haar lijkt in het zonlicht valer te worden door het wijnrood van Juliet. (En mijn couperose meer geaccentueerd, maar daar zit Maja hendig voor)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
de kleurintensiteit van Juliet is overigens lastig te fotograferen
Dat kind is al het dubbel van mijn Joepje! Ik vind het ook niet erg makkelijk uit zien voor dat baby'tje zeg...quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet erg wild van voor zo'n heel kleintje. Maar het is wel een stuk beter dan de BabyBag!
Eerlijk gezegd vind ik de premaxx nooit iets. Het kind ligt er al snel onnatuurlijk in gekruld, da's niet zo goed voor de ontwikkeling van het rugje. En hij gaat bij de meeste ouders snel piijn doen op de schouder.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:21 schreef seilram het volgende:
Macka, nee ik wil hem gewoon in de komma houding bij me dragen. Beter voor zijn rug en nek toch? Maar die premaxx is gewoon niks op dit moment. Ik hoop dat die ringsling beter bij hem past. Wat denk jij?
Weet je het zeker?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:58 schreef DaviniaHR het volgende:
k ben stash happy!voorlopig
(..) maar verder ben ikhelemaal stash happy.
(..) voorlopig ben k happy
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ik ben een beetje klaar met al mn doeken.
Uhh hoe dat zo?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ik ben een beetje klaar met al mn doeken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Ticootje het volgende:
daar zou ik niet op inzetten nee.
Je hebt een 5.2, en dat is gezien je postuur ook rijkelijk (te) lang!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef freecell het volgende:
Hmmmm
Met Juliet krijg ik de doek niet helemaal uitgespreid, omdat die zo breed is.
Het zit nu wel heel stevig, maar het lijkt zo frommelig...
Iemand oplossing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook zo véél doek
Heel handig! Dat ga ik eens met Emma proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Macka66 het volgende:
freecell, ziet er heerlijk uit zo!
LL, ik weet niet of het precies dit filmpje was maar het is wel dezelfde methode:
Ik ben benieuwd! hij lijkt me heerlijk in de warmte!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien wat gaaf, die voelt heeeeeeeeeeeeel lekker
Zie hierquote:[b]Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, foto?
Moet je eens in het kinderfototopic kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
oeke, hij is al binnen hoor! ik heb alleen nog geen foto's
mrien, foto?
freecell, wat is leander al groot!![]()
![]()
in mijn ogen is hij altijd dat kleine mini-fruttie, maar hij wordt echt al supergroot!
[/oudwijfmodus]
Oprollen van doek in Leander's nek geeft een zacht steuntje. Bij jezelf kun je beter vouwen, maar dat kun je het best na het knopen en zo mogelijk straktrekken van de doek om jullie heen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
Oprollen lijkt me niet zo lekker voelen? Maar als ik zo lees los je ook het breedteprobleem wat op met flippen en sandwichen, dus dat ga ik proberen
Balen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:52 schreef Kleurdoos het volgende:
had ik geboden op een didy mt4
[ afbeelding ]
18, 00
ging ie voor 19,00 weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |