quote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ik ben een beetje klaar met al mn doeken.
Uhh hoe dat zo?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ik ben een beetje klaar met al mn doeken.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Ticootje het volgende:
daar zou ik niet op inzetten nee.
Je hebt een 5.2, en dat is gezien je postuur ook rijkelijk (te) lang!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef freecell het volgende:
Hmmmm
Met Juliet krijg ik de doek niet helemaal uitgespreid, omdat die zo breed is.
Het zit nu wel heel stevig, maar het lijkt zo frommelig...
Iemand oplossing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook zo véél doek
Heel handig! Dat ga ik eens met Emma proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Macka66 het volgende:
freecell, ziet er heerlijk uit zo!
LL, ik weet niet of het precies dit filmpje was maar het is wel dezelfde methode:
Ik ben benieuwd! hij lijkt me heerlijk in de warmte!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien wat gaaf, die voelt heeeeeeeeeeeeel lekker
Zie hierquote:[b]Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, foto?
Moet je eens in het kinderfototopic kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
oeke, hij is al binnen hoor! ik heb alleen nog geen foto's
mrien, foto?
freecell, wat is leander al groot!![]()
![]()
in mijn ogen is hij altijd dat kleine mini-fruttie, maar hij wordt echt al supergroot!
[/oudwijfmodus]
Oprollen van doek in Leander's nek geeft een zacht steuntje. Bij jezelf kun je beter vouwen, maar dat kun je het best na het knopen en zo mogelijk straktrekken van de doek om jullie heen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef freecell het volgende:
Oprollen lijkt me niet zo lekker voelen? Maar als ik zo lees los je ook het breedteprobleem wat op met flippen en sandwichen, dus dat ga ik proberen
Balen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:52 schreef Kleurdoos het volgende:
had ik geboden op een didy mt4
[ afbeelding ]
18, 00
ging ie voor 19,00 weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |